• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги

Завершена

363 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 815.00 UAH
Період оскарження: 31.01.2024 16:35 - 05.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: f83e2b187b1c4cf98a3bc05477b768bb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-31-012320-a.a1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! У п. 1.7.2 додатку №2 до ТД Ви вимагаєте надати на підтвердження наявності сертифікованого пункту централізованого спостереження (ПЦС) Сертифікату відповідності ДСТУ EN 50518:2019. В той же час у п. 1.7.1 додатку № 2 Ви вимагаєте надання ряду підтверджуючих документів щодо придбання пульту централізованого спостереження, систем аудіореєстрації звукового фону, реєстрації відеоінформації, аудіовідеопереговорного пристрою на ПЦС. Необхідно звернути Вашу увагу на те, що без наявності цього обладнання на ПЦС суб'єкт господарювання не може пройти відповідну сертифікацію та отримати сертифікат ДСТУ EN 50518:2019. Таким чином у зв'язку з наявністю у п. 1.7.2 вимоги щодо сертифікації ПЦС наявність у ТД вимоги, зазначеної у п. 1.7.1 являється не логічним, не зрозумілим та штучним. І взагалі не зрозуміло чому Ви приділяєте велику увагу вимогам щодо ПЦС, якщо предмет закупівлі: “Спеціалізована постова охорона”, а не технічна (пультова) охорона об'єктів Замовника. У 2.4 Додатку №2 міститься вимога про надання дозволів на зберігання та носіння зброї на кожного працівника — охоронника групи швидкого реагування. В той же час у цьому ж пункті вимагається надання довідок про те, що працівники які мають зазначені вище дозволи МВС, пройшли курс вивчення матеріальної частини зброї правил поводження та застосування. Знову ж Ви вимагаєте зайві, не потрібні Вам, як замовнику, документи, тому що відповідно наказу МВС України від 21.08.1998 р. №622 “Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної і холодної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, а також боєприпасів до зброї та вибухових матеріалів” зазначені дозволи в апріорі не можуть бути видані МВС без проходження вказаного навчання. На підставі викладеного вище складається враження, що вимагаючи ці зайві документи, Ви ставите під сумнів достовірність зазначеного вище сертифікату, виданого відповідним органом сертифікації та вказаного дозволу, виданого МВС. В п. 2.4 вимагається надання чинного договору добровільного страхування від нещасних випадків на працівників охоронників ГШР. По-перше зазначене страхування є добровільним, по-друге воно не передбачено ані ЗУ “Про охоронну діяльність”, ані Постановою КМУ “Про затвердження Ліцензійних умов впровадження охоронної діяльності” від 18.11.2015 р. №960 та жодним іншим нормативним документом з охоронної діяльності, організації охорони та безпеки праці. У 2.5 додатку №2 зазначена вимога щодо надання сертифікатів /дипломів, тощо про проходження навчання курсу із надання домедичної допомоги в умовах війни. Зазначену вимогу вважаємо дискримінаційною, прописаного під конкретного учасника з метою виключення можливості участі у даній закупівлі інших учасників оскільки жодним нормативним документом не передбачена наявність зазначених документів для охоронників груп швидкого реагування. До того ж згідно п.3.1Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії. Крім цього, у п. 2.5. Додатку №2 Замовник вимагає в Учасника надати довідку про наявність особи, яка відповідальна за попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів, та, як додаток до довідки, Замовник вимагає в Учасника надати копію наказу про призначення такої особи, а також сертифікат\диплом\тощо про проходження навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код). Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною, і також прописана під конкретного учасника та виключає можливість іншим учасникам прийняти участь у даній тендерній закупівлі, оскільки ані Законом України «Про охоронну діяльність», ані Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015р. № 960 не передбачена обов’язкова наявність у штаті суб’єкта охоронної діяльності такої особи, оскільки прерогатива попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів віднесена до функцій Національної поліції України та Державної служби з надзвичайних ситуацій. І взагалі ця вимога є нелогічною та незрозумілою так як об’єкт Замовника не знаходиться в регіоні бойових дій чи прикордонному регіоні. Вважаємо зазначені вище вимоги дискримінаційними та такими, що нівелюють конкурентне середовища, вимагаємо виключити їх з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога буде розглянута в робочий час на засіданні робочої групи, у разі задоволення вимоги до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Відхилено