• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Запасні частини до гальмівної системи, код 34320000-6 за ДК 021:2015 «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів»

Завершена

3 760 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 804.40 UAH
Період оскарження: 31.01.2024 06:04 - 05.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

На тендерну документацію

Номер: 9207009ba04d442782ebccfcca433dfe
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-31-000094-a.a1
Назва: На тендерну документацію
Скарга:
Скарга На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі
Дата розгляду скарги: 11.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.02.2024 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.03.2024 18:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №4405-р/пк-пз від 11.03.2024 про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Фельчина Сергія Олександровича за процедурою закупівлі — "Запасні частини до гальмівної системи, код 34320000-6 за ДК 021:2015 "Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-31-000094-a, виконано.
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕЛЬЧИН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Фельчин Сергій 380978288966 felchyn.business.email@gmail.com

Пункт скарги

Номер: cae27496e68c4eeab2098ce20237b308
Заголовок пункту скарги: Інші умови тендерної документації
Опис заперечення: у відповідності до пункту 10 таблиці 2 додатку 2 ТД: "Сканований оригінал довідки виданий компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), що видана не раніше тридцятиденної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі в електронній системі державних закупівель" (скан-копія з оригінала документа).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скаржником надано документ:
- «Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах» від 21.02.2024 року.
Назва документу – «витяг», однак він відповідає вимогам тендерної документації пункту 10 таблиці 2 додатку 2 у відповідності з підпунктом 3 пункту 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції:
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації (наприклад, подання документу з назвою «Інформація» замість «Довідка»).
Документ видано та підписано УЕП удосконаленим електронним підписом уповноваженим державним органом (Державна податкова служба України – та містить інформацію про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), що видана не раніше тридцятиденної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі в електронній системі державних закупівель" у відповідності з підпунктом 2 пункту 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції:
2) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.
Наданий документ виданий не раніше тридцятиденної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі в електронній системі державних закупівель.
Як визначено у ст. 1 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», обов`язковий реквізит електронного документа - обов`язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили.
В розумінні ч. 1 ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов`язкові реквізити документа.
Відповідно до частин першої, другої статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Стаття 8 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» зазначає, що юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
Допустимість електронного документа як доказу не може заперечуватися виключно на підставі того, що він має електронну форму.
Файл перевірки підпису наявний в додатках.

Враховуючи вище викладене Учасник-Скаржник повністю виконав умови тендерної документації Замовника пункту 10 таблиці 2 додатку 2 тендерної документації Замовника, надавши вище вказані документи. Наданий документ в повній мірі відповідає вимогам Закону та умовам тендерної документації Замовника.
Замовник навмисно вигадує неіснуючу підставу відхилення, доповнює умови тендерної документації, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.

Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником в протоколі №100 від 22.02.2024р. підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Незаконна відміна торгів

Номер: c52ab1e9a6b04885bb761b20b0e6b53d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-31-000094-a.c2
Назва: Незаконна відміна торгів
Скарга:
Скарга На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Замовник Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 15.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.04.2024 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.04.2024 18:17
Дата виконання рішення Замовником: 18.04.2024 13:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням №6651-р/пк-пз від 15.04.2024 АМКУ щодо скасування рішення про відміну процедури закупівлі — "Запасні частини до гальмівної системи, код 34320000-6 за ДК 021:2015 "Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-31-000094-a - виконано.
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕЛЬЧИН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Фельчин Сергій 380978288966 felchyn.business.email@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 71274238b55a407ca6b07504c90aaa14
Заголовок пункту скарги: Незаконна відміна торгів
Опис заперечення: Незаконна відміна торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Відміна торгів
Тип порушення: Відміна торгів
Опис суті пункту скарги: 22.02.2024р. Замовником прийнято рішенні про відхилення тендерної пропозиції Фізична-особа підприємець Фельчин Сергій Олександрович Протокол №100 від 22.02.2024р.
27.02.2024, 22:26. ID: UA-2024-01-31-000094-a.a1 скаржником подана скарга до органу оскарження щодо неправомірних дій Замвоника.
11.03.2024р. Органом оскарження оприлюднено рішення РІШЕННЯ №4405-р/пк-пз від 11.03.2024, а саме в рішенні зазначено - Зобов'язати комунальне підприємство "КИЇВПАСТРАНС" в особі філії "АВТОБУСНИЙ ПАРК №6" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Фельчина Сергія Олександровича за процедурою закупівлі — "Запасні частини до гальмівної системи, код 34320000-6 за ДК 021:2015 "Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-31-000094-a.
Після програної скарги в органі оскарження Замовник безпідставно відміняє торгів: 26.03.2024р. Замовником прийнято рішення (Протокол № 134 від 26.03.2024р .) про (відміну відкритих торгів) згідно пункту 47 підпункту 2 Особливостей - зазначено в протоколі, а саме зазначено Замовником в протоколі:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВПАСТРАНС»
ФІЛІЯ АВТОБУСНИЙ ПАРК № 6

ПРОТОКОЛ №134
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ

«26» березня 2024 м. Київ


Порядок денний:
1. Про відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Про оприлюднення інформації в електронній системі закупівель про відміну процедури закупівлі.

Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до рішення уповноваженої особи від 31.01.2024 №68 оголошено проведення процедури відкритих торгів згідно з Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) за предметом закупівлі Запасні частини до гальмівної системи, код 34320000-6 за ДК 021:2015 «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-31-000094-a (надалі - Закупівля).
На підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення (порушень):
Неможливість надання учасниками процедури закупівлі документів, які зазначені в таблиці 2 додатку 2 ТД, а саме, «Сканований оригінал довідки виданий компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), що видана не раніше тридцятиденної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі в електронній системі державних закупівель»
З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів.
Як зазначає підпункт 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-31-000094-a , у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.

Під час розгляду другого питання порядку денного:
На виконання вимог пункту 47 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.

ВИРІШИЛА:
1. Відмінити відкриті торги за предметом закупівлі Запасні частини до гальмівної системи, код 34320000-6 за ДК 021:2015 «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-31-000094-a, на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей.
2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів згідно з пунктом 47 Особливостей.

Уповноважена особа Катерина Забережна

На підставі вищенаведеного:

Скаржник зазначає:

Замовник порушив пункт 47 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі № 134 від 26.03.2024р ) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 47 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:

Скаржник на підставі наведеного у протоколі № 134 від 26.03.2024р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі № 134 від 26.03.2024р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 47 підпункту 2 Особливостей Закону.

Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.

Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».

Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 47 підпункту 2 Особливостей Закону.

Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!

Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.

Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».

Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
Скаржник додатково зазначає, що Замовник невірно застосував норму закону, Як зазначає підпункт 2 пункту 50 Особливостей, а не як Зазначено Замовником пункту 47 Особливостей - замовник відміняє відкриті торги, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)