-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне обслуговування газових приладів та обладнання котелень закладів освіти Таращанської міської ради
Торги не відбулися
288 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 440.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 440.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2024 11:11 - 06.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
50228b5a686a45928fa4b13c19dfd229
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-01-004035-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 18.03.24.pdf 18.03.2024 14:32
- sign.p7s 18.03.2024 14:34
- Рішення від 20.03.2024 №5021.pdf 20.03.2024 15:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2024 №5652.pdf 29.03.2024 15:24
- Рішення від 28.03.2024 №5652.pdf 02.04.2024 10:49
- Пояснення щодо UA-2024-02-01-004035-a.c2.pdf 21.03.2024 11:46
- Пояснення щодо UA-2024-02-01-004035-a.c2.doc 21.03.2024 11:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.03.2024 14:42
Дата розгляду скарги:
28.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.03.2024 15:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.04.2024 10:49
Пункт скарги
Номер:
fc0026b6c8964c2295b29ef5aba8dcf7
Заголовок пункту скарги:
Неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника
Опис заперечення:
Неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника з підстав зазначених у протоколі засідання тендерного комітету №16/4 від 13.03.2024 року, Замовник порушив вимоги ст. 31 Закону та порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 5 Закону
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
«01» лютого 2024 року Відділом освіти Таращанської міської ради (далі - Замовник) було оголошено закупівлю (державна закупівля), код ДК 021-2015 (CPV) 50530000-9 ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТЕХНІКИ», очікувана вартість: 288 000,00 грн. з ПДВ, предмет закупівлі: «Технічне обслуговування газових приладів та обладнання котелень закладів освіти Таращанської міської ради».
В даній закупівлі наша компанія вирішила брати участь, так як раніше ми співпрацювали з даним Замовником і розуміємо обсяг робіт та їх фактичну вартість, (роботи виконували по технічному обслуговуванню, поточним ремонтам котелень – копії договорів та актів додаються).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось «09» лютого 2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь в закупівлі взяли учасники:
- ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ»;
- ТОВ «СЕРВІС-УКРІНТЕРМ».
По завершенню аукціону за ціновою пропозицією на 1 (першому) місці з сумою: 89 000,00 з ПДВ була наша організація ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» і «09» лютого 2024 року Замовник почав розглядати нашу пропозицію.
Так, як наша ціна була аномально низькою, потрібно надати пояснення щодо ціни в довільній формі для замовника, яке ми надали, але Замовник вирішив, що дана відповідь його не задовольняє (пояснення додається).
Під час кваліфікації учасника Замовник неодноразово звертався до наших контрагентів за підтвердженням та достовірністю тих чи інших документів (спочатку відгуків, потім аналогічного договору та актів виконаних робіт), що наводить на думку учасника про завзяте ставлення до нашої організації.
«15» лютого 2024 року Відділом освіти Таращанської міської ради було оприлюднено протокол №16/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою відділу освіти Таращанської міської ради про розгляд тендерної пропозиції, в якій було відхилено пропозицію ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ».
ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, в т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі». Адже Замовник мав би вжити всіх необхідних заходів та керуватись законодавством України та відповідно до частини 9 статті 26 Закону № 922 Замовник має надати учаснику має 24 години на усунення невідповідностей.
«20» лютого 2024 року нашою організацією було подано скаргу в Антимонопольний комітет про вчинення порушень Замовником під час проведення даної закупівлі.
Під час розгляду скарги Антимонопольним комітетом рух по даній закупівлі було зупинено, але Замовник вирішив обійти дану систему та підписав договір на пряму з ТОВ «СЕРВІС-УКРІНТЕРМ» на суму 66 000, 00 (шістдесят шість тисяч грн. 00. коп.), ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2024-03-01-006742-a, що ще раз доводить той факт, що в Замовника з даним учасником була змова заздалегідь та Замовник діє в інтересах ТОВ «СЕРВІС-УКРІНТЕРМ».
На підставі рішення №3902-р/пк-пз від 01.03.2024р. КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ПОСТАНОВИЛА:
Зобов'язати Відділ освіти Таращанської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «СЕРВІС-УКРІНТЕРМ» переможцем процедури закупівлі — «Технічне обслуговування газових приладів та обладнання котелень закладів освіти Таращанської міської ради», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-01-004035-a.
«11» березня 2024 року Замовник почав знову розглядати нашу пропозицію та «13» березня 2024 року було оприлюднено протокол №16/4 від 13.03.2024 року, згідно якого було ще раз відхилено нашу пропозицію, не надавши час для усунення недоліків чим порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та норми чинного законодавства України в цілому.
Замовник по формальним підставам відхиляє нашу пропозицію, замість того, щоб дати час для усунення недоліків, що свідчить про свідому упередженість Замовника та його не об’єктивність під час розгляду пропозиції учасника.
В кошторисі Скаржник визначає усіх запропонованих до виконання робіт з визначенням повного комплекту робіт необхідних для надання послуг, визначених у Технічному завданні (додаток №4 до цієї тендерної документації). Також, хочемо зазначити невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника з підстав зазначених у протоколі засідання тендерного комітету №16/4 від 13.03.2024 року, Замовник порушив вимоги ст. 31 Закону та порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Протоколом №16/5 від «15» березня 2024 року визнано переможцем ТОВ «СЕРВІС-УКРІНТЕРМ», що є незаконним та підлягає скасуванню внаслідок незаконного відхилення Скаржника. Замовник порушуючи загальні правила конкуренції та змагальності визнав переможцем учасника ТОВ «СЕРВІС-УКРІНТЕРМ» код ЄДРПОУ: 31281366, який запропонував також аномальну низьку ціну, що є збоку Замовника грубим порушенням.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з вищезазначених підстав.
З дій Замовника можна зробити висновок, що обрання переможцем закупівлі заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд без дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дані рішення Замовника є незаконними, дискримінаційними та ухваленими з порушеннями положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та прав і законних інтересів Скаржника, внаслідок чого підлягають скасуванню.
Згідно ч.18 ст. 18 Закону України про публічні закупівлі:
За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищенні шляхом зобов’язання Замовника скасувати про відхилення рішення пропозиції Скаржника та визнання переможцем ТОВ «СЕРВІС-УКРІНТЕРМ».
В даній закупівлі наша компанія вирішила брати участь, так як раніше ми співпрацювали з даним Замовником і розуміємо обсяг робіт та їх фактичну вартість, (роботи виконували по технічному обслуговуванню, поточним ремонтам котелень – копії договорів та актів додаються).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось «09» лютого 2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь в закупівлі взяли учасники:
- ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ»;
- ТОВ «СЕРВІС-УКРІНТЕРМ».
По завершенню аукціону за ціновою пропозицією на 1 (першому) місці з сумою: 89 000,00 з ПДВ була наша організація ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» і «09» лютого 2024 року Замовник почав розглядати нашу пропозицію.
Так, як наша ціна була аномально низькою, потрібно надати пояснення щодо ціни в довільній формі для замовника, яке ми надали, але Замовник вирішив, що дана відповідь його не задовольняє (пояснення додається).
Під час кваліфікації учасника Замовник неодноразово звертався до наших контрагентів за підтвердженням та достовірністю тих чи інших документів (спочатку відгуків, потім аналогічного договору та актів виконаних робіт), що наводить на думку учасника про завзяте ставлення до нашої організації.
«15» лютого 2024 року Відділом освіти Таращанської міської ради було оприлюднено протокол №16/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою відділу освіти Таращанської міської ради про розгляд тендерної пропозиції, в якій було відхилено пропозицію ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ».
ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, в т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі». Адже Замовник мав би вжити всіх необхідних заходів та керуватись законодавством України та відповідно до частини 9 статті 26 Закону № 922 Замовник має надати учаснику має 24 години на усунення невідповідностей.
«20» лютого 2024 року нашою організацією було подано скаргу в Антимонопольний комітет про вчинення порушень Замовником під час проведення даної закупівлі.
Під час розгляду скарги Антимонопольним комітетом рух по даній закупівлі було зупинено, але Замовник вирішив обійти дану систему та підписав договір на пряму з ТОВ «СЕРВІС-УКРІНТЕРМ» на суму 66 000, 00 (шістдесят шість тисяч грн. 00. коп.), ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2024-03-01-006742-a, що ще раз доводить той факт, що в Замовника з даним учасником була змова заздалегідь та Замовник діє в інтересах ТОВ «СЕРВІС-УКРІНТЕРМ».
На підставі рішення №3902-р/пк-пз від 01.03.2024р. КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ПОСТАНОВИЛА:
Зобов'язати Відділ освіти Таращанської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «СЕРВІС-УКРІНТЕРМ» переможцем процедури закупівлі — «Технічне обслуговування газових приладів та обладнання котелень закладів освіти Таращанської міської ради», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-01-004035-a.
«11» березня 2024 року Замовник почав знову розглядати нашу пропозицію та «13» березня 2024 року було оприлюднено протокол №16/4 від 13.03.2024 року, згідно якого було ще раз відхилено нашу пропозицію, не надавши час для усунення недоліків чим порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та норми чинного законодавства України в цілому.
Замовник по формальним підставам відхиляє нашу пропозицію, замість того, щоб дати час для усунення недоліків, що свідчить про свідому упередженість Замовника та його не об’єктивність під час розгляду пропозиції учасника.
В кошторисі Скаржник визначає усіх запропонованих до виконання робіт з визначенням повного комплекту робіт необхідних для надання послуг, визначених у Технічному завданні (додаток №4 до цієї тендерної документації). Також, хочемо зазначити невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника з підстав зазначених у протоколі засідання тендерного комітету №16/4 від 13.03.2024 року, Замовник порушив вимоги ст. 31 Закону та порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Протоколом №16/5 від «15» березня 2024 року визнано переможцем ТОВ «СЕРВІС-УКРІНТЕРМ», що є незаконним та підлягає скасуванню внаслідок незаконного відхилення Скаржника. Замовник порушуючи загальні правила конкуренції та змагальності визнав переможцем учасника ТОВ «СЕРВІС-УКРІНТЕРМ» код ЄДРПОУ: 31281366, який запропонував також аномальну низьку ціну, що є збоку Замовника грубим порушенням.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з вищезазначених підстав.
З дій Замовника можна зробити висновок, що обрання переможцем закупівлі заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд без дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дані рішення Замовника є незаконними, дискримінаційними та ухваленими з порушеннями положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та прав і законних інтересів Скаржника, внаслідок чого підлягають скасуванню.
Згідно ч.18 ст. 18 Закону України про публічні закупівлі:
За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищенні шляхом зобов’язання Замовника скасувати про відхилення рішення пропозиції Скаржника та визнання переможцем ТОВ «СЕРВІС-УКРІНТЕРМ».
×
-
Назва доказу:
протокол Відділ освіти Таращанської міської ради
-
Опис доказу:
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з вищезазначених підстав. З дій Замовника можна зробити висновок, що обрання переможцем закупівлі заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд без дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Дані рішення Замовника є незаконними, дискримінаційними та ухваленими з порушеннями положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та прав і законних інтересів Скаржника, внаслідок чого підлягають скасуванню.
-
Повʼязаний документ:
Скарга 18.03.24.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника Відділу освіти Таращанської міської ради неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника Відділ освіти Таращанської міської ради про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» оформлене протоколом №16/4 від 13.03.2024 року.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
e5900b1af2fc4b6ab582bc25d4832d75
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-01-004035-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Договора ВО Тараща.zip 20.02.2024 15:19
- ТО МР Кагарлик аналог дог..pdf 20.02.2024 15:21
- Лист.pdf 20.02.2024 15:21
- протокол 2023 рік.pdf 20.02.2024 15:21
- АВР 3.pdf 20.02.2024 15:21
- АВР 1.pdf 20.02.2024 15:21
- ТО АВР Сан-парк .pdf 20.02.2024 15:23
- ТО АВР МР Кагарлик.pdf 20.02.2024 15:23
- АВР 2.pdf 20.02.2024 15:23
- Кошторис .pdf 20.02.2024 15:23
- дог4 ТО Тараща.pdf 20.02.2024 15:23
- Скарга.pdf 20.02.2024 15:23
- ТОВ САН-ПАРК.pdf 20.02.2024 15:23
- Додаток 3 Тендерна пропозиція .pdf 20.02.2024 15:23
- 16_1.pdf 20.02.2024 15:23
- Кошторис .pdf 20.02.2024 15:23
- Додаток 4 Тех.завдання.pdf 20.02.2024 15:23
- sign.p7s 20.02.2024 15:41
- ДУ №1.pdf 27.02.2024 14:13
- Лист.pdf 27.02.2024 14:13
- квітень.pdf 27.02.2024 14:13
- рішення від 22.02.2024 № 3356.pdf 22.02.2024 16:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.03.2024 № 3902.pdf 04.03.2024 11:40
- рішення від 01.03.2024 № 3902.pdf 05.03.2024 18:50
- Пояснення щодо UA-2024-02-01-004035-a.b1.pdf 23.02.2024 15:16
- Пояснення щодо UA-2024-02-01-004035-a.b1.doc 23.02.2024 15:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.02.2024 15:51
Дата розгляду скарги:
01.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.02.2024 16:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.03.2024 18:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано
Пункт скарги
Номер:
a3f437f4a1ea43158d1ba06ffb236926
Заголовок пункту скарги:
Оскарження дій Замовника щодо дискваліфікації учасника
Опис заперечення:
Вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, та дії Замовника унеможливлюють участь ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» в процедурі закупівлі, чим порушують його права як потенційного учасника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Частина 9 статті 26 Закону № 922 «Про публічні закупівлі».
2. Пункт 40 Постанови №1178.
3. Закону України «Про публічні закупівлі»
4. Адже Замовник мав би вжити всіх необхідних заходів та керуватись законодавством України, відповідно до частини 9 статті 26 Закону № 922 «Про публічні закупівлі» Замовник має надати учаснику 24 години на усунення невідповідностей. Зазначена норма Закону не є правом замовника, а його обов’язком, що неодноразово підтверджувалося практикою АМКУ та судовою практикою.
5. «01» лютого 2024 року Відділом освіти Таращанської міської ради (надалі - Замовник) було оголошено закупівлю (державна закупівля), код ДК 021-2015 (CPV) 50530000-9 ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТЕХНІКИ», очікувана вартість: 288 000,00 грн. з ПДВ, предмет закупівлі: «Технічне обслуговування газових приладів та обладнання котелень закладів освіти Таращанської міської ради».
В даній закупівлі наша компанія вирішила брати участь, так як раніше ми співпрацювали з даним Замовником і розуміємо обсяг робіт та їх фактичну вартість, (роботи виконували по технічному обслуговуванню, поточним ремонтам котелень – копії договорів та актів додаються).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось «09» лютого 2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь в закупівлі взяли учасники:
- ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ»;
- ТОВ «СЕРВІС-УКРІНТЕРМ».
По завершенню аукціону за ціновою пропозицією на 1 (першому) місці з сумою: 89 000,00 з ПДВ була наша організація ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» і «09» лютого 2024 року Замовник почав розглядати нашу пропозицію.
Так, як наша ціна була аномально низькою, потрібно надати пояснення щодо ціни в довільній формі для Замовника, яке ми надали, але Замовник вирішив, що дана відповідь його не задовольняє (пояснення, яке надавалось Замовнику додається).
Під час кваліфікації учасника Замовник неодноразово звертався до наших контрагентів за підтвердженням та достовірністю тих чи інших документів (спочатку відгуків, потім аналогічного договору та актів виконаних робіт), що наводить на думку учасника про упереджене ставлення Замовника до нашої організації.
«15» лютого 2024 року Відділом освіти Таращанської міської ради було оприлюднено протокол №16/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою відділу освіти Таращанської міської ради про розгляд тендерної пропозиції, в якій було відхилено пропозицію ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ».
ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» вважає, що рішення Замовника прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі». Адже Замовник мав би вжити всіх необхідних заходів та керуватись законодавством України, відповідно до частини 9 статті 26 Закону № 922 «Про публічні закупівлі» Замовник має надати учаснику 24 години на усунення невідповідностей. Зазначена норма Закону не є правом замовника, а його обов’язком, що неодноразово підтверджувалося практикою АМКУ та судовою практикою.
Перш за все хочемо звернути увагу на те, що в протоколі зазначена організація ТОВ «БІО-АЛЬЯНС ПЛЮС» Код ЄДРПОУ: 41093505 та ТОВ «БІО-АЛЬЯНС», хоча в закупівлі брала участь ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ», що свідчить про те, що Замовник відхилив згідно документів не нашу організацію та свідомо обрав переможцем закупівлі заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд без дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зауваження Замовника та відповіді учасника закупівлі:
1. Надана учасником пропозиція згідно Додатку №3 тендерної документації заповнена не коректно;
Відповідь:
Учаснику не зовсім розуміло, що саме Замовник мав на увазі під словом некоректно? Дана думка Замовника є упереджена та не зрозуміло чим підтверджена. Замовник по формальним підставам відхиляє нашу пропозицію, натомість аби дати час для усунення недоліків, що свідчить про свідому упередженість Замовника та його не об’єктивність під час розгляду пропозиції учасника.
ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» вважає, що не зазначення адрес об’єктів не можна кваліфікувати як суттєве порушення у зв’язку з чим з боку Замовника було б доцільно надати учаснику строк для усунення недоліків, що зазначає пункт 40 Постанови №1178, якщо замовник під час розгляду ТП учасника процедури закупівлі виявить невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у ТП та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він має розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі.
2. Кошторис не відповідає п. 10, ч. 1 розділу 3 тендерної документації, що мав бути складений в розрізі закладів освіти;
Відповідь:
Твердження Замовника викладене в рішенні про те, що кошторис не відповідає п. 10, ч. 1 розділу 3 тендерної документації, що мав бути складений в розрізі закладів освіти, є суб’єктивним так, як в технічному завданні вказано перелік об’єктів, а кошторис складався згідно цього переліку, тобто Замовник мав можливість встановити, згідно наданого кошторису собівартість по кожному об’єкту.
3. Невідповідність інформації вказаної учасником в довідці довільної форми щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів копіями документів, що були надані учасником на підтвердження вказаній в довідці інформації, а саме: сума договору з ТОВ «САН ПАРК» в довідці складає 48000,00 грн., а в сканкопії договору – 56000,00 грн.:
4. Сума актів здачі-приймання виконаних робіт (надання послуг) за договором №03/2022 від 20.01.2022р, не відповідає загальній вартості договору відповідно до п.2.1.
Відповідь:
Підтверджуючі документи про виконання аналогічних робіт учасником були надані Замовнику та є в загальному доступі.
Учасник вважає, що дані порушення не є суттєвими та не вважаються помилкою, яка впливає на цінову пропозицію і тягне за собою істотних змін в тендерній пропозиції.
А керуючись пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» Особливості встановлюють: якщо замовник виявив невідповідність відомостей і/чи документів учасників, він має розмістити у термін, що не має бути меншим за 2 робочих дні до спливання терміну розгляду цінових пропозицій, оголошення з вимогою усунути невідповідності в електронній торговельній системі. У відповідності до даної норми замовники повинні надавати учасникам можливість виправити невідповідності в тендерній пропозиції.
Також, хочемо зазначити невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
5. Надане учасником обґрунтування аномально низької ціни не містить жодної з перелічених підстав передбачених абз. 13 ч. 1 розділу 5 тендерної документації.
Відповідь:
ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» надала відповідь стосовно аномально низької ціни, але Замовнику вона не сподобалась і він вирішив відхилити пропозицію, вказавши, що наша відповідь не містить перелічених підстав передбачених абз. 13 ч. 1 розділу 5 тендерної документації, хоча даний перелік не є вичерпним і будь-яке обґрунтування має місце.
Законодавством не встановлено окремих вимог до форми, способу чи документів, якими має обґрунтовуватися аномально низька ціна. Відповідно до ч.14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтування аномально низької ціни надається в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного Законом (абзац другий ч. 14 ст. 29 Закону).
19.02.2024 року Замовник порушуючи загальні правила конкуренції та змагальності визнав переможцем учасника ТОВ «СЕРВІС-УКРІНТЕРМ» код ЄДРПОУ: 31281366, який запропонував також аномальну низьку ціну, що збоку Замовника є грубим порушенням.
Також, хочемо зауважити, що 10.01.2023 року, Відділом освіти Таращанської міської ради, було оголошену закупівлю Ідентифікатор: UA-2023-01-10-005109-a «Технічне обслуговування газових приладів та теплотехнічного обладнання котелень закладів освіти Таращанської міської ради», сума якої: 288 600 грн. з ПДВ, в закупівлі брали участь:
- ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ»;
- ТОВ «МОНТАЖ-УКРІНТЕРМ».
Відповідно до протоколу №3/2 від 20.01.2023 року, переможцем стала пропозиція ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ». В тендерній документації стосовно аналогічного договору надавався також договір №03/2022 від 20.01.2022 року (з Кагарлицькою міською радою), і на той час від Замовника не було висунуто жодних зауважень, додаткових вимог та надано достатній пакет документів, які станом на сьогодні Замовник трактує як недоліки та відхиляє пропозицію.
Виходячи з того, що до 2024 року наша організація обслуговувала об’єкти даного Замовника і ми знаємо реальні затрати виконання даних робіт, тому вважаємо упереджену відмову у даній закупівлі, а безпідставне збільшення вартості даних робіт вбачаємо як корупційну складову.
У зв’язку з неправомірною відмовою та діями Замовника, враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, та дії Замовника унеможливлюють участь ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» в процедурі закупівлі, чим порушують його права як потенційного учасника.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника Відділу освіти Таращанської міської ради неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Скасувати рішення Замовника Відділ освіти Таращанської міської ради про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ», оформлене протоколом №16/1 від 15.02.2024 року.
2. Пункт 40 Постанови №1178.
3. Закону України «Про публічні закупівлі»
4. Адже Замовник мав би вжити всіх необхідних заходів та керуватись законодавством України, відповідно до частини 9 статті 26 Закону № 922 «Про публічні закупівлі» Замовник має надати учаснику 24 години на усунення невідповідностей. Зазначена норма Закону не є правом замовника, а його обов’язком, що неодноразово підтверджувалося практикою АМКУ та судовою практикою.
5. «01» лютого 2024 року Відділом освіти Таращанської міської ради (надалі - Замовник) було оголошено закупівлю (державна закупівля), код ДК 021-2015 (CPV) 50530000-9 ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТЕХНІКИ», очікувана вартість: 288 000,00 грн. з ПДВ, предмет закупівлі: «Технічне обслуговування газових приладів та обладнання котелень закладів освіти Таращанської міської ради».
В даній закупівлі наша компанія вирішила брати участь, так як раніше ми співпрацювали з даним Замовником і розуміємо обсяг робіт та їх фактичну вартість, (роботи виконували по технічному обслуговуванню, поточним ремонтам котелень – копії договорів та актів додаються).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось «09» лютого 2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь в закупівлі взяли учасники:
- ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ»;
- ТОВ «СЕРВІС-УКРІНТЕРМ».
По завершенню аукціону за ціновою пропозицією на 1 (першому) місці з сумою: 89 000,00 з ПДВ була наша організація ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» і «09» лютого 2024 року Замовник почав розглядати нашу пропозицію.
Так, як наша ціна була аномально низькою, потрібно надати пояснення щодо ціни в довільній формі для Замовника, яке ми надали, але Замовник вирішив, що дана відповідь його не задовольняє (пояснення, яке надавалось Замовнику додається).
Під час кваліфікації учасника Замовник неодноразово звертався до наших контрагентів за підтвердженням та достовірністю тих чи інших документів (спочатку відгуків, потім аналогічного договору та актів виконаних робіт), що наводить на думку учасника про упереджене ставлення Замовника до нашої організації.
«15» лютого 2024 року Відділом освіти Таращанської міської ради було оприлюднено протокол №16/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою відділу освіти Таращанської міської ради про розгляд тендерної пропозиції, в якій було відхилено пропозицію ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ».
ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» вважає, що рішення Замовника прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі». Адже Замовник мав би вжити всіх необхідних заходів та керуватись законодавством України, відповідно до частини 9 статті 26 Закону № 922 «Про публічні закупівлі» Замовник має надати учаснику 24 години на усунення невідповідностей. Зазначена норма Закону не є правом замовника, а його обов’язком, що неодноразово підтверджувалося практикою АМКУ та судовою практикою.
Перш за все хочемо звернути увагу на те, що в протоколі зазначена організація ТОВ «БІО-АЛЬЯНС ПЛЮС» Код ЄДРПОУ: 41093505 та ТОВ «БІО-АЛЬЯНС», хоча в закупівлі брала участь ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ», що свідчить про те, що Замовник відхилив згідно документів не нашу організацію та свідомо обрав переможцем закупівлі заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд без дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зауваження Замовника та відповіді учасника закупівлі:
1. Надана учасником пропозиція згідно Додатку №3 тендерної документації заповнена не коректно;
Відповідь:
Учаснику не зовсім розуміло, що саме Замовник мав на увазі під словом некоректно? Дана думка Замовника є упереджена та не зрозуміло чим підтверджена. Замовник по формальним підставам відхиляє нашу пропозицію, натомість аби дати час для усунення недоліків, що свідчить про свідому упередженість Замовника та його не об’єктивність під час розгляду пропозиції учасника.
ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» вважає, що не зазначення адрес об’єктів не можна кваліфікувати як суттєве порушення у зв’язку з чим з боку Замовника було б доцільно надати учаснику строк для усунення недоліків, що зазначає пункт 40 Постанови №1178, якщо замовник під час розгляду ТП учасника процедури закупівлі виявить невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у ТП та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він має розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі.
2. Кошторис не відповідає п. 10, ч. 1 розділу 3 тендерної документації, що мав бути складений в розрізі закладів освіти;
Відповідь:
Твердження Замовника викладене в рішенні про те, що кошторис не відповідає п. 10, ч. 1 розділу 3 тендерної документації, що мав бути складений в розрізі закладів освіти, є суб’єктивним так, як в технічному завданні вказано перелік об’єктів, а кошторис складався згідно цього переліку, тобто Замовник мав можливість встановити, згідно наданого кошторису собівартість по кожному об’єкту.
3. Невідповідність інформації вказаної учасником в довідці довільної форми щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів копіями документів, що були надані учасником на підтвердження вказаній в довідці інформації, а саме: сума договору з ТОВ «САН ПАРК» в довідці складає 48000,00 грн., а в сканкопії договору – 56000,00 грн.:
4. Сума актів здачі-приймання виконаних робіт (надання послуг) за договором №03/2022 від 20.01.2022р, не відповідає загальній вартості договору відповідно до п.2.1.
Відповідь:
Підтверджуючі документи про виконання аналогічних робіт учасником були надані Замовнику та є в загальному доступі.
Учасник вважає, що дані порушення не є суттєвими та не вважаються помилкою, яка впливає на цінову пропозицію і тягне за собою істотних змін в тендерній пропозиції.
А керуючись пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» Особливості встановлюють: якщо замовник виявив невідповідність відомостей і/чи документів учасників, він має розмістити у термін, що не має бути меншим за 2 робочих дні до спливання терміну розгляду цінових пропозицій, оголошення з вимогою усунути невідповідності в електронній торговельній системі. У відповідності до даної норми замовники повинні надавати учасникам можливість виправити невідповідності в тендерній пропозиції.
Також, хочемо зазначити невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
5. Надане учасником обґрунтування аномально низької ціни не містить жодної з перелічених підстав передбачених абз. 13 ч. 1 розділу 5 тендерної документації.
Відповідь:
ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» надала відповідь стосовно аномально низької ціни, але Замовнику вона не сподобалась і він вирішив відхилити пропозицію, вказавши, що наша відповідь не містить перелічених підстав передбачених абз. 13 ч. 1 розділу 5 тендерної документації, хоча даний перелік не є вичерпним і будь-яке обґрунтування має місце.
Законодавством не встановлено окремих вимог до форми, способу чи документів, якими має обґрунтовуватися аномально низька ціна. Відповідно до ч.14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтування аномально низької ціни надається в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного Законом (абзац другий ч. 14 ст. 29 Закону).
19.02.2024 року Замовник порушуючи загальні правила конкуренції та змагальності визнав переможцем учасника ТОВ «СЕРВІС-УКРІНТЕРМ» код ЄДРПОУ: 31281366, який запропонував також аномальну низьку ціну, що збоку Замовника є грубим порушенням.
Також, хочемо зауважити, що 10.01.2023 року, Відділом освіти Таращанської міської ради, було оголошену закупівлю Ідентифікатор: UA-2023-01-10-005109-a «Технічне обслуговування газових приладів та теплотехнічного обладнання котелень закладів освіти Таращанської міської ради», сума якої: 288 600 грн. з ПДВ, в закупівлі брали участь:
- ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ»;
- ТОВ «МОНТАЖ-УКРІНТЕРМ».
Відповідно до протоколу №3/2 від 20.01.2023 року, переможцем стала пропозиція ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ». В тендерній документації стосовно аналогічного договору надавався також договір №03/2022 від 20.01.2022 року (з Кагарлицькою міською радою), і на той час від Замовника не було висунуто жодних зауважень, додаткових вимог та надано достатній пакет документів, які станом на сьогодні Замовник трактує як недоліки та відхиляє пропозицію.
Виходячи з того, що до 2024 року наша організація обслуговувала об’єкти даного Замовника і ми знаємо реальні затрати виконання даних робіт, тому вважаємо упереджену відмову у даній закупівлі, а безпідставне збільшення вартості даних робіт вбачаємо як корупційну складову.
У зв’язку з неправомірною відмовою та діями Замовника, враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, та дії Замовника унеможливлюють участь ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» в процедурі закупівлі, чим порушують його права як потенційного учасника.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника Відділу освіти Таращанської міської ради неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Скасувати рішення Замовника Відділ освіти Таращанської міської ради про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ», оформлене протоколом №16/1 від 15.02.2024 року.
×
-
Назва доказу:
Упереджене ставлення Замовника стосовно учасника закупівлі
-
Опис доказу:
Вся документація, яка надавалась учасником є в загальному доступі, при наявності зауважень було б доцільно надати час на виправлення, а не відхилити пропозицію. Дії Замовника свідчать про свідому упередженість та його не об’єктивність під час розгляду пропозиції учасника. Замовник свідомо обрав переможцем закупівлі заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд без дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
-
Повʼязаний документ:
16_1.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Повернути учасника на кваліфікацію та надати 24 години на виправлення зауважень.