-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Механічні запасні частини для автомобілів (ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів)
Місце поставки товарів: Україна, Закарпатська область, за місцем розташування станції технічного обслуговування/майстерні по ремонту автомобілів учасника.
Завершена
1 150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
Період оскарження:
30.01.2024 15:57 - 04.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
На тендерну документацію
Номер:
7b7f75ac9aaa4800928d2f76fd36bbbe
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-30-012326-a.c1
Назва:
На тендерну документацію
Скарга:
Скарга - На тендерну документацію
Пов'язані документи:
Учасник
- БОБОШКО ТРУДОВА.PDF 19.02.2024 23:47
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 19.02.2024 23:47
- Рішення від 18.04.2023 _ 5013.pdf 19.02.2024 23:47
- КОВАЛЬСЬКИЙ ТРУДОВА.PDF 19.02.2024 23:47
- КАСПРУК ТРУДОВА.PDF 19.02.2024 23:47
- інформація про відхилення 3432 140224.PDF 19.02.2024 23:47
- 12 Довідка-пояснення.pdf 19.02.2024 23:47
- 24 години.rar 19.02.2024 23:47
- sign.p7s 19.02.2024 23:48
- Рішення від 21.02.2024 № 3244.pdf 21.02.2024 16:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.02.2024 № 3871.pdf 01.03.2024 12:23
- Рішення від 29.02.2024 № 3871.pdf 04.03.2024 17:45
- лист АМКУ 301 01 230224.doc.p7s.zip 23.02.2024 10:46
- лист АМКУ 301 01 230224.PDF 23.02.2024 10:46
- лист АМКУ 301 01 230224.PDF.p7s.zip 23.02.2024 10:46
- інформація про відхилення 3432 140224.PDF.p7s.zip 23.02.2024 10:46
- інформація про відхилення 3432 140224.doc.p7s.zip 23.02.2024 10:46
- інформація про відхилення 3432 140224.doc 23.02.2024 10:46
- лист АМКУ 301 01 230224.doc 23.02.2024 10:46
- інформація про відхилення 3432 140224.PDF 23.02.2024 10:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2024 23:50
Дата розгляду скарги:
29.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2024 16:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.03.2024 17:45
Пункт скарги
Номер:
8fcc22652c8246e7be77e39e18402c31
Заголовок пункту скарги:
Вимоги тендерної документації
Опис заперечення:
Кваліфікаційні вимоги
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання
Опис суті пункту скарги:
Тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи від «30» січня 2024 року є тендерною документацією на закупівлю товарів
Механічні запасні частини для автомобілів (ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів).
Пунктом 4.1 вище вказаної тендерної документації вказана назва предмету закупівлі і це саме Механічні запасні частини для автомобілів (ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів)!
4.1 назва предмета закупівлі
Механічні запасні частини для автомобілів (ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів)
На сайті prozorro.gov.ua по закупівлі №UA-2024-01-30-012326-a зазначено інформацію про предмет закупівлі:
В наданій інформації вказана закупівля саме товарів та зазначено відповідний класифікатор за ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів.
Нище наведений перелік товарів із їх назвою та кількістю.
На підставі викладених обставин, закупівля №UA-2024-01-30-012326-a проводиться для придбання товарів.
Відповідно до частини одинадцятої статті 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи викладене, у тому числі, те, що предметом закупівлі є товар, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Витребувані документи:
1. Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій обов’язково має бути вказано про наявність: підіймача/підйомника; стенду розвалу-сходження: автосканера; преса гідравлічного; станції технічного обслуговування/майстерні по ремонту автомобілів. В наданій Учасником довідці (файл «16 МТЗ») відсутня вказана вище інформація.
2. Довідку в довільній формі, в якій учасник має зазначити відстань від адреси замовника до станції технічного обслуговування/майстерні по ремонту автомобілів учасника, відстань не має перевищувати 60 км.
3. Скан-копію договору оренди, якщо учасник орендар: або скан-копію документа, який підтверджу є право власності на нерухоме майно згідно з чинним законодавством, якщо учасник є власником приміщення, а саме: свідоцтво про право власності на нерухоме майно або витяг про державну реєстрацію прав, або нотаріально посвідчений договір купівлі-продажу або інший відповідний документ. - на підтвердження наявності станції технічного обслуговування/майстерні по ремонту автомобілів, необхідної для заміни/установки товару на автомобілях Замовника, на відстані не більшій, ніж 60 км від адреси Замовника, в межах території Закарпатської області.
є незаконними.
Замовнику було надано відповідний лист-роз’яснення вих.№13 від 13.02.2024 року.
Наданий лист проігноровано. В зв’язку з чим я вимушена звернутись до Органу оскарження.
На підтвердження вище вказаних аргументів, вважаю за потрібне надати як доказ аналогічне рішення за аналогічних обставин № 5013-р/пк-пз від 18.04.2023:
Щодо наступної підстави відхилення: Рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.02.2024, висвітленого в протоколі №15, (далі – Рішення):
Учасник не надав наступні документи та інформацію, які вимагались згідно з Додатком 3 до тендерної документації:
4. Скан-копію наказу про прийняття на роботу або призначення на посаду, або наказу про сумісництво, або договору, який підтверджує наявність трудових відносин, або договору цивільно-правового характеру з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору. - на підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «10 Довідка працівники»), щодо кожної особи.
Учасником надано до складу пропозиції наступні документи, які на виконання вимог пункту 2.2 є документальним юридичним доказом підтвердження наявності найманих працівників зазначених у довідці «10 Довідка працівники», а саме надано оригінали трудових книжок до кожної особи на зазначених працівників, які є документальним доказом наявності працівників в Учасника, скаржник наголошує, що інші документи не передбачені чинним законодавством для ведення фізичною особою підприємцем, та не є обов’язковими, а саме наступні документи які передбачені замовником:
2.2. На підтвердження інформації, зазначеної у цій довідці, учасник надає щодо кожної особи скан-копію: наказу про прийняття на роботу або призначення на посаду, або наказу про сумісництво, або договору, який підтверджує наявність трудових відносин, або договору цивільно-правового характеру з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору.
Відповідно до частини одинадцятої статті 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вище надані документи та пояснення Скаржника, умови тендерної документації виконані і повному обсязі а витребувані документи - незаконні.
Щодо наступної підстави відхилення: Рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.02.2024, висвітленого в протоколі №15, (далі – Рішення):
Учасник не надав наступні документи та інформацію, які вимагались згідно з Додатком 3 до тендерної документації:
4. Скан-копію наказу про прийняття на роботу або призначення на посаду, або наказу про сумісництво, або договору, який підтверджує наявність трудових відносин, або договору цивільно-правового характеру з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору. - на підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «10 Довідка працівники»), щодо кожної особи.
Учасником надано до складу пропозиції наступні документи, які на виконання вимог пункту 2.2 є документальним юридичним доказом підтвердження наявності найманих працівників зазначених у довідці «10 Довідка працівники», а саме надано оригінали трудових книжок до кожної особи на зазначених працівників, які є документальним доказом наявності працівників в Учасника, скаржник наголошує, що інші документи не передбачені чинним законодавством для ведення фізичною особою підприємцем, та не є обов’язковими, а саме наступні документи які передбачені замовником:
2.2. На підтвердження інформації, зазначеної у цій довідці, учасник надає щодо кожної особи скан-копію: наказу про прийняття на роботу або призначення на посаду, або наказу про сумісництво, або договору, який підтверджує наявність трудових відносин, або договору цивільно-правового характеру з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору.
Відповідно до частини одинадцятої статті 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вище надані документи та пояснення Скаржника, умови тендерної документації виконані і повному обсязі а витребувані документи - незаконні.
Механічні запасні частини для автомобілів (ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів).
Пунктом 4.1 вище вказаної тендерної документації вказана назва предмету закупівлі і це саме Механічні запасні частини для автомобілів (ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів)!
4.1 назва предмета закупівлі
Механічні запасні частини для автомобілів (ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів)
На сайті prozorro.gov.ua по закупівлі №UA-2024-01-30-012326-a зазначено інформацію про предмет закупівлі:
В наданій інформації вказана закупівля саме товарів та зазначено відповідний класифікатор за ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів.
Нище наведений перелік товарів із їх назвою та кількістю.
На підставі викладених обставин, закупівля №UA-2024-01-30-012326-a проводиться для придбання товарів.
Відповідно до частини одинадцятої статті 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи викладене, у тому числі, те, що предметом закупівлі є товар, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Витребувані документи:
1. Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій обов’язково має бути вказано про наявність: підіймача/підйомника; стенду розвалу-сходження: автосканера; преса гідравлічного; станції технічного обслуговування/майстерні по ремонту автомобілів. В наданій Учасником довідці (файл «16 МТЗ») відсутня вказана вище інформація.
2. Довідку в довільній формі, в якій учасник має зазначити відстань від адреси замовника до станції технічного обслуговування/майстерні по ремонту автомобілів учасника, відстань не має перевищувати 60 км.
3. Скан-копію договору оренди, якщо учасник орендар: або скан-копію документа, який підтверджу є право власності на нерухоме майно згідно з чинним законодавством, якщо учасник є власником приміщення, а саме: свідоцтво про право власності на нерухоме майно або витяг про державну реєстрацію прав, або нотаріально посвідчений договір купівлі-продажу або інший відповідний документ. - на підтвердження наявності станції технічного обслуговування/майстерні по ремонту автомобілів, необхідної для заміни/установки товару на автомобілях Замовника, на відстані не більшій, ніж 60 км від адреси Замовника, в межах території Закарпатської області.
є незаконними.
Замовнику було надано відповідний лист-роз’яснення вих.№13 від 13.02.2024 року.
Наданий лист проігноровано. В зв’язку з чим я вимушена звернутись до Органу оскарження.
На підтвердження вище вказаних аргументів, вважаю за потрібне надати як доказ аналогічне рішення за аналогічних обставин № 5013-р/пк-пз від 18.04.2023:
Щодо наступної підстави відхилення: Рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.02.2024, висвітленого в протоколі №15, (далі – Рішення):
Учасник не надав наступні документи та інформацію, які вимагались згідно з Додатком 3 до тендерної документації:
4. Скан-копію наказу про прийняття на роботу або призначення на посаду, або наказу про сумісництво, або договору, який підтверджує наявність трудових відносин, або договору цивільно-правового характеру з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору. - на підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «10 Довідка працівники»), щодо кожної особи.
Учасником надано до складу пропозиції наступні документи, які на виконання вимог пункту 2.2 є документальним юридичним доказом підтвердження наявності найманих працівників зазначених у довідці «10 Довідка працівники», а саме надано оригінали трудових книжок до кожної особи на зазначених працівників, які є документальним доказом наявності працівників в Учасника, скаржник наголошує, що інші документи не передбачені чинним законодавством для ведення фізичною особою підприємцем, та не є обов’язковими, а саме наступні документи які передбачені замовником:
2.2. На підтвердження інформації, зазначеної у цій довідці, учасник надає щодо кожної особи скан-копію: наказу про прийняття на роботу або призначення на посаду, або наказу про сумісництво, або договору, який підтверджує наявність трудових відносин, або договору цивільно-правового характеру з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору.
Відповідно до частини одинадцятої статті 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вище надані документи та пояснення Скаржника, умови тендерної документації виконані і повному обсязі а витребувані документи - незаконні.
Щодо наступної підстави відхилення: Рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.02.2024, висвітленого в протоколі №15, (далі – Рішення):
Учасник не надав наступні документи та інформацію, які вимагались згідно з Додатком 3 до тендерної документації:
4. Скан-копію наказу про прийняття на роботу або призначення на посаду, або наказу про сумісництво, або договору, який підтверджує наявність трудових відносин, або договору цивільно-правового характеру з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору. - на підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «10 Довідка працівники»), щодо кожної особи.
Учасником надано до складу пропозиції наступні документи, які на виконання вимог пункту 2.2 є документальним юридичним доказом підтвердження наявності найманих працівників зазначених у довідці «10 Довідка працівники», а саме надано оригінали трудових книжок до кожної особи на зазначених працівників, які є документальним доказом наявності працівників в Учасника, скаржник наголошує, що інші документи не передбачені чинним законодавством для ведення фізичною особою підприємцем, та не є обов’язковими, а саме наступні документи які передбачені замовником:
2.2. На підтвердження інформації, зазначеної у цій довідці, учасник надає щодо кожної особи скан-копію: наказу про прийняття на роботу або призначення на посаду, або наказу про сумісництво, або договору, який підтверджує наявність трудових відносин, або договору цивільно-правового характеру з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору.
Відповідно до частини одинадцятої статті 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вище надані документи та пояснення Скаржника, умови тендерної документації виконані і повному обсязі а витребувані документи - незаконні.
×
-
Назва доказу:
доказ 1
-
Опис доказу:
доказ 1
-
Повʼязаний документ:
12 Довідка-пояснення.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Учасник не надав наступні документи та інформацію, які вимагались згідно з Додатком 3 до тендерної документації: 1. Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій обов’язково має бути вказано про наявність: підіймача/підйомника; стенду розвалу-сходження: автосканера; преса гідравлічного; станції технічного обслуговування/майстерні по ремонту автомобілів. В наданій Учасником довідці (файл «16 МТЗ») відсутня вказана вище інформація. 2. Довідку в довільній формі, в якій учасник має зазначити відстань від адреси замовника до станції технічного обслуговування/майстерні по ремонту автомобілів учасника, відстань не має перевищувати 60 км. 3. Скан-копію договору оренди, якщо учасник орендар: або скан-копію документа, який підтверджу є право власності на нерухоме майно згідно з чинним законодавством, якщо учасник є власником приміщення, а саме: свідоцтво про право власності на нерухоме майно або витяг про державну реєстрацію прав, або нотаріально посвідчений договір купівлі-продажу або інший відповідний документ. - на підтвердження наявності станції технічного обслуговування/майстерні по ремонту автомобілів, необхідної для заміни/установки товару на автомобілях Замовника, на відстані не більшій, ніж 60 км від адреси Замовника, в межах території Закарпатської області. 4. Скан-копію наказу про прийняття на роботу або призначення на посаду, або наказу про сумісництво, або договору, який підтверджує наявність трудових відносин, або договору цивільно-правового характеру з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору. - на підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «10 Довідка працівники»), щодо кожної особи.