-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 39830000-9 продукція для чищення (Пральні порошки, сода, засоби чистячі порошкообразні, сантрі-гель, засоби для миття підлоги, для чистки унітазів, освіжувачі повітря, засоби для ручного миття посуду та для миття скла)
Завершена
91 377.70
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 457.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 457.00 UAH
Період оскарження:
30.01.2024 10:33 - 05.02.2024 12:00
Вимога
Відкликано скаржником
Порушення законодавства
Номер:
f16a25275e114c28be47329e35942e76
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-30-002997-a.c2
Назва:
Порушення законодавства
Вимога:
Шановний замовник! Під час спрощених закупівель за Наказом № 25 учаснику ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» надана можливість виправляти невідповідності, але там чітко прописано в яких випадках її надавати не можна! А саме: Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В пропозиції ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» не виконана вимога замовника: Цінова пропозиція має містити найменування/торгову марку виробника. Позиції під №7 та №10, взагалі немає такої інформації (ТМ не вказана).
Просимо дотримуватись норм чинного законодавства та принципів здійснення державних закупівель.
Відповідно до п.1 ч.13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Отже пропозиція учасника ( ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР») підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо порушення.pdf 16.02.2024 16:39
Дата подачі:
16.02.2024 16:39
Вирішення:
Не підлягає виправленню інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в ТП,виправлення яких призводить до зміни найменування товару, марки, моделі, тощо. Оскільки Замовнику невідомо, яку білизну та освіжувачі ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИИЙ ПАПІР" пропонував в ціновій пропозиції на момент проведення аукціону, то уточнення цих даних після аукціону може розцінюватись як зміна марки товару. Тому дана вимога підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
19.02.2024 10:45
Вимога
Вирішена
Порушення закону
Номер:
5ad00d2a2a24400bbc6789552414a319
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-30-002997-a.c1
Назва:
Порушення закону
Вимога:
Шановний замовник! Звертаємо Вашу увагу, що рішення про надання Замовником про виправлення невідповідностей, приймаються виключно згідно чинного законодавства, а саме: частини шістнадцятої статті 29 Закону! Тобто тільки в процедурах закупівлі. Повний текст в файлі, що додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 15.02.2024 14:50
- Наказ _25 ДП Прозорро.pdf 15.02.2024 16:35
- Інструкція до Наказу _25 ДП Прозорро.pdf 15.02.2024 16:35
Дата подачі:
15.02.2024 14:51
Вирішення:
На виконання норм пункту 11 Особливостей та з метою впорядкування використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування ДП «Прозорро» прийняло наказ № 25 від 20.10.2022 (далі — Наказ № 25), яким затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Інструкція).
Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Інструкції замовники в разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує суму, що встановлена в Особливостях закупівель, а також незамовники в розумінні цього ж Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель через електронний каталог, у порядку, визначеному законодавством, та/або шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеного згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині:
1. оголошення (стаття 10 Закону);
2. подання пропозицій (підпункт 9 пункту 3 статті 14 Закону);
3. звернення за роз’ясненням (пункт 7 статті 14 Закону);
4. звернення з вимогою про усунення порушень (пункт 7 статті 14 Закону);
5. надання відповідей (пункт 7 статті 14 Закону);
6. оцінки (стаття 29 Закону);
7. розгляду (пункт 11 статті 14 Закону);
8. відхилення пропозицій (пункт 13 статті 14 Закону);
9. визначення переможця (пункт 12 статті 14 Закону);
10. відміни закупівлі (пункт 17 статті 14 Закону).
Під час проведення закупівлі відповідно до Інструкції розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11, 12 статті 14 Закону про публічні закупівлі з урахуванням положень пункту 3 розділу II цієї Інструкції, а саме: якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції.
Тобто під час спрощених закупівель за Наказом № 25 учасникам надана можливість виправляти невідповідності, які було допущено у пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні