-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 – «09310000-5 Електрична енергія» (Електрична енергія (з урахуванням послуги з розподілу електричної енергії за регульованими тарифами через Постачальника) за адресою м. Київ, бул. Т. Шевченка, 27, 54-56, 56)
Торги не відбулися
534 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 670.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 670.00 UAH
Період оскарження:
30.01.2024 14:56 - 04.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
11da4327f5a944538396ca4ab0279934
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-30-010230-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 10 Додатку №6 Ви висуваєте вимогу, що штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі, а саме: "Підтвердити довідкою у довільній формі наявність на території м. Києва власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м. Києва або посадової особи, з робочим місцем на території м. Києва, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів."
Правилами роздрібного ринку електричної енергії не передбачено наявність відповідних структурних підрозділів в конкретно визначеному регіоні України (області). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином вимога щодо наявності на території м. Києва власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), не є обґрунтованою та дискримінує потенційних учасників з інших областей України, що є порушенням ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Незаконність зазначеної вимоги підтверджено висновками Антимонопольного комітету України, зокрема рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023 (номер оголошення UA-2023-07-10-010043-a). Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї вимог щодо наявності в учасника структурного підрозділу на території м. Києва. Просимо врахувати, що у випадку відсутності належного реагування на дане звернення ми залишаємо право звертатися до Антимонопольного комітету України та/або інших контролюючих чи правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 18 від 02.02.24.pdf 02.02.2024 15:15
Дата подачі:
01.02.2024 11:58
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику. Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне. Порядок постачання електричної енергії споживачу врегульовано рядом нормативно-правових актів, у тому числі й «правилами роздрібного ринку електричної енергії», які затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року №312 на виконання яких сформовані вимоги, які Ви вимагаєте виключити з тендерної документації. Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на проведення особистого прийому посадовими особами постачальника електричної енергії та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв, отримання необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника під час особистого прийому, не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і не суперечить вимогам законодавчих актів України. Також вважаємо, що постачальник електроенергії не має права позбавляти споживача можливості у зручний для споживача спосіб реалізувати свої права, передбачені «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», а навпаки зобов’язаний вжити усіх цих прав. Відповідно до пункту 10 Додатку 6 Учасник, яким обслуговується більше 100000 споживачів повинен надати довідку у довільній формі про наявність на території м. Києва власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів.
Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій, відповідно до тендерної документації, а саме пункту 12 Додатку 6.
Учасник також має підтвердити виконання усіх вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 щодо особистого кабінету споживача.
Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території м. Києва або посадової особи, з робочим місцем на території м. Києва, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.
Статус вимоги:
Відхилено