-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Автомобільні шини до транспортних засобів
Торги не відбулися
531 897.10
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 659.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 659.49 UAH
Період оскарження:
01.02.2024 14:53 - 10.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
На тендерну документацію
Номер:
12f3defbf05244ebb42ebfe30e168c22
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-01-010296-a.a2
Назва:
На тендерну документацію
Скарга:
Скарга
На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 12.03.2024 23:17
- відх Савро.pdf 12.03.2024 23:17
- sign.p7s 12.03.2024 23:18
- рішення від 14.03.2024 № 4658.pdf 14.03.2024 16:29
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2024 №5295.pdf 26.03.2024 13:14
- рішення від 25.03.2024 №5295.pdf 27.03.2024 18:36
- Лист пояснення на скаргу 18.03.docx 18.03.2024 15:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2024 23:21
Дата розгляду скарги:
25.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.03.2024 16:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.03.2024 18:37
Пункт скарги
Номер:
4cb9633bce254aeda1591b67d4f858b8
Заголовок пункту скарги:
Не надано 24 години
Опис заперечення:
Не надано 24 години
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення незаконними, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Щодо вказаних невідповідностей - повідомляю, що Замовником в разі виявлення невідповідностей в документах тендерної пропозиції Скаржника ним має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Зазначені недоліки в проколі №23 від 07.03.2024р. не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Зазначення інформації про Учасника та ціни за одиницю товару не призводить до зміни найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Щодо вказаних невідповідностей - повідомляю, що Замовником в разі виявлення невідповідностей в документах тендерної пропозиції Скаржника ним має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Зазначені недоліки в проколі №23 від 07.03.2024р. не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Зазначення інформації про Учасника та ціни за одиницю товару не призводить до зміни найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
4. Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Савро Ганни Олександрівни зазначене у протоколі №23 від 07.03.2024р.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
На документацію
Номер:
0f741f90ecd1413182f1a65fc87843be
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-01-010296-a.a1
Назва:
На документацію
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf.p7s.zip 21.02.2024 23:43
- Цінова пропозиція.pdf 21.02.2024 23:43
- Технічна частина.pdf 21.02.2024 23:43
- протокол 13.pdf 21.02.2024 23:43
- sign.p7s 21.02.2024 23:43
- Рішення від 23.02.2024 № 3417.pdf 23.02.2024 18:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.02.2024 № 3869.pdf 01.03.2024 12:22
- Рішення від 29.02.2024 № 3869.pdf 04.03.2024 17:42
- Цінова пропозиція Поліпартс.pdf 27.02.2024 10:58
- Цінова пропозиція (2).pdf 27.02.2024 10:58
- Лист пояснення на скаргу.docx 27.02.2024 10:58
- Повыдомленя про виконання рішення АМКУ.docx 05.03.2024 15:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2024 23:45
Дата розгляду скарги:
29.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.02.2024 18:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.03.2024 17:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій повідомляє, щодо виконання рішення від 29.02.2024 № 3869-р/пк-пз, а саме скасування рішення про визначення ТОВ «ПОЛІПАРТС» переможцем за процедурою закупівлі - «Автомобільні шини до транспортних засобів», за № UA-2024-02-01-010296-a.
Пункт скарги
Номер:
3b6ad2b78dae40a2a312198f871145ab
Заголовок пункту скарги:
Технічні вимоги
Опис заперечення:
1. Додаток № 3 до тендерної документації вимагалось зазначити до кожної позиції сезонність шин
2. Безпідставно надано 24 години на виправлення технічних характеристик кількість запропонованого товару.
2. Безпідставно надано 24 години на виправлення технічних характеристик кількість запропонованого товару.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС" на виконання вище вказаних вимог надано документ вих.№ 08-02-321 Від 08 лютого 2024 року, який міститься у файлі «Технічна частина.pdf». В наданому файлі по позиціях №11,12 в четвертій колонці «Сезон» не вказано сезонність запропонованої шини у відповідності з вимогами Додатку 3 тендерної документації.
Сезонність шин може бути тільки : «зима», «літо», або «всесезонні». Натомість вказано місце розташування шини.
Таким чином учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС" не виконав вимогу Додатку 3 про надання технічних характеристик запропонованих шин (сезонність) по позиціях №11 та №12.
Крім того учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС" було розміщено Вимогу про усунення невідповідностей до 16 лютого 2024 11:21 наступного змісту: Привести у відповідність додаток 1 до тендерної документації, а саме кількість товару.
Сама вимоги містить в собі порушення норм Особливостей, а саме: пунктом 43 Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» передбачено наступне:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником порушено пункт 43 Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та надано 24 години на усунення невідповідностей в документі, що містить інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Таким чином порушено пряму норму постанови
Сезонність шин може бути тільки : «зима», «літо», або «всесезонні». Натомість вказано місце розташування шини.
Таким чином учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС" не виконав вимогу Додатку 3 про надання технічних характеристик запропонованих шин (сезонність) по позиціях №11 та №12.
Крім того учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС" було розміщено Вимогу про усунення невідповідностей до 16 лютого 2024 11:21 наступного змісту: Привести у відповідність додаток 1 до тендерної документації, а саме кількість товару.
Сама вимоги містить в собі порушення норм Особливостей, а саме: пунктом 43 Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» передбачено наступне:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником порушено пункт 43 Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та надано 24 години на усунення невідповідностей в документі, що містить інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Таким чином порушено пряму норму постанови
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати Рішення висвітленого в протоколі №13 від 16.02.2024р.