-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з утилізації небезпечних відходів категорії «В» , «С» та інших видів відходів)
Подання тендерних пропозицій за частинами предмета закупівлі (лотами) умовами проведення цього тендеру замовником не передбачається. Документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, найменування торговельної марки (знаку для послуг), комерційні найменування, оригінальні патентовані назви, іноземні географічні назви, найменування юридичних осіб – нерезидентів України, загальноприйняті міжнародні терміни тощо). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою, аніж українська, потребують наявність перекладу українською мовою, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
мін. крок: 1% або 700.00 UAH
Скарга
- 6. Декларація_про_провадження_господарської_діяльності.pdf 15.02.2024 10:11
- Постанова КМУ 1102.docx 15.02.2024 10:11
- Базельска конвенція.docx 15.02.2024 10:11
- ЗУ Про управління відходами.docx 15.02.2024 10:11
- Лист від ДРС від 11.01.2024.pdf 15.02.2024 10:11
- Тендерна_документація.docx 15.02.2024 10:11
- Постанова КМУ № 1278.docx 15.02.2024 10:11
- Протокол 7.pdf 15.02.2024 10:11
- Скарга до АМКУ.PDF 15.02.2024 10:11
- sign.p7s 15.02.2024 10:12
- Рішення від 19.02.2024 № 2990.pdf 19.02.2024 16:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2024 № 3506.pdf 27.02.2024 13:27
- Рішення від 26.02.2024 № 3506.pdf 28.02.2024 09:57
- Декларація № 054773 23.pdf 20.02.2024 13:43
- пояснення по скарзі.docx 20.02.2024 13:43
- Наказ 294.pdf 20.02.2024 13:43
- Ліцензія Серія АВ 527549.pdf 20.02.2024 13:43
- Пояснення по скарзі.pdf 20.02.2024 13:45
- Лист №1095.pdf 20.02.2024 13:45
- Ліцензія Серія АВ 521396.pdf 20.02.2024 13:45
- Ліцензія поводження з небезпечними відходами0006.pdf 20.02.2024 13:45
- Протокол 11.pdf 28.02.2024 14:12
Пункт скарги
Закупівлю було оголошено: 30.01.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО".
12.02.2024 р. згідно згідно протокольного рішення № 7 було визначено переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до п.1 Додатку №2 до тендерної документації Замовник вимагав «Наявність ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами» та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» або Декларацію про провадження господарської діяльності, виданої до 09.01.2024 року, що дає право провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами.». На підтвердження надати копію.»
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" відсутня ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами» та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" надав у складі пропозиції Декларацію про провадження господарської діяльності № 054773/23. Натомість, у даній декларацій відсутня операція щодо «управління небезпечними відходами», отже вона є такою, що не надає право провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" не відповідала технічним вимогам предмета закупівлі.
Окрім цього зазначаємо, що 09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом.
З аналізу нових нормативно-правових актів можна зробити висновок про наступне:
1. Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована, введено в дію господарська діяльність з управління небезпечними відходами. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами - комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення.
2. Операції поводження з відходами - збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів, які були передбачені Законом України «Про відходи» - ліквідовано. Законом України «Про управління відходами» введено в дію операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів.
3. Класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів та додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням.
4. Код операції з видалення та / або відновлення відходів, визначається відповідно до додатку № 1 та додатку № 2 до Закону України «Про управління відходами».
Аналогічної позиції дотримується Державна регуляторна служба України, відповідно до листа № 165/20-24 від 11.01.2024 р., відповідно до якого, суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності Закону України «Про управління відходами».
Таким чином, декларація про провадження господарської діяльності – не є документом, який дозволяє здійснювати операції з управління небезпечними відходами.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 року № 314 “Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану” передбачено подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних послуг декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів, тобто отримання дозвільних документів за декларативним принципом.
Постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2023 року № 1137 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314, установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними протягом п’яти місяців з дня набрання чинності такими змінами. Протягом зазначеного строку суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку, строки та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”.
Таким чином, згідно зі схваленими змінами:
· до 09 січня 2024 року суб’єкти господарювання можуть подавати декларації про провадження господарської діяльності на порталі “Дія”;
· з 09 січня 2024 року упродовж п’яти місяців необхідно зібрати всі документи та отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до додатку 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. №314 до переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану, віднесені здійснення операцій з оброблення відходів – здійснюється на підставі дозволу, управління небезпечними відходами - здійснюється на підставі ліцензії. Отже, Декларація про провадження господарської діяльності не дає право надавати послуги з управління небезпечними відходами.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" не відповідала технічним вимогам предмета закупівлі, та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 6" Харківської міської ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО", пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
Закупівлю було оголошено: 30.01.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО".
12.02.2024 р. згідно згідно протокольного рішення № 7 було визначено переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до п.1 Додатку №2 до тендерної документації Замовник вимагав «Наявність ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами» та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» або Декларацію про провадження господарської діяльності, виданої до 09.01.2024 року, що дає право провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами.». На підтвердження надати копію.»
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" відсутня ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами» та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" надав у складі пропозиції Декларацію про провадження господарської діяльності № 054773/23. Натомість, у даній декларацій відсутня операція щодо «управління небезпечними відходами», отже вона є такою, що не надає право провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" не відповідала технічним вимогам предмета закупівлі.
Окрім цього зазначаємо, що 09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом.
З аналізу нових нормативно-правових актів можна зробити висновок про наступне:
1. Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована, введено в дію господарська діяльність з управління небезпечними відходами. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами - комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення.
2. Операції поводження з відходами - збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів, які були передбачені Законом України «Про відходи» - ліквідовано. Законом України «Про управління відходами» введено в дію операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів.
3. Класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів та додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням.
4. Код операції з видалення та / або відновлення відходів, визначається відповідно до додатку № 1 та додатку № 2 до Закону України «Про управління відходами».
Аналогічної позиції дотримується Державна регуляторна служба України, відповідно до листа № 165/20-24 від 11.01.2024 р., відповідно до якого, суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності Закону України «Про управління відходами».
Таким чином, декларація про провадження господарської діяльності – не є документом, який дозволяє здійснювати операції з управління небезпечними відходами.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 року № 314 “Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану” передбачено подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних послуг декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів, тобто отримання дозвільних документів за декларативним принципом.
Постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2023 року № 1137 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314, установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними протягом п’яти місяців з дня набрання чинності такими змінами. Протягом зазначеного строку суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку, строки та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”.
Таким чином, згідно зі схваленими змінами:
· до 09 січня 2024 року суб’єкти господарювання можуть подавати декларації про провадження господарської діяльності на порталі “Дія”;
· з 09 січня 2024 року упродовж п’яти місяців необхідно зібрати всі документи та отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до додатку 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. №314 до переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану, віднесені здійснення операцій з оброблення відходів – здійснюється на підставі дозволу, управління небезпечними відходами - здійснюється на підставі ліцензії. Отже, Декларація про провадження господарської діяльності не дає право надавати послуги з управління небезпечними відходами.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" не відповідала технічним вимогам предмета закупівлі, та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 6" Харківської міської ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО", пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Документів не завантажено.