• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» за кодом ДК 021:2015- 50110000-9 (Послуги з технічного обслуговування автомобілів)

«Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» за кодом ДК 021:2015- 50110000-9 (Послуги з технічного обслуговування автомобілів)

Завершена

398 850.15 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 988.50 UAH
Період оскарження: 29.01.2024 14:46 - 04.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Оскарження дій замовника щодо відхилення тендерної пропозиціїї

Номер: 69039a1c35a64ece86b44b5c452cf11e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-29-010324-a.c1
Назва: Оскарження дій замовника щодо відхилення тендерної пропозиціїї
Скарга:
Інформація про рішення Змовника у частині відхилення тендерної пропозиціїї розміщена у проколі від 22.02.2024 року.
Дата розгляду скарги: 06.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.02.2024 17:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.03.2024 13:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення виконано
Автор: ФОП ОБУХОВСЬКА ЮЛІАННА ЮРІЇВНА, Юліанна Обуховська 380932396389 justdropmachine@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 266a5ab38caf4ae8a206abff28ec4909
Заголовок пункту скарги: Оскарження дій замовника щодо відхилення тендерної пропозиціїї
Опис заперечення: Інформація про рішення Змовника у частині відхилення тендерної пропозиціїї розміщена у проколі від 22.02.2024 року.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Одеською філією ДП "АМПУ"(далі - Замовник) 29.01.2024 оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» за кодом ДК 021:2015- 50110000-9 (Послуги з технічного обслуговування автомобілів), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-29-010324-a(далі - Закупівля).
Фізична особа – підприємець ОбуховськаЮліанна Юріївна (далі – Скаржник/Учасник) прийняла участь у Закупівлі та подала відповідну тендерну пропозицію.
За результатами аукціону, тендерна пропозиція Скаржника визначена найбільш економічно вигідною.
Так, 19.02.2024 Замовником, у порядку статті 43 Особливостей, оприлюднено у електронній системі закупівель Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема, наступного змісту:«….Для підтвердження вказаного в Листі залученого стенду контролю гальмівних систем автомобіля, Учасником надане діюче Свідоцтво про калібрування стенду від 05.06.2023 р, відповідно до якого об’єкт калібрування Nussbaum BT 610. Хоча, у Листі Учасником не вказана назва виробника запропонованого стенду контролю гальмівних систем автомобіля. Також, у разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди /надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із субпідрядниками/співвиконавцями). Але, на підтвердження вказаного в Листі залученого стенду контролю гальмівних систем автомобіля, Учасником у складі тендерної пропозиції не наданий Договір про залучення даного виду обладнання. 1.2. На вимогу пп.3.4. п.3 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасником в складі пропозиції надана загальна інформація про залучення субпідрядника/співвиконавця у вигляді Довідки в довільній формі, відповідно до якої субпідрядником/співвиконавцем послуг є ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ», згідно до Договору надання послуг з проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів № УТС-0749-000030 від 02.02.2024 р. Відповідно до п.1.1. Договору, Виконавець надає Замовнику послуги з проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів відповідно до чинного законодавства України та на підставі Атестату про акредитацію Випробувальної лабораторії ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ» від 25.11.2019 за № 20961, дійсний до 24.11.2024 р.»
Враховуючи зазначене, Скаржнику необхідно було надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника наступні документи: «…Для підтвердження вказаного в листі стенду контролю гальмівних систем автомобіля, учасником надається діюче свідоцтво про калібрування стенду. .… У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди /надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із субпідрядниками/співвиконавцями.)..».
На виконання описаної вимоги Замовника, 20.02.2024 Скаржником завантажено до електронної системи закупівель:
1. Лист про усунення невідповідностей № 3 від 20.02.2024, відповідно до пунктів четвертого та п`ятого якого зазначено, що у Листі з інформацією про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання та матеріально-технічної бази зазначено назву виробника стенду контролю гальмівних систем автомобіля. ТакожФОП Обуховською Ю.Ю. як учасником долучено Додаткову угоду № 1 до Договору надання послуг з проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів № УТС-0749-000030 від 02.02.2024, укладеного між ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ» та ФОП Обуховською Ю.Ю., згідно з якою конкретизовано предмет означеного Договору у частині надання послуг із залученням стенду контролю гальмівних систем автомобіля;
2. Додаткову угоду № 1 до договору № УТС-0749-000030 надання послуг з проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів від 02.02.2024;
3. Гарантійний лист ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ»вих. № 1 від 20.02.2024, яким гарантовано продовження чинності документів, які підтверджують калібрування стенду, а саме Свідоцтво про калібрування РН № 03/3491/23;
4. Лист з інформацією про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання та матеріально-технічної бази № 1 від 20.02.2024.
Додатково, до складу тендерної пропозиції Скаржника було долучено діюче свідоцтво про калібрування стенду контролю гальмівних систем автомобіля.
Однак, 22.02.2024 Замовником прийнято Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою (далі - Протокол), відповідно до якого тендерну пропозицію ФОП Обуховської Ю.Ю. відхилено на підставі абзацу 2 пп.2 п. 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Підставою відхилення тендерної пропозиції Скаржника, згідно з змістом Протоколу, стало наступне:«19.02.2024 Замовником була оприлюднена в електронній системі закупівель вимога про усунення невідповідностей в інформації в документах, що подані Учасником.
На вимогу пп.1.3. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник для підтвердження вказаного в документі «Лист з інформацією про наявність необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання та матеріально-технічної бази» № 3 від 05.02.2024 р. (далі – Лист) залученого обладнання стенду контролю гальмівних систем автомобіля повинен був надати копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди /надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із субпідрядниками/співвиконавцями).
Так, для підтвердження залучення до надання послуг обладнання стенду контролю гальмівних систем автомобіля Учасником наданий Договір № УТС-0749-000030 від 20.02.2024, згідно до пп.1.1. п.1 Додаткової угоди № 1 до договору № УТС-0749-000030 від 02.02.2024, Виконавець надає Замовнику послуги з проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів відповідно чинного законодавства України, у тому числі з використанням Стенду роликового універсального для контролю характеристик Nussbaum BT 610 №09864000C00N.
На вимогу пп.3.4. п.3 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасником надано інформацію про залучення субпідрядника/співвиконавця у вигляді довідки в довільній формі від 20.02.2024 № 2 за зразком, який наведений у Додатку 2.2. (далі – Довідка № 2). Відповідно до Довідки № 2 Учасник планує залучити до надання послуг у якості субпідрядника/співвиконавця - ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ, підстава - Договір надання послуг з проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів № УТС-0749-000030 від 20.02.2024.
Предметом даного договору (п. 1.1) є «надання послуг з проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів відповідно до чинного законодавства України…». Отже згідно з п. 2.3 даного договору Виконавець (ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ») зобов’язується «надати послуги з проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів в терміни, передбачені чинним законодавством України…», надання яких оформлюється актом здачі-приймання наданих послуг (п. 3.3 договору).
Однак, послуги з проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів є окремим видом послуг та регламентуються окремим нормативним документом, а саме Постановою КМУ від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» (далі – Порядок № 137). Відповідно до п. 16 Порядку № 137 обов’язковий технічний контроль транспортного засобу проводиться згідно з Технологічними вимогами до засобів перевірки технічного стану, обслуговування і ремонту колісного транспортного засобу, затвердженими наказом Мінінфраструктури від 15.02.2012 № 106, і Вимогами до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методів такої перевірки, затверджених наказом Мінінфраструктури від 26.11.2012 № 710. Надання даних послуг під час проведення технічного обслуговування автотранспорту Замовника не передбачено ні умовами ТД, ні умовами проєкту договору (Додаток 4 до ТД).
Відповідно до пп.3.3. п.3 та Технічних вимог (Додаток № 2) Тендерної документації, послуги надаються Виконавцем за місцем знаходженням спеціалізованого СТО Виконавця у м. Одеса (адреса __________(заповнюється учасником)).
На виконання вимог Додатку № 2 до Тендерної документації, Учасником наданий Опис предмета закупівлі № 10 від 05.02.2024 у якому Учасником самостійно зазначена адреса СТО Виконавця, а саме м. Одеса вул. Проценка, буд. 23 Ж.
Згідно п. 2.1. Договору надання послуг з проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів № УТС-0749-000030 від 20.02.2024. Замовник (ФОП ОбуховськаЮліаннаЮріїівна) зобов’язується «подати Виконавцю (ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ) повністю укомплектовані, заправлені експлуатаційними рідинами (згідно з експлутаційною документацією виробника) транспортні засоби…»
Також, у колонці Довідки № 2 «Види робіт/послуг, які планується доручити субпідряднику/співвиконавцю» зазначено – «Проведення технічного контролю транспортних засобів відповідно до чинного законодавства України та на підставі Атестату про акредитацію Випробувальної лабораторії ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ» від 25.11.2019 № 20961», у колонці «Повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця, код ЄДРПОУ/ІПН» наведено «Товариство з обмеженою відповідальністю «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ». Місцезнаходження: Україна, 03150, м. Київ, вулиця ЄЖИ ГЕДРОЙЦЯ, будинок 6, офіс 32 КОД ЄДРПОУ: 35809174».
Таким чином, Замовником зазначено, що зі змісту договору встановлено, що Виконавець (ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ») зобов’язується прийняти та виконувати послуги з проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів на території Виконавця, а не за місцем знаходження спеціалізованого СТО Учасника (ФОП ОБУХОВСЬКА ЮЛІАННА ЮРІЇВНА). Враховуючи вищевикладене, залучений стенд контролю гальмівних систем автомобіля не знаходиться за місцем надання послуг Учасника, який наведений в Описі предмета закупівлі № 10 від 05.02.2024, і тому не відповідає вимогам Замовника, викладених у Додатку № 2 до Тендерної документації.Отже, у документах, що подані Учасником на виправлення виявлених Замовником невідповідностей до Тендерної документації, ФОП ОБУХОВСЬКА ЮЛІАННА ЮРІЇВНА були усунені зауваження на вимогу Замовника. Але, під час розгляду наданих документів, Замовником були виявлені невідповідності до вимог технічної специфікації, які впливають на зміну до предмету закупівлі. Тому, Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам технічної специфікації щодо предмету закупівлі.».

На підставі зазначеного, ЗАМОВНИК ПІДТВЕРДЖУЄ, ЩО СКАРЖНИКОМ БУЛО УСУНЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, однак під час повторного розгляду тендерної пропозиції Учасника було нібито виявлено, що послуги з використанням стенду контролю гальмівних систем автомобіля надаються не за місцем знаходження СТО Учасника, тобто не у м. Одеса, а за місцем реєстрації ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ» - у м. Києві.
У ДАНОМУ ВИПАДКУ, СКАРЖНИК НАГОЛОШУЄ УВАГУ КОМІСІЇ НА НАСТУПНОМУ:
02.02.2024 між ФОП Обуховською Ю.Ю. та ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ» укладеноДоговір надання послуг з проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів № УТС-0749-000030 від 20.02.2024 (далі – Договір).
Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 02.02.2024 до Договору конкретизовано зміст пункту 1.1 розділу 1 Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Виконавець надає Замовнику послуги з проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів відповідно до чинного законодавства України, у тому числі з використанням Стенду роликового універсального для контролю характеристик Nussbaum BT 610 № 09864000С00N, який призначений для перевірки параметрів гальмівних систем автомобілів (Свідоцтво про калібрування № 03/3491/23)».
Поруч з цим, згідно з пунктом 1.2. Договору ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ»зобов`язується надати послуги з проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів згідно з цим Договором та чинним законодавством України, а ФОП Обуховська Ю.Ю. оплатити такі послуги на умовах цього Договору.
При цьому, УМОВАМИ ДОГОВОРУ НЕ БУЛО ВСТАНОВЛЕНО МІСЦЕ НАДАННЯ ПОСЛУГ ТА НЕ ВИЗНАЧЕНО, ЩО ПОСЛУГИ НАДАЮТЬСЯ ВИКЛЮЧНО ЗА МІСЦЕМ ЗНАХОДЖЕННЯ (РЕЄСТРАЦІЇ) ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ».
ТОБТО, ЗАМОВНИКОМ САМОСТІЙНО, БЕЗ НАЛЕЖНИХ НА ТЕ ПІДСТАВ ТА ОБГРУНТУВАНЬ ПРИЙНЯТО НАСТУПЕ РІШЕННЯ:«Таким чином, зі змісту договору встановлено, що Виконавець (ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ») зобов’язується прийняти та виконувати послуги з проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів на території Виконавця, а не за місцем знаходження спеціалізованого СТО Учасника (ФОП ОБУХОВСЬКА ЮЛІАННА ЮРІЇВНА)».
Поруч з цим, рішення Замовника у наступній частині: «залучений стенд контролю гальмівних систем автомобіля не знаходиться за місцем надання послуг Учасника, який наведений в Описі предмета закупівлі № 10 від 05.02.2024, і тому не відповідає вимогам Замовника, викладених у Додатку № 2 до Тендерної документації», спростовується умовами укладеного Договору, які не містять визначеного місця надання послуг.
Так, частиною першою статті 626 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства (ч. 1 ст. 628 ЦК України).
Отже, беручи до уваги зміст Договору та норми ЦК України, Скаржник повідомляє, що ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ» як виконавець взяло на себе обов`язок перед ФОП Обуховською Ю.Ю, надати послуги з проведення обов`язкового технічного контролю транспортних засобів відповідно до чинного законодавства України з використанням Стенду роликового універсального для контролю характеристик Nussbaum BT 610 № 09864000С00N, який призначений для перевірки параметрів гальмівних систем автомобілів (Свідоцтво про калібрування № 03/3491/23). При цьому, порядок/спосіб надання таких послуг встановлюється виключно Сторонами правочину та не може прогнозуватись Замовником на основі необгрунтованих здогадок.
До того ж, щодо висновку Замовника у частині надання послуг за Договором «на території Виконавця, а не за місцем знаходження спеціалізованого СТО Учасника», Скаржник наголошує увагу Комісії на наступному.
Як зазначалось вище, у Договорі, укладеному між ТОВ «УКР-ТЕСТ-СТАНДАРТ» та ФОП Обуховською Ю.Ю. не визначено місце надання послуг.
Так, згідно з статтею 532 ЦК України місце виконання зобов'язання встановлюється у договорі.Якщо місце виконання зобов'язання не встановлено у договорі, виконання провадиться:1) за зобов'язанням про передання нерухомого майна - за місцезнаходженням цього майна;2) за зобов'язанням про передання товару (майна), що виникає на підставі договору перевезення, - за місцем здавання товару (майна) перевізникові;3) за зобов'язанням про передання товару (майна), що виникає на підставі інших правочинів, - за місцем виготовлення або зберігання товару (майна), якщо це місце було відоме кредиторові на момент виникнення зобов'язання;4) за грошовим зобов'язанням - за місцем проживання кредитора, а якщо кредитором є юридична особа, - за її місцезнаходженням на момент виникнення зобов'язання. Якщо кредитор на момент виконання зобов'язання змінив місце проживання (місцезнаходження) і сповістив про це боржника, зобов'язання виконується за новим місцем проживання (місцезнаходженням) кредитора з віднесенням на кредитора всіх витрат, пов'язаних із зміною місця виконання;5) за іншим зобов'язанням - за місцем проживання (місцезнаходженням) боржника.Зобов'язання може бути виконане в іншому місці, якщо це встановлено актами цивільного законодавства або випливає із суті зобов'язання чи звичаїв ділового обороту.
Статтею 647 ЦК України встановлено, що договір є укладеним у місці проживання фізичної особи або за місцезнаходженням юридичної особи, яка зробила пропозицію укласти договір, якщо інше не встановлено договором.
Враховуючи означене, повідомляємо, що предметом Закупівлі є послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.
Перелік транспортних засобів, кількість послуг та їх різновид по маркам машин наведений у Додатку 2 до тендерної документації під назвою «Технічні вимоги».
Звертаємо увагу Комісії, що ДОДАТКОМ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПІД НАЗВОЮ «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» ЗАМОВНИКОМ НЕ БУЛО ВСТАНОВЛЕНО ВИМОГУ ДО УЧАСНИКІВ У ЧАСТИНІ, ЩО ЗАЛУЧЕНЕ ОБЛАДНАННЯ (У ДАНОМУ ВИПАДКУ СТЕНД ГАЛЬМІВНИХ СИСТЕМ АВТОМОБІЛЯ) ПОВИННЕ ЗНАХОДИТИСЬ САМЕ ЗА МІСЦЕМ НАДАННЯ ПОСЛУГ. ПОРУЧ З ЦИМ, ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ НЕ БУЛО ВИЗНАЧЕНО ЖОДНИХ УМОВ ТА ВИМОГ У ЧАСТИНІ МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ УЧАСНИКІВ.
При цьому, Скаржником, шляхом підписання Додатку 2.1. тендерної документації під назвою «Опис предмета закупівлі» погоджено та гарантовано, що послуги за предметом Закупівлі будуть надаватись за місцем знаходженням спеціалізованого СТО Виконавця у м. Одесавул. Проценка, буд. 23 Ж.
До того ж, трансппортні засоби,послуги з ремонту і технічного обслуговування яких є предметом Закупівлі, з огляду на тендерну документацію, знаходяться у м. Одеса.
З урахуванням зазначеного, беручи до уваги відсутність у Договорі конкретизації місця надання послуг та зважаючи на положення статті 532 ЦК України та статті 647 ЦК України, технічний контроль транспортних засобів з використанням Стенду роликового універсального для контролю характеристик Nussbaum BT 610 № 09864000С00N, який призначений для перевірки параметрів гальмівних систем автомобілів – буде здійснюватись саме за місцем знаходження рухомого майна, а саме у м. Одеса за місцем знаходження СТО Скаржника.
Додатково, зазначення Замовником, що предмет Договору нібито не відповідає умовам тендерної документації та проєкту Договору, наведеному у Додатку № 4 тендерної документації до Закупівлі, спростовується наступним.
Статтею 627 ЦК України визначено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Тобто, зміст Договору викладається Сторонами на власний розсуд.
Поруч з цим, Скаржником долучено до складу тендерної пропозиції Договір як доказ правомірного залучення до надання послуг за предметом Закупівлі обладнання, а саме Стенду роликового універсального для контролю характеристик Nussbaum BT 610 № 09864000С00N, який призначений для перевірки параметрів гальмівних систем автомобілів.
При цьому, Замовником у оскаржуваному Протоколі не заперечується факт того, що Скаржником належним чином підтверджено наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, які є предметом Закупівлі.
НА ПІДСТАВІ ЗАЗНАЧЕНОГО, ЩО ПІДТВЕРДЖЕНО ДОКУМЕНТАЛЬНО, ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА ВІДБУЛОСЬ НЕ НА ПІДСТАВІ ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.

Водночас, з огляду на вимоги абзацу третього пункту 43 Особливостей, відповідно до якого замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження, Скаржник звертає увагу Комісії, що Замовник, з метою дотримання принципів публічних закупівель, повинен об`єктивно та добросовісно здійснювати розгляд та оцінку тендерних пропозицій, у тому числі вчасно виявляти всі, без винятку, ймовірні невідповідності у складі тендерних пропозицій.
Таким чином, не зазначення у повідомленні по усунення невідповідностей від 19.02.2024 вимоги у частині підтвердження наявності стенду контролю гальмівних систем автомобіля саме за місцезнаходженням СТО (м. Одеса), на думку Скаржника є порушенням з боку Одеської філії ДП "АМПУ" як Замовника вимог абзацу першого п. 43 Особливостей, адже не виявивши описану обставину та не зазначивши про неї під час першочергового опублікування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та, у подальшому, після використання передбаченого пунктом 43 Особливостей способу усунення недоліків, формальне відхилення пропозиції учасника - є вираженим порушенням принципів публічних закупівель.
При цьому, у оскаржуваному Протоколі Замовником визнано, що Скаржником усунуто всі, без винятку, невідповідності у тендерній пропозиції та, при цьому, не зазначено жодної об`єктивної та обгрунтованої позиції у частині впливу неконкретизованих умов Договору (в частині місця надання послуг) , яким залучено Стенд роликового універсального для контролю характеристик Nussbaum BT 610 № 09864000С00N, який призначений для перевірки параметрів гальмівних систем автомобілів на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Закупівлі.
З огляду на зазначене та беручи до уваги абзац третій пункту 43 Особливостей, єдиним можливим способом захисту прав та законних інтересів Скаржника є звернення до органу оскарження з цією Скаргою
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника