• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Послуги з влаштування системи протипожежного захисту (автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях Криворізької гімназії № 109 «Темп» Криворізької міської ради, за адресою: 50086,Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого, 83

Завершена

1 287 201.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 872.01 UAH
Період оскарження: 01.02.2024 14:14 - 07.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Внесення змін до тендерної документації

Номер: fb749f271fda447b85974d3b05a5687f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-01-008890-a.c4
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замвонику! Вами знов не виконано вимогу виключити пункт 5 розділу “Інші документи учасників” з вимог до учасників закупівлі та включити його до вимог, які повинен надати виключно переможець закупівлі при укладені договору. На підставі технічного завдання, що передбачено додатком 2 тендерної документації відсутня можливість складання потенційним учасником кошторисних документів, що передбачені додатком 3 (пункт 5 розділу “Інші документи учасників”) на підставі наданої Вами спеціфікації до проекту. У спеціфікації передбачено багато матеріалів та обладнання, що не передбачені технічним завданням додатку 2. Так, пунктами 30,31 та 32 технічного завдання просто вказані труби та їх діаметр, у спеціфікації труба жорстка, гладка, гофрована ті інше. Пунктом 29 технічного завдання просто вказано метраж прокладання коробу пластікового, при цьому у спеціфікації вказано чотири виді коробу канального. У технічному завданні передбачено прокладання 3-х видів кабелю, у спеціфікації - 4 вида. Також у технічному завданні додатку 2 зовсім не вказано монтажні вироби, які передбачені спеціфікацією (пункти з 45 по 58). ЩО брати за основу при складанні кошториса учаснику - технічне завдання, викладене у додатку 2 або спеціфікацію?! Тому, вимагаємо виключити пункт 5 розділу “Інші документи учасників” з вимог до учасників закупівлі та включити його до вимог, які повинен надати виключно переможець закупівлі при укладені договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Для розрахунку договірної ціни були надані всі данні. Учасник має можливість ознайомитися з проектом та об'єктом.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації.

Номер: b322926854f8447198141d033834b421
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-01-008890-a.c3
Назва: Внесення змін до тендерної документації.
Вимога:
На підставі технічного завдання, що передбачено додатком 2 тендерної документації відсутня можливість складання потенційним учасником кошторисних документів, що передбачені додатком 3 (пункт 5 розділу “Інші документи учасників”). Так, пунктом 9. додатку 2 передбачено, що “Обсяг послуг (орієнтовний)”, при цьому учасник повинен надати “Локальний кошторис, ДОГОВІРНА ЦІНА, Пiдсумкова вiдомiсть ресурсів, Розрахунок загальновиробничих витрат”. Терміну “ОРІЄНТОВНА ДОГОВОРНА ЦІНА” не існує - вона може бути або твердою, або динамічною! При цьому на підставі переліку матеріалів та обладнання, що вказаний у технічному завданні неможливо встановити конкретну марку та модель, а саме; у стрічці 20 просто вказано “Гучномовець або звукова колонка у примiщеннi” – а моделей таких гучномовців дуже багато; у стрічці 2 просто вказано “Коробка вiдгалужувальна на стiнi”, у стрічці 34 просто вказано: “Провiд, що прокладається у коробах, сумарний перерiз до 6 мм2”; у стрічці 35 просто вказано “Провiд перший одножильний або багатожильний у загальному обплетеннi у прокладених трубах або металорукавах, сумарний перерiз до 2,5 мм2”; у стрічці 36 просто вказано “Провiд однопарний з крiпленням дротовими скрiпами по стiнi бетоннiй” – маркувань таких проводів також дуже багато. Тому, вимагаємо виключити пункт 5 розділу “Інші документи учасників” з вимог до учасників закупівлі та включити його до вимог, які повинен надати виключно переможець закупівлі при укладені договору. Також вимагаємо надати або специфікацію або дефектний акт, де вказані конкретні моделі та маркування обладнання та матеріалів, що передбачені технічним завданням.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: c60b3bdc75124423a80a518a1ade16dd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-01-008890-a.c2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимога "Копія ліцензії на надання послуг з виконання робіт протипожежного призначення, а саме: «Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» видану Державною інспекцією техногенної безпеки України або ДСНС України (якщо ліцензія в паперовому вигляді), або якщо ліцензія в електронному вигляді, то Учасник надає довідку в довільній формі щодо внесення відомостей про ліцензування до єдиного державного реєстру, обов'язково зазначивши посилання на реєстр та порядковий номер. А також надати копію наказу ДСНС з рішенням про видачу ліцензії суб'єкту." Дана вимога є дискримінаційною по відношенні потенційнийх учасників, які планують прийняти участь у цій закупівлі. Причиною чого являється військова агресією Російської Федерації проти України, котра розпочалася 05 години 24 лютого 2022 року. Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. 18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» В вище зазначеній постанові вказано: «у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг). органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)». Тобто, таким чином, просимо внести зміни до умов тендерної документації та продовжити зазначену вище вимогу і надати можливість учасникам надати та/або копію Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" та/або копію ліцензії на провадження виду господарської діяльності який є предметом закупівлі. Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.» Тому встановивши дану вимогу в тендерній документації, замовник обмежує участь в закупівлі учасників котрі отримували право на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану». Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - Рішення № 6553-р/пк-пз від 01.11.2022 Просимо внести зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 13 частини першої статті 7, частини другої статті 9 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” діючою ПОСТАНОВОЮ Кабінетом Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1190 від 02.12.2020) затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Згідно ПОСТАНОВІ надано переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають обов'язковому ліцензуванню: - виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних); - виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень; - виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протидимного захисту; - виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту; - провадження робіт з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяних, водопінних, порошкових, газових вогнегасників); - виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення; - надання послуг протипожежного призначення (проведення оцінки (експертизи) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Для отримання, переоформлення ліцензії, зупинення дії, анулювання та відновлення дії ліцензії (повністю або частково), розширення або звуження провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здобувач ліцензії подає до органу ліцензування відповідну заяву за формою згідно з додатками 1, 1-1-1-6. Оскільки, отримання, переоформлення ліцензії, зупинення дії, анулювання та відновлення дії ліцензії (повністю або частково), розширення або звуження провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відбувається шляхом надання електронних послуг Державною службою України з надзвичайних ситуацій за посиланням https://e-services.dsns.gov.ua/, то будь-який суб'єкт господарювання може звернутися онлайн і оформити необхідну ліцензію без будь-яких перешкод. Таким чином, жодних ознак дискримінаційних вимог Замовником в вимозі щодо надання ліцензії не передбачено. Це обов'язкова вимога зумовлена тим, що предмет закупівлі являється ліцензійним видом діяльності.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.02.2024 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до тендерної документації

Номер: f41ac9ce453b473bbc203524a39161c6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-01-008890-a.b1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Додатком 3 тендерної документації Вами встановлений явно дискримінаційний кваліфікаційний критерій, а саме: п. 3.1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання  в 2022 чи 2023 році аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)  (не менше одного договору). А чому не за тільки останній 2023 рік або тільки за 2022 рік? Встановлення такого критерію суперечить вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, суттєво звужує коло потенційних учасників та обмежує їхні права. Тому, вимагаємо виключити з пункту 3.1.1. Додатку 3 тендерної документації конкретні роки виконання аналогічних договорів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 28 постанови Кабміну від 12.10.2022 № 1178, зокрема, встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням цих особливостей.Пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) визначено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід аналогічних договорів.Вважаємо за доцільне під час надання тендерної пропозиції підтвердити документально неможливість виконання вказаних вищезазначених умов тендерної документації та довести, яким чином наведена вище умови тендерної документації порушує права та законні інтереси учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Враховуючи вищезазначене, умови встановлені нами, як Замовником, повністю відповідають чинному законодавству України та ЗУ Про публічні закупівлі. Вимоги не обмежують коло потенційних Учасників. Так як дискримінаційна вимога, це така, яка звужує коло потенційних учасників, та яку може виконати один або лише декілька Учасників. Замовник враховує усі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.02.2024 16:00