-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 50710000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель» («Послуги з технічного обслуговування електрощитових у закладах освіти Подільського району міста Києва в 2024 році»)
Торги відмінено
1 878 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 781.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 781.00 UAH
Період оскарження:
29.01.2024 13:40 - 02.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
a676b3d1d2714b17a24158586e4e9d4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-29-008278-a.c3
Назва:
скарга
Скарга:
скарга на неправомірне рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 16.03.2024 14:57
- скарга 16.03.2024 14:57
- додаток 1 16.03.2024 14:57
- додаток 2 16.03.2024 14:57
- додаток 3 16.03.2024 14:57
- додаток 4 16.03.2024 14:57
- додаток 5 16.03.2024 14:57
- додаток 6 16.03.2024 14:57
- sign.p7s 16.03.2024 15:01
- документ про оплату 16.03.2024 17:46
- sign.p7s 16.03.2024 17:47
- Рішення від 19.03.2024 № 4938.pdf 19.03.2024 19:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2024 № 5574.pdf 28.03.2024 12:48
- Рішення від 27.03.2024 № 5574.pdf 01.04.2024 15:45
- лист пояснення 22.03.2024 09:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.03.2024 15:12
Дата розгляду скарги:
27.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.03.2024 19:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.04.2024 15:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник виконує рішення АМКУ № 5574 р/пк-пз від 27.03.2024
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8c687a60a85c4057865ec9dd4d7dc872
Заголовок пункту скарги:
рішення про відхилення пропозиції Скаржника
Опис заперечення:
протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №88 від 14.03.2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Документи на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник виконав вимоги тендерної документації та має право виконувати дані роботи. Підстави Замовника для відхилення пропозиції Скаржника відсутні, що є порушенням охоронюваних Законом прав і інтересів Скаржника (ст.5 Закону)
×
-
Назва доказу:
додаток 6
-
Опис доказу:
Витяг з ПТЕЕС додаток 1 табл. 5 п.3
-
Повʼязаний документ:
додаток 6
-
-
Назва доказу:
додаток 5
-
Опис доказу:
Витяг з СОУ-Н ЕЕ 20.304:2009 глава 31
-
Повʼязаний документ:
додаток 5
-
-
Назва доказу:
додаток 4
-
Опис доказу:
Свідоцтво про відповідність системи вимірювань та перелік вимірювальних можливостей лабораторії Скаржника
-
Повʼязаний документ:
додаток 4
-
-
Назва доказу:
додаток 3
-
Опис доказу:
Рішення АМКУ №255-р/пк-пз від 09.01.2023 року
-
Повʼязаний документ:
додаток 3
-
-
Назва доказу:
додаток 2
-
Опис доказу:
Екранні форми отримання дозволу в Дії
-
Повʼязаний документ:
додаток 2
-
-
Назва доказу:
додаток 1
-
Опис доказу:
Лист ДІАМ
-
Повʼязаний документ:
додаток 1
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
відмінити протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №88 від 14.03.2024 року
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
280cce7e965346c9a471640a765746a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-29-008278-a.c2
Назва:
скарга
Скарга:
скарга на дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 02.02.2024 20:20
- додаток 6 02.02.2024 20:20
- додаток 5 02.02.2024 20:20
- додаток 4 02.02.2024 20:20
- додаток 3 02.02.2024 20:20
- додаток 2 02.02.2024 20:20
- додаток 1 02.02.2024 20:20
- скарга 02.02.2024 20:20
- sign.p7s 02.02.2024 20:26
- документ про оплату 02.02.2024 20:59
- рішення від 06.02.2024 №2239.pdf 06.02.2024 18:26
- Інформація про резолютивну частину рішення №2847.pdf 15.02.2024 14:05
- рішення від 14.02.2024 №2847.pdf 19.02.2024 13:21
- лист пояснення 09.02.2024 13:29
- лист пояснення 09.02.2024 13:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.02.2024 20:54
Дата розгляду скарги:
14.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.02.2024 18:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.02.2024 13:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення АМКУ №2847-р/пк-пз від 14.02.2024.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2623d2ec7df54c2fb0d3b2c575b4cd3b
Заголовок пункту скарги:
додаток 6
Опис заперечення:
додаток 6 п.2, п.п. 2.1, п.п.2.2 та п.п. 2.5
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
по п.п.2.1 - Для Скаржника це є дискримінаційною вимогою. Скаржник не має такої кількості працівників. Скаржник має 4 працівники – виконавці робіт, котрі взмозі виконати роботи згідно технічного завдання. Замовник встановив таку вимогу навмисно, обмежуючи коло учасників. За таких умов участь в закупівлі зможуть прийняти лише учасники, котрі мають 5 або більше працівників, що є дискримінаційною до Скаржника і інших учасників, котрі мають менше працівників.
по п.п.2.5 - Вимога стосовно того, що навчання працівників повинно проводитися уповноваженим на надання такого типу послуг навчальним центром/навчальною організацією/закладом є дискримінаційною, так як законодавство також передбачає навчання на підприємстві, де працюють працівники. Перевірка знань працівників в такому випадку проводиться комісією з перевірки знань працівників, яка створюється цим підприємством.
У відповідності до ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) , а саме:
3.9. Перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця. Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов'язків яких входить організація роботи з охорони праці, а в разі потреби створення комісій в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівник відповідного підрозділу чи його заступник…. Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб.
3.14. Працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки.
У відповідності до Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів:
3.9. Перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця. Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов'язків яких входить організація роботи з охорони праці, а в разі потреби створення комісій в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівник відповідного підрозділу чи його заступник.
2.21. Споживачі, чисельність яких не дає змоги створити комісію для перевірки знань з питань технічної експлуатації електроустановок споживачів, перевірку знань проходять у комісії спеціальних навчальних центрів
Таким чином ОБОВ’ЯЗОК проходити навчання в спеціальних навчальних центрах є лише в споживачів, чисельність яких не дає змоги створити комісію для перевірки знань.
У Скаржника є комісія з перевірки знань, яка створена наказом по підприємству (додаток 5). Згідно НПАОП 0.00-4.12-05 п.3.9, 3.14 та інших пунктів даного НПАОП Скаржник має право створити комісію і перевіряти знання працівників на підприємстві. У Скаржника немає обов’язку це робити в навчальному центрі, так як чисельність дозволяє створити власну комісію з перевірки знань.
Згідно НПАОП 0.00-4.12-05 п.1.3. навчальний центр - суб’єкт господарювання, який проводить навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання. Тобто Скаржник не є навчальним центром, так як проводить навчання лише для своїх працівників
по п.п.2.2. - Для участі в закупівлі та виконання вимоги Замовника Скаржник збирається надати саме накази про прийняття на роботу працівників. Але надати сканкопію повідомлення про прийняття працівника на роботу (головного інженера Бережного С.В.) Скаржник не має змоги, так як працівник був прийнятий на роботу в 2009 році, а Порядок № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу від 17.06.2015 року. В 2009 році не було такого обов’язку повідомлень ДПС щодо прийняття працівника.
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не має змоги надати повідомлення, так як працівник був прийнятий на роботу в 2009 році, а Порядок № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу від 17.06.2015 року. В 2009 році не було такого обов’язку повідомлень ДПС щодо прийняття працівника. Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника
Таким чином Скаржник не в змозі надати навчання працівників (електромонтерів), які пройшли перевірку знань в навчальному центрі та декларацію такого навчального центру, так як воно проводилося на підприємстві. Замовник встановив дискримінаційну вимогу для Скаржника. Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника
Скаржник не має такої кількості працівників. Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника
×
-
Назва доказу:
додаток 6
-
Опис доказу:
наказ про призначення
-
Повʼязаний документ:
додаток 6
Таким чином Скаржник не в змозі надати навчання працівників (електромонтерів), які пройшли перевірку знань в навчальному центрі та декларацію такого навчального центру, так як воно проводилося на підприємстві. Замовник встановив дискримінаційну вимогу для Скаржника. Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника
×
-
Назва доказу:
додаток 5
-
Опис доказу:
наказ про створення комісії
-
Повʼязаний документ:
додаток 5
-
-
Назва доказу:
додаток 4
-
Опис доказу:
посилання на законодавчі акти
-
Повʼязаний документ:
додаток 4
Скаржник не має такої кількості працівників. Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника
×
-
Назва доказу:
додаток 3
-
Опис доказу:
рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
додаток 3
-
-
Назва доказу:
додаток 2
-
Опис доказу:
рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
додаток 2
-
-
Назва доказу:
додаток 1
-
Опис доказу:
довідка про працівників
-
Повʼязаний документ:
додаток 1
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації
Скарга
Скасована
КЕП
скарга
Номер:
d2123bf2b5444da58c0ea569d54b8969
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-29-008278-a.c1
Назва:
скарга
Скарга:
скарга на дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
02.02.2024 19:54
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1cc7a4ff90ec46eaaae8e5b6957fc58b
Заголовок пункту скарги:
додаток 6
Опис заперечення:
додаток 6 п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (сторінка 1,2)
п.2.1 Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із інформацією про працівників, зокрема ПІБ, посаду (або виду роботи працівника якої професії чи посади буде виконувати працівник за договором цивільно-правового характеру), підставу залучення (трудовий договір (штатний працівник)/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника). Довідка повинна підтверджувати наявність не менше п’яти виконавців робіт (електромонтерів оперативно-виїздної бригади, електромонтерів, електромонтажників), які мають допуск до роботи в електроустановках не нижче 4 групи електробезпеки.
п.2.1 Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із інформацією про працівників, зокрема ПІБ, посаду (або виду роботи працівника якої професії чи посади буде виконувати працівник за договором цивільно-правового характеру), підставу залучення (трудовий договір (штатний працівник)/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника). Довідка повинна підтверджувати наявність не менше п’яти виконавців робіт (електромонтерів оперативно-виїздної бригади, електромонтерів, електромонтажників), які мають допуск до роботи в електроустановках не нижче 4 групи електробезпеки.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Для Скаржника це є дискримінаційною вимогою. Скаржник не має такої кількості працівників. Скаржник має 4 працівники – виконавці робіт, котрі взмозі виконати роботи згідно технічного завдання. Замовник встановив таку вимогу навмисно, обмежуючи коло учасників. За таких умов участь в закупівлі зможуть прийняти лише учасники, котрі мають 5 або більше працівників, що є дискримінаційною до Скаржника і інших учасників, котрі мають менше працівників.
Також наголошуємо на тому, що Антимонопольним комітетом України було винесено рішення №7418-р/пк-пз від 14.12.2022 року, рішення №20100-р/пк-пз від 13.12.2023 року
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не має такої кількості працівників. Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника
×
-
Назва доказу:
додаток 3
-
Опис доказу:
рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
додаток 3
-
-
Назва доказу:
додаток 2
-
Опис доказу:
Рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
додаток 2
-
-
Назва доказу:
додаток 1
-
Опис доказу:
довідка про працівників
-
Повʼязаний документ:
додаток 1
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
9248c1ff91da48108a1761c6bbc4f1a5
Заголовок пункту скарги:
додаток 6
Опис заперечення:
додаток 6 п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (сторінка 1,2)
2.5. Щодо усіх виконавців робіт учасника, зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1, учасник у складі тендерної пропозиції надає протоколи (або виписку або витяг з протоколів) засідання комісії з перевірки знань про навчання та/або перевірку знань із загального курсу охорони праці, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ), Правил виконання оперативних перемикань в електроустановках (ПВОПЕ), НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 Правил експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ). Також на усіх виконавців робіт учасника, зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1, додаються посвідчення, які підтверджують допуск до роботи в електроустановках та наявність не нижче 4 групи електробезпеки, та посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки або пожежно-технічний мінімум. Всі протоколи (витяги з протоколів) та посвідчення мають бути видані спеціалізованим навчальним центром/організацією/установою. Навчання працівників Учасника повинно проводитись уповноваженим на надання такого типу послуг навчальним центром/навчальною організацією/закладом та обов’язково мати відповідне підтвердження своїх повноважень від органів Держпраці, а саме - мати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для робіт відповідно п. 8 Групи Б «Навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання» згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, із відповідними позначками внесення даної Декларації в реєстр територіального підрозділу Держпраці. Така Декларація обов’язково надається учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження повноважень навчальної організації. У відповідності до наданих протоколів (витягів з протоколів), що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівників, у складі пропозиції надати скановані копії посвідчень, виданих працівникам учасника компетентним навчальним центром/організацією/установою. Дані посвідчення працівників мають містити номер посвідчення, ПІБ працівника, підпис та печатку уповноваженої особи навчального органу/центру/установи.
2.5. Щодо усіх виконавців робіт учасника, зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1, учасник у складі тендерної пропозиції надає протоколи (або виписку або витяг з протоколів) засідання комісії з перевірки знань про навчання та/або перевірку знань із загального курсу охорони праці, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ), Правил виконання оперативних перемикань в електроустановках (ПВОПЕ), НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 Правил експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ). Також на усіх виконавців робіт учасника, зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1, додаються посвідчення, які підтверджують допуск до роботи в електроустановках та наявність не нижче 4 групи електробезпеки, та посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки або пожежно-технічний мінімум. Всі протоколи (витяги з протоколів) та посвідчення мають бути видані спеціалізованим навчальним центром/організацією/установою. Навчання працівників Учасника повинно проводитись уповноваженим на надання такого типу послуг навчальним центром/навчальною організацією/закладом та обов’язково мати відповідне підтвердження своїх повноважень від органів Держпраці, а саме - мати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для робіт відповідно п. 8 Групи Б «Навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання» згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, із відповідними позначками внесення даної Декларації в реєстр територіального підрозділу Держпраці. Така Декларація обов’язково надається учасниками у складі тендерної пропозиції для підтвердження повноважень навчальної організації. У відповідності до наданих протоколів (витягів з протоколів), що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівників, у складі пропозиції надати скановані копії посвідчень, виданих працівникам учасника компетентним навчальним центром/організацією/установою. Дані посвідчення працівників мають містити номер посвідчення, ПІБ працівника, підпис та печатку уповноваженої особи навчального органу/центру/установи.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Вимога стосовно того, що навчання працівників повинно проводитися уповноваженим на надання такого типу послуг навчальним центром/навчальною організацією/закладом є дискримінаційною, так як законодавство також передбачає навчання на підприємстві, де працюють працівники. Перевірка знань працівників в такому випадку проводиться комісією з перевірки знань працівників, яка створюється цим підприємством.
У відповідності до ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) , а саме:
3.9. Перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця. Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов'язків яких входить організація роботи з охорони праці, а в разі потреби створення комісій в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівник відповідного підрозділу чи його заступник…. Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб.
3.14. Працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки.
У відповідності до Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів:
3.9. Перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця. Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов'язків яких входить організація роботи з охорони праці, а в разі потреби створення комісій в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівник відповідного підрозділу чи його заступник.
2.21. Споживачі, чисельність яких не дає змоги створити комісію для перевірки знань з питань технічної експлуатації електроустановок споживачів, перевірку знань проходять у комісії спеціальних навчальних центрів
Таким чином ОБОВ’ЯЗОК проходити навчання в спеціальних навчальних центрах є лише в споживачів, чисельність яких не дає змоги створити комісію для перевірки знань.
У Скаржника є комісія з перевірки знань, яка створена наказом по підприємству (додаток 5). Згідно НПАОП 0.00-4.12-05 п.3.9, 3.14 та інших пунктів даного НПАОП Скаржник має право створити комісію і перевіряти знання працівників на підприємстві. У Скаржника немає обов’язку це робити в навчальному центрі, так як чисельність дозволяє створити власну комісію з перевірки знань.
Згідно НПАОП 0.00-4.12-05 п.1.3. навчальний центр - суб’єкт господарювання, який проводить навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання. Тобто Скаржник не є навчальним центром, так як проводить навчання лише для своїх працівників
Опис суті пункту скарги:
Таким чином Скаржник не в змозі надати навчання працівників (електромонтерів), які пройшли перевірку знань в навчальному центрі та декларацію такого навчального центру, так як воно проводилося на підприємстві. Замовник встановив дискримінаційну вимогу для Скаржника
×
-
Назва доказу:
додаток 5
-
Опис доказу:
наказ про створення комісії з перевірки знань
-
Повʼязаний документ:
додаток 5
-
-
Назва доказу:
додаток 4
-
Опис доказу:
посилання на нормативні законодавчі акти
-
Повʼязаний документ:
додаток 4
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
4b3444d32ebb4e7c9b008365d492e1b0
Заголовок пункту скарги:
додаток 6
Опис заперечення:
додаток 6 п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (сторінка 1,2)
2.2. На підтвердження наявності в учасника зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1. працівників, учасник у складі тендерної пропозиції надає по кожному з таких працівників документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма зазначеними працівниками, а саме: трудові книжки або накази про прийняття на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги із них, або оригінали чи копії договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів чи контрактів.
*У разі надання на працівників наказів про призначення, надати сканкопію повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно за формою, згідно з додатком до Порядку № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу.
2.2. На підтвердження наявності в учасника зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1. працівників, учасник у складі тендерної пропозиції надає по кожному з таких працівників документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма зазначеними працівниками, а саме: трудові книжки або накази про прийняття на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги із них, або оригінали чи копії договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів чи контрактів.
*У разі надання на працівників наказів про призначення, надати сканкопію повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно за формою, згідно з додатком до Порядку № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Для участі в закупівлі та виконання вимоги Замовника Скаржник збирається надати саме накази про прийняття на роботу працівників. Але надати сканкопію повідомлення про прийняття працівника на роботу (головного інженера Бережного С.В.) Скаржник не має змоги, так як працівник був прийнятий на роботу в 2009 році, а Порядок № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу від 17.06.2015 року. В 2009 році не було такого обов’язку повідомлень ДПС щодо прийняття працівника.
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не може надати повідомлення про прийняття працівника до ДПС, так як його тоді не надавали і воно не було передбачене Законодавством. Таким чином Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника
×
-
Назва доказу:
додаток 6
-
Опис доказу:
наказ про призначення
-
Повʼязаний документ:
додаток 6
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
3e1b9acf8d7a445ab1774c1050e274b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-29-008278-a.c4
Назва:
скарга
Скарга:
скарга на рішення уповноваженої особи про відміну закупівлі UA-2024-01-29-008278-a
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 25.04.2024 № 7369.pdf 25.04.2024 16:07
- Рішення від 03.05.2024 № 7905.pdf 08.05.2024 13:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.05.2024 № 7905.pdf 06.05.2024 11:43
- лист пояснення 30.04.2024 15:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.04.2024 18:38
Дата розгляду скарги:
03.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.04.2024 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.05.2024 13:46
Дата виконання рішення Замовником:
14.05.2024 10:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник виконує рішення № 7905-р/пк-пз від 03.05.2024