-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з розробки технічної документації щодо інвентаризації земельних ділянок комунальної власності
Торги відмінено
265 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 650.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 650.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2024 09:23 - 05.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про неправомірну дискваліфікацію учасника ПП "ЗЕМЛЯ"
Номер:
6b009ae83a9b482ba4fea1ec754b340c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-31-000931-a.a2
Назва:
Скарга про неправомірну дискваліфікацію учасника ПП "ЗЕМЛЯ"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 32573200_Лист_про_попередню_домовленість_страхова_гарантія_UA_2024.pdf 06.04.2024 17:15
- Довідка договори.pdf 06.04.2024 17:15
- Скарга.pdf 06.04.2024 17:15
- Договори досвід.pdf 06.04.2024 17:15
- ПРОТОКОЛ ЗЕМЛЯ.doc 06.04.2024 17:15
- Тендерна гарантія.zip 06.04.2024 17:15
- ПРОТОКОЛ erh.doc 06.04.2024 17:15
- Обґрунтування аномально-низької ціни.pdf 06.04.2024 17:15
- Наказ, довіреність уповноваженої особи.pdf 06.04.2024 17:15
- sign.p7s 06.04.2024 17:17
- Рішення від 09.04.2024 № 6267.pdf 09.04.2024 17:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2024 № 6786.pdf 17.04.2024 13:43
- Рішення від 16.04.2024 № 6786.pdf 19.04.2024 12:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.04.2024 17:19
Дата розгляду скарги:
16.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.04.2024 17:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.04.2024 12:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ від 16.04.2024 № 6786 виконано повністю
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f036e27609e84eb7b874074b848b83f1
Заголовок пункту скарги:
Оскаржується неправомірна дискваліфікація тендерної пропозиції учасника ПП "ЗЕМЛЯ"
Опис заперечення:
ПП «ЗЕМЛЯ» (далі – Скаржник) бере участь у даній Закупівлі. Згідно з інформацією оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу статус Пропозиції Скаржника «дискваліфіковано», протокол № 0104 від 01.04.2024 року, з причини, що тендерна пропозиція Скаржника «не відповідає тендерним вимогам закупівлі, а саме тендерній документації, в розділі 3, п. 3 було сказано, що пропозиції з аномально низькою ціною, розглядатись не будуть та враховуючи ЗУ «Про публічні закупівлі» з врахуванням Особливостей, Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного Законом (абзац другий ч. 14 ст. 29 Закону № 922). Замовник може відхилити пропозицію Учасника з аномально низькою ціною, якщо: учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості». Зокрема, у проколі сказано, що рішення, яке було прийнято уповноваженою особою: «було вирішено відхилити пропозицію ПП ОК’ленд ЄДРПОУ 32573200, та перейди до розгляду наступної пропозиції організації ПП ЗЕМЛЯ ЄДРПОУ 4540922», тому Протокол не є дійсним.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Згідно абз. 1 ч. 14 ст. 29 Закону, учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Скаржник виконав вимоги абз. 1 ч. 14 ст. 29 Закону, надавши обґрунтування аномально низької ціни в строк, визначений електронною системою закупівель. Файл «Обґрунтування аномально низької ціни» завантажений Скаржником 26.03.2024 року, з дотриманням вимог Закону та Особливостей. Зокрема, обґрунтування містить пояснення, завдяки чому досягається економія коштів; які сприятливі умови існують, завдяки яких Скаржник може надати послуги з наданням спеціальної ціни (знижки) та ін.
2. Згідно ч. 14 ст. 29 Закону, обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Слід відмітити, що Замовник має орієнтуватись на свої вимоги, які він викладає у тендерній документації, адже відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В розділі 3, п. 1 тендерної документації було вказано, що пропозиції з аномально низькою ціною розглядатися не будуть, що суперечить ч. 3 ст. 22 Закону, адже така вимога не передбачена законодавством.
При цьому, у тендерній документації відсутні інші вимоги, як саме має визначається аномально низька ціна.
Скаржник виконав вимоги абз. 1 ч. 14 ст. 29 Закону, надавши обґрунтування аномально низької ціни в строк, визначений електронною системою закупівель. Файл «Обґрунтування аномально низької ціни» завантажений Скаржником 26.03.2024 року, з дотриманням вимог Закону та Особливостей. Зокрема, обґрунтування містить пояснення, завдяки чому досягається економія коштів; які сприятливі умови існують, завдяки яких Скаржник може надати послуги з наданням спеціальної ціни (знижки) та ін.
2. Згідно ч. 14 ст. 29 Закону, обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Слід відмітити, що Замовник має орієнтуватись на свої вимоги, які він викладає у тендерній документації, адже відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В розділі 3, п. 1 тендерної документації було вказано, що пропозиції з аномально низькою ціною розглядатися не будуть, що суперечить ч. 3 ст. 22 Закону, адже така вимога не передбачена законодавством.
При цьому, у тендерній документації відсутні інші вимоги, як саме має визначається аномально низька ціна.
×
-
Назва доказу:
Протокол № 0104 від 01.04.2024 року
-
Опис доказу:
У протоколі зазначено: «було вирішено відхилити пропозицію ПП ОК’ленд ЄДРПОУ 32573200, та перейди до розгляду наступної пропозиції організації ПП ЗЕМЛЯ ЄДРПОУ 4540922», проте на веб-порталі Уповноваженого органу статус пропозиції учасника ПП "ЗЕМЛЯ" «дискваліфіковано»
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ ЗЕМЛЯ.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Зобов’язати Калинівську селищну раду скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЗЕМЛЯ». 2. Зобов’язати Калинівську селищну раду продовжити (поновити) проведення закупівлі у відкритих торгах: «Послуги з розробки технічної документації щодо інвентаризації земельних ділянок комунальної власності», код ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 з останнього законного/правомірного рішення/дії Замовника.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну дискваліфікацію учасника ПП "ЗЕМЛЯ".
Номер:
c312ce5f81204847aee89d12fd5b6104
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-31-000931-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірну дискваліфікацію учасника ПП "ЗЕМЛЯ".
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Обгрунтування аномально низької ціни.pdf 02.03.2024 17:30
- Протокол розг (16).doc 02.03.2024 17:30
- Скарга.pdf 02.03.2024 17:30
- Тендерна гарантія (1).zip 02.03.2024 17:31
- 32573200_Лист_про_попередню_домовленість_страхова_гарантія_UA_2024.pdf 02.03.2024 17:31
- Наказ, довіреність уповноваженої особи.pdf 02.03.2024 17:39
- sign.p7s 02.03.2024 17:42
- рішення від 05.03.2024 № 4039.pdf 05.03.2024 16:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.03.2024 № 4608.pdf 14.03.2024 12:53
- рішення від 13.03.2024 № 4608.pdf 18.03.2024 12:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.03.2024 18:04
Дата розгляду скарги:
13.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.03.2024 16:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.03.2024 12:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ №4608-р/пк-п3 від 13.03 24 р. виконано повністю, пропозицію ПП ЗЕМЛЯ, буде розглянуто повторно та більш доцільно
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fa01e57fe9fc4bf99b4e89231721e478
Заголовок пункту скарги:
Оскаржуємо дискваліфікацію учасника закупівлі ПП "ЗЕМЛЯ"
Опис заперечення:
ПП «ЗЕМЛЯ» бере участь у закупівлі Послуги з розробки технічної документації щодо інвентаризації земельних ділянок комунальної власності» з кодом ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги. Згідно з інформацією оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу статус Пропозиції Скаржника «дискваліфіковано», протокол № 1502-1 від 26.02.2024 року у зв’язку з «не відповідністю тендерним вимогам закупівлі, а саме тендерній документації, в розділі 3, п. 1 було сказано, що пропозиції з аномально низькою ціною, розглядатись не будуть», не вказавши в протоколі на основі якого пункту Особливостей він прийняв таке рішення, вказавши неправильний номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель та неправильну назву Скаржника ПП «ЗЕМЛЯ». Причина дискваліфікації, вказана Замовником у електронній системі закупівель: «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовник порушив:
1. Частина 14 статті 29 Закону, учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини
2. Згідно абзацу 9 пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
3. Згідно пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник : не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей.
4. Частина. 3 статті 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.», що суперечить викладеному в розділі 3 пункті 1 тендерної документації тому, що законодавством не передбачено, що замовник може відхилити тендерну пропозицію з тієї причини, що ціна тендерної пропозиції є аномально низькою.
1. Частина 14 статті 29 Закону, учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини
2. Згідно абзацу 9 пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
3. Згідно пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник : не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей.
4. Частина. 3 статті 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.», що суперечить викладеному в розділі 3 пункті 1 тендерної документації тому, що законодавством не передбачено, що замовник може відхилити тендерну пропозицію з тієї причини, що ціна тендерної пропозиції є аномально низькою.
×
-
Назва доказу:
Протокол розг (16)
-
Опис доказу:
Протокол № 1502-1 від 26.02.2024 року уповноваженої особи Кукоти Аліни про рішення відхилити пропозицію учасника ПП "ЗЕМЛЯ"
-
Повʼязаний документ:
Протокол розг (16).doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати Замовника Калинівську селищну раду скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "ЗЕМЛЯ" за процедурою закупівлі Послуги з розробки технічної документації щодо інвентаризації земельних ділянок комунальної власності» з кодом ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги.