-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо в талонах чи скретч-карти за кодом за ДК 021:2015-09130000-9 Нафти та дистиляти
Завершена
1 143 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 715.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 715.00 UAH
Період оскарження:
30.01.2024 18:02 - 04.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Дискваліфікація участника, неправомірне визначення переможця
Номер:
6072e1ec6b6c47688b93196154d0fbd6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-30-014827-a.c1
Назва:
Дискваліфікація участника, неправомірне визначення переможця
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Белов», як учасник відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 09130000-9 – Нафта і дистиляти (, Дизельне паливо)(по талона (картках), оголошення про проведення яких опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-30-014827-a, проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" якого згідно протоколу було визначено переможцем відкритих торгів та прийняте рішення про намір укласти договір. Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Умовами тендерної документації, а сааме додатком №3 Технічна специфікація, пунктом 2,4 та 2,5 визначено вимоги щодо умов розташування АЗС «2.4. Заправка транспортних засобів Замовника повинна бути забезпечена за адресою автозаправних станцій Учасника, або його партнерів на підставі виданих Замовнику талонів або скрстч-карт номіналом 10, 15, 20 літрів, що забезпечить заправлення автотранспорту дрібними партіями 10 чи 15 чи 20 літрів.», «2.5.Для забезпечення безперебійної заправки паливом Учасник повинен мати АЗС на території Бородянської ОТГ, в радіусі 10 км від юридичної адреси Замовника.» У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" надано довідку вих..№ 35-12/Т датована «06» лютого 2024 року, щодо місцезнаходження АЗС.
Ознайомившись із наближчим місцерозташуанням АЗС ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" відповідно до інформації щодо місця розташування АЗС, було виявлено, що відстань від Замовника до Учасника 1 становить 14,8 км. Схема відстані надано для підтвердження(Додаток №1), а тому не доцільно визначено переможцем Учасника ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" оскільки витрат на пальне набагато оскільки більша відстань до АЗС учасника.
Варто зазначити, відповідно до ІІ Розділу Порядок внесення змін та надання роз`яснень до тендерної документації «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
У разі несвоєчасного надання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично зупиняє перебіг відкритих торгів.
Для поновлення перебігу відкритих торгів замовник повинен розмістити роз'яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на чотири дні.
Примітка: відсутність будь-яких запитань та уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації означатиме, що учасники повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі.
Для поновлення перебігу відкритих торгів замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних». Під час прийому пропозиції, жодних скарг, уточнень не було надіслано Замовнику, а тому вимоги чітко визначені у Тендерній документації.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації та технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Отже, на підставі вище викладеного, прошу відхилити пропозицію ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" оскільки учасником не дотримано вимог тендерної документації, та перейти до розгляду наступної пропозиції.
В іншому випадку, при виявленних порушеннях під час кваліфікації учасника ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" та в подальшому підписання договору поставки товару, ми вимушені будемо звернутися до АМКУ за захистом порушених прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга2.pdf 14.02.2024 13:40
Дата подачі:
14.02.2024 13:40
Вирішення:
Доброго дня учасник!
Пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Особливості) передбачено НАДАННЯ РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО НЕЇ здійснюється замовником відповідно до цього пункту.
Згідно з абзацом 2 пунктом 54 Особливостей встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи роз’яснення Мінекономіки щодо перенесення строків, у разі якщо кінцевий строк припадає на вихідний день – користуватись нормами частини 5 статті 254 Цивільного кодексу України, який визначає, що у разі якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є ПЕРШИЙ ЗА НИМ РОБОЧИЙ ДЕНЬ. Посилання на офіційне роз’яснення Мінекономіки: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1c50d66b-a34f-4b83-8ae3-e1fdea208d80&lang=uk-UA
Роз’яснення Мінекономіки:
« 30.04.2023 Міністерство економіки України -> Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від КЗ "Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7 І-ІІ ступенів" ЗОР
Тема: Відкриті торги
Тема розширена: Невчасне надання переможцем документів
Суть питання: Відповідно до абзацу 3 п.44 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати документи замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3,5,6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Враховуючи, що четвертий день припадає на вихідні (неділя), переможець надає документи на наступний день (понеділок). Чи має Замовник відхилити таку пропозицію?
Відповідь на запит 123/2023
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання Закону.
При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися ЦК України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом та Особливостями, в яких визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок.
У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.
При цьому відповідно до Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166, робочий час - проміжок часу з понеділка по п’ятницю з 8 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин (крім вихідних та святкових днів).
Відповідно до частини п’ятої статті 254 ЦК України якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.
Отже, для обчислення строків необхідно керуватися ЦК України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом та Особливостями.
Довідково пропонуємо переглянути статтю "Відхилення тендерної пропозиції переможця торгів. Частина 2" (А якщо останній день строку припадає на вихідний день? Чи переноситься кінцевий строк на наступний робочий?), що розміщена на infobox.prozorro.org за посиланням:
https://infobox.prozorro.org/articles/vidhilennya-tendernoji-propoziciji-peremozhcya-torgiv-chastina-2
Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України »
Абзацом другим пунктом 46 Особливостей встановлено, У РАЗІ КОЛИ УЧАСНИК процедури закупівлі, ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, ВВАЖАЄ НЕДОСТАТНЬОЮ АРГУМЕНТАЦІЮ, зазначену в повідомленні, такий учасник МОЖЕ ЗВЕРНУТИСЯ до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Тому, у відповідь на вимогу по процедурі закупівлі, яка надійшла 14 лютого 2024 року повідомляємо наступне.
Період для надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, що встановлений пунктом 54 Особливостей, тривав з 30 січня та закінчився о 00:00 04 лютого 2024 року, на підставі якого учасники можуть надавати запити до процедури та Тендерної документації та у разі виявлення порушень надавати вимоги щодо усунення невідповідностей по закупівлі.
Враховуючи, вищезазначене, Ваша пропозиція не розглядалась, так як електронною системою не була визначена, як найбільш економічно вигідною, тому надавати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі та вимогам до предмета закупівлі Замовнику не потрібно.
Оприлюднена вимога не стосується рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції, за якою можна вважати недостатню аргументацію, зазначену в повідомленні, та за якою такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний БУВ БИ НАДАТИ йому відповідь з такою інформацією НЕ ПІЗНІШ як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Крім того, слід додатково зазначити, що:
Пунктом 2.5. Додатка №3 до Тендерної документації встановлено, що для забезпечення безперебійної заправки паливом Учасник повинен мати АЗС на території Бородянської ОТГ, В РАДІУСІ 10 км від юридичної адреси Замовника.
Пунктом 2.9. Додатка №3 до Тендерної документації встановлено, що Учасник повинен мати власну та/або таку, що використовується на договірних умовах АЗС для відпуску товару за талонами/скретч-картами. Наявність найближчої АЗС В РАДІУСІ 10 км від юридичної адреси Замовника.
Учасник, який визначений переможцем має АЗС в радіусі 10 км від юридичної адреси Замовника.
Виходячи із вище зазначеного, відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника, якого визначено переможцем даної закупівлі та відповідно відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Крім того, за роз’ясненнями Мінекономіки, який є уповноваженим органом з публічних закупівель, що надає роз’яснення та методику проведення закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не повинен розглядати вимоги учасників, що не стосуються рішень про його відхилення.
З повагою,
Уповноважена особа
Статус вимоги:
Відхилено