• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

СВІТЛОФОРИ, ТАБЛО ВИКЛИЧНЕ ПІШОХІДНЕ, МОДУЛІ СВІТЛОДІОДНІ

Завершена

1 133 527.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 335.27 UAH
Період оскарження: 31.01.2024 10:03 - 29.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Оскарження умов тендерної документації

Номер: 0f124b87a33e43ee91c4926decaa5c8b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-31-001796-a.c2
Назва: Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Оскарження умов тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.02.2024 18:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.02.2024 18:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: на виконання рішення Комісії АКМУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2916-р/ПК-ПЗ від 15.02.2024 Замовником з метою усунення порушень внесено відповідні зміни у Додаток 1 та Додаток 2 до Тендерної документації
Автор: ТОВ "СЕА ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА", Липко Сергей Станиславович 380442910041, 380674018627 lss@sea.com.ua https://www.sea.com.ua

Пункт скарги

Номер: a6a89bcfe3ba4bceba70ec143a1e7d14
Заголовок пункту скарги: Щодо вимог до технічних та якісних характеристик частини предмету закупівлі, які обмежують конкуренцію та унеможливлюють участь тендері
Опис заперечення: Дискримінаційні вимоги - Додаток 2 до тендерної документації Технічні вимоги Вимога до предмету закупівлі , пункти 5,12
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Технічним вимогам встановленим Замовником в п.1, 5, 12 у документації до Світлофорів дорожніх у позиції з першої по четверту: Світлофор П 1.1 з табло відліку часу (ТВЧ); Світлофор Т 1. 3 з табло відліку часу (ТВЧ); Світлофор Т 1. 6 з табло відліку часу (ТВЧ)та екраном; Світлофор Т 1.9 з табло відліку часу (ТВЧ) та екраном, відповідає продукція тільки одного виробника ТОВ «Багатопрофільне підприємство «АТІЛОС»,
Вимога Замовника що «Світлоблоки повинні мати матричне розташування світлодіодів…» є дискримінаційною, по відношенню до інших виробників світлофорів, параметри яких відповідають діючим ДСТУ і відповідним чином сертифікованими, унеможливлює участь у закупівлі інших учасників, в тому числі Скаржника, світлофори яких мають інший принцип функціонування (що не є еквівалентом матричного типу), але при цьому відповідають усім іншим вимогам до предмета закупівлі, в тому числі вимогам щодо відповідності ДСТУ, вимогам щодо надійності та світлотехнічних параметрів.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 48c95d1280584e459249a212521ff2a2
Заголовок пункту скарги: Щодо об’єднання в предметі закупівлі товару різної номенклатури
Опис заперечення: Дискримінаційні вимоги до геометричних параметрів модулів світловіодних Додаток 2 , пункт 2 Розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО МОДУЛІВ СВІТЛОДІОДНИХ ДЛЯ СВІТЛОФОРУ ДОРОЖНЬОГО (СВІТЛОБЛОКУ)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Встановлені параметри форми корпусу модуля, його конструкція, кріплення і отвори під кріплення враховують конструктивні рішення лише одного виробника.
Забезпечити виконання таких вимог має можливість лише один вітчизняний виробник світлофорів, тому що модулі усіх інших виробників мають інші форми і геометричні характеристики.
Закупівля без поділу на лоти за номенклатурою світлофорів та модулів світлодіодних, штучно обмежує конкуренцію і не дозволить Скаржнику та іншим потенційним учасникам долучитись до даної закупівля попри те, що вони можуть запропонувати світлофори., але не модулі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 00cecf55714f4656b4c9a3e790b68de1
Заголовок пункту скарги: Щодо встановлення вимоги про надання зразку товару переможцем закупівлі на вимогу Замовника
Опис заперечення: Додаток 2 до ТД містить наступну вимогу «З метою підтвердження якості товару, та згідно із частиною 1 статті 268 Господарського кодексу України, переможець торгів, повинен надати на вимогу Замовника зразок товару.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно п.3, ч.2, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)»., Закон визначає що всі технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі мають бути підтверджені документально
Товари, що є предметом даної закупівлі виробляються не за зразками(еталонами), а згідно вимог ДСТУ 4092-2002 «Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги. Правила застосування та вимоги безпеки», які поширюються на відповідне виконання світлофорів та ДСТУ EN12368:2017 «Устаткування для регулювання дорожнього руху. Світлофори (крім пп. 4.4, 5.2, 6.6, 6.8, 6.10), та повинні відповідати саме вимогам даних стандартів, а не зразкам (еталонам).
Вимога про надання переможцем зразків, яким має в подальшому відповідати товар що буде постачатись, після проходження всіх етапів закупівлі, зокрема, та який .підтвердив відповідність товару вимогам Замовника щодо технічних та якісних характеристик відповідно до Додатку №2 ТД, не узгоджується із жодним нормативно-правовим актом і фактично нівелює весь перебіг тендеру та його результати.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: c3dd05ddd7e8419290fce2e55bad165a
Заголовок пункту скарги: Тендерна документація не відповідає вимогам Закону України та містить положення, що порушують та/або суперечать статті 22, ст. 17, ст. 41 Закону України.
Опис заперечення: Тендерна документація не відповідає вимогам Закону України та містить положення, що порушують та/або суперечать статті 22, ст. 17, ст. 41 Закону України.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: порушення вимог ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: b715692481cb4df495b97061d57b570f
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційна вимога про надання Гарантійного листа від учасника, про те що за останні 12 місяців учасником не проводились операції з «офшорними» юрисдикціями визнаними в Україні (Постанова КМУ № 1045 від 27.12.2017) та з юрисдикціями із «Чорного списку» ЄС.
Опис заперечення: Додаток 1 до тендерної документації в Розділі 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) вимагає надати «Гарантійний лист від учасника, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, про те що за останні 12 місяців учасником не проводились операції з «офшорними» юрисдикціями визнаними в Україні (Постанова КМУ № 1045 від 27.12.2017) та з юрисдикціями із «Чорного списку» ЄС. Якщо Замовником буде встановлено, що учасником надано недостовірну інформацію, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Вважаємо дану вимогу дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, які мають торгові відносини з суб’єктами господарювання визначеними ПКМУ від 27 грудня 2017 р. № 1045 Про затвердження переліку держав (територій), які відповідають критеріям, установленим підпунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Податкового кодексу України) та виконують вимоги ст. 39 Податкового Кодексу України щодо трансфертного ціноутворення, дотримується принципу «Витягнутої руки» п.39.1. – 39.1.4. ст. 39; та виконують вимоги п.39.2. ст. 39 щодо контрольованих операцій – що впливають на оподаткування.
Скаржник вважає це порушенням ст. 22 Закону України, можливістю для зловживань та надання переваг іншим учасникам
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: e1fb58c94107435c9ac901c18f80fe0f
Заголовок пункту скарги: Щодо виконання положень ст. ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (№ 2275-VIII від 06.02.2018)
Опис заперечення: Додаток 1 до ТД містить вимогу
«2.1. У разі, якщо договір про закупівлю є значним для учасника в розумінні ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (№ 2275-VIII від 06.02.2018) (якщо учасник є ТОВ або ТДВ), учасник в складі тендерної пропозиції надає документ (протокол зборів учасників/засновників), який підтверджує про делегування учасником (учасниками) товариства керівнику та/або посадової (службової) особи учасника повноважень на підписання такого договору за результатами проведеної даної процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Вказана вимога не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, абзацу 1 ч. 3 ст. 22 цього Закону, згідно з яким ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
Ціна Договору , який буде укладатись за результатами проведеної процедури закупівлі, визначається за результатами аукціону, може бути меншою порівняно з очікуваною вартістю. Тобто, учасники не мають можливості на етапі подання пропозицій передбачити буде чи ні майбутній правочин значним для них в розумінні ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (№ 2275-VIII від 06.02.2018). Крім того, вказана норма не містить використаного Замовником терміну «делегування» керівнику повноважень….на підписання такого договору.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Відхилено

ЩОДО ВІДСУТНОСТІ КОНКУРЕНЦІЇ

Номер: 8a59e26754c042ecb87458a422620a11
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-31-001796-a.a1
Назва: ЩОДО ВІДСУТНОСТІ КОНКУРЕНЦІЇ
Вимога:
В ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ (додаток 2 до Тендерної документації) вказані наступні вимоги: 6. Розсіювач повинен мати таку прозорість, аби у ввімкненому стані ззовні неможливо було візуально визначити місця розташування світлодіодів. 12. Для здешевлення подальшої експлуатації та оперативного ремонту у разі необхідності, конструкція світлофора повинна забезпечувати легкість і безпечність та вільний доступ до окремих вузлів і елементів для їх технічного обслуговування та ремонту. Світлофори повинні бути виконані окремими секціями, в яких вмонтовані світлофорні модулі, втому числі з табло зворотного відліку часу (ТВЧ) зі ступенем захисту не нижче ІР56. Світлофор повинен передбачати можливість оперативної заміни окремого модуля, у разі необхідності, а не світлофора вцілому. (Надати паспорт) 15 д) З метою підтвердження якості продукції надати копії Сертифікати відповідності сертифікат на систему управління якістю ISO 9001 та сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001. З метою підтвердження якості товару, та згідно із частиною 1 статті 268 Господарського кодексу України, переможець торгів, повинен надати на вимогу Замовника зразок товару. Геометричні розміри і вимоги: Модулі світлодіодні для регулювання рухом з вихідною апертурою 300 мм повинні мати (згідно Рис.1): - діаметр розсіювача з урахуванням товщини бокових стінок D1 (згідно з діаметром установочного отвору наявного корпусу світлофора) - повинен бути в межах 304 – 314 мм; - посадковий діаметр модулю D2 (згідно з розміром посадочного міста в наявному корпусі світлофора) – повинен бути в межах 326-336 мм; - висота H (згідно з глибиною виконання наявного корпусу світлофора) - не більш 90 мм; - відстань розміщення наявних отворів з різьбою М6 в корпусі світлофора для кріплення L – 322±1 мм. - наявність кронштейнів для кріплення модуля в корпусі світлофора в кількості 4 шт. Модулі світлодіодні для регулювання рухом з вихідною апертурою 200 мм повинні мати (згідно Рис.1): - діаметр розсіювача з урахуванням товщини бокових стінок D1 (згідно з діаметром установочного отвору наявного корпусу світлофора) - повинен бути в межах 208 – 218 мм; - посадковий діаметр модулю D2 (згідно з розміром посадочного міста в наявному корпусі світлофора) – повинен бути в межах 238 - 248 мм; - висота H (згідно з глибиною виконання наявного корпусу світлофора) - не більш 85 мм; - відстань розміщення наявних отворів з різьбою М6 в корпусі світлофора для кріплення L – 230±1 мм. - наявність кронштейнів для кріплення модуля в корпусі світлофора в кількості 4 шт. Просимо надати відповідь про доцільність проведення вказаного тендера, якщо ці вимоги порушують основні умови конкуренції, а точніше створюють умови відсутності конкуренції, одночасно наявність цих вимог дозволяє прийняти участь в тендері лише одному конкретному виробнику, а саме ТОВ «Атілос». Вимагаємо внести зміни в документацію та надати можливість прийняти участь в тендері іншим учасникам.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Закупівля товару проводиться з урахуванням потреби Замовника. 6. В п. 3.1 ДСТУ 4092-2002 йдеться: розсіювач сигналу світлофора - оптична система, утворена окремими пластинами скла, кожна з яких є опуклою лінзою, що пом'якшує світло яскравих джерел випромінювання та рівномірно розподіляє (розсіює) світло. З метою уникнення суб'єктивного підходу до визначення цієї рівномірності, Замовник вказує конкретну ознаку - відсутність цяток світла у місцях розташування джерел випромінювання. 12. В п. 5.1.9.9 ДСТУ 4092-2002 йдеться: конструкція світлофора повинна забезпечувати легкість і безпечність встановлювання, вільний доступ до окремих вузлів і елементів для їх технічного обслуговування та ремонту. Конструкція у вигляді окремих секцій вимагається для здешевлення утримання світлофорів: у разі виявлення дефекту чи пошкодження можна замінити не увесь корпус, а лише дефектну секцію або дефектну матрицю. В умовах обмеженого фінансування такий спосіб є єдиним варіантом підтримання світлофорних об’єктів у безпечному для дорожнього руху стані. 15д. Світлодіодні модулі (світлоблоки), що є предметом закупівлі, будуть встановлюватися під час аварійного ремонту до вже наявних в експлуатації Замовника встановлених на вулично-дорожній мережі світлофорів. Саме тому подаються конкретні геометричні параметри світлодіодних модулів. Заміна світлодіодних модулів замість заміни усього світлофора проводиться з метою зниження експлуатаційних витрат в умовах обмеженого фінансування.
Статус вимоги: Відхилено