• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуга з прибирання будівель та прибудинкової території

Завершена

4 248 166.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 240.83 UAH
Період оскарження: 30.01.2024 15:30 - 04.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірного відхилення Скаржника

Номер: a1cd61b1b231458a94fbbcc1175c11cb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-30-011412-a.a2
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення Скаржника
Скарга:
Детально в додатках
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.02.2024 16:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.03.2024 15:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Ознайомлені з рішенням АМКУ від 04.03.2024 № 3961. Рішення прийнято до виконання.
Автор: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Юрій Бондаренко +380502425293 servislendbond1@gmail.com

Пункт скарги

Номер: f0a8814948be4458a19b258ee61dfbf3
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Опис заперечення: Протокол №41 уповноваженої особи Замовника від 14.02.2024 року, що опублікований 15.02.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги: Замовник не мав права звертатись до Скаржника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів в частині надання Додатків № 1 до 40 наданих Договорів про надання послуг із прибирання та дезінфекції приміщень. Де, наданий файл «4.13_ЦПХ.pdf» повністю задовольняє усі вимоги тендерної документації в цій частині.
Зважаючи на всі надані Скаржником документи в цій частині, в тому числі й файл «3_Лист-роз'яснення_щодо додатків до ЦПХ.pdf», в якому нами було писано неправомірність встановленої вимоги в частині виправлення невідповідностей наша пропозиція все одно була відхилена Замовником з підстави ненадання додатків 1 до таких цивільно-правових договорів (угод), які на думку Замовника є їх невід’ємними частинами (файл «4.13_ЦПХ.pdf»).
ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» наголошує, що згідно файлу «4.13_ЦПХ.pdf» додаток 1 до кожного з цивільно-правових договорів (угод) НЕ Є ЇХ НЕВІД’ЄМНОЮ частиною, а тому такі є необов’язковими до надання у складі тендерної пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 68a93a32f8e741c3b051bf654e6b2dbe
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Опис заперечення: Протокол №41 уповноваженої особи Замовника від 14.02.2024 року, що опублікований 15.02.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Скаржником БУЛО НАДАНО довідку №02 від 13.02.2024 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що закуповуються (файл «1_Довідка_МТБ.pdf») та оборотно-сальдову відомість по рахунку 209 та 11 від 12.02.2024 року, чим повністю виконало усі вимоги тендерної документації та відповідно були усунені вищевказані невідповідності.
Формування документів у період виправлення невідповідності та визначення дату видачі документу в період виправлення невідповідностей не може бути причиною для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Дане зауваження є формальною помилкою, зробленою під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Залишено без розгляду

Покращення якості прибирання

Номер: 08830f19297143f5a04a996c927b7376
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-30-011412-a.a1
Назва: Покращення якості прибирання
Вимога:
Шановний Замовнику! Пропонуємо Вам з метою покращення якості надання послуг з прибирання додати до переліку технічних, якісних та кількісних вимог наступні документи: 1. сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги», дійсний на момент подання пропозиції, стосовно послуг щодо: загального прибирання будинків, іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об’єктів, інших видів діяльності із прибирання, комплексного обслуговування об’єктів; 2. сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», дійсний на момент подання пропозиції, стосовно послуг щодо: загального прибирання будинків, іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об’єктів, інших видів діяльності із прибирання, комплексного обслуговування об’єктів; 3. сертифікат ISO 45001:2018 «Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування», дійсний на момент подання пропозиції, стосовно послуг щодо: загального прибирання будинків, іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об’єктів, інших видів діяльності із прибирання, комплексного обслуговування об’єктів; 4. Сертифікат ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (дійсний на момент подання пропозиції) з обов'язковим наданням звіту, що підтверджує проходження щорічного технічного нагляду, для продовження дії сертифікатів (вимоги не застосовуються до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі) 5. екологічного аудиту з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про екологічний аудит», Закону України «Про оцiнку впливу на довкiлля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про вiдходи», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України, та про те, що порушень вимог природоохоронного законодавства України не виявлено, виданий аудитором, який отримав відповідним(-и) дійсним(-и) сертифікатом (-ами) від Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, що підтверджує (-ють) статус екологічного аудитора, який здійснював екологічний аудит такого учасника (сертифікат екологічного аудитора надати у складі пропозиції). 6. Дозвіл з допуском оказання робіт на висоті для миття вікон на об'єктах Замовника. 7. На підтвердження фінансової спроможності Учасника відшкодування можливих збитків Замовнику, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен мати договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування»), страхова сума за яким повинна складати не менше ніж 100% очікуваної вартості предмету закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відмовити у задоволенні Вимоги (скарги)
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.02.2024 00:02