• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (крани, засувки, фільтри та клапани)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

16 086 340.57 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 160 863.41 UAH
Період оскарження: 31.01.2024 10:42 - 09.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо зазначення "Переможцем" торгів у своїй у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів

Номер: 33066b10e113492c8bed6552b8320422
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-31-002815-a.c4
Назва: Щодо зазначення "Переможцем" торгів у своїй у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів
Вимога:
Наше підприємство, ТОВ «КСАНТОС», як учасник закупівлі № UA-2024-01-31-002815-a, «ДК 021:2015: 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (крани, засувки, фільтри та клапани)», повідомляє про незгоду з рішенням уповноваженої особи щодо визначення переможцем даної закупівлі учасника ТОВ «ІНВО ЮНІОН» та підтримує вимогу від іншого учасника даної тендерної закупівлі ТОВ "НКП ДНІПРО", яку Замовник відхилив з аргументацією "відсутність правових підстав для перегляду рішення про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі, так як всі умови виконані в повному обсязі" з наступних підстав: На виконання вимог Додатку №4 до тендерної документації, учасником надано, зокрема, паспорти якості на продукцію виробництва ТОВ «УКСПАР». Проте, відповідно до інформації, що міститься на сайті виробника, технічні показники, що визначені у паспортах якості, наданих учасником, відрізняються. Наше товариство не один рік співпрацює з виробником трубопроводної продукції ТОВ «УКСПАР», поставляли даний товар Замовнику у попередні роки та жодних нарікань щодо якості та відповідності технічним вимогам "Київводоканала" не отримували. Тому, виявивши настільки грубі порушення законодавства одним з учасників закупівлі, ми письмово звернулись до ТОВ «УКСПАР» для підтвердження достовірності наданих учасником ТОВ «ІНВО ЮНІОН» документів. Згідно отриманої відповіді, оформленої у листі №28 від 23.02.2024 р. (надається у вкладенні), виробником продукції зазначено, що паспорти якості, завантажені учасником ТОВ «ІНВО ЮНІОН» в електрону систему закупівель, не відповідають дійсності та не були надані цьому учаснику. Характеристики, визначені у цих паспортах, не відповідають реальним технічним показникам їх товару, а також НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та інформації, наданій учасником торгів ТОВ «ІНВО ЮНІОН», визначеного переможцем, у своїй тендерній пропозиції (довідка згідно Додатку 4 до ТД). ТОВ «УКСПАР» повторно надав дійсні паспорти якості з відповідними реальності технічними показниками, які відповідають показникам, зазначеним на офіційному сайті виробника (https://ukspar.ua/zadvijka-s-obrezinennym-klinom-flancevaya-chugunnaya). Тобто у Замовника були правові підстави для перегляду рішення про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі, щонайменше, ініціювати звернення до виробника продукції ТОВ «УКСПАР», чого, за нашою інформацією, не було зроблено. Просимо Замовника під час розгляду тендерних пропозицій та вимог від учасників, діяти сумлінно та у відповідності до законодавства, ЗУ "Про публічні закупівлі”. Сподіваємось, що Замовник не має наміру співпрацювати з підприємствами, які відверто порушують законодавство, надають недостовірну інформацію та документи, вводять в оману Замовника та інших учасників державних закупівель, що є неприйнятним, враховуючи високий та дуже відповідальний статус ПрАТ "АК "Київводоканал" як одного з стратегічно найважливіших підприємств столиці України. Підсумовуючи вищенаведену інформацію, учасником ТОВ «ІНВО ЮНІОН» було надано недостовірну інформацію у складі тендерної пропозиції, чим грубо порушено ч. 1 п. 44 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до цього, вимагаємо скасувати рішення про визначення учасника ТОВ «ІНВО ЮНІОН» переможцем закупівлі №UA-2024-01-31-002815-a та відхилити його тендерну пропозицію на підставі абз. 3 ч. 1 п. 44 Особливостей, а саме: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;». У разі технічної неможливості скасувати рішення про визначення переможця, вимагаємо скасувати дану процедуру закупівлі на підставі ч. 2 п. 50 Особливостей - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Доводимо до Вашого відома, що на підтвердження якості продукції запропонованої Учасником ТОВ «ІНВО-ЮНІОН» в його тендерній пропозиції було надано Замовнику лист від 26.02.2024 №02 в якому зазначено, що ТОВ «ІНВО-ЮНІОН» співпрацює з ТОВ «УКСПАР» та є його офіційним дилером. На підтвердження співпраці з ТОВ «УКСПАР» Учасником ТОВ «ІНВО-ЮНІОН» було надано дилерський лист. Додатки: Лист ТОВ «ІНВО-ЮНІОН» на 1 арк. в 1 прим. Дилерський лист ТОВ «УКСПАР» на 1 арк. в 1 прим.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про скасування рішення та визнання переможцем учасника ТОВ "ІНВО ЮНІОН"

Номер: 62f4f6b70cc2459491a891989d870f9f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-31-002815-a.a3
Назва: ВИМОГА про скасування рішення та визнання переможцем учасника ТОВ "ІНВО ЮНІОН"
Вимога:
ВИМОГА про скасування рішення та визнання переможцем 31.01.2024 року Приватним акціонерним товариством «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) опубліковано оголошення № UA-2024-01-31-002815-a про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (крани, засувки, фільтри та клапани) ((ДК 021:2015: 42131000-6 Крани, вентилі та клапани; 42131120-3 Засувки для водопровідних мереж; 42132000-3 Частини кранів та клапанів (далі – Закупівля). 19.02.2024 року Замовником було опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі – ТОВ «Інво Юніон». Ми, Учасник - ТОВ "НКП Дніпро" (код ЄДРПОУ - 39775233), вважаємо рішення про визначення переможця є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне: По суті вимоги: Відповідно до Додатку 4 тендерної документації Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів: - документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат / паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством. У наданих в складі тендерної документації Учасником ТОВ «Інво Юніон» документах на підтвердження відповідності товару вимогам предмету закупівлі наявні суттєві невідповідності. 1.Документ під назвою «поз.1-4, 13-20,39.pdf», наданий Учасником ТОВ «Інво Юніон» на підтвердження відповідності продукції по позиціям 1-4, 13-20,39 вимогам замовника, містить паспорт на Кран кульовий латунний різьбовий DN15-DN50, виробника «Укрспецарматура». В цінові пропозиції – документ під назвою «1. Цінова пропозиція (додаток 5). Pdf» зазначено, що країна походження по позиціям 1-4, 13-20, 39 – крани - Україна Але на фото, яке міститься в паспорті розташовані крани бренду Tefiks, країною походження яких є Польща. Дану інформацію можна перевірити на сайті компанії Укрспецарматура https://usarmatura.com.ua/tefiks-polsha. Таким чином, Учасником ТОВ «Інво Юніон» в ціновій пропозиції зазначена інформація, щодо країни походження по позиціям 1-4, 13-20, 39, яка не відповідає дійсності. 2.Додаток 4 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі: ДК 021:2015: 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (крани, засувки, фільтри та клапани) містить наступні вимоги до позиції 36,38,44 – крани кульові: «Тип середовища: холодна та гаряча вода; Температура робочого середовища: 0 ÷ 150°C; Робочий тиск: не менше 1,6 МПа; клас герметичності: «А»; Матеріал корпусу, кулі: латунь CW617N або латунь вищої якості; Матеріал штоку: латунь CW614N або латунь вищої якості; Ущільнення кулі: P.T.F.E.; Ущільнення шпинделя подвійне: NBR70; Приєднання до трубопроводу – муфтове; Кран повинен не потребувати догляду, підтягування сальникового ущільнення або змазки. Кран має метелик (ручку) червоного кольору». В документі під назвою «36,38,44. Pdf», наданому учасником ТОВ «Інво Юніон» на підтвердження відповідності продукції по позиціям 36,38,44 вимогам замовника, а саме – паспорті на крани кульові INVO, відсутня інформація, що ущільнення шпинделя подвійне. З чого слідує, що Учасником не дотримано вимог тендерної документації Замовника та тендерна пропозиція містить продукцію, яка не відповідає вимогам Замовника. 3.Учасником ТОВ «Інво Юніон» на підтвердження відповідності продукції вимогам замовника в складі тендерної пропозиції надані паспорти на продукцію виробника Укспар, а саме: -Кран кульовий фланцевий сталевий Fig. K110 (позиції 5,34,35 технічної специфікації) -Засувка з обгумованим клином Fig. Z101 (позиції 6,7,32,33 технічної специфікації) -Клапан зворотній поворотний фланцевий Fig. С103 (позиції 8, 23-25 технічної специфікації) -Фільтр для води фланцевий Fig. F101 (позиції 26,29-31 технічної специфікації) Надані паспорт викликають сумнів щодо їх оригінальності та відповідності реальній продукції, яка виготовляється підприємством ТОВ «Укспар». По-перше, на офіційному сайті підприємства - https://ukspar.ua/, міститься технічний каталог з продукцією його виробництва та її технічними характеристиками. Але продукція - Кран кульовий фланцевий сталевий Fig. K110, Засувка з обгумованим клином Fig. Z101, Клапан зворотній поворотний фланцевий Fig. С103, Фільтр для води фланцевий Fig. F101, з такими самими артикулами, що зазначені в паспортах, наданих учасником ТОВ «Інво Юніон», містить інші технічні характеристики. Крім того, паспорти, надані безпосередньо виробником ТОВ «Укспар» на вищезазначену продукцію з тими самими артикулами містять інформацію, щодо реальних технічних характеристик продукції, які відрізняються від тих, що вимагались Замовником в тендерній документації та надані Учасником ТОВ «Інво Юніон» в складі тендерної пропозиції. Тобто, фактично ТОВ «Укспар» НЕ ВИГОТОВЛЯЄ продукцію з тими технічними характеристиками, що були зазначені Замовником в Додатку4 до Тендерної документації. На підтвердження даної інформації, прикріпляємо паспорти на вищезазначену продукцію, які надані ТОВ «Укспар» і є єдиними вірними паспортами, які містять правдиву інформацію, щодо технічних характеристик товару (в тому числі матеріалів виготовлення). Замовник може звернутися для підтвердження наданої інформації до виробника ТОВ «Укспар». Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Інво Юніон» містить не достовірну інформацію та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Слід зазначити, що вищенаведені невідповідності не підлягають виправленню згідно пункту 40 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». На підставі вищевикладеного, вимагаємо : 1.Скасувати рішення замовника, щодо визначення Учасника ТОВ «Інво Юніон». 2. Скасувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі – ТОВ «Інво Юніон» від 19.02.2024 року У разі відмови у задоволенні вимоги, вимушені будемо звернутися до органу оскарження в особі Антимонопольного комітету України у порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.52-56 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з метою захисту наших прав та інтересів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1) Шановний Учаснику! При проведенні закупівель Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пунктів 3 і 4 частини другої статті 22 Закону замовник у тендерній документації зазначає відомості щодо встановлення умов до предмета закупівлі у вигляді інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні його характеристики, у тому числі перелік документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик такого предмета закупівлі; інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Згідно з частиною першою статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. В додатку 4 тендерної документації не була встановлена вимога щодо надання Учасником фотографій запропонованих товарів для підтвердження відповідності товару вимогам Замовника. Також тендерна документація не містить умови щодо перевірки Замовником ідентичності запропонованого Учасником товару за його фотографіями, порівняння фотографій товарів, що пропонуються Учасником, з фотографіями товарів, що в мережі інтернет: інтернет– магазинах, на сайтах виробників, тощо, адже таке порівняння є суб’єктивним, ґрунтується на припущеннях і з цих причин не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Інформація щодо країни походження запропонованого товару надається самим Учасником, який згідно з пунктом 2 розділу V тендерної документації несе відповідальність за достовірність наданої інформації у своїй тендерній пропозиції. 2) Відповідно до пункту 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника встановлено, що відповідна інформація надається згідно з додатком 4 «Технічна специфікація» тендерної документації. Технічна специфікація містить таблицю з конкретним описом про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що складається з окремих пунктів, а саме: найменування предмета закупівлі, технічні характеристики, стандарти якості, одиниці виміру, кількість. Крім того, у таблиці наведені пункти, які заповнюються виключно учасниками, щодо найменування та технічних характеристик товару, які пропонуються учасниками. Щодо відсутності в пропозиції Учасника ТОВ "ІНВО ЮНІОН" інформації про подвійне ущільнення шпинделя по позиціях «36, 38, 44» слід зазначити, що дана інформація є хибною та не відповідає дійсності, так як в тендерній пропозиції Учасника в файлі “технічна специфікація (додаток 4).pdf” в графі Технічні характеристики товару, запропонованого Учасником по позиціях «36, 38, 44» вказано «Ущільнення шпинделя подвійне: NBR70», що повністю відповідає вимогам тендерної документації. 3) Відповідно до вимог додатка 4 «Технічна специфікація», на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів, а саме документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат / паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством. Враховуючи наявні сполучники «та/або», учасником процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВО ЮНІОН" в складі тендерної пропозиції було надано сертифікати якості на інші позиції товарів, що були враховані при розгляді його тендерної пропозиції та в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Крім того тендерна документація не містить умови щодо перевірки Замовником ідентичності запропонованого Учасником товару, порівняння технічних характеристик товарів, що пропонуються, з технічними характеристиками товарів, що розміщені в мережі інтернет: інтернет– магазинах, на сайтах виробників, тощо. Таким чином у Замовника відсутні правові підстави для перегляду рішення про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі, так як всі умови виконані в повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо документів для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі

Номер: 26a077cdca1a4daa886b3e47a84d8d66
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-31-002815-a.b2
Назва: Щодо документів для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Дуже часто у відповідях на запитання/вимоги потенційних учасників щодо надання необхідних документів для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, наприклад, сертифікатів, висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікатів системи управління згідно вимог ISO 9001/14001, підтвердження зв'язку з виробником, тощо у інших закупівлях (хімічні продукти, труби, будівельні матеріали), Ви відповідаєте, що ПрАТ "АК "Київводоканал" є стратегічно важливим підприємством столиці України та запитувані документи необхідні для підтвердження якості продукції на етапі проведення процедури закупівлі. Проте, на закупівлю трубної арматури бюджетом 16 млн гривень, дуже дороговартісної продукції, вимога щодо надання необхідних документів зводиться до можливості надання учасником одного документу на вибір учасника на будь-яку позицію з переліку без зазначення жодної інформації щодо виробника іншого товару. Даний факт наводить на думку, що одне з стратегічно найважливіших підприємств столиці взагалі не переймається, яку саме продукцію поставить потенційний переможець, якого виробника та чи будуть дотримані вимоги тендерної документації щодо технічних характеристик предмету закупівлі, тим самим ПрАТ "АК "Київводоканал" бере на себе великі ризики щодо отримання невідповідного товару. Перевіряти кожний вид товару під час поставки буде займати у Замовника доволі багато часу та затягне проведення необхідних робіт з використанням предмету закупівлі. А якщо не перевіряти, а сподіватись на умови договору щодо заміни постачальником невідповідного товару у гарантійний строк (який саме, також невідомо, так як замовником не вимагається від учасників зазначати дану інформацію у своїй тендерній пропозиції), то даний процес взагалі може розтягнутися на місяці, що безумовно приведе до зайвих фінансових втрат Замовника. Просимо звернути Вашу увагу, що подібне спрощене та небезпечне формулювання щодо необхідності надання документів для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі серед водоканалів та інших великих підприємств України використовує виключно ПрАТ "АК "Київводоканал". Інші підприємства запитують від учасників пакет необхідних документів на КОЖНУ позицію переліку предмету закупівлі та значно більше переймаються за якість товару, який планує постачати переможець процедури. Ввважаємо за необхідне Замовнику внести відповідні зміни до тендерної документації, передбачивши надання учасниками переліку технічних документів на запропонований товар на кожну позицію або хоча б конкретизовано на важливі (дороговартісні) позиції. Сподіваємось на розуміння Замовника у даному питанні та прояв намірів щодо убезпечення ПрАТ "АК "Київводоканал" від непотрібних ризиків вже на етапі проведення тендерної закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пунктів 3 і 4 частини другої статті 22 Закону про закупівлі замовник у тендерній документації зазначає відомості щодо встановлення умов до предмета закупівлі у вигляді інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні його характеристики, у тому числі і перелік документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик такого предмета закупівлі; інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Згідно з частиною першою статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічна специфікація є одним із визначальних та суттєвих документів, яка впливає на зміст тендерної пропозиції при розгляді тендерної пропозиції учасників, оскільки містить інформацію про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Замовник згідно з отриманими даними, зокрема, встановлює факт, що запропонований товар відповідає необхідним вимогам та супроводжувальним документам до предмета закупівлі. Так, відповідно до пункту 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника встановлено, що відповідна інформація надається згідно з додатком 4 «Технічна специфікація» тендерної документації Замовника, в якому в свою чергу надається форма щодо надання технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що заповнюється Учасником, перелік документів необхідних для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що надається Учасником, а також перелік супровідних документів, які надаються на момент поставки товару для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик. При цьому зазначаємо, що встановлення переліку необхідних документів для підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі є виключно прерогативою Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

terms

Номер: 1ef6bfa2bccd4601ab0fa4c398ef73cd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-31-002815-a.b1
Назва: terms
Вимога:
As long as your great company has bottom credit and bad reputation as payor, any supply to you is possible only against 100% advance payment.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! ПрАТ «АК «Київводоканал» є стратегічним підприємством, від нормальної та безперебійної роботи якого залежить життя і здоров’я мешканців м. Києва. При проведенні закупівель замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Відповідно до пункту 51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. При цьому Ваше звернення в електронній системі закупівель не відноситься до роз’яснень щодо тендерної документації та/або звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру жодним чином. Для вирішення таких питань законодавством України передбачені інші механізми та способи їх врегулювання, а саме: досудове врегулювання господарських спорів і судовий порядок вирішення спорів за договорами, які передбачені Господарським процесуальним кодексом України та Цивільним процесуальним кодексом України. Водночас інформуємо, що Ваше «питання» є поширенням неправдивих, неточних або неповних відомостей, пов'язаних з особою чи діяльністю суб'єкта господарювання, що є дискредитацією суб'єкта господарювання відповідно до статті 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» (далі – Закон). Також статтею 10 Закону передбачено, що схиленням до бойкоту суб'єкта господарювання є спонукання до відмови від установлення договірних зв'язків із цим суб'єктом господарювання, до невиконання (розірвання) або виконання неналежним чином договірних зобов'язань перед цим суб'єктом господарювання. Відповідно до статті 151 Закону поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення суб'єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання. Інформацією, що вводить в оману, є, зокрема відомості, які містять неповні, неточні або неправдиві дані про фінансовий стан чи господарську діяльність суб'єкта господарювання. Вчинення суб'єктами господарювання дій, визначених як недобросовісна конкуренція, тягне за собою накладення штрафу у розмірі до п'яти відсотків доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) суб'єкта господарювання за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф, що визначено статтею 21 Закону. При цьому зауважуємо, що поширення інформації, яка не відповідає дійсності та фактичним обставинам справи на тлі подій, спричинених військовою агресією Російської Федерації проти України, направлена на підрив ділової репутації Товариства та зрив виконання поставлених завдань та функцій суб’єкта господарювання відповідно до мети його основної діяльності
Статус вимоги: Відхилено