• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги охорони приміщення (Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області)

Торги відмінено

144 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 440.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2024 12:14 - 06.02.2024 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: b6cecbec3596469597ecc4f347f6faf4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-01-006031-a.b1
Назва: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи: Орган оскарження Учасник
Дата розгляду скарги: 26.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.03.2024 16:30
Дата прийняття рішення по скарзі: 29.03.2024 15:47
Автор: ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ „КОЛЬЧУГА-4“", Марія Пархомюк +380681243440 010820k@gmail.com

Пункт скарги

Номер: a02953d5dae04fbe9ec95d3c1f97a424
Заголовок пункту скарги: Неправомірна відміна торгів
Опис заперечення: Замовник неправомірно відмінив відкриті торги, про що згадано у редакції скарги
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скаржник вважає Рішення 18 безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступне.
По-перше: замовник не підтвердив документально, а також не вказав у Рішенні 18, згідно яких документів та яким чином відбулось скорочення видатків. Наприклад чи це перерозподіл бюджетних асигнувань, чи незатвердження кошторису витрат.
По-друге: відповідно до норм частини 1 статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» охоронна діяльність - надання послуг з охорони власності та громадян; об'єкт охорони - фізична особа та/або майно.
Виходячи з технічного завдання за Додатком 1 до Тендерної документації охорона Замовника є необхідною, оскільки, виходячи з виду його діяльності, замовник знаходиться під великим ризиком пошкодження чи втрати майна.
Наведені обставини не можна також трактувати, як відпалу потребу в предметі закупівлі.
По-третє: надання послуг за результатом закупівлі буде здійснюватися за умовами, що визначені в проєкті договору за Додатком 5 до Тендерної документації.
Згідно пунктів 5.1. та 5.2. наведеного проєкту договору замовник проводить розрахунок за надані послуги за фактом наданих послуг, на підставі рахунку та оформленого акту надання послуг, підписаного Сторонами, впродовж 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати його підписання. Розрахунки за надані послуги здійснюються при умові своєчасного фінансування з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття і своєчасного виконання розрахунково-касового обслуговування органами Державного казначейства України. У разі затримки фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Платіжні зобов’язання за цим Договором виникають після затвердження відповідного кошторису видатків Західного офісу Держаудитслужби.
З цих умови вбачається, що самим договором, який буде укладено за результатом проведення Процедури закупівлі визначено умови, що стосуються проведення розрахунків, зокрема у випадках затримки фінансування. Крім того з умови пункту 5.2. Проєкту договору випливає, що Замовник при проведенні Процедури закупівлі не прив’язаний до кошторисних призначень, а буде прив’язаний лише при виконанні умов договору про закупівлю.

Враховуючи викладене Рішення 18 винесено з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципу відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Тим самим Рішення 18 порушує право Скаржника на: участь в торгах, зокрема чесних та прозорих, здійснених за принципами закупівель; добросовісної конкуренції; правомірного ведення своєї діяльності; перемогу в Процедурі закупівлі. Тобто Рішення 18 підлягає скасуванню, оскільки прийняте з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Захист прав Скаржника можливий за допомогою подання цієї скарги до органу оскарження.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)