• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

риба хек

Завершена

210 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Період оскарження: 29.01.2024 17:20 - 03.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо прийнятого рішення №19 від 09.02.2024 про обрання переможцем процедури закупівлі - ФОП «Карван Ірина Іванівна»

Номер: f4d6bc5618ce4395b0bdbfc80fcb984a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-29-015021-a.a1
Назва: Скарга щодо прийнятого рішення №19 від 09.02.2024 про обрання переможцем процедури закупівлі - ФОП «Карван Ірина Іванівна»
Скарга:
Зміст скарги наведено у доданих файлах
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.02.2024 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.03.2024 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано.
Автор: ФОП "ВОРСЕНЮК ЛЮБОВ МИХАЙЛІВНА", Любов Ворсенюк +380938260478 lavrinyuknatali@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 8e17fc5cf80148b8952246fc8f43869e
Заголовок пункту скарги: Не відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації та не усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Учасника
Опис заперечення: Оскаржується рішення №19 від 09.02.2024 про обрання переможцем процедури закупівлі - ФОП «Карван Ірина Іванівна»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 5. Відповідно до підпункту додатку № 1 ТД, для підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), останній повинен надати встановленої форми (форма № 2) довідку із обов’язковим переліком інформації яку Учасник повинен вказати, та відповідно до п.п.2.1.1. додатку № 1 ТД, для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- скан-копію у кольоровому вигляді з оригіналу або належно завіреної копії виконаного договору, що вказаний у довідці, включно зі всіма додатками/невід’ємними частинами до такого договору та копію документу(ів), що підтверджують його виконання;
- лист-відгук від Замовника де вказано номер, дата, предмет, суму укладеного аналогічного договору та суму фактичного виконання аналогічного договору, стан виконання договору, наявність зауважень.
Учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), надав:
- Довідка про виконання аналогічного договору (файл – «8. Довідка аналогічні договори.pdf»);
- Договір про закупівлю товарів № 214 від 05.05.2021 р. (файл – «17. договір 214 повний.pdf»);
- Договір поставки № 3 продуктів харчування від 21.01.2021 р. (файл – «Договір 3.pdf»);
- Лист-відгук (файл – «Відгук Віньківці.pdf»);
- Лист-відгук (файл – «Відгук Наркевичі.pdf»).

До Договору про закупівлю товарів № 214 від 05.05.2021 р. (файл – «Договір віньківці.pdf») Учасником додана Додаткова угода №375 від 27.07.2021 року та специфікація до неї. Згідно умов пункту 5 додаткової угоди №375 – «5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною договору».

Проаналізувавши інформацію, яка міститься у публічному доступі, Скаржником було встановлено, що Договір про закупівлю товарів № 214 від 05.05.2021 р. було укладено за результатами проведеної процедури закупівлі UA-2021-03-29-002660-b (посилання на веб портал Уповноваженого органу - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-002660-b)
Згідно інформації, яка розміщена за посиланням UA-2021-03-29-002660-b до Договору про закупівлю товарів № 214 від 05.05.2021 р. укладалася додаткова угод №559 від 05.11.2021 року.
Пунктом 5 додаткової угоди №559 – «5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору про закупівлю товарів № 214 від 05.05.2021 р.»

Отже, всупереч вимогам підпункту 2.1.1 пункту 2.1 Додатку №1 ТД, Учасником у складі пропозиції не надано скан-копію у кольоровому вигляді з оригіналу або належно завіреної копії виконаного договору, що вказаний у довідці, включно зі всіма додатками/невід’ємними частинами до такого договору
Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умов тендерної документації тому наявні підстави для відхилення такої пропозиції згідно пункту 44 Особливостей.

4. Відповідно до п.2 Оцінка тендерної пропозиції Учасник повинен був надати наступні документи:
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом.
Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування російської федерації та окупаційна адміністрація російської федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування російської федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації російської федерації.
У разі ненадання учасником довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора або, у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.»

У складі тендерної пропозиції Учасника наданий документ довідка («файл - 6. Довідка місцезнаходження») де вказано:

Фізична особа-підприємець Карван Ірина Іванівна повідомляє, що не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території.
Проте, звертаємо увагу на те, що не вказано як це вимагалось у тендерній документації Замовником, що Фізична особа-підприємець Карван Ірина Іванівна не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора.
Отже, всупереч встановленій вимозі Учасник не надав вказану довідку у встановленій формі та згідно умов тендерної документації є підставою для відхилення згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

3. Відповідно до п.1 розділу ІІІ ТД, Учасник повинен був надати наступні документи:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції;»

У складі тендерної пропозиції є перелік документів які вимагаються від юридичних осіб, та об’єднання учасників (як на етапі подання пропозицій та і переможцем) відповідно Учасник ФОП мав надати довідку та зазначити у довідці, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти, що дані документи для юридичних, осіб та об’єднання учасників не передбачені законодавством для Учасника який є ФОП та не можуть подаватись у складі тендерної Учасника.
Отже, тендерна пропозиція не відповідає вимогам п.1 розділу ІІІ ТД

2. Відповідно до підпункту додатку № 1 ТД, для підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), останній повинен надати встановленої форми (форма № 2) довідку із обов’язковим переліком інформації яку Учасник повинен вказати, та відповідно до п.2.1.1. додатку № 1 ТД, для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- скан-копію у кольоровому вигляді з оригіналу або належно завіреної копії виконаного договору, що вказаний у довідці, включно зі всіма додатками/невід’ємними частинами до такого договору та копію документу(ів), що підтверджують ЙОГО ВИКОНАННЯ;
- лист-відгук від Замовника де вказано номер, дата, предмет, суму укладеного аналогічного договору та суму фактичного виконання аналогічного договору, стан виконання договору, наявність зауважень.
Учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), надав:
- Довідка про виконання аналогічного договору (файл – «8. Довідка аналогічні договори.pdf»);
- Договір про закупівлю товарів № 214 від 05.05.2021 р. (файл – «17. договір 214 повний.pdf»);
- Договір поставки № 3 продуктів харчування від 21.01.2021 р. (файл – «Договір 3.pdf»);
- Лист-відгук (файл – «Відгук Віньківці.pdf»);
- Лист-відгук (файл – «Відгук Наркевичі.pdf»).

Однак надані документи Учасником не відповідала встановленій формі № 2 згідно додатку № 1 та вимогам п.2.1.1. до тендерної документації та у відповідності до п. 43 Особливостей – Замовником надано Учаснику можливість виправити вказану невідповідність протягом 24 год та надати:
- копію документів, що підтверджують виконання аналогічного договору наданого Учасником;
- лист-відгук від замовника де вказано номер, дата, предмет договору, суму укладеного аналогічного договору та суму фактичного виконання договору, стан виконання договору, наявність зауважень.

Учасник на виправлення вказаних невідповідностей дозавантажив в систему 09.02.2024 р.:
- Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл – «Документація на усунення.pdf»)
- Договір про закупівлю товарів № 214 від 05.05.2021 р. (файл – «Договір віньківці.pdf»);
- Договір поставки № 3 продуктів харчування від 21.01.2021 р. (файл – «Договір Наркевичі.pdf»);
Проте при детальному аналізі Скаржником наданої довідки та підтвердження виконання аналогічних договорів було встановлено, що згідно наданої довідки та наданих листів відгуків:
1) до Договору про закупівлю товарів № 214 від 05.05.2021 р. (файл – «Договір віньківці.pdf») вказано суму договору 187 724,00 грн та суму фактичного виконання в обсязі 172 672,00 грн.
2) до Договір поставки № 3 продуктів харчування від 21.01.2021 р. (файл – «Договір Наркевичі.pdf») вказано суму договору та суму фактичного виконання в обсязі 83 040,00 грн.

У свою чергу умовами тендерної документації та встановленою вимогою щодо виправлення невідповідностей, до Учасника висувалася вимога «надати копію документів, що підтверджують виконання аналогічного договору наданого Учасником», тобто надати підтвердження їх виконання щодо:
- Договору про закупівлю товарів № 214 від 05.05.2021 р. (файл – «Договір віньківці.pdf») на суму 172 672,00 грн.
Згідно пункту 4.1. Договору про закупівлю товарів № 214 від 05.05.2021 р. (файл – «Договір віньківці.pdf») – «Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником видаткової накладної».
Згідно наданої видаткової накладної № К-10504 від 15.11.2021 року та № К-10504 від 15.11.2021 року до Договору про закупівлю товарів № 214 від 05.05.2021 р. сума фактично поставленого товару склала – 5 856,75 грн., в свою чергу Учасником не надано підтвердження виконання даного аналогічного договору на остаточну суму – 166 815,25 грн., що не відповідає даним стосовно суми виконаного договору, які вказані у листі відгуку № 63 від 08.02.2024 р.

- Договору поставки № 3 продуктів харчування від 21.01.2021 р. (файл – «Договір Наркевичі.pdf»); на суму 83 040,00 грн.
Згідно пункту 5.2. Договір поставки № 3 продуктів харчування від 21.01.2021 р. (файл – «Договір Наркевичі.pdf»); – «Оплата здійснюється після пред’явлення постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, відповідних сертифікатів якості».
Згідно наданої видаткової накладної № К-10521 від 15.11.2021 року сума фактично поставленого товару склала – 800,00 грн. з ПДВ. в свою чергу Учасником не надано підтвердження виконання даного аналогічного договору на остаточну суму – 82 240,00 грн., що не відповідає даним стосовно суми виконаного договору які вказані у листі відгуку № 63 від 08.02.2024 р.

Отже, всупереч п.2.1.1 Додатку №1 ТД та наданій Замовником можливості усунення невідповідності Учасник не виконав дані невідповідності, адже не надав підтвердження виконання аналогічних договорів на всю суму, що зазначена у них як вимагав Замовник у виправлені невідповідностей.
На підставі цього тендерна пропозиція Учасника підлягала відхиленню Замовником згідно абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей

1. Відповідно до підпункту додатку № 1 тендерної документації (далі – ТД), Для підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, останній повинен надати встановленої форми (таблиця № 1 та 2) довідку із обов’язковим переліком інформації яку Учасник повинен вказати.
Окрім того, згідно підпункту 1.2.2 пункту 1.2 Додатку №1 ТД, в підтвердження інформації, ЗАЗНАЧЕНОЇ в довідці про наявність обладнання, Учасник надає посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії документів, що підтверджує право власності на обладнання (свідоцтво про реєстрацію ТЗ/ технічні паспорта)
Учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надав одні з документів:
- Довідка, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ Карван Ірини Іванівни (файл – «Довідка МТБ реф.pdf»)
- Свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів (файл – «Техпаспорти на автомобілі.pdf»)

Однак дана надана довідка Учасником не відповідала встановленій формі згідно додатку № 1 до тендерної документації та у відповідності до п. 43 Особливостей – Замовником надано Учаснику можливість виправити вказану невідповіднсть протягом 24 год, та надати:
- Таблиця 1 Інформація про наявну матеріально- технічну базу по Формі № 1 Додатку № 1 до ТД;
- Таблиця 2 Інформація про наявність обладнання згідно Форми № 1 Додатку № 1 до ТД;
Учасник на виправлення вказаних невідповідностей дозавантажив в систему 09.02.2024 р.:
- Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл – «Документація на усунення.pdf»)
Проте при детальному аналізі Скаржником наданої довідки було встановлено, що вказане у розділі Реєстраційний документ (дата та номер документу на підставі якого використовується):
- свідоцтво про реєстрацію СТХ №666904 не відповідає транспортному засобу Mercedes-Benz 213CDI Спеціалізований вантажний фургон малотонажний – В (реєстраційний номер ВХ3122СР);
- свідоцтво СХН №731315 не відповідає транспортному засобу МАN L-200 спеціалізований вантажний фургон рефрежератор (з гідробортом) (реєстраційний номер ВХ4842СН).

Отже, у складі пропозиції відсутній реєстраційний документ «Свідоцтво про реєстрацію СТХ №666904» щодо транспортного засобу «Автомобіль Mercedes-Benz 213CDI» та реєстраційний документ «Свідоцтво про реєстрацію СХН 731315» щодо транспортного засобу «МАN L-200»

Всупереч встановленій формі довідки та інформації у додатку № 1 та наданій Замовником можливості усунення невідповідності Учасник не виконав дані невідповідності, адже надана повторно Учасником довідка мала знову ж таки невідповідності у реєстраційних документах щодо транспортних засобів Mercedes-Benz 213CDI та МАN L-200. Учасником у складі пропозиції не надано Інформацію про наявність обладнання, яка виконана згідно Таблиці 2 Додатку №1 ТД та підпункту 1.2.2 пункту 1.2 Додатку №1 ТД
На підставі цього тендерна пропозиція Учасника підлягала відхиленню Замовником згідно абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір