• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Моноблоки

Завершена

5 990 490.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 952.00 UAH
Період оскарження: 21.03.2018 14:39 - 17.04.2018 00:00
Вимога
Вирішена

наявність сервісного центру

Номер: 68e6ffe5db0041a695c33cf2d58f8027
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-21-000740-a.b1
Назва: наявність сервісного центру
Вимога:
Додатком №1 тендерної документації (надалі ТД) передбачено надання авторизації з обовязкою наявністю авторизованого сервісного центру в регіоні Замовника.. Зазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції. Разом з цим, статтею 675 Цивільного кодексу України встановлено, що товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Відповідно до вимог статті 269 Господарського кодексу України постачальник (виробник) гарантує якість товарів у цілому. Постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу. У разі усунення дефектів у виробі, на який встановлено гарантійний строк експлуатації, цей строк продовжується на час, протягом якого він не використовувався через дефект, а при заміні виробу гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни. Отже, учасник – переможець процедури закупівлі, з яким замовник укладає договір про закупівлю, зобов’язаний здійснювати за власний рахунок гарантійне обслуговування товару, який ним буде поставлено, протягом гарантійного строку, що встановлений відповідним договором. Законом не обмежується спосіб реалізації постачальника товару зобов’язання стосовно гарантійного обслуговування реалізованого товару. Зважаючи на викладене, наявність в тендерній документації замовника вимоги стосовно розміщення в регіоні Замовника авторизованого сервісного центру є штучним обмеженням з боку замовника торгів свободи підприємницької діяльності та свідчить про дискримінацію потенційних учасників процедури закупівлі. Статтею 3 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст.5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч.4 ст.22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо дотримуватися принципів здійснення закупівель, норм чинного законодавства та виключити вимогу стосовно розміщення авторизованого сервісного центру в регіоні Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за запитання. ПАТ "Вінницяобленерго" є стратегічне підприємство, для нього важливі такі показники як час реакції та час виконання гарантійного обслуговування. Тому для ПАТ "Вінницяобленерго" бажана наявність авторизованого сервісного центру в регіоні Замовника. Зміни до тендерної документації (Додаток 1) внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 13.04.2018 09:21
Підтвердження вирішення: Зміни до тендерної документації (Додаток 1) внесені.