• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021-2015 50610000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (послуги з технічного опосвідчення балонів газового та порошкового пожежогасіння в РСП «Київцентраеро»)

Завершена

2 459 273.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 300.00 UAH
Період оскарження: 30.01.2024 14:10 - 08.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо атетсації робочих місць

Номер: a7b5685718b04d389afdc6ccd29fd352
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-30-008815-a.a4
Назва: Вимога щодо атетсації робочих місць
Вимога:
В документації наявна вимога "Робочі місця працівників, які є експертами технічними з промислової безпеки з правом на проведення технічного огляду та/або експертного обстеження та які проводять огляди та випробування, повинні бути атестовані відповідно до Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.92 N 442. На підтвердження інформації учасник повинен надати сканкопію карти умов праці" Дана вимога є дикримінаційною адже жодним нормативно-правовим актом не пердбачено обов'язковість атестації робочих місць працівників, які є експертами технічними з промислової безпеки з правом на проведення технічного огляду та/або експертного обстеження та які проводять огляди та випробування. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції / пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Вимагаємо прибрати вимогу про атестацію робочих місць.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.1 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.92 N 442, атестація робочих місць за умовами праці проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому. Тому, враховуючи предмет закупівлі даних торгів, перелік обладнання та характер послуг, вважаємо, що потенційні учасники повинні провести атестацію робочих місць і ця вимога не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Стосовно сектор 7

Номер: 1375b0316c6b45ebba1a3f9be82cb40d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-30-008815-a.c3
Назва: Стосовно сектор 7
Вимога:
Просимо прибрати вимогу наявності у фахівця неруйнівного контролю який має право контролювати промисловий сектор 7 за ДСТУ EN ISO 9712 (або ISO 9712) найявності в посвідченні методу контролю магнітний (МТ). Даний метод не стосується предмету закупівлі і включення даної вимоги має дискримінаційні ознаки. Вимагаємо прибрати дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесені відповідні зміни до ТД
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Стосовно калібрування

Номер: 84d38ae687194d71b060424ec9dbb4b1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-30-008815-a.c2
Назва: Стосовно калібрування
Вимога:
Просимо прибрати вдискримінаційну виогу стосовно надання сканкопій документів, які підтверджують обов’язкову повірці чи калібрування обладнання. Згідно Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. № 374 законотворцем визначено вичерпний перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці. Найменування категорії законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці Види діяльності, що належать до сфери законодавчо регульованої метрології (стаття 3 Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”) 1. Автоматичні зважувальні прилади: ваги безперервної дії для сумарного обліку; ваги дискретної дії та бункерні ваги для сумарного обліку; ваги для зважування розділених вантажів; вагові дозатори дискретної дії; прилади автоматичні для зважування дорожніх транспортних засобів у русі та вимірювання навантажень на вісь; залізничні платформні ваги; контрольні ваги 7 і 8 2. Автомобільні цистерни для нафтопродуктів та харчових продуктів 7 і 8 3. Аналізатори медичного призначення: біохімічні; гематологічні; електролітів та газу в крові; імуноферментні; флуоресцентні; хемілюміносцентні; електрохімічні 1 4. Аналізатори показників сільськогосподарської та харчової продукції: молока, зерна, цукрових буряків, олійних культур та продуктів їх переробки 2 5. Аналізатори рідин турбідиметричні та нефелометричні для здійснення контролю вод 1 і 3 6. Аналізатори спектра та характеристик систем зв’язку 10 7. Аудіометри чистого тону 4 8. Блоки детектування іонізуючого випромінення 1, 2, 3 і 4 9. Вимірювальні антени та приймачі, що використовуються органами державного нагляду (контролю) під час виконання робіт з технічного захисту інформації 1, 4 і 10 10. Вимірювальні канали систем радіаційного контролю 1, 2, 3 і 4 11. Вимірювальні трансформатори струму та напруги 7 12. Вимірювачі артеріального тиску 1 13. Вимірювачі вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається 5 і 12 14. Вимірювачі електричної напруги та струму (вольтметри та амперметри 3-4-розрядні) 4 15. Вимірювачі електротехнічних параметрів електроустановок 4 16. Вимірювачі параметрів електромагнітного поля 1 і 4 17. Вимірювачі потужності та радіоперешкод 10 18. Вимірювачі: електростатичних зарядів; імпедансу; опору кола заземлення; опору ізоляції; параметрів релейного захисту; повного опору петлі фаза-нуль або струму в електричній мережі; струму витоку в електричній мережі 4 19. Вимірювачі часу, частоти (частотоміри) та часових інтервалів 11 і 13 20. Вимірювачі швидкості руху транспортних засобів дистанційні 5 21. Вологоміри, гігрометри, гігрографи (використовуються під час здійснення контролю умов зберігання продуктів харчування, лікарських препаратів, банківських сховищ, під час продажу вугілля, деревини та природного газу) 2, 4 і 7 22. Віброметри 4 23. Газоаналізатори (в тому числі аналізатори вихлопних газів), газосигналізатори 1, 3, 4 і 5 24. Генератори 10 25. Гирі 2, 3, 7, 12 і 13 26. Глобальні супутникові навігаційні системи геодезичного призначення 6 і 11 27. Густиноміри (використовуються під час визначення маси фасованих товарів в упаковках, нафти, нафтопродуктів та об’єму природного газу в процесі його постачання та/або споживання) 7 28. Датчики навантаження ваговимірювальні 4 29. Дефектоскопи 4 30. Динамометри, силовимірювальні датчики 9 31. Дозатори медичні піпеткові та поршневі 1 32. Еквіваленти мереж 10 33. Електрокардіографи 1 34. Енцефалографи 1 35. Калориметри газові (використовуються під час проведення розрахунків за поставлений та/або спожитий природний газ) 7 36. Кардіодефібрилятори 1 37. Кондуктометри, рН-метри, титратори, іономіри (використовуються у лабораторіях медичного, екологічного, фітосанітарного та ветеринарного контролю) 1, 2 і 3 38. Лічильники води 7 39. Лічильники активної (класи точності 0,01-2,0) та реактивної (класи точності 0,01-3,0) електроенергії 7 40. Лічильники, витратоміри, а також вимірювальні системи для безперервного та динамічного вимірювання кількості рідин (крім води) та газоподібних хімічних речовин 4 і 7 41. Лічильники газу та пристрої перетворення об’єму (використовуються для проведення розрахунків за поставлений та/або спожитий природний газ) 7 42. Люксметри, яскравоміри, що використовуються під час вимірювання рівня освітленості робочих місць та яскравості моніторів комп’ютерів 4 43. Манометри та інші засоби для вимірювання тиску і вакууму 1, 3, 4, 5 і 7 44. Матеріальні міри довжини 7 45. Медичні термометри 1 46. Міри електричного опору (однозначні та багатозначні) 4 47. Міри електричної ємності, індуктивності та взаємоіндуктивності 4 48. Мірники технічні (в тому числі для вина і спирту) 7 і 8 49. Монітори пацієнта 1 50. Неавтоматичні зважувальні прилади 1, 2, 3, 7, 8, 12 і 13 51. Нівеліри 6 і 9 52. Осцилографи 10 53. Паливороздавальні колонки для заправки автомобілів: світлими нафтопродуктами, мастилами; скрапленим газом; стисненим газом 7 54. Прилади для вимірювання розмірів довжини і площі 3, 7, 9 і 13 (текстильних виробів, дротів, кабелів, смуг, листів, матеріалів, шкіри, стрічок, земельних ділянок), координатні засоби вимірювання 55. Прилади для вимірювання релейного захисту та автоматики в метрополітені 5 56. Пульсоксиметри 1 57. Пурки робочі 7 і 8 58. Радіометри, радіометричні установки, дозиметри та вимірювачі потужності дози 1, 2, 3 і 4 59. Реографи 1 60. Рефрактометри, офтальмометри 1 61. Рівнеміри 3, 4, 7 і 8 62. Селективні вольтметри 10 63. Системи вимірювання тривалості телефонних розмов, швидкості передачі та обліку обсягу інформації під час надання телекомунікаційних послуг, пристрої синхронізації 7 і 11 64. Спектрометри альфа-, бета-, гамма-випромінення, спектрометри “Сич” 1, 2, 3 і 4 65. Спектрорадіометри, радіометри для вимірювання рівня опромінення у спа- та косметичних салонах 1 і 4 66. Стаціонарні резервуари для комерційного обліку: нафтопродуктів (горизонтальні та вертикальні циліндричні, сферичні); скрапленого газу (горизонтальні циліндричні) 7 і 8 67. Струмовимірювальні кліщі 4 68. Таксометри 7 69. Тахеометри 6 і 9 70. Тахографи 4 і 5 71. Теодоліти 6 і 9 72. Теплолічильники та теплообчислювачі 7 73. Термінали паркувальні 7 74. Термометри (для здійснення контролю харчових продуктів, безпеки умов праці та проведення судових експертиз за дорученням органів досудового розслідування, органів прокуратури та судів) 2, 4, 7 і 12 75. Тесламетри 4 76. Ультразвукові діагностичні прилади 1 і 4 77. Установки сигнальні радіоактивного забруднення та системи контролю рівня радіації 1, 2, 3 і 4 78. Фотометри, спектрофотометри для здійснення екологічного контролю та контролю повітря робочої зони 3 і 4 79. Хроматографи газові та рідинні 1, 2, 3, 4 і 7 80. Шумоміри 3 і 4 Що із даного списку обладнання можна застосовувати для повірки балонів? Просимо прибрати дану вимогу як таку, що не стосується закупівлі та технічних, якісних та кількісних показників предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, нормами постанови Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. № 374 законотворцем визначено вичерпний перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що ПІДЛЯГАЮТЬ ПЕРІОДИЧНІЙ ПОВІРЦІ. Проте зазначеним нормативним актом не врегульоване питання КАЛІБРУВАННЯ обладнання. В кваліфікаційних вимогах наведено перелік приладів та обладнання, що повинні бути в учасника чи в субпідрядника зокрема: товщиномір ультразвуковий, дефектоскоп магнітопорошковий, твердомір динамічний, дефектоскоп ультразвуковий та інш. Згідно норм ст. 27 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» зазначені прилади та обладнання підлягають калібруванню, тому Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога наявності в учасника сеотифікатів ISO

Номер: 0463e7480220441bacb88815f664ff75
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-30-008815-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога наявності в учасника сеотифікатів ISO
Вимога:
Просимо внести зміни в документацію та прибрати дискримінаційну вимогу наявності у потенційного учасника сканкопії з оригіналу або копії чинного станом на дату розкриття тендерних пропозицій та виданого на ім’я Учасника сертифікату відповідності системи управління якістю вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 або EN ISO 9001:2015) та сканкопії з оригіналу або копії чинного станом на дату розкриття тендерних пропозицій та виданого на ім’я Учасника сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018). Оформлення даних сертифікатів триває більше 7 робочих днів в той час як термін подачі пропозицій 7 календарних днів. Вимагаючи дані сертифікати ви свідомо обмежуєте коло потенційних учасників. Також зазначаємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачає, що документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції / пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо внести зміни в документацію та прибрати дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності системи управління якістю вимогам ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 або EN ISO 9001:2015) гарантує якість надання послуг. Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання. Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018): Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. У відповідності до зазначених вище положень, а також заважаючи на бажання Замовника отримати якісні, максимально безпечні послуги, Замовником і було пред’явленого вимогу про надання сертифікату відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018). Враховуючи, що зазначений вище Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, то відповідна вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованими та такими, що не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною (аналогічні позиції викладені в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено