• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації, автоматичної системи пожежогасіння та системи голосового оповіщення людей про пожежу з цілодобовим спостереженням згідно ДК 021:2015 код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

1 послуга (10 місяців). Місце надання послуги: - 01054, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 37б. 02094, м. Київ, вул. Пластова, 6; 04119, м. Київ, вул. Зоологічна, 3; 03148, м. Київ, вул. Якуба Коласа, 15-А; 02164, м. Київ, вул. Братиславська, 3-А; 01054, м. Київ, вул. Ямська, 43; 03067, м. Київ, вул. Олекси Тихого, 89; 03179, м. Київ, вул. М. Ушакова, 14-А; 04114, м. Київ, проспект М. Рокосовського, 2А.

Завершена

354 545.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 545.45 UAH
Період оскарження: 29.01.2024 16:38 - 10.02.2024 00:00
Вимога
Вирішена

Наявність в тедерній документації дискримінаційної вимоги та вимоги, яка грубо порушує Закон України "Про публічні закупівлі"

Номер: daf7938505664dcea87ee9101526bdee
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-29-014145-a.b6
Назва: Наявність в тедерній документації дискримінаційної вимоги та вимоги, яка грубо порушує Закон України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Вашій тендерній документації наявна беззаперечно дискримінаціна вимога до учасників процедури закупівлі, а також вимога, яка грубо порушує Закон України "Про публічні закупівлі". Наша вимога чітко підтверджується нормою чинного законодавства України, що ми саме маємо на увазі: В тендерній документації зазначено: п.3.7. Інформація про субпідрядників - Залучення субпідрядних організацій не допускається!!! Доводимо до Вашого відома, що відповідно до Закону Укураїни "Про публічні закупівлі", а саме статті 16 ч.3 абзац 2 Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Вищезазначена Ваша вимога, як Замавника, прямо суперечить пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до якого у тендерній документації зазначаються такі відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; Не врахувавши положення Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник грубо порушив норми чинного законодавства України. Таке порушення унеможливлює подання учасниками процедури закупівлі належно сформованої тендернї пропозиції!!! Окрім того, Вами, як Замовником закупівлі, при встановленні умови в тендерній документації щодо незалучення субпідрядника/ків "грубо" порушена "імперативна" норма Закону України "Про публічні закупівлі" Також, Ваша вимога, щодо неможливості Залучення учасником(ами) процедури субпідрядних організацій, не одноразово (низкою рішень) була оскаржена постійно діючою колегією АМКУ!!! Прикладом позитивного рішення в бік Скаржника (учасника процедури закупівлі) є рішення постійно діючої колегії АМКУ за № 18835р/пк-пз від 17.08.2021 року!!! Доводимо до Вашого відома позицію постійно діючої Колегії: наведені положення тендерної документації "не узгоджуються" з нормами Закону, а Замовник повинен усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації!!! Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації і не порушувати "грубо" чинне законодавство України, а також не створювати абсолютно дискримінаційних умов та не обмежувати навмисно кількість потенційних учасників процедури закупівлі!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Шановний учаснику, Вашу Вимогу прийнято до розгляду. Ваші пропозиції будуть враховані при внесенні змін до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі, якою Замовник навмисно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі

Номер: 0b663ac230fa40e8a6f547447633401d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-29-014145-a.a5
Назва: Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі, якою Замовник навмисно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації наявна вимога, якою ви, як Замовник процедури закупівлі навмисно обмежуєте кількість їх потенційних учасників, а також дана вимога грубо порушує чинне законодавство України!!! Мова йде про вашу наступну вимогу: - Документально підтверджена інформація про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою наведеною у Додатку 5 (на підтвердження поданої інформації надати сканований(і) оригінал(и) договору(рів)* з додатками, зазначені у довідці на надання аналогічних послуг, (в повному обсязі) та акти наданих послуг з підписами та печатками з обох сторін за період 2022-2023 рр.). *Під аналогічним договором Замовник розуміє договір, предмет якого є аналогічним предмету по цій закупівлі. По-перше, о чому саме за період 2022-2023 рр.,чому ви обмежуєте учасників що терміну давності аналогічних Договорів, а чомму учасник процедури не має надати Аналогічний Договір за 2020, або 2021 рік, чим ці Договора відрізняються від Договорів за 2022-2023 рр.??? По-друге, предметом закупівлі є : Послуги з технічного обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації, автоматичної системи пожежогасіння та системи голосового оповіщення людей про пожежу з цілодобовим спостереженням згідно ДК 021:2015 код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів Доводимо до вашого відома, що відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України "Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі" від 15.05.2020 року №708 Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" із застосуванням показників основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року №1749 "Єдиний закупівельний словник", ДК 021:2015, класифікатор) По-третє, Аналогічний договір не може бути ідетничним, тотожним (договорів, які б були абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погожити); По-четверте, вимога щодо надання Аналогічного договору не повинна містити дискримінаційних вимог (обмеження за сумою, роком виконання, обмеження кола контрагентів лише бюджетними установами, досвіду виконання аналогічного договору саме цим Замовником тощо); Отже, Аналогічний договір - це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. Вищезазначена інформація також підтверджується і практикою Органу Оскарження!!! На основі вищезазначеної інформації, наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації та не створювати дискримінацію учасників процедури закупівлі, з метою обмеження їх участі в процедурі та відповідно кількості потенційних учасників!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Шановний учаснику, Вашу Вимогу прийнято до розгляду. Ваші пропозиції будуть враховані при внесенні змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Незрозуміла до кінця вимога Замовник процедури закупівлі, яка вимагає чітких розяснень да доповнень, а точніше конкретики!!!

Номер: bca4a46147de47f1946cb9c8bae32fd4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-29-014145-a.a4
Назва: Незрозуміла до кінця вимога Замовник процедури закупівлі, яка вимагає чітких розяснень да доповнень, а точніше конкретики!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, а саме в Додатку 3 до тендерної документації "Перелік документів (інформації), які подаються учасником в складі тендерної пропозиції процедури закупівлі" ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати: - Копії посвідчень задіяних осіб при проведенні монтажних робіт про проходження ними навчання і перевіки знань з питань охорони праці. Відповідно до Закону України «Про охорону праці» та розділу "Спеціальне навчання і перевірка знань з питань охорони праці" Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05). п.4.1. Посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці (НПАОП). Доводимо до вашого відома, що в Україні розроблені, затверджені та є діючими близько 100 НПАОПів і зрозуміло, що проходження навчанння з усіх цих НПАОПів не можлива та і в принциві неможлива, адже керівництво будь-яке підприємства (оргінізації) визначає проходження спеціального навчання, відповідним НПАОПам за тим, які їм необхідні (потрібні) з врахуванням особливостей роботи підприємства та виконання робіт з підвищеної небезпеки!!! Наполягаємо на наданні вами, як Замовником, чітких розяснень да відповідних доповнень до тендерної документації, шляхом конкретизації, проходження якого саме навчанння керівником та виконавцями робіт, а іншими словами, яким чинним НПАОПам ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі??? Можливо мова йде, про проходження керівником та виконавцями робіт спеціального (щорічного) навчання даним НПАОПам: - правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13); - правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07)???
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Шановний учаснику, Вашу Вимогу прийнято до розгляду. Ваші пропозиції будуть враховані при внесенні змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Невідповідність вимоги чинному нормативному документу

Номер: 0aeef6753296448abe41c4458ecd327e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-29-014145-a.a3
Назва: Невідповідність вимоги чинному нормативному документу
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога, яка не відповідає чинному законодавству України, а саме: Періодичність і зміст послуг з технічного обслуговування окремих технічних засобів установлюються на підставі ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 та ДБН В.2.5-56:2014, проектних рішень, технічної та експлуатувальної документації, а також паспортів на прилади та обладнання, що входять до складу системи пожежної сигналізації. Доводимо до Вашого відома, що державний стандарт ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 на який ви посилаєтеся в своїй тендерній документації є вже не чинним. На його заміну розроблений, затверджений та прийнятий ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2021. Дата прийняття: 16.06.2021р. Дата початку дії: 01.07.2021р. Наказ від 16.06.2021 № 226 Про прийняття та скасування національних стандартів. Необхідність внесення змін, також є обвязкова та необхідна з огляду на те, що в тенденрній документації наявна вимога, надання учасниками процедури закупівлі листа (двідки), щодо погодження з Технічними вимогами тендерної закупівлі, які зазначені в Додатку №1 ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Виникає логічне запитання, як можна погоджуватися з тим, в даному випадку з Держстандартом, який є вже не дійсним(не чинним) це нонсенс??? Наполягаємо на внесенні відповідних змін!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Шановний учаснику, Вашу Вимогу прийнято до розгляду. Ваші пропозиції будуть враховані при внесенні змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Необхідність внесення змін до тендерної документації, яка реглаументується чинни законодавством України!!!

Номер: 91317d5df8754ae38792ab06d2c1f983
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-29-014145-a.a2
Назва: Необхідність внесення змін до тендерної документації, яка реглаументується чинни законодавством України!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: - сертифікат «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи.» ДСТУ ISO 23932:2018 (або ISO 23932:2009, або ISO 23932-1:2018); - сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення»; - сертифікат ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013) "Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги"; - сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги». Доводимо до вашого відома, що всі сертифікати відповідності видаються будь-яким Органом з сертифікації, який акредитований в Україні терміном на 3 (три) роки і на кожному без винятку сертифікату відповідності зазначена наступна інформація "Контроль відповідності сертифікованої системи вимогам зазначеного стандарту здійснюється шляхом "ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ", обсяг, порядок періодичність і процедури якого встановлюється органом з сертифікації. СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ВВАЖАЄТЬСЯ ЧИННИМ ЗА УМОВИ "ЩОРІЧНОГО" ПІДТВЕРДЖЕННЯ!!! Обов’язковість проходження технічного нагляду (аудиту) чітко визначена згідно вимог п.9.1.3.3 діючого держстандарту ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2015 Оцінки відповід-ності – Вимоги згідно до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту – Частина 1: Вимоги. Наглядові аудити необхідно проводити щонайменше один раз на рік, за винятком років, коли проводиться повторна сертифікація. Дата першого наглядового аудиту, наступного після первинної сертифікації, не повинна бути пізніше, ніж через 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації. Також відповідно до ст.1 ч.5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» оцінка - процес оцінювання компетентності органу з оцінки відповідності у визначеній сфері акредитації, що здійснюється національним органом України з акредитації на основі визначених стандартів та/або інших нормативних документів. Необхідно також зауважити, що відповідно до ст.11 ч.3 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» в якій чітко зазначено наступне: Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається АТЕСТАТ про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії АТЕСТАТУ про акредитацію становить п'ять років. На основі вищезазначеної інформації Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації, шляхом долучення вимоги до учасників процедури, яка відповідає та в повній мірі узгоджується з чинним законодавством України, а саме: надання учасниками вищезазначених сертифікатів відповідності ДСТУ ISO разом з документом, який підтверджує чинність сертифікату відповідності,а саме "ЩОРІЧНИЙ ТЕХНІЧНИЙ НАГЛЯД", адже ви як поміркований Замовник, який представляє державну установу і є розпорядником бюджетних коштів не можете собі дозволити надання учасниками процедури закупівлі не чинних сертифікатів відповідності!!! А також надання учасниками процедури закупівлі - АТЕСТАТу про акредитацію Органу з оцінки відповідності, який підтверджує, що даний ООВ дійсно акредитований в Україні і має "ЗАКОННЕ ПРАВО" проводити сертифікацію та надавати чинні сертифікати відповідності ДСТУ ISO!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Шановний учаснику, Вашу Вимогу, прийнято до розгляду. Ваші пропозиції будуть враховані при внесенні змін до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога до учасників процедри закупівлі, яка не одноразово на основі рішень була визнана, як дискримінаційною постійно діючою колегією АМКУ

Номер: 03b08d459cab410f938b2af621f7cb5c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-29-014145-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога до учасників процедри закупівлі, яка не одноразово на основі рішень була визнана, як дискримінаційною постійно діючою колегією АМКУ
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати: сертифікат ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013) "Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги"; Стандарти інформаційної безпеки, згідно сертифікату ISO/IEC 27001:2013 та ДСТУ ISO/ IEC 27001:2015 розроблені за допомогою НБУ (національного банку України). Це адаптовані європейські стандарти з інформаційної безпеки, яких зобов’язані дотримуватись лише Українські банки задля захисту інформації. Вами, як Замовником оголошено процедуру закупівлі: Послуги з технічного обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації, автоматичної системи пожежогасіння та системи голосового оповіщення людей про пожежу з цілодобовим спостереженням згідно ДК 021:2015 код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів. Вищезазначений сертифікат відповідності, який вимагає Замовник надати Учасниками в своїй тендерній пропозиції не має жодного відношення до даної закупівлі, яку оголосив Замовник і ніяким чином не впливає, а ні на кваліфікаційні критерії предмету закупівлі, а також не дає Замовнику ніяких додаткових гарантій. Наполягаємо на видалені вищезазначеної вимоги до учасників процедури закупівлі, якою ви навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі, а також яка була неодноразово визнан, як дискримінаційною постійно діючою колегією АМКУ!!! В якості доказу(ів) надаємо: - рішення колегії АМКУ № 4063 від 03.03.2021р.; - рішення колегії АМКУ № 361 від 11.01.2023р. (питання №4); - рішення колегії від 28.03.2023р. № 3835 (питання 3).
Вирішення: Добрий день! Шановний учаснику, Вашу Вимогу, прийнято до розгляду. Ваші пропозиції будуть враховані при внесенні змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено