-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Завершена
7 246 512.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 11 148.48 UAH
мін. крок: 0.2% або 11 148.48 UAH
Період оскарження:
31.01.2024 13:39 - 07.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Номер:
88e80a71eaea4ca5b27bd084196bc64c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-31-007333-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Скарга:
Детально у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_КП_Київжитлоспецексплуатація.docx 16.02.2024 12:22
- Підтвердження відправки оновленої пропозиції.pdf 16.02.2024 12:22
- Перепустки КГ.pdf 16.02.2024 12:22
- Протокол № 29 ВТО24.pdf 16.02.2024 12:22
- Податкова декларація та квитанція _ МАСТЕР_ 2023.pdf 16.02.2024 12:22
- УДЦР_Дозвіл _ 25 Вт.pdf 16.02.2024 12:22
- УДЦР_Дозволи на ГШР (5 Вт).pdf 16.02.2024 12:22
- Скарга.pdf 16.02.2024 12:22
- sign.p7s 16.02.2024 12:23
- Договір реагування ШЗ_МЗ 2022.pdf 16.02.2024 15:58
- Скарга оновлена.docx 16.02.2024 15:58
- Скарга оновлена.pdf 16.02.2024 15:58
- Наявність автомобілів.pdf 16.02.2024 15:58
- Сплата ЄП за 4кв. 2023р._Мастер Захист.pdf 22.02.2024 16:58
- Додаткові пояснення.pdf 22.02.2024 16:58
- додаткові пояснення.docx 22.02.2024 16:58
- рішення від 20.02.2024 № 3140.pdf 20.02.2024 18:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.02.2024 № 3670.pdf 28.02.2024 11:46
- рішення від 27.02.2024 № 3670.pdf 01.03.2024 11:42
- 604.docx 22.02.2024 14:37
- Відповідь АМКУ 604.pdf 22.02.2024 14:37
- Договір оренди офісу (5).pdf 22.02.2024 14:37
- Довідка про МТБ.pdf 22.02.2024 14:37
- Довідка про аналогічні договори.pdf 22.02.2024 14:37
- дод 5 до ТП Учасника.pdf 22.02.2024 14:37
- Лист НПУ.pdf 22.02.2024 14:37
- Підтвердження відправки оновленої пропозиції (2).pdf 22.02.2024 14:37
- Податкова декларація та квитанція( документ до скарги).pdf 22.02.2024 14:37
- підтвердження не надходження остаточної тендерної пропозиції.docx 22.02.2024 14:37
- Податкова декларація та квитанція (документ до ТП).pdf 22.02.2024 14:37
- Санкційний список Учасника.pdf 22.02.2024 14:37
- Протокол № 29 ВТО 24.docx 22.02.2024 14:37
- Протокол № 29 ВТО24 (1).pdf 22.02.2024 14:37
- УДЦР_Договір (4).pdf 22.02.2024 14:37
- Протокол № 36ВТО24.pdf 01.03.2024 13:48
- відповідь АМКУ.pdf 01.03.2024 13:48
- Протокол № 36ВТО24.pdf 01.03.2024 14:00
- відповідь АМКУ.pdf 01.03.2024 14:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.02.2024 15:51
Дата розгляду скарги:
27.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.02.2024 18:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.03.2024 11:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. За результатами винесеного рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від “27” лютого 2024 року, справа №3670-р/пк-пз (далі - Рішення) що встановлює зобов'язання щодо скасування прийнятого рішення Замовником за предметом закупівлі ДК 021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги»- «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» ЛОТ №1, вказаного у протколі № 29/ВТО24 від 14.02. 2024року - скасувати відповідне рішення.
2. Оприлюднити відповідну інформацію в електронній системі закупівель з урахуванням Особливостей №1178 і ст.18, 22 Закону №922.
Пункт скарги
Номер:
c2678e4258034ea39ce563ac8a89c93b
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення
Опис заперечення:
Детально викладено у скарзі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовник не надав 24 години на виправлення невідповідностей, згідно пункту 43 Особливостей
×
-
Назва доказу:
Скарга.pdf
-
Опис доказу:
Неправомірність дій Замовника
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника та надати 24 години на усунення невідповідностей
Вимога
Відхилено
Трекери
Номер:
332308961bcd44f5af08e11d5884e5e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-31-007333-a.a1
Назва:
Трекери
Вимога:
Доброго дня, документацією встановлено вимогу: Довідка про наявність персональних переносних супутникових GPS трекерів (не менше кількості постів хорони) з можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників із зазначенням їх моделей та IMEI кодів.
На підтвердження надати сканований оригінал видаткової накладної на придбання, а також надати кольорову скан-копію листа ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які Учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ.
Дана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що окрім трекерів учасники можуть використовувати автоматизовану систему контролю патрулювання, наприклад SkyTrack або її аналог, що в рази ефективніше за використання трекерів. Також, станом на сьогодні, внесення кодів ІМЕІ в узагальнену базу даних не є обов'язковим. Корім того, внесення здійснюється постачальником/виробником обладнання, на що учасники жодним чином вплинути не можуть. Таким чином, зазначена вимога обмежує коло потенційних учасників, адже не надає альтернативних способів підтвердження кваліфікаційного критерію.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь вимога Охорона.pdf 05.02.2024 14:23
Дата подачі:
02.02.2024 12:20
Вирішення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто, для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження того що працівники не мають непогашеної судимості, не перебувають на психіатричному та наркологічному обліку, мають необхідні медичні рекомендації на відповідну роботу, що не суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов договору.
Встановлюючи вимогу про наявність саме супутникових JPS трекерів, Замовник вбачає, що для ефективного контролю для проходження маршруту патрулювання з боку Замовника, найефективніших та найлегших способом контроль є саме за допомогою JPS трекерів, що в будь-який момент дозволяє встановити час виходу охоронника на маршрут та переглянути сам маршрут пересування охоронника.
Ця вимога жодним чином не є дискримінаційною, оскільки кожен суб’єкт охоронної діяльності може придбати jps трекери, Замовник не встановлює жодних обмежень, щодо класу JPS трекерів, їх марки чи стандарту тощо, а отже жодним чином не дискримінує жодного учасника.
Щодо внесення кодів ІМЕІ в узагальнену базу даних, то будь-який суб’єкт господарювання (в цьому випадку охоронної діяльності), може у вільному доступі, перед придбанням тих чи інших товарів, попросити в покупця сертифікат відповідності на обраний товар, а отже зрозуміти, яким саме чином, той чи інший товар був ввезений на територію України.
Для отримання скан-копію листа ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, учасник повинен подати запит у відповідний орган, з переліком кодів ІМЕІ GPS трекерів та у випадку наявності відповідних кодів, ДП «Українській державний центр радіочастот» протягом одного робочого дня відповідає на запит в електронній формі, шляхом надання листа з зазначеною інформацією. А отже ця вимога жодним чином не обмежує коло потенційний учасників, оскільки кожен учасник може звернутися за отриманням відповідної інформації.
У зв’язку з вище зазначеним, ці вимоги не обмежують коло потенційних учасників, а Ваша вимога залишається «Не задоволеною».
Статус вимоги:
Відхилено