• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Медичне обслуговування працівників певних категорій структурних підрозділів КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»

Торги не відбулися

6 713 662.37 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 67 136.62 UAH
Період оскарження: 29.01.2024 17:15 - 09.02.2024 00:00
Вимога
Вирішена

До умов тендерної документації

Номер: 9bfaf1a5188a4a11a5ab3d563bc206b7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-29-014952-a.a2
Назва: До умов тендерної документації
Вимога:
Замовником - КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" ОГОЛОШЕНО ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ на закупівлю ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Медичне обслуговування працівників певних категорій структурних підрозділів КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО») індетифікатор закупівлі UA-2024-01-29-014952-a. Дана Процедура закупівлі регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та здійснюється за такими принципами (ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)): 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п. 1 Додатку 3 (Перелік документів з інформацією про співвиконавця частини послуг) до тендерної документації Замовником зазначено, що у разі залучення Учасником до надання послуг співвиконавців, таке право йому надається за письмовою згодою Замовника (лист-згоду від Замовника надати в складі пропозиції). Така вимога порушує також принципи прозорості, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, фактично надаючи Замовнику можливість вибірково відхилити пропозицію учасника з підстав, які не передбачені Тендерною документацією, не можуть бути враховані учасником при виборі підрядника та не залежать від самого учасника, шляхом непогодження залучення певного субпідрядника. Так, оскільки Процедура закупівлі опублікована відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Розгляд тендерних пропозицій здійснюватиметься Замовником на підставі ч. 5 ст. 28 Закону, а саме відповідність учасників кваліфікаційним критеріям визначатиметься Замовником до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. При цьому, ні порядок надання такого письмового погодження, ні критерії, якими керуватиметься Замовник приймаючи рішення про можливість погодження субпідрядників, у Тендерній документації не зазначені. Відповідно, Замовник може на власний розсуд – вибірково та маніпулятивно – не погодити кандидатуру будь-якого субпідрядника та відхилити тендерну пропозицію Формулювання спірної вимоги дозволяє Замовнику на етапі розгляду тендерних пропозицій встановити невідповідність учасника кваліфікаційному критерію у зв’язку з відсутністю письмової згоди самого ж Замовника на залучення субпідрядників. В той же час, частина 3 статті 5 Закону прямо забороняє Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а частина 4 статті 22 Закону встановлює, що «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». З урахуванням викладеного, вважаємо, що дана вимога тендерної документації має бути виключена з умов тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник погоджується вилучити п.1 Переліку документів з інформацією про співвиконавця частини послуг Додатку 3 тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

До умов тендерної документації

Номер: c434c06f290f4d318d35fae7eafa53e6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-29-014952-a.b1
Назва: До умов тендерної документації
Вимога:
Замовником - КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" ОГОЛОШЕНО ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ на закупівлю ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Медичне обслуговування працівників певних категорій структурних підрозділів КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО») індетифікатор закупівлі UA-2024-01-29-014952-a. Дана Процедура закупівлі регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та здійснюється за такими принципами (ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)): 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п. 6 Додатку 3 (Перелік документів з інформацією про співвиконавця частини послуг) до тендерної документації Замовником зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає Копію Свідоцтва (Сертифікату) з додатками про атестацію клініко-діагностичної та/або контрольно-аналітичних та інших вимірювальних лабораторій закладу в м. Києві , які плануються залучати до надання послуг частини. Умова тендерної документації щодо надання учасниками саме Сертифікату визнання вимірювальних можливостей з усіма його додатками, встановлена Замовником, є дискримінаційною з наступних підстав.На сьогоднішній день в Україні єдиний законодавчо визначений порядок визнання вимірювальних можливостей лабораторій відсутній, у зв’язку з чим випробувальні лабораторії отримують різні документи від різних державних органів та установ, але які однаково підтверджують їх спроможність здійснювати вимірювання ( наприклад, свідоцтво про технічну компетентність, сертифікат визнання вимірювальних можливостей, атестат про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про атестацію). Замовник вимагає документ, отримання якого не є обов’язковим згідно чинного законодавства, порядок отримання якого законодавчо не визначений і, при цьому відкидає можливість прийняття інших документів, що засвідчують спроможність лабораторій проводити медичні дослідження. В той же час, частина 3 статті 5 Закону прямо забороняє Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а частина 4 статті 22 Закону встановлює, що «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». З урахуванням викладеного, вважаємо, що дана вимога тендерної документації має бути виключеною з умов тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: По суті даного питання слід зазначити наступне: Предметом закупівлі за даною процедурою є забезпечення медичного обслуговування працівників певних категорій, якість яких відповідає вимогам наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007р. №246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій (зі змінами), спільного наказу МОЗ України, МВС України від 31.01.2013 року №65/80 «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів» (зі змінами), наказу МОЗ України від 23.07.2002р №280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами). Ці накази визначають конкретні обсяги оглядів і лабораторних досліджених відповідно до умов праці. Учасник процедури у своїй пропозиції підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, наявність матеріально-технічної бази, наявність дозвільних документів для надання послуги в повному обсязі. Вимога тендерної документації щодо надання учасниками Сертифікату визнання вимірювальних можливостей з усіма додатками не є дискримінаційною, вона стосується усіх учасників процедури закупівлі та підтверджує кваліфікаційні спроможності лабораторії. Вимога п.7.4. додатку 3 ТД – «надати Копію Свідоцтва (Сертифікату) з додатками про атестацію клініко-діагностичної та/або контрольно-аналітичних та інших вимірювальних лабораторій закладу» передбачена критеріями відповідності закладів охорони здоров’я щодо проведення якісних профілактичних медичних оглядів працюючих в шкідливих та небезпечних умовах праці. Надання Учасником такого документу дає можливість оцінити спроможність закладу провести усі необхідні лабораторні дослідження. В додатках міститься перелік конкретних показників досліджень, які має право проводити дана лабораторія. Слід зазначити, що пунктом 4.9. додатку 3 ТД передбачена можливість враховувати нормативно-правові акти, які приймаються в період дії військового стану в Україні, зміни і уточнення в діючі, в тому числі стосовно видачі і підтвердження дозвільних документів. Разом з тим погоджуємось, що на сьогоднішній день в Україні відсутній єдиний законодавчо визнаний порядок визнання вимірювальних можливостей лабораторій. Лабораторії отримують різні документи від різних державних органів та установ, які підтверджують їх спроможність здійснювати вимірювання. Отже Учасник у своїй пропозиції надає копію документа визнання вимірювальних можливостей лабораторії (сертифікату або атестату про акредитацію, або рішення про визнання вимірювальних можливостей, або визнання технічної компетентності, або свідоцтво про атестацію, або визнання технічної компетентності, або ін.) видані державними органами та установами, державними метрологічними центрами. У разі, якщо термін дії закінчився - продовження його дії підтвердити відповідним нормативно-правовим актом. У разі, якщо термін дії ліцензії, сертифікату лабораторії має закінчитися найближчим часом, необхідно надати лист-підтвердження про своєчасне подання документів щодо їх подовження. Враховуючи викладене, Замовником будуть внести уточнення в п.7.4. (дод. 3 ТД) та п.6 Переліку документів з інформацією про співвиконавця частини послуг (дод.3 ТД) 7.4. Копію Свідоцтва (Сертифікату або атестату про акредитацію, або рішення про визнання вимірювальних можливостей, або визнання технічної компетентності, або свідоцтво про атестацію, або ін.) з додатками клініко-діагностичної та/або контрольно-аналітичних та інших вимірювальних лабораторій закладу в м. Києві , які плануються залучати до надання послуг. У разі, якщо термін дії закінчився – чинність підтвердити відповідним нормативно-правовим актом. У разі, якщо термін дії ліцензії, сертифікату лабораторії має закінчитися найближчим часом, необхідно надати лист-підтвердження про своєчасне подання документів щодо їх подовження. 6. Копію Свідоцтва (Сертифікату або атестату про акредитацію, або рішення про визнання вимірювальних можливостей, або визнання технічної компетентності, або свідоцтво про атестацію, або ін.) з додатками клініко-діагностичної та/або контрольно-аналітичних та інших вимірювальних лабораторій закладу в м. Києві , які плануються залучати до надання частини послуги. У разі, якщо термін дії закінчився – чинність підтвердити відповідним нормативно-правовим актом.
Статус вимоги: Задоволено