• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо)

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на україномовний текст. При цьому, тексти повинні бути автентичними, якщо іншого не передбачено міжнародними угодами Учасником яких є Україна, визначальним є текст, викладений українською мовою. Офіційні документи, які вимагаються тендерною документацією та відповідають п.2 Правил проставляння апостилю на офіційних документах, призначених для використання на території інших держав, затверджених наказом МЗС України, Міносвіти та Міністерством юстиції від 05.12.2003 № 237/803/151/5 повинні бути обов’язково завірені апостилем. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимогі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається

Завершена

3 453 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 266.00 UAH
Період оскарження: 30.01.2024 16:15 - 05.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги

Номер: 49f0b9f73fdb4dbcbb7ff5e3570996cd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-30-012724-a.a1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Додатком 5 встановлено вимогу:Учасник повинен мати можливість передати Замовнику Товар вигляді електронних паливних карток та довірчих документів (талони, скрейч-картки, тощо) за системою фіксації літрів. Учасник повинен мати онлайн кабінет з можливістю керування електронними паливними картками. (Учасник повинен надати посилання на сторінку онлайн кабінету). Учасник торгів повинен технічно забезпечити можливість фіксації літрів по партіям в особистому кабінеті на термін не менше ніж 12 міс. Такі вимоги дискримінують учасників які здійснюють продаж талонів та не мають онлайн кабінетів. Вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу. У випадку незадоволення цієї вимоги нами буде оскаржено умови тендерної документації до АМКУ і враховуючи практику з цього питання зобовяжемо вас внести зміни до тендерної документації. Це призведе до затягування процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Вимога у наявності електронного кабінету споживача не є дискримінаційною вимогою, а є обґрунтованим та необхідним елементом процесу вибору постачальника. Вона базується на конкретних потребах та обставинах, які впливають на ефективність та якість обслуговування, а саме: 1. Об'єктивні критерії: Вимога щодо наявності електронного кабінету встановлює об'єктивний критерій для всіх учасників тендеру. Вона базується на необхідності вдосконалення та оптимізації процесів, що є загальновизнаними цілями. 2. Підвищення ефективності: Використання електронного кабінету споживача сприяє автоматизації та підвищує ефективність управління споживанням палива. Це не тільки забезпечує точний облік, а й дозволяє уникнути людських помилок та збільшити швидкість реакції на зміни в обсягах споживання. 3. Покращення якості обслуговування: Електронний кабінет дозволяє отримувати точну та надійну інформацію щодо споживання палива. Представники постачальника можуть миттєво відслідковувати кількість спожитого палива у режимі реального часу, що сприяє ефективному обліку та управлінню ресурсами. 4. Забезпечення прозорості: Вимога створює прозорість у вимогах та очікуваннях щодо обслуговування з боку постачальника. Це дозволяє всім учасникам тендеру мати чітке розуміння технологічних стандартів та облікових процедур. 5. Безпека та захист інтересів: Електронний кабінет може забезпечити додатковий рівень безпеки та захисту інтересів споживача. Це важливо, особливо у галузі палива, де якість та надійність мають ключове значення. Об'єктивність та обґрунтованість даних вимоги роблять їх необхідним елементом тендерної документації, спрямованих на вибір найкращого постачальника для задоволення конкретних потреб та досягнення стратегічних цілей.
Статус вимоги: Відхилено