• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2024 15:17 - 06.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення пропозиції ФОП Лапкіної Т.В. та дискваліфікацію

Номер: a8e3e5d3f3434df9b966b09053bbedac
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-01-011123-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції ФОП Лапкіної Т.В. та дискваліфікацію
Скарга:
У відкритих торгах з особливостями з предмету закупівлі — Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна згідно з ДК 021:2015: 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, кількість — 50 послуг на очікувану вартість — 150 000,00 грн. взяли участь 2 учасники. Пропозиція ФОП Лапкіної Т.В. була визначена як найбільш економічно вигідна та така, що має аномально низьку ціну. Згідно з частиною 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що е аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. В даній інформації, було враховано об’єктивні причини ( військовий стан, який переживає Україна на протязі 2-х років, руйнація економіки, скорочення населення, зменшення попиту) та суб’єктивні (багаторічний досвід з надання послуг оцінки -більше 24 років, вмотивованість бути корисними у такий нелегкий для України час, надання послуг з мінімальними націнками) причини, бажання зменшити витрати міського бюджету за для збільшення допомоги ЗСУ. 15.02.2024 року Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника з причин ненадання обґрунтування аномально низької ціни протягом строку , визначеного згідно з частиною 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі абзацу 7 пункту 1 частини 1 статті 31 « Про публічні державні закупівлі». Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12.02.2024 23:59. ФОП Лапкіна Т.В. відповідно до ЗУ «Про державні закупівлі» надала замовнику на протязі 1 доби інформацію щодо об’єктивних обставин, що дозволяють формувати ціну, яка може бути на рівні аномально низької (скріншот дати подання інформації до системи закупівель додається). Звертаю увагу, що мною було дотримано вимогу Закону та ТД, зокрема 12.02.2024 о 16:43 завантажено файл в якому чітко обґрунтовується розрахунок зазначеної низької ціни.
Дата розгляду скарги: 04.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.02.2024 16:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.03.2024 09:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4006-р/пк-пз від 22.02.2024 скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Лапкіної Тетяни Василівни за процедурою закупівлі — Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-01-011123-a.
Автор: ФОП "ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА", Тетяна Лапкіна +380679655561 belaex0412@gmail.com

Пункт скарги

Номер: f654a83f906b4f939a282da212e2b7b9
Заголовок пункту скарги: 1. Законодавством не встановлено окремих вимог до форми, способу чи документів, якими має обґрунтовуватися аномально низька ціна, відхиляти такі пропозиції замовник не повинен. ФОП Лапкіна Т.В. відповідно до ЗУ «Про державні закупівлі» надала замовнику на протязі 1 доби інформацію щодо об’єктивних обставин, що дозволяють формувати ціну, яка може бути на рівні аномально низької (скріншот дати подання інформації до системи закупівель додається). Звертаю увагу, що мною було дотримано вимогу Закону та ТД, зокрема 12.02.2024 о 16:43 завантажено файл в якому чітко обґрунтовується розрахунок зазначеної низької ціни. 2. Дія Замовника по відхиленню пропозиції ФОП Лапкіна Т.В. на 27000грн є необгрунтованою Замовник взмозі забезпечити незмінність вартості пропозиції при підвищенні заробітної плати до 8000грн
Опис заперечення: Зауваження Замовника з приводу ймовірного зростання мінімальної заробітної плати до 8000,00грн, (станом на дату проведення тендеру 100% невідомо, чи відбудеться підвищення , чи ні ), тому виглядають упереджено, особливо при наявності досвіду з експертної грошової оцінки у працівників ФОП Лапкіна ( працюємо на ринку оцінки з 2000 року на протязі 24 років ) та можливості паралельного виконання окремих єтапів робіт), що дозволить зменшити трудомісткість і забезпечити заплановані показники собівартості послуг особливо з урахуванням військового стану в країні .
За рахунок мінімізації прибутку до 1%, та зменшення операційних витрат з банківський послуг, внаслідок переведення платежів онлайн , Учасник вкладається у розрахункову ціну при підвищенні мінімальної заробітної плати до 8000,00грн ( Кошторис додається)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: Замовник не заперечив Вартість тендерної пропозиції по проведенню експертної грошової оцінки земельних ділянок в м.Житомир яка склала 27000,00грн згідно наданого кошторису (50об’єктів *540грн=27000). В процессі проведення тендеру ФОП Лапкіна, маючи право на зниження ціни на 750,00грн , скористалась цим правом і зробила 1 крок на зниження, внаслідок чого кінцева вартість стала 26250,00грн

Замовник - відхиливши тендерну пропозицію ФОП Лапкіної Т.В., яка є найбільш економічно вигідною та відповідає вимогам тендеру і Закону, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій, порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, зокрема, щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також не враховує принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності чим було грубо порушено законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі та потенційного переможця.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 708bfb174a844b8e80230062dd13494d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-01-011123-a.c2
Назва: Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Дата розгляду скарги: 29.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.03.2024 17:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.04.2024 12:00
Дата виконання рішення Замовником: 10.04.2024 14:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5717-р/пк-пз від 29.03.2024 стосовно скарги ФОП «ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА» уповноважена особа ВИРІШИЛА: Скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — «Послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-01-011123-a.
Автор: ФОП "ЛАПКІНА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА", Тетяна Лапкіна +380679655561 belaex0412@gmail.com

Пункт скарги

Номер: fff7b680be924c2ab21a46ca39220edf
Заголовок пункту скарги: Незаконне скасування торгів. Протокол про відміну 74-Т від 11 березня 2024 року
Опис заперечення: Замовником було допущено порушення, а саме: відмінено закупівлю із підстав, що не передбачені законодавством. Так, на веб порталі публічних закупівель зазначено, що Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Однак, згідно протоколу про відміну 74-Т від 11 березня 2024 року зазначено, що завантажуючи протокол 73-Т від 11 березня 2024 року він з невідомих причин (!) завантажився не в те місце. Тобто, Замовником було допущено порушення процедури здійснення публічних закупівель і незаконно скасовано закупівлю, адже підпунктом 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та потягом 90 днів з дня його припинення або скасування, не передбачено такої причини для відміни відкритих торгів як «завантаження протоколу з невідомих причин у документи іншого учасника».
Враховуючи викладене, Замовником вже вдруге поспіль позбавлено учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію можливості участі у публічній закупівлі у спосіб, що не передбачений чинним законодавством.
Прошу звернути увагу Комісії, що завантаження протоколу в документи іншого учасника може свідчити про умисні свідомі дії Замовника, направлені на обмеження конкуренції та дискримінації учасника закупівлі - ФОП Лапкіної Т. В. Замовник документально не довів, яким чином завантаження протоколу в інше місце призводить до вчинення Замовником порушень, які неможливо виправити.
Враховуючи вищевикладене вважаю, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміни Процедури закупівлі. Вищезазначені порушення, вчинені Замовником, наразі можуть бути усунені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі та завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Відміна торгів
Тип порушення: Відміна торгів
Опис суті пункту скарги: Замовником було допущено порушення, а саме: відмінено закупівлю із підстав, що не передбачені законодавством. Так, на веб порталі публічних закупівель зазначено, що Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Однак, згідно протоколу про відміну 74-Т від 11 березня 2024 року зазначено, що завантажуючи протокол 73-Т від 11 березня 2024 року він з невідомих причин (!) завантажився не в те місце. Тобто, Замовником було допущено порушення процедури здійснення публічних закупівель і незаконно скасовано закупівлю, адже підпунктом 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та потягом 90 днів з дня його припинення або скасування, не передбачено такої причини для відміни відкритих торгів як «завантаження протоколу з невідомих причин у документи іншого учасника».
Враховуючи викладене, Замовником вже вдруге поспіль позбавлено учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію можливості участі у публічній закупівлі у спосіб, що не передбачений чинним законодавством.
Прошу звернути увагу Комісії, що завантаження протоколу в документи іншого учасника може свідчити про умисні свідомі дії Замовника, направлені на обмеження конкуренції та дискримінації учасника закупівлі - ФОП Лапкіної Т. В. Замовник документально не довів, яким чином завантаження протоколу в інше місце призводить до вчинення Замовником порушень, які неможливо виправити.
Враховуючи вищевикладене вважаю, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміни Процедури закупівлі. Вищезазначені порушення, вчинені Замовником, наразі можуть бути усунені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі та завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)