-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вироби медичного призначення - 23 найменування
Завершена
505 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 525.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 525.50 UAH
Період оскарження:
03.05.2018 14:07 - 17.05.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Розбити на лоти
Номер:
33c0041ff420499ea02a9ac05c003d66
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-03-000445-c.a1
Назва:
Розбити на лоти
Вимога:
Доброго дня, прошу Вас зробити окремий лот на перев'язувальні матеріали (бинт, вата, марлевий відріз) для створення більшої конкуренції.
Пов'язані документи:
Замовник
- 47 від 05.05.2018.doc 07.05.2018 15:44
Дата подачі:
04.05.2018 15:12
Вирішення:
Шановний Учаснику процедури закупівлі!
На Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в частині виділення в окремий лот перев'язувальних матеріалів (бинт, вата, марлевий відріз) для створення більшої конкуренції повідомляємо наступне:
У відповідності до положень абзаців другого і четвертого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454 (зі змінами) «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.». Таким чином, визначення окремих частин предмету закупівлі (лотів) та передбачення можливості подання тендерних пропозицій по кожному лоту окремо є правом Замовника, а не його обов’язком. Усі позиції предмета закупівлі відповідають показнику четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
Переконані, що об’єднання усіх позицій предмету закупівлі не є дискримінаційною вимогою і не обмежує право учасників взяти участь у торгах та поставити товари, які є предметом закупівлі, у повному асортименті, уклавши при цьому відповідні договори з певними суб’єктами господарювання. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Також, однією із підстав закупівлі в цілому (без поділу на лоти), є доцільність придбання необхідної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування ціни на зазначену продукцію (витрати на транспортування, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність, системність і своєчасність здійснення поставок Замовнику. . Вимоги процедури закупівлі не обмежують конкуренцію та розроблені для необмеженого кола осіб, які здійснюють господарську діяльність в сфері торгівлі виробами медичного призначення, з дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону, в тому числі таких як, недисримінація учасників, максимальна економія та ефективність.
Враховуючи вищевикладене, внесення змін до тендерної документації та поділ предмету закупівлі на лоти є недоцільним з точки зору економії бюджетних коштів та часу отримання товару на склад Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено