-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ПЗ-24Т_43_ВО: Порошок пральний (39830000-9 Продукція для чищення)
Порошок пральний
Завершена
178 555.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 892.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 892.78 UAH
Період оскарження:
30.01.2024 15:39 - 05.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
52f6ac4d157d4cafa4394eeda0a90727
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-30-008485-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Південна з-ця Победитель.pdf 19.02.2024 20:55
- sign.p7s 19.02.2024 20:55
- Пояснення на Заперечення Скарга Південна з-ця Победитель.pdf 24.02.2024 12:47
- Пояснення на Заперечення Скарга Південна з-ця Победитель.docx 24.02.2024 12:47
- рішення від 21.02.2024 № 3233.pdf 21.02.2024 16:55
- інформація про резолютивну частину рішення від 29.02.2024 № 3841.pdf 01.03.2024 13:39
- рішення від 29.02.2024 № 3841.pdf 04.03.2024 17:37
- Пояснення порошок.doc 23.02.2024 11:19
- CCF_000258.pdf 23.02.2024 11:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2024 20:57
Дата розгляду скарги:
29.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2024 16:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.03.2024 17:38
Пункт скарги
Номер:
e499560a71de40ba85446a9c46fd6c7c
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ», не зважаючи на невідповідність його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. ТОВ «Гренландія НВП» не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ».
Опис заперечення:
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника Протоколом (рішенням) № 43/2 від 15.02.2024 було прийнято рішення про визначення переможцем іншого учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ», не зважаючи на невідповідність його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Скарга
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ»
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2024-01-30-008485-a в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника Протоколом (рішенням) № 43/2 від 15.02.2024 було прийнято рішення про визначення переможцем іншого учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ», не зважаючи на невідповідність його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації (далі по тексту – ТД).
ТОВ «Гренландія НВП» не погоджується з даним рішенням Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» з наступних підстав.
1. Підстава перша відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ»
Перелік технічних вимог до предмета закупівлі наведено у Додатку А до ТД, зокрема:
Мийна здатність по відношенню до еталону не менше 98%;
Біорозклад Аніонних ПАР не менше 90%;
Біорозклад неіоногенних ПАР не менше 90%;
Відповідно до п. 2 Додатку 1 до ТД у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати: «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію».
Відповідно до п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати копію нормативного документу на виготовлення продукції.
На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Карапуз" надано нормативний документ на виготовлення продукції ТУ У 24738704-007:2000 «Засоби мийні синтетичні та допоміжні», актуальна версія якого міститься у документі Зміна №5 ТУ У 24738704-007:2000 «Засоби мийні синтетичні та допоміжні» (архів «ТУ 007.rar»), яким НЕ надано підтвердження виконання заданих вимог на продукцію Додатку А, оскільки
в ТУ зазначено допустимі інтервали значень показників
Мийна здатність по відношенню до еталону не менше 85,0%;
Біологічний розклад ПАР не менше 80%,
які виходять за межі, встановлені Додатком А:
Мийна здатність по відношенню до еталону не менше 98%;
Біорозклад аніонних ПАР не менше 90%;
Біорозклад неіоногенних ПАР не менше 90%.
Отже, наданим учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» на вимогу п. 2.1 Додатку 1 до ТД нормативним документом на виготовлення продукції НЕ надано підтвердження виконання заданих вимог на продукцію.
Таким чином, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» на пропоновані засоби не надано документальне підтвердження відповідності технічним вимогам ТД, яке вимагалося ТД.
Тому тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» мала бути відхилена Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей.
2. Підстава друга відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ»
Відповідно до вимог до предмета закупівлі у Додатку 1 до ТД Замовник закуповує Порошок пральний безфосфатний (з засобом для виведення плям), автомат, тобто, встановлено, зокрема, вимогу:
з засобом для виведення плям.
2.1. Відповідно до п. 2 Додатку 1 до ТД у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати: «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію».
Відповідно до п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати копію нормативного документу на виготовлення продукції.
На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Карапуз" надано нормативний документ на виготовлення продукції ТУ У 24738704-007:2000 «Засоби мийні синтетичні та допоміжні», актуальна версія якого міститься у документі Зміна №5 до ТУ У 24738704-007:2000 «Засоби мийні синтетичні та допоміжні» (архів «ТУ 007.rar»), яким НЕ надано підтвердження виконання заданих вимог на продукцію Додатку 1 до ТД, адже відсутнє підтвердження, зокрема, що пральний порошок пропонується саме з засобом для виведення плям.
2.2. Відповідно до п. 2 Додатку 1 до ТД у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати: «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію».
Відповідно до п. 2.2 Додатку 1 до ТД учасники повинні на кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Карапуз" надано документ виробника Паспорт якості на партію № ОУА 02/2024 («Паспорт якості.pdf»), яким підтверджено походження продукції та, частково, підтверджено якість.
Разом з тим, даним документом НЕ надано підтвердження виконання заданих вимог на продукцію Додатку 1 до ТД, адже відсутнє підтвердження, зокрема, що пральний порошок пропонується саме з засобом для виведення плям.
Отже, наданими учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» на вимогу п. 2 Додатку 1 до ТД документами НЕ надано підтвердження виконання заданих вимог на продукцію щодо вимоги «з засобом для виведення плям».
Таким чином, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» на пропоновані засоби не надано документальне підтвердження відповідності технічним вимогам ТД, яке вимагалося ТД.
Тому тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» мала бути відхилена Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей.
ТОВ “Гренландія НВП” вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі іншого учасника, а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктами 44, 55-67 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ»
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2024-01-30-008485-a в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника Протоколом (рішенням) № 43/2 від 15.02.2024 було прийнято рішення про визначення переможцем іншого учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ», не зважаючи на невідповідність його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації (далі по тексту – ТД).
ТОВ «Гренландія НВП» не погоджується з даним рішенням Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» з наступних підстав.
1. Підстава перша відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ»
Перелік технічних вимог до предмета закупівлі наведено у Додатку А до ТД, зокрема:
Мийна здатність по відношенню до еталону не менше 98%;
Біорозклад Аніонних ПАР не менше 90%;
Біорозклад неіоногенних ПАР не менше 90%;
Відповідно до п. 2 Додатку 1 до ТД у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати: «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію».
Відповідно до п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати копію нормативного документу на виготовлення продукції.
На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Карапуз" надано нормативний документ на виготовлення продукції ТУ У 24738704-007:2000 «Засоби мийні синтетичні та допоміжні», актуальна версія якого міститься у документі Зміна №5 ТУ У 24738704-007:2000 «Засоби мийні синтетичні та допоміжні» (архів «ТУ 007.rar»), яким НЕ надано підтвердження виконання заданих вимог на продукцію Додатку А, оскільки
в ТУ зазначено допустимі інтервали значень показників
Мийна здатність по відношенню до еталону не менше 85,0%;
Біологічний розклад ПАР не менше 80%,
які виходять за межі, встановлені Додатком А:
Мийна здатність по відношенню до еталону не менше 98%;
Біорозклад аніонних ПАР не менше 90%;
Біорозклад неіоногенних ПАР не менше 90%.
Отже, наданим учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» на вимогу п. 2.1 Додатку 1 до ТД нормативним документом на виготовлення продукції НЕ надано підтвердження виконання заданих вимог на продукцію.
Таким чином, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» на пропоновані засоби не надано документальне підтвердження відповідності технічним вимогам ТД, яке вимагалося ТД.
Тому тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» мала бути відхилена Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей.
2. Підстава друга відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ»
Відповідно до вимог до предмета закупівлі у Додатку 1 до ТД Замовник закуповує Порошок пральний безфосфатний (з засобом для виведення плям), автомат, тобто, встановлено, зокрема, вимогу:
з засобом для виведення плям.
2.1. Відповідно до п. 2 Додатку 1 до ТД у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати: «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію».
Відповідно до п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати копію нормативного документу на виготовлення продукції.
На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Карапуз" надано нормативний документ на виготовлення продукції ТУ У 24738704-007:2000 «Засоби мийні синтетичні та допоміжні», актуальна версія якого міститься у документі Зміна №5 до ТУ У 24738704-007:2000 «Засоби мийні синтетичні та допоміжні» (архів «ТУ 007.rar»), яким НЕ надано підтвердження виконання заданих вимог на продукцію Додатку 1 до ТД, адже відсутнє підтвердження, зокрема, що пральний порошок пропонується саме з засобом для виведення плям.
2.2. Відповідно до п. 2 Додатку 1 до ТД у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати: «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію».
Відповідно до п. 2.2 Додатку 1 до ТД учасники повинні на кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Карапуз" надано документ виробника Паспорт якості на партію № ОУА 02/2024 («Паспорт якості.pdf»), яким підтверджено походження продукції та, частково, підтверджено якість.
Разом з тим, даним документом НЕ надано підтвердження виконання заданих вимог на продукцію Додатку 1 до ТД, адже відсутнє підтвердження, зокрема, що пральний порошок пропонується саме з засобом для виведення плям.
Отже, наданими учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» на вимогу п. 2 Додатку 1 до ТД документами НЕ надано підтвердження виконання заданих вимог на продукцію щодо вимоги «з засобом для виведення плям».
Таким чином, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» на пропоновані засоби не надано документальне підтвердження відповідності технічним вимогам ТД, яке вимагалося ТД.
Тому тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАПУЗ» мала бути відхилена Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей.
ТОВ “Гренландія НВП” вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі іншого учасника, а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктами 44, 55-67 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір