-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сіль технічна. ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль.
Місцезнаходження замовника: 79057, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова.
Завершена
7 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 250.00 UAH
Період оскарження:
30.01.2024 10:54 - 24.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено
дискримінаційні умови, що містяться в проекті договору про закупівлю
Номер:
ba5d5698880544c4b0353f704338f116
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-30-003245-a.c4
Назва:
дискримінаційні умови, що містяться в проекті договору про закупівлю
Вимога:
ТОВ «НАНОЕКСПО+» під час вивчення Тендерної документації було виявлено дискримінаційну вимогу у додатку 5 до Тендерної документації, а саме:
«п. 3.1. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника на умовах самовивозу у Франківському районі м. Львова. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби (погодних умов). Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника.
3.2. Учасник, протягом 4 (чотирьох) годин з моменту надсилання заявки Замовником, здійснює зважування та навантаження на автомобілі Замовника Товару у повній відповідності до наданої заявки на території Франківського району м. Львова (або в радіусі 5 км від меж району).».
Така вимога є дискримінаційною та розрахована на учасників торгів, які мають в наявності склади у Франківському районі м. Львова, що суттєво обмежує коло осіб, які можуть приймати участь у закупівлі. Такі умови можуть бути усунені шляхом їх видалення з Тендерної документації.
Крім того, Замовником не надано обґрунтування чому саме на території Франківського району м. Львова (або в радіусі 5 км від меж району), а також чим обумовлений термін доставки Товару Замовнику, а саме «протягом 4 (чотирьох) годин з моменту надсилання заявки Замовником».
Слід вказати, що вимога щодо доставки Товару Замовнику протягом 4 (чотирьох) годин з моменту надсилання заявки Замовником, розрахована виключно на вузьке коло підприємств, які розташовані у Львові та Львівській області, оскільки середній показник тривалості доставки з одних міст/областей у інші міста/області України автомобільним транспортом - становить 1-2 дні.
Отже, Замовник може завчасно (1-2 дня) замовити необхідний обсяг товару, наше підприємство має змогу вчасно поставити замовлений товару.
Варто зауважити, що ТОВ «НАНОЕКСПО+» має склад у Харківській області (копії договору надавались для скарги в АМКУ та є опублікованими на сторінці тендеру) та має спроможність зберігати та доставити товар, оскільки має достатню кількість залученого автотранспорту.
Аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-05-17-015176-а (Замовник – КП «Харківські теплові мережі») ТОВ «Рост Трейдинг» та прийнято відповідне рішення АМКУ № 7879-р/пк-пз від 01.06.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень, під час закупівлі UA-2016-12-30-000549-a (Замовник – Відділ освіти Сахновщинської РДА) ПП «Укрпівденвугілля» було оскаржено до АМКУ та прийнято відповідне рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень, під час закупівлі UA-2024-01-30-003245-a (Замовник - Франківська районна адміністрація Львівської міської ради) ТОВ «НАНОЕКСПО+» було оскаржено до АМКУ та прийнято відповідне рішення № 2768-р/пк-пз від 13.02.2024 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень.
Аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні №12538-р/пк-пз від 03.06.2021 року. Також, аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-10-23-016101-a та прийнято відповідне рішення № 17927 від 08.11.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Отже, вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Також, зазначаємо, що вимоги до Тендерної документації встановлено статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема Тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовникам необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до додатку 5 до Тендерної документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «НАНОЕКСПО+» бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Учасник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Учасник не може прийняти участь у закупівлі.
Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Отже, просимо внести відповідні зміни до додатку 5 до Тендерної документації та усунути відповідні порушення.
Пов'язані документи:
Замовник
- повідомлення ДСНС.jpg 21.03.2024 17:35
Дата подачі:
19.03.2024 16:42
Вирішення:
Дорого дня! Шановний учаснику ТОВ «НАНОЕКСПО+» замовник звертає Вашу увагу на те, що трактування п. 3.1 та п.3.2 проекту договору не є кваліфікаційною вимогою процедури закупівлі, а є умовою проекту договору. Також повідомляємо, що відвантаження товару не потребує наявність складських приміщень на території Франківського району, а може бути майданчик в радіусі 4 км від меж району без підтвердження права користування даного майданчику в складі тендерної пропозиції.
Замовником виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2768-р/пк-пз від 13.02.2024, а саме внесено зміни до тендерної документації та скасовано вимогу наявності в учасників територій/складу на території Франківського району м.Львова.
Замовником надано обґрунтування умов відвантаження в додатку 3 Технічне завдання, а також обґрунтування було надано і в межах розгляду Вашої скарги до АМКУ в даній процедурі закупівлі.
Предметом закупівлі є сіль для промислового переробляння з антизлежувальною добавкою, яка використовується Замовником для боротьби з зимовою слизькістю та ожеледицею для забезпечення безпечного та безперервного руху учасників вулично-дорожньої інфраструктури на території Львівської міської територіальної громади на яких свої повноваження здійснює Франківська районна адміністрація Львівської міської ради. В черговий раз повідомляємо, що на балансі районної адміністрації немає відповідних приміщень/територій/складу для зберігання товару, а також в період сильних снігопадів, ожеледиці необхідно оперативно реагувати та забезпечувати посипання доріг та вулиць саме Франківського району м.Львова, підтвердженням чого є листи повідомлення від органів ДСНС України про різке погіршення погодних умов (додаток до вимоги, як приклад надходження листа 22.02.2024 про погіршення погодніх умов 22.02.2024), а також термін поставки товару партіями згідно усної/письмової заявки Замовника у строк протягом 4 годин у разі наявності нагальної потреби у поповненні запасів Замовника обгрунтований строками проведення оброблення ПОМ та снігоочищення покриву автомобільних доріг згідно вимог ДСТУ 3587:2022 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану ( розділ 6, таблиця 5).
Замовник не може спрогнозувати кількість поставок за 1-2 дні, як Вам зручно. Крім того звертаємо увагу, що поставка відбувається шляхом навантаження автомобілів замовника силами учасника. Підсумовуючи викладене замовник повинен в лічені години забезпечити ліквідацію наслідків інтенсивних тривалих снігопадів, хуртовин і слизькості для забезпечення безпечних умов пересування цивільного транспорту, громадського транспорту та пересування мешканців по вулицях міста.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації по закупівлі UA-2024-01-30-003245-a
Номер:
d60ea76df37c46ee983a9d2d83cdb852
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-30-003245-a.c3
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації по закупівлі UA-2024-01-30-003245-a
Скарга:
У тендерній документації по закупівлі UA-2024-01-30-003245-a Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, що обмежують коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Львів Франківський р-н.pdf 03.02.2024 22:42
- Скарга Львів Франківський рн.doc 03.02.2024 22:42
- Склад Наноекспо+.pdf 03.02.2024 22:42
- 2. Договір оренди ТЗ М.В. - Долошко Г.Д..pdf 03.02.2024 22:43
- Договір_ФОП Долошко_08.11.23.pdf 03.02.2024 22:43
- рішення від 01.06.2023 № 7879 (2).pdf 03.02.2024 22:43
- рішення від 10.10.2018 № 10445.pdf 03.02.2024 22:43
- рішення від 03.06.2021 _12538.pdf 03.02.2024 22:43
- рішення від 31.01.2017 № 389.PDF 03.02.2024 22:43
- sign.p7s 03.02.2024 22:44
- Рішення від 06.02.2024 № 2246.pdf 06.02.2024 17:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.02.2024 № 2768.pdf 14.02.2024 13:51
- Рішення від 13.02.2024 № 2768.pdf 16.02.2024 11:57
- Пояснення для АМКУ.doc 08.02.2024 16:53
- Пояснення в АМКУ.pdf 08.02.2024 17:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.02.2024 22:45
Дата розгляду скарги:
13.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.02.2024 17:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.02.2024 11:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2768-р/пк-пз від 13.02.2024, а саме внесено зміни до тендерної документації щодо закупівлі Сіль технічна. ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль.
Пункт скарги
Номер:
603f0c3b23f849d084d2f681f32bf205
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги, встановлені у додатках 1 та 3 до Тендерної документації.
Опис заперечення:
Дискримінаційні вимоги, встановлені у додатках 1 та 3 до Тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
вимога є дискримінаційною, розрахована на учасників торгів, які мають в наявності складські приміщення у Франківському районі м. Львів та суттєво обмежує коло осіб, що можуть приймати участь у закупівлі. Такі умови можуть бути усунені шляхом їх видалення Тендерної документації.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації по закупівлі UA-2024-01-30-003245-a
Номер:
87e51d05f4144aaf82a64b246845ad84
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-30-003245-a.c2
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації по закупівлі UA-2024-01-30-003245-a
Скарга:
У тендерній документації по закупівлі UA-2024-01-30-003245-a Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, що обмежують коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Львів Франківський р-н.pdf 03.02.2024 10:33
- Скарга Львів Франківський рн.doc 03.02.2024 10:33
- 2. Договір оренди ТЗ М.В. - Долошко Г.Д..pdf 03.02.2024 10:34
- 2. Договір оренди ТЗ М.В. - Долошко Г.Д..pdf 03.02.2024 10:34
- Склад Наноекспо+.pdf 03.02.2024 10:35
- рішення від 01.06.2023 № 7879 (2).pdf 03.02.2024 10:35
- рішення від 03.06.2021 _12538.pdf 03.02.2024 10:35
- рішення від 10.10.2018 № 10445.pdf 03.02.2024 10:35
- рішення від 31.01.2017 № 389.PDF 03.02.2024 10:35
- ДСТУ-4246-2003(Полная версия).pdf 03.02.2024 10:36
- sign.p7s 03.02.2024 22:32
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
03.02.2024 22:39
Пункт скарги
Номер:
aa9334b090064f179d634eb5f93c7e1e
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги, встановлені у додатках 1 та 3 до Тендерної документації.
Опис заперечення:
У тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги щодо наявності складу у Франківському районі Львова, наявнсоті антизлежувальної добавки у кількості 150 г/т, наявності договору з виробником т алиста від виробника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
1. Щодо наявності складу у Франківському районі м. Львів. Зазначена вимога є дискримінаційною, розрахована на учасників торгів, які мають в наявності складські приміщення у Франківському районі м. Львів та суттєво обмежує коло осіб, що можуть приймати участь у закупівлі. Такі умови можуть бути усунені шляхом їх видалення Тендерної документації. 2. Щодо наявності антизлежувальної добавки у кількості – 150 г/т. Відповідно до п. 4.2.2 розділу 4 Технічних вимог ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови": Масова частка протизлежувальної добавки (фероціаніду калію) не повинна перевищувати 150 г/т.3. ВИмога щодо наявності договору з виробником обмежує коло учасників виколючно до тих, хто має прямий договір з виробником.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
176feafbfb2d46029bb2f5f75a10e8ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-30-003245-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Під час вивчення Тендерної документації нами було виявлено ряд дискримінаційних вимог:
1.Так, відповідно до Вимоги 1 Додатку № 1 Обов’язковим є наявність складу в межах Франківського району м. Львова
Зазначена вимога є дискримінаційною, розрахована на учасників торгів, які мають в наявності склади у Франківському районі м. Львова та суттєво обмежує коло осіб, що можуть приймати участь у закупівлі. Такі умови можуть бути усунені шляхом їх видалення Тендерної документації.
Крім того, Замовником не надано обгрунтування чому саме у Франківському районі м. Львова, а не, наприклад, інших районів чи передмісття Львова, що також дозволить учасникам здійснювати доставкуу протягом 1 дня у невідкладних випадках.
Аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-05-17-015176-а (Замовник – КП «Харківські теплові мережі») ТОВ «Рост Трейдинг» та прийнято відповідне рішення № 7879-р/пк-пз від 01.06.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень.
На відповідну скаргу ТОВ «Рост Трейдинг» АМКУ прийнято рішення № 7879-р/пк-пз від 01.06.2023, яким Замовника (КП «Харківські теплові мережі») зобов’язано усунути порушення та внести зміни до тендерної документації.
Також, аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні №12538-р/пк-пз від 03.06.2021 року.
Також, звертаємо увагу, що аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-10-23-016101-a та прийнято відповідне рішення № 17927 від 08.11.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Отже, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути відповідні порушення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2024 17:20
Вирішення:
Доброго дня!
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації – «Обов’язковим є наявність складських приміщень для зберігання товару, що є предметом даної закупівлі, до повного використання Замовником. Складське приміщення для зберігання товару має знаходитись на території Франківського району м.Львова (надати підтвердження: копії документів на право власності, договір оренди/користування, тощо)», також відповідно до вимог Додатку 3 (Технічне завдання) – «на вимогу Замовника - Постачальник забезпечує навантаження та зважування солі технічної на автомобілі Замовника цілодобово в зимовий період», тобто при виконанні договору постачання товару зі складу буде здійснюватись самовивозом автомобілями та представниками Замовника. Враховуючи зазначені обставини та те, що представник Замовника здійснює свої повноваження на території обслуговування Франківської районної адміністрації та є штатним працівником, виїзд за межі території обслуговування не передбачається посадовими обов’язками працівника Отже, наявність даної вимоги не вважаємо дискримінаційною, а обгрунтованою, оскільки на балансі районної адміністрації немає відповідних приміщень/територій/складу для зберігання товару, а також в період сильних снігопадів, ожеледиці необхідно оперативно реагувати та забезпечувати посипання доріг та вулиць саме Франківського району м.Львова, тому і вважаємо за доцільне розміщення такого приміщення/території/складу для зберігання товару на території району, що в свою чергу надає можливість ефективніше усувати наслідки негоди та економічною обгрунтованістю (витрати Замовника на пальне). Слід зазначити, що учасник може орендувати приміщення/територію/склад для зберігання товару на території Франківського району м.Львова, тощо; а вимоги щодо місцязнаходження Постачальника, його реєстрації – в тендерній документації відсутні. Тому Замовником об’єктивно, обґрунтовано та з дотриманням принципів публічних закупівель встановлено вищевказану вимогу. Також звертаємо увагу на те, що Закупівля відбувається в зимовий період , що в свою чергу збільшує ризик погіршення погодних умов, а викладені в тендерній документації вимоги забезпечують диверсифікацію таких ризиків.
Щодо наведених у Вашій вимозі закупівель: UA-2023-05-17-015176-а (Замовник – КП «Харківські теплові мережі») - не вважаємо аналогічними вимоги по даній закупівлі, оскільки поставка товару здійснюється на об`єкти КП «Харківські теплові мережі», тобто на заздалегідь передбачені місця складування товару, які є на балансі Замовника. Щодо закупівлі UA-2023-10-23-016101-a (Замовник - КП "ЕЛУАШ") - не вважаємо аналогічними вимоги по даній закупівлі, оскільки оскаржувались кваліфікаційні критерії, що стосувались вимог до працівників.
Дякуємо.
Статус вимоги:
Відхилено