-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання - за ДК 021:2015 - 50110000-9 (Сервісне технічне обслуговування та поточний ремонт транспортних засобів (дрібний ремонт, діагностика, заміна мастила, фільтрів та інше) - за ДК 021:2015 - 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання - за ДК 021:2015 - 50110000-9 (Сервісне технічне обслуговування та поточний ремонт транспортних засобів (дрібний ремонт, діагностика, заміна мастила, фільтрів та інше) - за ДК 021:2015 - 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Завершена
170 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 702.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 702.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2024 15:02 - 05.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
09e1c85dca0f4389bc0221cf10fe864b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-31-009726-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації (Місце надання послуг - за місцем розташування станції технічного обслуговування Учасника (далі - СТО) у м. Києві. Для скорочення експлуатаційних витрат Замовника станція технічного обслуговування автомобілів повинна бути розміщена на відстані не більше 11 км від місцезнаходження Замовника та мати зручні під'їзди з вулиці. Транспортні засоби Замовника розміщуються за адресою: м. Київ, вул. Верхня, 5.) як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замовник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 11-ти кілометрів Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимагаємо взагалі прибрати вимогу стосовно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.02.2024 10:39
Вирішення:
Шановний учаснику! Зазначена Вами вимога щодо виключення з тендерної документації вимоги про відстань від станції технічного обслуговування до транспортної дільниці Замовника, не є обґрунтованою. Наявність такої вимоги до учасників є незмінною протягом тривалого часу та обумовлена економічним чинником. З метою зменшення експлуатаційних та фінансових витрат, пов’язаних з пересуванням транспортних засобів, а також для забезпечення можливості отримання відповідних послуг в максимально оперативному режимі, Замовником було встановлено допустиму відстань від транспортної дільниці до станції технічного обслуговування.
Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Окрім того, зазначаємо, що проєктом договору, викладеним у тендерній документації, не передбачено, що Виконавець несе витрати на транспортування транспортних засобів Замовника на спеціально обладнану станцію технічного обслуговування Виконавця. Отже, знаходження спеціально обладнаної станції технічного обслуговування Виконавця на значній відстані від Замовника є недоцільним для Замовника та призведе до зайвих витрат пального. Крім цього, техніка Замовника, що пропонується до обслуговування, має значний фізичний знос і може не витримати навантажень, пов’язаних з доставкою на СТО, що знаходиться на значній відстані. Таким чином, крім зайвих витрат на пальне Замовник понесе додаткові витрати на евакуацію техніки та на ремонт ходової частини транспортних засобів.
Варто наголосити, що вимога не є дискримінаційною, тому що на встановленій відстані знаходиться достатня кількість потенційних учасників.
Статус вимоги:
Відхилено