-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи з автоматичного пожежогасіння адмінбудівель ЦУ СБУ
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, код ДК 021:2015 – 50410000-2. Опис предмета закупівлі зазначено в документації до закупівлі.
Завершена
828 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 280.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 280.00 UAH
Період оскарження:
29.01.2024 17:45 - 05.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Відсутність в тендерній документації Вимоги до учасників процедури закупівлі, яка є обовязковою та передбачена чинним законодавством України
Номер:
7822f297a6564f9494b5f76a3dadf820
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-29-015299-a.b3
Назва:
Відсутність в тендерній документації Вимоги до учасників процедури закупівлі, яка є обовязковою та передбачена чинним законодавством України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, уважно ознайомившися та проаналізувавши вашу тендерну документацію диво даєшся, як не професійно та з грубими порушеннями чинного законодавства України вона складена, що ми маємо на увазі: в тендерній документації та таких досить серйозних обєктах з дуже складними системами протипожежного захисту, які потребують наряду з наявністю високваліфікованого персоналу, наявність також і належного матеріального-технічного забезпечення в учасника та відповідно потенційного Переможця процедури закупівлі, що ми маємо на увазі:
Предметом закупівлі є "Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи з автоматичного пожежогасіння адмінбудівель ЦУ СБУ"
Відповідно до чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
розділ "Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
п.6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами!!!
розділ "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) послуги, які є невід'ємною частиною процедури закупівлі.
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
12. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
обладнання для проведення гідро- і пневмовипробувань на міцність та герметичність елементів систем пожежогасіння (крім аерозольних систем пожежогасіння);
промислових приладів для визначення кількості вогнегасної речовини (для газових, порошкових систем пожежогасіння);
електро- або газозварювального обладнання (крім аерозольних систем пожежогасіння);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
розділ "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", послуги, які є основною частиною предмету закупівлі
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Хочемо також нагадати вам, можливо ви забули, настпуне: що за порушення вимог пожежної безпеки у межах Кодексу про адміністративні правопорушення настає після винесення постанови уповноваженим на те органом. Перелік уповноважених осіб, що можуть притягувати до відповідальності передбачений у статті 223 КУпАП. Як правило це старші державні інспектори України з нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки. Адміністративна відповідальність передбачена статтею 175 КУпАП полягає у накладенні адміністративного стягнення (штраф) на громадян від 1700 до 3400 гривень і на посадових осіб та фізичних осіб-підприємців – від 3400 до 5100 гривень.
Кримінальна відповідальність настає у тому випадку якщо трапилося порушення встановлених законодавством вимог пожежної або техногенної безпеки, якщо воно спричинило виникнення пожежі або аварії, якою заподіяно шкоду здоров’ю людей або майнову шкоду у великому розмірі. Також відповідальність настає у випадку якщо те саме діяння спричинило загибель людей, майнову шкоду в особливо великому розмірі або інші тяжкі наслідки.
За вчинення цих кримінальних правопорушень передбачена наступна відповідальність:
Карається штрафом від однієї тисячі до чотирьох тисяч двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк (ч.1 ст. 270 КК України).
Карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років (ч.2 ст. 270 КК України).
Ми впевненні, що ви як відповідальний та законослухняний Замовник будете дотримуватися норм та вимог, щодо наявності у субєкта господарювання та відповідно потенційного Переможця процедури закупівлі керівника та виконавців робіт, які передбачені кадровими вимогами, згідно чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року п.6, п.12, п.16 і не будете "підставляти" відповідальну особу Замовника за Пожежну безпеку на вищезазначених об'єктах під адміністративну та кримінальну відповідальність у випадку виникнення пожежі, або аварії, наслідком якої буде неякісне обслуговування систем, внаслідок відсутності в учасника процедури закупівлі, а відповідно в потенційного Переможця відповідного обладнання!!!
Напевно потенційний Переможець буде здіснювати перевірку спрацювання димових сповіщувачів при допомозі - підпаленої цигарки в приміщенні, а теплового сповіщувача - при допомозі вогню запальнички, а не при допомозі - пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму)!!!
А такоє здіснювати вимірюварання електричних параметрів кіл шлейфів пожежної сигналізації та пожежогасіння вручну при допомозі вологих та чуттєвих пальціів одогоз кваліфікованих працівників, а не при допомозві - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер), які пройшли відповідну повірку та мають чинне свідоцтво про походження Повірки засобву вимірювальної техніки (ЗВТ)!!!
Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації відповідно до чинного законодавства України, з метою дотримання вимог, щодо належного та якісного надання послуг протипожежного призначення!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2024 15:33
Вирішення:
Доброго дня! Додатком 3 до тендерної документації передбачено обов’язкове подання учасниками процедури копії ліцензії або іншого документу дозвільного характеру учасника на провадження діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Предметом закупівлі є "Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи з автоматичного пожежогасіння адмінбудівель ЦУ СБУ".
Згідно з пунктом 13 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України відносяться до переліку видів господарської діяльності , що підлягають ліцензуванню.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджені Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія).
Кадрові вимоги, технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази, організаційні вимоги та інші вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення повинні бути виконанні ліцензіатом для отримання ліцензії.
Таким чином, потенційний учасник процедури має надати на розгляд замовника копії ліцензії або іншого документу дозвільного характеру, що свідчить про виконання всіх Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка є поверхневою та жодним чином не визначає кваліфікаційні характеристики, а також не відповідає чинному законодавству України
Номер:
e5362611dc424587b6d0ea5f82494b83
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-29-015299-a.c2
Назва:
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка є поверхневою та жодним чином не визначає кваліфікаційні характеристики, а також не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в Додатку 3 до тендерної документації "Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції" наявна дуже цікава вимога до учасників процедури закупівлі, яка не те що не визначає кваліфікаційні критерії учасника і потенційного Переможця процедури закупівлі, а й не відповідає чинному законодавству України, а саме: п.4. Гарантійний лист, складений у довільній формі, який свідчить про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, а також про те, що відновлення працездатності технічних засобів (обладнання) учасник зобов’язується проводити без залучення додаткових коштів (за свій рахунок).
Як взагалі це можна зрозуміти??? Двірник, посудомийниця та електрозварювальник це також працівники відповідної кваліфікації, чи не так???
Предметом закупівлі є "Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи з автоматичного пожежогасіння адмінбудівель ЦУ СБУ"
Відповаідно до чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
розділ "Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
п.6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами!!!
розділ "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних)"
Кадрові вимоги:
п.10. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.11. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) повинні відповідати таким вимогам:
1) водяних, пінних, газових, порошкових систем пожежогасіння:
електрозварник ручного зварювання (газозварник) - не нижче 4-го розряду;
монтажник санітарно-технічного устатковання (монтажник санітарно-технічних систем і устатковання) - не нижче 4-го розряду;
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду;
розділ "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень"
Кадрові вимоги
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, яка обов'язково повинна узгоджуватися з чинним законодавством України, адже ми впевненні, що ви як Замовник процедури закупівлі, який дотримується Законів України, даною процедурою закупівлі маєте на меті отримати Переможцем процедури закупівлі. який може якісно із залучення відповідного кадрового забезпечення, яке відповідає та передбачене чинною Постановою №852 від 23.11.2016 року п.6, п.п. 10-11, п.п. 14-15 відповідно забезпечити вам як Замовнику дотримання вимог Пожежної безпеки!!!
Хочемо також нагадати вам, можливо ви забули, настпуне: що за порушення вимог пожежної безпеки у межах Кодексу про адміністративні правопорушення настає після винесення постанови уповноваженим на те органом. Перелік уповноважених осіб, що можуть притягувати до відповідальності передбачений у статті 223 КУпАП. Як правило це старші державні інспектори України з нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки. Адміністративна відповідальність передбачена статтею 175 КУпАП полягає у накладенні адміністративного стягнення (штраф) на громадян від 1700 до 3400 гривень і на посадових осіб та фізичних осіб-підприємців – від 3400 до 5100 гривень.
Кримінальна відповідальність настає у тому випадку якщо трапилося порушення встановлених законодавством вимог пожежної або техногенної безпеки, якщо воно спричинило виникнення пожежі або аварії, якою заподіяно шкоду здоров’ю людей або майнову шкоду у великому розмірі. Також відповідальність настає у випадку якщо те саме діяння спричинило загибель людей, майнову шкоду в особливо великому розмірі або інші тяжкі наслідки.
За вчинення цих кримінальних правопорушень передбачена наступна відповідальність:
Карається штрафом від однієї тисячі до чотирьох тисяч двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк (ч.1 ст. 270 КК України).
Карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років (ч.2 ст. 270 КК України).
Ми впевненні, що ви як відповідальний та законослухняний Замовник будете дотримуватися норм та вимог, щодо наявності у субєкта господарювання та відповідно потенційного Переможця процедури закупівлі керівника та виконавців робіт, які передбачені кадровими вимогами, згідно чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року п.6, п.п. 10-11, п.п. 14-15 і не будете підставляти відповідальну особу Замовника за Пожежну безпеку на вищезазначених об'єктах під адміністративну та кримінальну відповідальність у випадку виникнення пожежі, або аварії, наслідком якої буде неякісне обслуговування систем!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2024 15:12
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до Додатка 3 Замовником передбачено обов’язкове подання учасниками переліку документів у складі тендерної пропозиції, зокрема копії ліцензії або іншого документу дозвільного характеру учасника на провадження діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та гарантійного листа, складеного у довільній формі, який свідчить про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, а також про те, що відновлення працездатності технічних засобів (обладнання) учасник зобов’язується проводити без залучення додаткових коштів (за свій рахунок). Відповідно до пункту 13 частини першої статті 7, статті 9 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, підлягає ліцензуванню. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги ліцензійних умов відповідного виду господарської діяльності, а здобувач ліцензії для її отримання - відповідати ліцензійним умовам.
Вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначаються згідно з «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», затверджені Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852 (далі – Постанова).
На підставі вищевикладеного вважаємо за необхідне повідомити, що всі вимоги, які передбачені Постановою є умовою для надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Відповідно до пункту 1 статті 19 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» державний нагляд за додержанням органами ліцензування вимог законодавства у сфері ліцензування здійснює спеціально уповноважений орган з питань ліцензування шляхом проведення планових та позапланових перевірок у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
У разі необхідності Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Висловлюючи подяку за Ваше звернення, повідомляємо, що Тендерну документацію на закупівлю Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи з автоматичного пожежогасіння адмінбудівель ЦУ СБУ) розроблено відповідно до Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС від 30.12.2014 №1417, вимогам ДБН В.2.5-56-2014 та інших нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі, якою Замовник навмисно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Номер:
52b004ab52e84896887ca9b5089b6332
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-29-015299-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі, якою Замовник навмисно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в Додатку №3 до тендерної документації "Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції" ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі: відповідно до п.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності встановленого критерію учасник надає копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів згідно коду ДК 021:2015 або послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи з автоматичного пожежогасіння адмінбудівель ЦУ СБУ за технічною специфікацією зазначеною в тендерній документації та копію (копії) позитивного відгуку за цим (цими) договором (договорами).
Як це можна взагалі зрозуміти??? Це як в приказці "сам пю, сам гуляю, сам стелюся, сам лягаю".
Замовник процедури закупівлі є Служба безпеки України і учасник надає копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів згідно коду ДК 021:2015 або послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи з автоматичного пожежогасіння саме адмінбудівель ЦУ СБУ за технічною специфікацією зазначеною в тендерній документації та копію (копії) позитивного відгуку за цим (цими) договором (договорами).!!! Як це взагалі можна розуміти??? Тобто іншими словами Переможцем процедури закупівлі може тільки субєкт господарювання, який вже раніше укладені Договора між Замовником, яким є Служба безпеки України із одним з потенційним учасником процедури закупівлі, який вже має Аналогічний договір та відповідно аналогічну співпрацю з Замовником процедури закупівлі!!!
Шановний Замовнику, що це взагалі таке, що це за повна корупція та дискримінація інших субєктів господарювання, які мають значний довсвід, але не з вашою організацією!!!
Наступне, предметом закупівлі є : Послуги з технічного обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації, автоматичної системи пожежогасіння та системи голосового оповіщення людей про пожежу з цілодобовим спостереженням згідно ДК 021:2015 код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Доводимо до вашого відома, що відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України "Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі" від 15.05.2020 року №708 Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" із застосуванням показників основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року №1749 "Єдиний закупівельний словник", ДК 021:2015, класифікатор)
Аналогічний договір не може бути ідетничним, тотожним (договорів, які б були абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погожити);
Вимога щодо надання Аналогічного договору не повинна містити дискримінаційних вимог (обмеження за сумою, роком виконання, саме головне - "обмеження кола контрагентів лише бюджетними установами", досвіду виконання аналогічного договору саме цим "Замовником" тощо);
Отже, Аналогічний договір - це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015.
Вищезазначена інформація також підтверджується і практикою Органу Оскарження, постійно діючою колегією АМКУ!!!
На основі вищезазначеної інформації, наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації та не створювати дискримінацію учасників процедури закупівлі, з метою обмеження їх участі в процедурі та відповідно кількості потенційних учасників, а також ЛЮБІЮВАННЯ інтересів зацікавленого учасника процедури закупівлі, який вже мав в попередні роки Договірні взаєвідносини між вами, як Замовником!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2024 14:41
Вирішення:
Доброго дня!
Замовником вимагається наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на закупівлю:
- або послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів згідно коду ДК 021:2015
- або послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи з автоматичного пожежогасіння не по об’єктам адмінбудівель ЦУ СБУ, а по технічній специфікації зазначеній в тендерній документації та копію (копії) позитивного відгуку за цим (цими) договором (договорами).
Таким чином, у процедурі закупівлі можуть брати участь учасники, які мають документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у інших Замовників».
Статус вимоги:
Відхилено