• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тушки курчат-бройлерів заморожені (код ДК 021:2015 – 15112130-6 Курятина) ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо

Завершена

351 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 755.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2024 11:27 - 23.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 9679b920bd8d4383b37ecc98c1749205
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-01-004583-a.a1
Назва: Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель адреса: вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03035 Суб’єкт оскарження: Фізична особа - підприємець Провоторова Ірина Володимирівна РНОКПП: 2595013880 адреса: пр-т Петра Григоренко буд. 21, кв. 92, м. Харків, 61091 e-mail: irina-privat2017@ukr.net Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ НЕВРОЛОГІЇ,ПСИХІАТРІЇ ТА НАРКОЛОГІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ Код ЄДРПОУ: 02012148 адреса: 61068, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Академіка Павлова, 46 Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями Предмет закупівлі: Тушки курчат-бройлерів заморожені (код ДК 021:2015 – 15112130-6 Курятина) ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо Номер оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2024-02-01-004583-a СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації 01 лютого 2024року ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ІНСТИТУТ НЕВРОЛОГІЇ, ПСИХІАТРІЇ ТА НАРКОЛОГІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ» (далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів, номер оголошення — UA-2024-02-01-004583-a, предмет закупівлі: Тушки курчат-бройлерів заморожені (код ДК 021:2015 – 15112130-6 Курятина) ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо – 3000кг. Ознайомившись з тендерною документацією по закупівлі Тушки курчат-бройлерів заморожені (код ДК 021:2015 – 15112130-6 Курятина) ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо – 3000кг (далі – Тендерна документація), мною виявлені вимоги, які порушують чинне законодавство та принципи публічних закупівель, зокрема добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Я, фізична особа - підприємець Провоторова Ірина Володимирівна вважаю, що рішенням уповноваженої особи від 01.02.2024 №5 ДУ «ІНСТИТУТ НЕВРОЛОГІЇ, ПСИХІАТРІЇ ТА НАРКОЛОГІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ», яким затверджена ця тендерна документація, порушує мої права та охоронювані законом інтереси, оскільки її положення містять дискримінаційні, незрозумілі, непрозорі та незаконні вимоги, наявність яких штучно обмежує коло учасників, зокрема обмежує мої права щодо участі у процедурі закупівлі. Крім цього вимоги та положення Тендерної документації суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та виключають здійснення закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії; ефективності та пропорційності на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Користуючись своїм правом, я подаю скаргу, яка стосується Тендерної документації, до органу оскарження протягом встановленого Законом строку. Посилання на відповідні вимоги та порушення процедури закупівлі з описом, аргументацією та фактичними обставинами, що це можуть підтверджувати, викладено далі. І.Вимога про штатних працівників, їх документів та певній кількості працівників (сьомох): У підпунктах 1.2.1 та 1.2.5 розділу 1.2 Додатку 1 Тендерної документації Замовником передбачено надання інформації у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме з наданням копій трудових книжок, трудових договорів та повідомлень про прийняття працівників на роботу з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб: 1) Інформаційна довідка про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі. Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі; 2) для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пп. 1.2.1 п. 1.2. частини 1 Додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа. Ця вимога про наявність саме штатних працівників з учасника без можливості залучення осіб за цивільно-правовими договорами, тобто працівники повинні перебувати у учасників на постійному місці роботи по трудовим договорам, як слід їм заборонено сумісництво професій. Питання, пов’язані з обліком штатних працівників регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 № 286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за № 1442/11722 "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників". Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції дія Інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також на фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю. Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж Інструкцією передбачається три види працівників: - штатні працівники; - зовнішні сумісники; - працюючі за цивільно-правовими договорами. Таким чином, Замовником в Документації встановлені наступні незрозумілі, необґрунтовані та дискримінаційні вимоги: 1.наявність штатних працівників, а саме - водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників, комірник (всього сім працівників:три працівника на один автотранспортний засіб плюс комірник) ; 2. відсутність сумісництва та найму працівників по цивільно-правовим договорам 3. документи (трудові книжки, трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу, працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа, які вимагаються з учасника. В мене є у наявності два працівника по цивільно-правовим договорам (копії договорів надаю в додатках), які виконують функції водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника за необхідністю. Для виконання умов договору мені не потрібен комірник, оскільки постачання Товару здійснюється поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару (пункту 4.1. Проекту договору Додатку3). Постачання Товару здійснюється за однією адресою, що разом з дрібними партіями виключає обов’язковість наявності у мене комірника (п.4.7 Проекту договору Додатку3) : 61068, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Академіка Павлова, 46. Також у проекті договору відсутня вимога про певну вимогу сімох працівників, у тому числі і комірника, що підтверджується п.4.5 Проекту договору, а саме: «Товар поставляється автомобільним транспортом Постачальника, за його рахунок». На підставі п.4.9. Проекту договору, що перехід права власності і ризиків на Товар відбувається в момент передачи Товару, то я маю право самостійно приймати рішення щодо залучення певної кількості працівників при виконанні умов договору про закупівлю Товару. Міські та міжміські вантажоперевезення у внутрішньому сполученні регулюються Наказом від 14.10.1997 № 363, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.02.1998р. за № 128/2568 «Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні», а саме п.25.7.5 де зазначається що Перевізник за Договором може брати участь у вантаженні та розвантаженні з покладенням цих функцій на водія. При участі водія у вантажно-розвантажувальних роботах вантажовідправник повинен забезпечити його санітарним одягом. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкті господарювання, які підтвердять у наявності лише штатних працівників без можливості найму за цивільно-правовими договорами, їх певної кількості, а саме: 1. шість працівників по три на кожен автотранспортний засіб, та 2. сьомий працівник-комірник; наявності копій трудових книжок, трудових договорів та повідомлень про прийняття працівників на роботу з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб. Ці вимоги є необґрунтованими та дискримінаційними по відношенню до мене і до тих суб’єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та/або за сумісництвом, самостійно приймають рішення про певну кількість працівників та сумісників, яких треба залучати для виконання умов договору на постачання товару дрібними партіями (п.4.7 Проекту Договору), а саме: тушки курчат-бройлерів заморожені (п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі», далі-Закон). Замовник у тексті Документації та у технічній специфікації не обґрунтував необхідність становлення у документації наведених вище умов, а саме про штатних працівників, певну їх кількість – сім робітників, у тому числі комірник. Також певна кількість штатних працівників, у тому числі і комірник не відображені у проекті договору, оскільки права власності на товар згідно п.4.9 Проекту договору відбувається в момент передачі Товару за адресою: 61068, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Академіка Павлова, 46, тобто не має необхідності в цих вимогах при виконанні умов договору по постачанню товару Замовнику. Замовником висунуті дискримінаційні вимоги щодо надання копій трудових книжок, трудових договорів і повідомлень про прийняття працівників на роботу, з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби та вимоги щодо перебування працівників на постійному місці роботи з забороною сумісництва та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа. В п.4.5. Проекту договору сказано, що Товар постачається автомобільним транспортом Постачальника, за його рахунок, що підтверджується відсутністю вимог у тексті тендерної документації (кваліфікаційні вимоги) та у розділі технічної специфікації розрахунків потреби сімох працівників одномоментно. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В мене, як учасника торгів, достатньо персоналу відповідної кваліфікації для задоволення потреби Замовника по цивільно-правовим договорам, про те менше яку вимагає Замовник. На підставі вищевикладеного, я не можу приймати участь у торгах та стати Переможцем. Також інші суб’єкти господарювання теж не можуть приймати участь у торгах, тому що не можуть надати вищезазначені документи. Тому у Замовника не має правових підстав вимагати з Учасника документи (трудові книжки, трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу), та певну кількість працівників. Порушення моїх прав: Таким чином, я вважаю що вищевказані вимоги порушують мої законі права та інтереси, як потенційного учасника торгів, не дають мені право приймати участь у торгах, чим звужують коло потенційних учасників торгів та є дискримінаційними. Докази: 1. копія цивільно-правового договору з Дроздовим О.А. № 01 від 10.01.2024р.; 2. копія цивільно-правового договору з Ковальовим О.В. № 02 від 10.01.2024р.; 3. сканкопія оригіналу посвідчення водія Дроздова О.А. № ВХК 513764 на право керування спеціалізованим автотранспортом, який буде залучений для доставки предмета закупівлі; 4. сканкопія оригіналу посвідчення водія Ковальова О.В. № ВХТ 404710 на право керування спеціалізованим автотранспортом, який буде залучений для доставки предмета закупівлі; 5. копія аналогічного договору про досвід роботи. У зв’язку з тим, що я можу самостійно залучати необхідну кількість працівників по цивільно-правовим договорам за сумісництвом для виконання умов договору, а також самостійно розраховувати певну кількість працівників для постачання товару, вимагаю внести відповідні зміни: 1. видалити з п.1.2.1. Додатку1 з тексту інформаційній довідки слова «окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник», та замінити їх на слова «кількість працівників повинна бути у разі потреби для виконання умов договору»; 2. видалити вимогу з п.1.2.1. Додатку1: «Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі»; 3. видалити вимогу з п.1.2.1. Додатку1: «У разі якщо учасник залучає декілька Перевізників для постачання предмету закупівлі, кожний з них повинен мати необхідну кількість працівників, з розрахунку: на один транспортний засіб необхідна наявність одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного, одного вантажника»; 4. видалити п.1.2.5. про надання учасником копій трудових книжок, трудових договорів та повідомлень про прийняття працівників на роботу з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб. Або замінити цю вимогу на: - штатні працівники; - зовнішні сумісники; - працюючі за цивільно-правовими договорами. ІІ. Про певну кількість авторефрижераторів: Відповідно до пункту 1.1.1 та пункту 1.1.2 додатку 1 Документації передбачено надання ін-формаційній довідки щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу у кількості не менше 2 (двох) рефрижераторів, надання інформації у формі таблиці, та надання свідоцтв про реєстрацію цих транспортних засобів. Згідно пункту 4.7. Проекту договору Додаток 3 до тендерної документації місця постачання Товару: 61068, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Академіка Павлова, 46. Також у пункту 4.1. Проекту договору сказано, що “ поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару...”. Це є підтвердженням того, що на одне відвантаження потрібна дрібна партія, яка може бути відвантажена однім авторефрижератором, а саме автомобілем Газель вантажопід’ємністю 1300 кг. У п.4.5 Проекту договору вказано, що Товар постачається автомобільним транспортом Постачальника за його рахунок. На підставі п.4.9. Проекту договору, де сказано що перехід права власності і ризиків на Товар відбувається в момент передачи Товару, тоді я маю законне право самостійно приймати рішення щодо залучення певної кількості рухомого складу. У проекту договору немає вимоги щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу у кількості не менше 2 (двох) рефрижераторів на одне відвантаження. У тексті тендерної документації (кваліфікаційні вимоги) та у розділі технічної специфікації немає розрахунків потреби використування двох авторефрижераторів з певною вантажопід’ємністю одномоментно. Тобто Замовник не довів для чого вимагає два авторефрижератора. Виходячи з вищенаведеного, можливо зробити висновок що дрібна партія на одне відвантажування не буде перевищувати 300-500кг, оскільки по договору до кінця року потрібно відвантажити 3000 кг. Тобто для виконання умов договору достатньо одного авторефрижератора вантажопід’ємністю 1300 кг. Міські та міжміські вантажоперевезення у внутрішньому сполученні регулюються Наказом від 14.10.1997 № 363, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.02.1998р. за № 128/2568 «Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні», а саме п.2.2. Перевізник зобов’язаний: «п.2.2.1. Визначити типи та кількість автомобілів, потрібних для перевезення вантажу, зазначеного в заявці», п.8.1. «Типи та кількість рухомого складу, потрібного для виконання перевезень вантажів, визначаються Перевізником залежно від обсягу і характеру перевезень». Я маю у наявності один авторефрижератор марки ГАЗ вантажопід’ємністю 1300 кг на підставі договору позички транспортного засобу №01 від 10.01.2024р.(копію у додатках надаю), тобто я не тільки є постачальник Товару, а також здійснюю перевезення свого Товару до замовника. Замовником висунуті дискримінаційні вимоги щодо надання певної кількості автотранспортних засобів, які не підтверджені відповідним розрахунком вантажопід’ємності та певної кількості авторефрижераторів (п.4.5. Проекту договору: «Товар постачається автомобільним транспортом Постачальника, за його рахунок») Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В мене, як учасника торгів, достатньо одного автотранспортного засобу для задоволення потреби Замовника. У випадку якщо я стану Переможцем торгів у разі потреби я залучу необхідну кількість автотранспортних засобів. На підставі вищевикладеного, я не можу приймати участь у торгах та стати Переможцем. Також інші суб’єкти господарювання теж не можуть приймати участь у торгах, тому що не можуть надати вищезазначені документи на два авторефрижератора. Тому у Замовника не має правових підстав вимагати з Учасника дві одиниці авторефрижераторів та свідоцтва про реєстрацію цих транспортних засобів. Порушення моїх прав: Таким чином, я вважаю що вищевказані вимоги порушують мої законі права та інтереси, як потенційного учасника торгів, не дають мені право приймати участь у торгах, чим звужують коло потенційних учасників торгів та є дискримінаційними. Докази: 1. Копія договору позички транспортного засобу №01 від 10.01.2024р.; 2. Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. У зв’язку з тим, що я можу самостійно залучати необхідні тип та кількість автомобілів, потрібних для перевезення вантажу для виконання умов договору, а також самостійно розраховувати вантажопід’ємність автомобілів для перевезення товару, вимагаю внести відповідні зміни та видалити: 1. видалити з п.1.1.1. Додатку1 з тексту інформаційній довідки слова про наявності спеціалізованого транспортного засобу у кількості не менше 2 (двох) рефрижераторів. Замість слів- не менше 2 (двох) вказати «кількість за потребою учасника для виконання умов договору»; 2. у п.1.1.2 Додатку 1 додати слова: «Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів у кількості за потребою учасника для виконання умов договору». Аналогічні рішення АМКУ:1. АМКУ від 29.05.2020 №10669, оголошення № UA-2020-05-06-000306-c; 2. № 22608-р/пк-пз від 07.12.2020, UA-2020-11-13-0002167-а; 3. №14091-р/пк-пз від 21.07.2020, UA-2020-07-01-008104-а та інші. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено наступні принципи здійснення публічних закупівель: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія, ефективність та пропорційність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; -запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 10 статті 11 Закону зокрема визначено, що Уповноважена особа Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ст.ст. 5, 10,18, 21, 22, 41, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити факти порушень ДУ «ІНСТИТУТ НЕВРОЛОГІЇ, ПСИХІАТРІЇ ТА НАРКОЛОГІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ» (номер оголошення UA-2024-02-01-004583-a) по питанням, що порушені в скарзі, а саме у пунктах І-ІІ; 3.Усунути наведені у пунктах І-ІІ невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерній документації у цієї частині, а саме їх видалення з тексту тендерної документації та внесення відповідних змін, які викладені вище. Додатки: 1. Тендерна документація Замовника; 2. Копія цивільно-правового договору з Дроздовим О.А. № 01 від 10.01.2024р.; 3. Копія цивільно-правового договору з Ковальовим О.В. № 02 від 10.01.2024р.; 4. Сканкопія оригіналу посвідчення водія Дроздова О.А. № ВХК 513764; 5. Сканкопія оригіналу посвідчення водія Ковальова О.В. № ВХТ 404710; 6. Копія аналогічного договору. 7. Копія договору позички транспортного засобу №01 від 10.01.2024р.; 8. Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. З повагою, ФОП Провоторова Ірина Володимирівна __________ 05.02.2024р.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.02.2024 17:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.02.2024 14:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення органу оскарження №2864-р/пк-пз від 14.02.2024р.виконано.
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОВОТОРОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, Провоторова Ірина 380982365205 irina-privat2016@mail.ru

Пункт скарги

Номер: ec7e514d6a004b66a3b77680b4baa033
Заголовок пункту скарги: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Опис заперечення: І.Вимога про штатних працівників, їх документів та певній кількості працівників (сьомох)
ІІ. Про певну кількість авторефрижераторів.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги: У підпунктах 1.2.1 та 1.2.5 розділу 1.2 Додатку 1 Тендерної документації Замовником передбачено надання інформації у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме з наданням копій трудових книжок, трудових договорів та повідомлень про прийняття працівників на роботу з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб:
1) Інформаційна довідка про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі. Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі;
2) для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пп. 1.2.1 п. 1.2. частини 1 Додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа.
Відповідно до пункту 1.1.1 та пункту 1.1.2 додатку 1 Документації передбачено надання ін-формаційній довідки щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу у кількості не менше 2 (двох) рефрижераторів, надання інформації у формі таблиці, та надання свідоцтв про реєстрацію цих транспортних засобів.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації