-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини для виконання ремонту арматури
Завершена
68 750 952.19
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 343 754.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 343 754.76 UAH
Період оскарження:
31.01.2024 13:38 - 07.04.2024 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо гарантійного строку зберігання
Номер:
ac5b6e7d38e54d4d809bd181eaf1511f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-31-007301-a.a4
Назва:
Щодо гарантійного строку зберігання
Вимога:
Наша компанія є офіційним представником виробника продукції KSB SE & Co. KGaA (Німеччина) та має намір прийняти участь у закупівлі.
Пунктом 1.6, Розділу 1, Таблиці 1 Технічні характеристики предмета закупівлі, Додатку 4 до ТД ТСдоПЗ-У(т).03.139-2023(ред.3) передбачено вимогу, що гарантійний строк зберігання повинен становити "не менше 10 років".
Звертаємо Вашу увагу на те, що на запасні частини та обладнання, що виробляється KSB SE & Co. KGaA (Німеччина), поширюється наступна гарантія заводу-виробника: - 12 місяців від дати вводу в експлуатацію, але не більше 18 місяців з дати виробництва.
Заводом-виробником не передбачений гарантійний строк зберігання "не менше 10 років".
З метою недопущення зриву закупівлі оригінальних запчастин, а також з метою не допущення зриву проведення ремонту обладнання, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та видалити вимогу зазначену в пункті 1.6, Розділу 1, Таблиці 1 ТСдоПЗ-У(т).03.139-2023(ред.3).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2024 13:36
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або буде оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо оцінки постачальника
Номер:
a0f81665fb8946e785808c0f5239fa2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-31-007301-a.a3
Назва:
Щодо оцінки постачальника
Вимога:
Підпунктом а) пункту 6 Частини ІІ (А) Розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції: «а) діюче «Рішення про затвердження постачальника», виданого виробнику, із зазначенням номенклатури продукції, запропонованої до постачання, а в разі відсутності «Рішення про затвердження постачальника» на момент подання тендерної пропозиції – заповнених і підписаних виробником «Заявки на оцінку» та «Анкети постачальника» (відповідно до додатка Б СОУ НАЕК 012). «Рішення про затвердження постачальника», термін дії якого закінчився у період дії правового режиму воєнного стану в Україні, вважається діючим;» Звертаємо вашу увагу: 1. Згідно п. 3.13 СОУ НАЕК 012 визначено "Посередник (дилер, дистриб'ютор, представник) - Юридична особа або фізична особа-підприємець, яка здійснює посередницькі торгові операції, виконує функції щодо просування, збуту й розповсюдження продукції виробників серед споживачів, виконує господарські зобов'язання на підставі господарського договору та інших угод із замовником, передбачених законом, та не є безпосереднім розробником та/або виробником продукції, виконавцем робіт чи надавачем послуг (використовується у цьому стандарті)." 2. Додатком Б СОУ НАЕК 012 визначено форми «Заявки на оцінку» та «Анкети постачальника». Вказаними формами передбачено підпис лише "Заявки на оцінку" (так в формі в кінці вказано "підпис керівника суб'єкта господарської діяльності"), форма "Анкети постачальника" не передбачає ніякого підпису та йде додатком до "Заявки на оцінку", таким чином Анкета не подається окремо від Заявки. 3. Форма "Заявки на оцінку" визначена Додатком Б СОУ НАЕК 012 передбачає, що оцінку може організовувати посередник, в такому разі разом із "Заявкою на оцінку" надається підтвердження повноважень посередника від Виробника, а Заявка підписується Посередником, який організовує оцінку. Враховуючи вищевикладене, з метою приведення у відповідність вимог Тендерної документації із положеннями СОУ НАЕК 012, просимо вас внести зміни до підпункту а) пункту 6 Частини ІІ (А) Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме викласти його у наступній редакції:
«а) діюче «Рішення про затвердження постачальника», виданого виробнику, із зазначенням номенклатури продукції, запропонованої до постачання, а в разі відсутності «Рішення про затвердження постачальника» на момент подання тендерної пропозиції – підписаної виробником або постачальником (дилером, дистриб’ютором тощо) «Заявки на оцінку» та заповненої «Анкети постачальника» (відповідно до додатка Б СОУ НАЕК 012). «Рішення про затвердження постачальника», термін дії якого закінчився у період дії правового режиму воєнного стану в Україні, вважається діючим;»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2024 13:36
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або буде оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо продовження строку постачання
Номер:
b013c04b7e0c4aa4b8952e0349c97d14
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-31-007301-a.c2
Назва:
Щодо продовження строку постачання
Вимога:
Наша компанія має намір прийняти участь у відкритих торгах з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Запасні частини для виконання ремонту арматури). Згідно Додатку 3 до ТД "Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі" необхідний строк поставки товарів встановлено - з 01.11.2024 по 29.11.2024.
Враховуючи законодавчо встановлені терміни проведення закупівлі, а також враховуючи законодавчо встановлені терміни на підписання договору із переможцем закупівлі, необхідний строк постачання товару (з 01.11.2024 по 29.11.2024) не враховує реального терміну необхідного для виробництва та постачання товару. Виробник оригінальної продукції - концерн KSB SE & Co. KGaA (Німеччина) повідомив, що термін виробництва складає до 24 (двадцяти чотирьох) місяців.
Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію та змінити умову терміну постачання з «з 01.11.2024 по 29.11.2024» на «24 місяця після укладення договору» або «до 16.04.2026 р.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2024 12:32
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо зміни умов розрахунків
Номер:
42d230aa75e2403387b03942d666515b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-31-007301-a.a1
Назва:
Щодо зміни умов розрахунків
Вимога:
Наша компанія має намір прийняти участь у відкритих торгах з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Запасні частини для виконання ремонту арматури).
Враховуючи, що предметом закупівлі є продукція, виготовлена за спеціальним замовленням, яка потребує значних фінансових витрат та тривалого часу на її виробництво, звертаємося до Вас з проханням передбачити у тендерній документації наступні умови розрахунку: надання авансового платежу в розмірі 30% за умови надання страхової/банківської гарантії, 50% шляхом відкриття акредитиву на основі повідомлення про готовність до відвантаження продукції, 20% протягом 45 робочих днів з моменту приймання товару замовником.
Такі умови розрахунків є привабливими для потенційних учасників, які мають можливість запропонувати якісну продукцію яка надійно використовується на АЕС, мінімізують вартість продукції для замовника за рахунок зменшення залучених кредитних ресурсів постачальником та дозволить надати більш вигідну пропозицію замовнику.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2024 12:27
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Статус вимоги:
Задоволено