-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Канцелярські товари (класифікатор ДК 021:2015 (CPV))- 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(із змінами й доповненнями)
Завершена
187 790.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 938.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 938.95 UAH
Період оскарження:
29.01.2024 15:49 - 07.02.2024 00:00
Вимога
Вирішена
Технічні характеристики
Номер:
bebf621ffd1d41e8bc749e021795c573
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-29-012601-a.b2
Назва:
Технічні характеристики
Вимога:
Шановний Замовнику!
Прохання розглянути вимогу, що у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 02.02.2024 2.docx 02.02.2024 16:45
Дата подачі:
02.02.2024 16:45
Вирішення:
Шановний Учасник! Після розгляду вимоги, прийнято рішення про допущення технічної (механічної, формальної) помилки під час здійснення закупівлі за предметом закупівлі "Канцелярські товари (класифікатор ДК 021:2015 (CPV))- 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)" та приведення у відповідність інформацію в електронній системі закупівель щодо Закупівлі. Зміни внесено та викладено в новій редакції.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Зміни до ТД
Номер:
90371d5671c940c7a48406e7c3adc529
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-29-012601-a.b1
Назва:
Зміни до ТД
Вимога:
вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 31.01.2024 10:05
Дата подачі:
31.01.2024 10:05
Вирішення:
Шановний Учаснику! Внесено зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено