• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи гарячого водопостачання та системи підігріву повітря (технологічне кондиціонування) в басейні навчального корпусу №1 Київського університету імені Бориса Грінченка за адресою: вулиця Маршала Тимошенка, 13 Б, з використанням альтернативних та відновлювальних джерел енергії (сонячні батареї) і теплових насосів та виготовленням проектно-кошторисної документації.

Завершена

1 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
Період оскарження: 02.05.2018 14:12 - 13.05.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 37c1520e1f5e4778adbc1e0230ef892f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-02-000721-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Ознайомившись з вимогами Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на «Капітальний ремонт системи гарячого водопостачання та системи підігріву повітря (технологічне кондиціонування) в басейні навчального корпусу №1 Київського університету імені Бориса Грінченка за адресою: вулиця Маршала Тимошенка, 13 Б, з використанням альтернативних та відновлювальних джерел енергії (сонячні батареї) і теплових насосів та виготовленням проектно-кошторисної документації)» виявлено деякі розбіжності в умовах тендерної документації та невідповідності вимогам чинного законодавства. 1. Інформація викладена у п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації не відповідає умовам п. 7 розділу ІІІ Тендерної документації. Відповідно до вимог п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що «Ціна розраховується виходячи з видів та обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням матеріалів та обладнання, а також робіт, що планується виконувати субпідрядними організаціями. Проте, п. 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» передбачено, що «Учасник-переможець зобов’язаний виконувати роботи самостійно. Залучення субпідрядних організацій не передбачено». 2. Відповідно до вимог викладених у Додатку 1 до Тендерної документації «Тендерна пропозиція» передбачено: «Якщо наша пропозиція буде визначена найбільш економічно вигідною, ми зобов’язуємося власними силами та за власний рахунок отримати і надати Замовнику позитивний висновок експертизи (експертний звіт) проектної документації, що входить до складу нашої тендерної пропозиції, виконаний експертною організацією, що відповідає Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 23.05.2011 №53, та може проводити експертизу проектів будівництва». Також, в Додатку 4 до Тендерної документації «Проект Договору» передбачено надання позитивного експертного звіту на розроблену проектно-кошторисну документацію, а саме: - п. 1.1 «Перший етап: Виконати роботи з розроблення проектно-кошторисної документації (стадія Р), які зазначені в завданні на проектування, що є невід’ємною частиною цього договору (Додаток № 1) та отримати в установленому порядку в експертній організації позитивний експертний звіт (висновок) на розроблену проектно-кошторисну документацію. Другий етап: Виконати монтажні роботи, склад та обсяг яких буде зазначено в проектно-кошторисній документації, розробленій на першому етапі, на яку отримано позитивний експертний звіт (висновок)». - п. 2.1.2. «Підрядник повинен передати Замовнику проектно-кошторисну документацію, яка отримала позитивний експертний звіт (висновок) в повному складі (українською мовою) в 4-х примірниках на паперовому носії та в електронному вигляді формату pdf. Один примірник в електронному вигляді формату DVG. Кошторис: чотири примірники в печатному вигляді та в електронному вигляді формату IMD (в т.ч. кошторисну частину проектної документації в програмному комплексі АВК-5 редакції, що діє на момент передачі)». Відповідно до вимог п. 14 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 56 (зі змінами) визначено наступне: «Строк проведення експертизи не повинен перевищувати: - для об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (відповідальності), - 30 календарних днів; - для об'єктів, що становлять підвищену ядерну та радіаційну небезпеку, і тих, щодо яких проводиться оцінка їх впливу на навколишнє природне середовище, - 90 календарних днів; - для об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними (СС1) наслідками, що споруджуються на територіях із складними інженерно- геологічними та техногенними умовами, - 15 календарних днів; кошторисної частини проекту будівництва об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними (СС1) наслідками - 15 календарних днів». Таким чином, вимогу щодо надання позитивного експертного звіту на розроблену проектно-кошторисну документацію не надається можливим виконати, оскільки період подачі тендерних пропозицій учасників за даними відкритими торгами максимально обмежений та складає 15 календарних днів (період подачі тендерних пропозицій з 02.05.2018р. по 17.05.2018р.). 3. Відповідно до вимог тендерної документації передбачена можливість здійснити Замовником попередню оплату у розмірі 30% від договірної ціни на строк один місяць. Слід зауважити, що за даним тендером товар є дорогим та складає найбільшу частку очікуваної вартості закупівлі. Просимо зазначити чи є можливим оплата 100% за товар, а за встановлення та виконання проектно-кошторисної документації у розмірі 30% або по фату виконаних робіт. 4. Також, важливо зауважити, що предмет закупівлі: «Капітальний ремонт системи гарячого водопостачання та системи підігріву повітря (технологічне кондиціонування) в басейні навчального корпусу №1 Київського університету імені Бориса Грінченка за адресою: вулиця Маршала Тимошенка, 13 Б, з використанням альтернативних та відновлювальних джерел енергії (сонячні батареї) і теплових насосів та виготовленням проектно-кошторисної документації)» обрано за ДК 021:2015 (CPV:2008) – 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи». Проте, згідно з умовами Тендерної документації Замовника, у даному предметі закупівлі також мають місце інші ДК 021:2015 (CPV:2008), наприклад: - 09332000-5 «Сонячна установка»; - 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» або 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги». Відповідно до вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до вимог ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. Відповідно до вимог ч. 1 ст. 31 Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. З огляду на вищевказане, з метою недопущення порушень вимог чинного законодавства при проведенні даних відкритих торгів, а також позитивного результату проведення торгів, просимо тендерний комітет розглянути можливість відміни торгів та оголошення нових закупівель, а саме: - товар; - послуги з розроблення проектно-кошторисної документації; - послуги (роботи) з монтажу обладнання.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимогу учасника не задоволено замовником
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 07.05.2018 17:04
Підтвердження вирішення: Доброго дня! На ваші вимоги щодо закупівлі UA-2018-05-02-000721-b повідомляємо таке. 1. Інформація, викладена у п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації та інформація, викладена у п. 7 розділу ІІІ Тендерної документації жодним чином не протирічать одна одній. У п. 6 розділу ІІІ ТД міститься посилання на Правила визначення вартості будівництва (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 року № 293. Так, п. 6.2.4 Правил визначено, що «Ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником». Тобто, Правилами передбачені всі можливі статті видатків для формування договірної ціни. У нашому ж випадку залучення субпідрядних організацій не передбачено п. 7 розділу ІІІ ТД. 2. Якщо уважно читати нашу ТД, стає зрозумілим, що позитивний висновок експертизи учасник-переможець повинен отримати тільки після виготовлення проектно-кошторисної документації, що є першим етапом виконання робіт за договором. Ми не вимагаємо надати експертний звіт до розрахунків тендерної пропозиції. 3. Оскільки предметом закупівлі є не товар, а роботи з капітального ремонту замовник у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» має керуватися нормами пп 3 п. 1 Постанови, в якому зазначено, що одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі на строк не більше трьох місяців робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла. Тому ми не можемо в ТД передбачити передоплату за товар. 4. Згідно з п. 1. Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Отже, замовник самостійно визначає предмет закупівлі.