-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування Розроблення проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціювання приміщень операційного блоку онкологічного корпусу КНП «Обласне територіальне медичне об’єднання м. Краматорськ»
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2024 14:26 - 06.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Скасувати рішення щодо Учасника ТОВ "Системінжиніринг"
Номер:
47fefde976b94463b8bf1e100335bac5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-01-009311-a.c3
Назва:
Скасувати рішення щодо Учасника ТОВ "Системінжиніринг"
Вимога:
ВИМОГА
про скасування рішення Замовника про визначення Учасника ТОВ "Системінжиніринг"
(44107300) переможцем закупівлі
Відповідно до інформації в електронній системі закупівель від 14.03.2024 року Замовником - Комунальне некомерційне підприємство «Обласне територіальне медичне об’єднання м. Краматорськ», згідно Протоколу №104 від 14.03.2024 р. фахівцем з публічних закупівель Сергієм Нескоромним вирішено визначити переможцем Закупівлі: ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування Розроблення проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціювання приміщень операційного блоку онкологічного корпусу КНП «Обласне територіальне медичне об’єднання м. Краматорськ», розміщеної у системі «публічні закупівлі PROZORRO» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-01-009311-a Учасника ТОВ "Системінжиніринг" (44107300), як найбільш економічно вигідну пропозицію.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Буніш Олена Валеріївна не погоджується з даним рішенням, яке суперечить вимогам Тендерної документації ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) та порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості) , а саме:
1. На підставі інформації ТОВ "Системінжиніринг" (44107300), яка оприлюднена у системі «публічні закупівлі PROZORRO», відповідно Довідки №9 від 07.02.2024 р. саме директор підприємства Іванець Євгеній Анатолійович має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, на підставі Наказу про призначення директора №1 від 16.03.2021 р., Протоколу Загальних зборів Засновників №1 від 15.03.2021 р., Статуту підприємства. Згідно Статуту ТОВ "Системінжиніринг" (44107300) п. 8.1 виконавчим органом товариства є директор. На вимогу Замовника та відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП). Під час перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify виявлено, що електрона підпис належить фізичній особі Іванець Євгеній Анатолійович, а не директору підприємства (Протокол перевірки удосконаленого підпису додається). Тобто Учасником ТОВ "Системінжиніринг" (44107300) вся тендерна пропозиція підписана фізичною особою, яка не має право на підпис будь яких документів.
Одже, учасник ТОВ "Системінжиніринг" (44107300) не виконав умови Тендерної документації, порушив вимоги статті 12 Закону за предметом закупівлі.
2. На вимогу Замовника в Додатку 1 до тендерної документації необхідно надати:
- Інформаційну довідку Учасника-торгів, яка містить відомості про виконання учасником аналогічних договорів на виконання робіт з розроблення (виготовлення) проектно-кошторисної документації на капітальний ремонтом та/або будівництво, та/або реконструкцію:
- копії усіх аналогічніх договорів, що наведені в довідці із документами, які підтверджують факт їх повного виконання;
- позитивні відгуки від замовників про виконання робіт за договорами, зазначеними у довідці. Відгуки повинні бути належно оформлені, містити дату видачі такого документа та вихідний номер.
Учасником ТОВ "Системінжиніринг" (44107300) надано інформаційну довідку №11 від 07.02.2024 р. з інформацією про два аналогічні договори: Договір №245 від 15.11.2023 р. та Договір №05/07 від 06.07.2023 р. На підтвердження їх виконання надано копія самих договорів, актів виконаних робіт та відгуки. Але надані відгуки №01-04/3-81 від 22.01.2024 р. та відгук №01-54/1-124 від 22.01.2024 р. не містять інформації щодо договорів, яка міститься в довідці №11 від 07.02.2024 р., а саме відсутні посилання на номер, дату та суму договорів стосовно яких наданий цей відгук. Можливо були виконані інші договори з аналогічною назвою та з іншим складом робіт. Не можливо це відслідкувати по причині відсутності завдання на проєктування у складі наданих договорів. Також назва об’єкту договору №245 від 15.11.2023 р. містить фразу «коригування», якої немає у назві об’єкту у Відгуку №01-04/3-81 від 22.01.2024 р. Тобто надані відгуки не підтверджують виконання робіт за договорами, зазначеними в довідці, як того вимагав Замовник і не можуть свідчити про виконання вимог Замовника у Тендерній документації.
Одже, учасник ТОВ "Системінжиніринг" (44107300) не виконав умови Тендерної документації.
3. Відповідно Проекту договору п.1.2. «Згідно даного Договору Виконавець являється замовником експертизи проекту будівництва та здійснює супровід під час проведення експертизи цієї проектної документації (захист та обґрунтування проектних рішень) для отримання позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації за всіма необхідними напрямами…» та відповіді Замовника у системі «публічні закупівлі PROZORRO» від 04.02.2024 р. 19:08:
У розрахунках вартості необхідно передбачити вартість проходження експертизи та отримання позитивного експертного звіту.
Учасник ТОВ "Системінжиніринг" (44107300) з метою обгрунтування своєї аномальну низької ціни за результатами аукціону та на вимогу Замовника та системи «публічні закупівлі PROZORRO» надав у складі своєї документації Обгрунтування ціни пропозиції №28 від 17.02.2024 р., Кошторис та Цінову пропозицію на загальну суму 90 000,00 грн.
Однак, у вартість робіт, згідно наданих розрахунків не включено вартість експертизи, тобто зовсім не передбачено даний вид робіт і не врахована їх вартість.
Учасник ТОВ "Системінжиніринг" (44107300) надав недостовірну інформацію і саме причиною його низької ціни пропозиції є відсутність робіт в Кошторисі, передбачених тендерною документацією. Тобто не обгрунтував свою аномально низьку ціну!
Одже, учасник ТОВ "Системінжиніринг" (44107300) не виконав умови Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, а саме: невідповідність пропозиції Учасника ТОВ "Системінжиніринг" (44107300) вимогам Замовника, які викладені в Тендерної документації ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями), за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-01-009311-a та наявності порушень при визначенні переможцем Учасника ТОВ "Системінжиніринг" (44107300), який не відповідає вимогам, які викладені в Тендерної документації ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) та вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та кошторисних норм у будівництві України, відповідно абз.5, пп.1, пункт 44 Особливостей та абз.1, пп.2, п. 44 Особливостей
ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ рішення про визнання учасника ТОВ "Системінжиніринг" (44107300) переможцем закупівлі, згідно Протоколу №104 від 14.03.2024 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога скасувати рішення ТОВ Системінжиніринг.pdf 15.03.2024 17:27
- Протокол перевірки підпису.pdf 15.03.2024 17:27
- Протокол 105 відповідь на вимогу.pdf 19.03.2024 23:32
Дата подачі:
15.03.2024 17:27
Вирішення:
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає незадоволенню з таких підстав.
1) У відповідності до пункту 1 частини першої ст.1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» автентифікація - електронний процес, що дає змогу підтвердити електронну ідентифікацію фізичної, юридичної особи, інформаційної або інформаційно-комунікаційної системи та/або походження та цілісність електронних даних.
Згідно з пунктом 1 частини першої ст.1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» електронна ідентифікація - процес використання ідентифікаційних даних особи в електронній формі, які однозначно визначають фізичну, юридичну особу або уповноваженого представника юридичної особи.
Частина третя ст.23 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» регламентує, що перелік обов’язкових вимог до кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, визначений частиною другою цієї статті, є вичерпним, який, зокрема, не містить такої вимоги як посада юридичної особи.
Замовником при перевірці КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify на вимогу п.1 розділу 3 тендерної документації, а саме щодо необхідної умови стосовно відображення прізвища та ініціалів особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), не встановлено невідповідностей, оскільки встановлено:
В полі – підписувач: Іванець Євгеній Анатолійович
В полі - організація: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМІНЖИНІРИНГ", що є уповноваженою особою на підписання документів тендерної пропозиції відповідно до наданої учасником довідки від 07.02.2024 №9 та наданих до неї підтверджуючих документів.
2) На вимогу Замовника в Додатку 1 до тендерної документації необхідно надати: - Інформаційну довідку Учасника-торгів, яка містить відомості про виконання учасником аналогічних договорів на виконання робіт з розроблення (виготовлення) проектно-кошторисної документації на капітальний ремонтом та/або будівництво, та/або реконструкцію: - копії усіх аналогічніх договорів, що наведені в довідці із документами, які підтверджують факт їх повного виконання; - позитивні відгуки від замовників про виконання робіт за договорами, зазначеними у довідці. Відгуки повинні бути належно оформлені, містити дату видачі такого документа та вихідний номер. Учасником ТОВ "Системінжиніринг" надано інформаційну довідку №11 від 07.02.2024 р. з інформацією про два аналогічні договори: Договір №245 від 15.11.2023 р. та Договір №05/07 від 06.07.2023 р.
Під час перевірки Договору № 245 від 15.11.2023. UA-2023-11-15-009110-a, назва закупівлі Розробка проектно-кошторисної документації на стадії - РП (Робочий проект) по об'єкту: "Капітальний ремонт покрівлі КЗ Тростянецький ЗДО "Колосок" . Сума, дата та номер договору повністю співпадають з даними які надав Учасник.
Також під час перевірки Договір №05/07 від 06.07.2023 р. UA-2023-07-11-004050-a, назва закупівлі Розробка проєктно-кошторисної документації на стадії РП (робочий проєкт) по об’єкту: «Реконструкція та заходи з енергозбереження частини громадської будівлі під соціальний заклад з тимчасовим проживанням для відновлення, реабілітації, життєстійкості, захисту від домашнього насильства за адресою:вул. Преображенська, 24 в с. Милорадове». Сума, дата та номер договору повністю співпадають з даними які надав Учасник.
3) Згідно з пунктом 5.6 Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова), договірна ціна, обчислена на підставі кошторисної вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт, уточнюється відповідно до умов договору, виходячи зі збільшення (зменшення) витрат, пов’язаних зі зміною вартості складових таких робіт, у тому числі у зв’язку зі зміною законодавства.
У відповідності до пункту 5.7 Настанови у складі ціни пропозиції можуть враховуватися кошти на відшкодування витрат, пов’язаних з виконанням додаткових робіт (збір вихідних даних, підготовка передпроектних матеріалів, проведення аудиту безпеки доріг, виконання функцій замовника експертизи проектної документації тощо).
Тобто ця вимога щодо включення вартості проведення експертизи проектних робіт є факультативною.
Погоджуючи та підписуючи проект договору при поданні своєї тендерної пропозиції учасник зі своєї сторони прийняв умови запропонованого договору Замовника, в тому числі з наявною умовою щодо проходження експертизи проектної документації, так само, як учасником погоджене та підписане технічне завдання до предмета закупівлі, яке також містить вимогу щодо проходження експертизи виконавцем послуг (робіт).
Також слід додати, що учасником-переможцем буде підписуватись остаточна редакція договору з додатком Кошторис, в якому він зазначить остаточну редакцію, яка буде погоджуватись та підписуватися сторонами договору та матиме форму документа.
Принагідно зазначаємо, що законодавством встановлено виключне право на визначення належним чи неналежним обгрунтуванням учасника аномально низької ціни.
Відповідно до пункту 14 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» має невиключний перелік обґрунтування аномально низької ціни, тому учасник має право надати будь-які документи, які вважає за необхідне.
Відповідно до частини першої ст. 10 Закону України «Про ціни і ціноутворення», суб’єкти господарювання під час провадження господарської діяльності використовують: вільні ціни, державні регульовані ціни.
Згідно з п.10 частини першої ст.1 Закону України «Про ціни і ціноутворення» товар - продукція, роботи, послуги, матеріально-технічні ресурси, майнові та немайнові права, що підлягають продажу (реалізації);
Згідно зі ст.11 Закону України «Про ціни і ціноутворення», вільні ціни встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін.
Предмет закупівлі не відноситься до категорії державних регульованих цін, а тому встановлюються суб’єктом господарювання самостійно.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга UA-2024-02-01-009311-a
Номер:
f35fb7993d8b428fb62359d1faaeefbf
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-01-009311-a.a2
Назва:
Скарга UA-2024-02-01-009311-a
Скарга:
Протоколом уповноваженої особи Замовника від 16 лютого 2024 року дискваліфікував учасника – ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС».
ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» не погоджується з рішенням Замовника як таким яке порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, принципи об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та недискримінації учасників/
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-02-01-009311-a.pdf 21.02.2024 12:16
- Скарга UA-2024-02-01-009311-a.docx 21.02.2024 12:16
- 18. Довідка працівники .pdf 21.02.2024 12:16
- 19.Документи працевлаштування.pdf 21.02.2024 12:16
- Додаток 5 Лист-згода.docx 21.02.2024 12:16
- 21.Сертифікат Григоренко М.М..pdf 21.02.2024 12:16
- 20.Сертифікат Голуб.pdf 21.02.2024 12:16
- Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx 21.02.2024 12:16
- Додаток 2 Техзавдання.docx 21.02.2024 12:16
- Додаток 3 Проєкт договору.docx 21.02.2024 12:16
- Додаток 4 форма ТП.docx 21.02.2024 12:16
- ТД.docx 21.02.2024 12:16
- sign.p7s 21.02.2024 12:18
- рішення від 23.02.2024 № 3413.pdf 23.02.2024 17:34
- інформація про перенесення розгляду скарги від 05.03.2024 № 337.pdf 05.03.2024 13:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2024 № 4370.pdf 12.03.2024 12:05
- рішення від 11.03.2024 № 4370.pdf 13.03.2024 18:55
- Протокол 96 про надання відповіді на запит АМКУ.pdf 23.02.2024 23:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2024 13:26
Дата розгляду скарги:
05.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.02.2024 17:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.03.2024 18:55
Пункт скарги
Номер:
d90db6fdbeb24f67a540b534cabe6caa
Заголовок пункту скарги:
Порушення законодавства Замовником що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулось під час оцінки тендерних пропозицій учасників у закупівлі UA-2024-02-01-009311-a, стосовно дискваліфікації учасника – ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС»
Опис заперечення:
Протоколом уповноваженої особи №87 від 16.02.2024 року дискваліфікував пропозицію ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС».
«Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 ТД. Відповідно підстав для дискваліфікації ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» у Замовника немає, вони відсутні. Твердження Замовника грунтуються виключно на його суб’єктивній думці й не містять відображення в ТД . ТД не передбачає такої Вимоги
«Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 ТД. Відповідно підстав для дискваліфікації ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» у Замовника немає, вони відсутні. Твердження Замовника грунтуються виключно на його суб’єктивній думці й не містять відображення в ТД . ТД не передбачає такої Вимоги
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовник порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Пропозиція ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Дискваліфікація ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС», тендерна пропозиція якого відповідає вимогам Тендерної документації, може свідчити про наявність у діях Замовника ознаки упередженого підходу до оцінки учасників Закупівлі, нерівного ставлення до учасників та надання переваги окремим учасникам закупівлі, що у свою чергу є грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У діях Замовника містяться ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, адже Скаржник є реальним претендентом на визнання його пропозиції як найкращої та, відповідно, укладення договору із Замовником.
Такі дії Замовника є грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» щодо рівного ставлення до учасників закупівлі, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Дискваліфікація ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС», тендерна пропозиція якого відповідає вимогам Тендерної документації, може свідчити про наявність у діях Замовника ознаки упередженого підходу до оцінки учасників Закупівлі, нерівного ставлення до учасників та надання переваги окремим учасникам закупівлі, що у свою чергу є грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У діях Замовника містяться ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, адже Скаржник є реальним претендентом на визнання його пропозиції як найкращої та, відповідно, укладення договору із Замовником.
Такі дії Замовника є грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» щодо рівного ставлення до учасників закупівлі, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
ДОДАТОК № 1 до Тендерної документації затвердженої Рішенням Уповноваженої особи Нескоромним С.М. від 01.02.2024 №72
-
Опис доказу:
ДОДАТОК № 1 до Тендерної документації затвердженої Рішенням Уповноваженої особи Нескоромним С.М. від 01.02.2024 №72
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація затверджена Рішенням Уповноваженої особи Нескоромним С.М. від 01.02.2024 №72
-
Опис доказу:
Тендерна документація затверджена Рішенням Уповноваженої особи Нескоромним С.М. від 01.02.2024 №72
-
Повʼязаний документ:
ТД.docx
-
-
Назва доказу:
Сертифікат АР 016485
-
Опис доказу:
Сертифікат АР 016485
-
Повʼязаний документ:
20.Сертифікат Голуб.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат АР 015070
-
Опис доказу:
Сертифікат АР 015070
-
Повʼязаний документ:
21.Сертифікат Григоренко М.М..pdf
-
-
Назва доказу:
18. Довідка працівники
-
Опис доказу:
Довідку № 8 від 02.02.2024 року, відповідно в якій було зазначено «Також, зазначаємо про наявність інших працівників які будуть залучені до виконання договору у випадку необхідності.
-
Повʼязаний документ:
18. Довідка працівники .pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство «Обласне територіальне медичне об’єднання м. Краматорськ» скасувати своє рішення, оформлене Протоколом уповноваженої особи Замовника №87 від 16.02.2024 року про дискваліфікації учасника – ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС», як таку, що не відповідає вимоги Тендерної документації.
Вимога
Є відповідь
Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем Учасника ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС"
Номер:
e7e551f372274e15b01e4131ed99193e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-01-009311-a.a1
Назва:
Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем Учасника ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС"
Вимога:
ВИМОГА
про скасування рішення Замовника про визначення Учасника ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС"
(38975278) переможцем закупівлі
Відповідно до інформації в електронній системі закупівель від 14.02.2024 року Замовником - Комунальне некомерційне підприємство «Обласне територіальне медичне об’єднання м. Краматорськ», згідно Протоколу №86 від 14.02.2024 р. фахівцем з публічних закупівель Сергієм Нескоромним вирішено визначити переможцем Закупівлі: ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування Розроблення проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціювання приміщень операційного блоку онкологічного корпусу КНП «Обласне територіальне медичне об’єднання м. Краматорськ», розміщеної у системі «публічні закупівлі PROZORRO» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-01-009311-a Учасника ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" (38975278), як найбільш економічно вигідну пропозицію.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Буніш Олена Валеріївна не погоджується з даним рішенням, яке суперечить вимогам Тендерної документації ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) та порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості) , а саме:
1. Відповідно Вимоги про усунення невідповідностей, яка оприлюднена у системі «публічні закупівлі PROZORRO» Замовником 12 лютого 2024 року до пропозиції Учасника ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" (38975278) з терміном усунення до 13 лютого 2024 року чітко вказані невідповідності наданої тендерної пропозиції ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" (38975278), а саме:
- До тендерної пропозиції Учасником ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" (38975278) були додані незавірені довідки та копії документів;
- Учасник ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" (38975278) надав кваліфікаційний сертифікат АР 015070 відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури інженера-проектувальника Григоренко Миколи Миколайовича. Згідно Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, дія кваліфікаційного сертифікату АР 015070 призупинена.
Але Учасник ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" (38975278) впродовж 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою усунути такі невідповідності НЕ НАДАВ чинний кваліфікаційний сертифікат АР 015070 від 11.01.2019 року відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури інженера-проектувальника Григоренко Миколи Миколайовича, мотивуючи це відсутністю в тендерній документації вимоги, щодо стану кваліфікаційного сертифікату (Лист №2 від 12.02.2024 р. ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" (38975278)).
Дане обгрунтування Учасника ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" (38975278) свідчить про його низьку кваліфікацію і не освіченість у сфері проєктування та будівництва. По логіці Учасника ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" (38975278) можна надати будь-який сертифікат без дати та номеру і можно гарантувати свою кваліфікацію? Повністю з цим не погоджуємося і вважаємо рішення Замовника про визначення Учасника ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС"
(38975278) переможцем закупівлі не професійним та упередженим. Адже надання лише діючого кваліфікаційного сертифікату підтверджує кваліфікацію учасника і його спроможність виконати роботи за предметом закупівлі, а також свідчить про виконання вимог законодавства України у сфері проектування та будівництва. Відповідно статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат.
Строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Використання кваліфікаційного сертифікату, умови безстроковості якого порушені (тобто без підвищення кваліфікації не рідше один раз на п’ять років), є порушенням вимог містобудівного законодавства. Дія кваліфікаційного сертифіката, умови безстроковості якого порушені – припиняється. Відомості про дотримання цих вимог вносяться до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Дата видачі сертифіката наданого ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" (38975278), як підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, Григоренка Миколи Миколайовича АР 015070 від 11.01.2019 року. Одже з 12.01.2024 року даний сертифікат вже є недійсним і вважається таким, який не відповідає умовам статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», про що є інформація на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва і Замовник про це справедливо вказав. Тобто наявність недіючого сертифікату не може вважатися підтвердженням кваліфікації. Іншими словами, це пустий документ. Учасник ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" (38975278) намагаючись якось обгрунтувати відсутність сертифікату у своїй пропозиції та своєму листі №2 від 12.02.2024 р., який загружено у якості відповідей на Вимогу Замовника про усунення невідповідностей, надав пояснення, що строк проведення іспиту та прийняття рішення про видачу кваліфікаційного сертифікату або про відмову в його видачі за результатами складання іспиту не може перевищувати одного місяця з дня отримання заяви про допуск до проведення професійної атестації. Але НЕ НАДАВ хоча б заяву чи інше підтвердження, що вказаний в довідці ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" Григоренко Миколо Миколайович, подав заяву чи знаходиться на навчанні з метою отримати свідоцтво підвищення кваліфікації тощо. Тобто жодних підтверджень, що сертифікат Григоренка Миколи Миколайович буде чинним ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" пізніше не надає. Може Григоренко М.М. і не збирається подовжувати свій сертифікат. В Довідці №8 від 02.02.2024 р. вказано, що при необхідності ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" може залучати на договірних засадах (цивільно-правових) інших працівників. Тобто Учасник ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" міг надати діючий сертифікат іншого працівника, якого зобов’язувався залучити. Але чомусь це не зробив. Тому, до розгляду в довідці можна прийняти лише інженера-проектувальника Голуб Івана Володимировича. Але він має кваліфікацію: інженер-проектувальник в частині кошторисної документації (кваліфікаційний сертифікат АР №016485 від 13.08.2020 року). Учасник ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" після зауважень не надав підтвердження наявності інших працівників, які б могли виконувати роботи з проектування. Тобто в Учасника ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" не має жодного працівника, який міг би виконати проектні роботи за предметом закупівлі, відповідно до Завдання (Додаток №2) з дотриманням діючих норм і правил.
Звертаємо особливу увагу Замовника, що виконання проектних робіт за предметом закупівлі та на виконання вимог тендерної документації, окрім необхідних спеціалістів потрібен ще головний інженер проекту, який має діючий кваліфікаційний сертифікат. Без наявності діючого (з відображенням стану цього сертифікату на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва) не можливо зареєструвати проектну документацію на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, відповідно отримати позитивний Експертний звіт.
Враховуючи вище наведене, у Замовника абсолютно немає підстав вважати, що учасник ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" виконав умови Додатку 1 Тендерної документації і надав працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Завдання (Додаток №2) з дотриманням діючих норм і правил, адже не надав документального підтвердження кваліфікаційного сертифікату на працівника інженера-проєктувальника Григоренка Миколу Миколайовича, який вказаний в Довідці №8 від 02.02.2024 року.
Одже, учасник ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" не виконав умови Тендерної документації за предметом закупівлі.
2. У складі свої пропозиції Учасник ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" надав Довідку №7 від 02.02.2024 року про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. На підтвердження цієї інформації надано копія договору №322 від 06.09.2022 р. на суму 45000,00 грн. Для підтвердження виконання цього договору надано Акт надання послуг №6 від 06.09.2022 р. По-перше, якщо Акт №6, то де інші Акти під номером 1,2,3,4,5? У складі пропозиції відсутні. Також, даний договорі укладено 06.09.2022 р., і акт виконання підписано 06.09.2022 р. Тобто послуги з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: капітальний ремонт сестринської ендоскопічного відділення КП 3-я міська клінічна лікарня Полтавської міської ради», за адресою: м.Полтава, площа Слави, 2 виконано за 8 годин? Така сама ситуація з другим договором, який вказаний в Довідці №7 від 02.02.2024 року, а саме: Договір № 222 від 16.05.2023 р. на суму 27000,00 грн, акт надання послуг №27 від 16.05.2023 р. Якщо Акт №27, то де Акти з попередніми номерами? У складі пропозиції відсутні. Дата виконання послуг 16.05.2023 року співпадає з датою укладення Договору 16.05.2023 р. Тобто послуги з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт рентгенологічного відділення (із встановленням томографу) Комунального підприємства «3-Я МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» площа Слави, 2, Полтава, Полтавська область. Коригування, частина 2.» виконано за 8 годин?
Враховуючи вищенаведене і багато питань, щодо актуальності наданих договорів вважаємо, що Учасник ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" не надавав документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
3. На вимогу Тендерної документації розділу 3 пункту 1 необхідно було надати інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Та відповідно розділу 5 пункт 2 Учасник ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" не надав в своїй пропозиції Лист-роз’яснення, щодо ненадання інформації про маркування тощо.
4. Також, звертаємо увагу Замовника, що Учасник ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" не надав кошторисних розрахунків для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної пропозиції, що вкотре підтверджує відсутність кваліфікації ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" та спроможності виконати роботи за предметом закупівлі.
Нагадуємо, що в період уточнень Замовник надав відповідь на питання, щодо необхідності кошторисних розрахунків, а саме: додавання кошторисних розрахунків до пропозиції учасника може бути важливим для замовника при оцінці відповідності документів тендерної пропозиції. Це дозволить замовнику перевірити, чи враховані всі необхідні види робіт і чи правильно виконані розрахунки учасниками. Правильне виконання розрахунків учасниками може бути ключовим фактором для замовника, оскільки це може вплинути на остаточну вартість проекту та його фінансову ефективність. Таким чином, дотримання Настанови з визначення вартості проектних робіт та експертизи проектної документації на будівництво також може бути важливим критерієм для замовника при оцінці пропозицій учасників тендеру.
Враховуючи вищезазначене, а саме: невідповідність пропозиції Учасника ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" вимогам Замовника, які викладені в Тендерної документації ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями), за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-01-009311-a та наявності порушень при визначенні переможцем Учасника ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС", який не відповідає вимогам, які викладені в Тендерної документації ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) та вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та кошторисних норм у будівництві України, відповідно абз.4, пп.1, пункт 44 Особливостей та абз.1, пп.2, п. 44 Особливостей
ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ рішення про визнання учасника ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" переможцем закупівлі, згідно Протоколу №86 від 14.02.2024 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога скасувати ТОВ АЛСВІТ ПЛЮС.pdf 14.02.2024 16:42
- Протокол №87 (ВІДХИЛЕННЯ 24години) Алсвіт.pdf 16.02.2024 17:58
Дата подачі:
14.02.2024 16:42
Вирішення:
вимого була задовільна шляхом скасування рішення про переможця
Статус вимоги:
Задоволено