• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пилка медична електрична НК 024:2023: 44641 - Універсальна хірургічна система електроінструментів з акумуляторною батареєю

Завершена

135 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 675.00 UAH
Період оскарження: 29.01.2024 11:42 - 04.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Оскарження дій Замовника, а саме прийнятого рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА"

Номер: 3500b892698341d19e447cbe4efe8e01
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-29-005028-a.a1
Назва: Оскарження дій Замовника, а саме прийнятого рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА"
Скарга:
Оскарження неправомірного відхилення пропозиції ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА", яке оприлюднено в Рішенні уповноваженої особи №75 від 12.02.2024 року.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.02.2024 16:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.02.2024 18:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.02.2024 року № 3652-р/пк-пз Замовник скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Галан Світлани Валентинівни та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Радіонова Юрія Олександровича переможцем за процедурою закупівлі — "Пилка медична електрична НК 024:2023: 44641 - Універсальна хірургічна система електроінструментів з акумуляторною батареєю", 8 оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-29-005028-a.
Автор: ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА", Ігор Юзефчук +380674073894 smart-ukr@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 868d260c8e294d6d8e189b11b1f3daf1
Заголовок пункту скарги: Замовник стверджує, що Скаржник порушив вимоги тендерної документації, а саме: Тендерна пропозиція Учасника не містить сертифікату відповідності
Опис заперечення: Рішенням уповноваженої особи ПРОТОКОЛ №75 від 12.02.2024 року тендерну пропозицію ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА" відхилено на підставі підпункту абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, у зв’язку з тим, що Учасник -ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА" не надав у складі своєї тендерної пропозиції Сертифікату відповідності. ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА" (надалі-Скаржник) не погоджується з прийнятими Рішеннями уповноваженою особою та вважає, що відхилення тендерної пропозиції Скаржника відбулося з порушенням Замовником принципів здійснення закупівель, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства України.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Скаржник наголошує, що у складі тендерної пропозиції надав документ під назвою «Частина-2.pdf» (копія додається – Додаток-4), який в собі містить усі документи зазначені в Таблиці 4 Додатку 3 «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації, зокрема Сертифікат відповідності № PR.312-20, який дійсний до 19.11.2025 р., Декларацію про відповідність №03, яка складена у відповідності до Сертифікату № PR.312-20 та Гарантійний лист від уповноваженого представника виробника. У Декларації про відповідність №03 зазначено перелік усіх виробів медичного призначення, які сертифіковано Сертифікатом відповідності № PR.312-20, а на 4-му аркуші Додатку-4 вказано виріб, який являється предметом закупівлі UA-2024-01-29-005028-a.




ІІ
Згідно п. 43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Беручи до уваги наведене, Скаржник вважає, що Замовником порушено його право на усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей.

Звертаю окрему увагу шановної Комісії, що у 2023 році Скаржник оскаржував у АМКУ свою дискваліфікацію з тих саме підстав (ненадання Сертифікату відповідності) у закупівлі UA-2023-11-06-006908-a, скарга UA-2023-11-06-006908-a.b4. Так, згідно Рішення № 20009-р/пк-пз від 12.12.2023 (копія додається – Додаток-5) Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство Слов`янської міської ради "Міська клінічна лікарня м. Слов'янська" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ГАЛАН СВІТЛАНИ ВАЛЕНТИНІВНИ за процедурою закупівлі UA-2023-11-06-006908-a.
Скаржник вважає, що рішення АМКУ щодо оскарження тендеру Замовника 1 є релевантним до поточної ситуації, де його пропозиція була відхилена Замовником 2 (далі – Замовник 2) з тих самих підстав.

На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що Рішення АМКУ № 20009-р/пк-пз від 12.12.2023, є релевантним до поточної ситуації, де його пропозиція була відхилена Замовником та має бути враховано при розгляді цієї Скарги на дії Замовника.

Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.

Також Деталі обгрунтування наведені в доданих документах.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на рішення Замовника про відміну закупівлі

Номер: ddd5b847a32a4ac7ab33a0e0b11348cd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-29-005028-a.b2
Назва: СКАРГА на рішення Замовника про відміну закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 11.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.04.2024 19:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.04.2024 17:36
Дата виконання рішення Замовником: 24.04.2024 14:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення уповноваженої особи від 28.03.2024 року № 166 було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі — "Пилка медична електрична НК 024:2023: 5 44641 - Універсальна хірургічна система електроінструментів з акумуляторною батареєю", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-29-005028-a Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.04.2024 року №6519-р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Пилка медична електрична НК 024:2023: 5 44641 - Універсальна хірургічна система електроінструментів з акумуляторною батареєю", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-29-005028-a. Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Враховуючи вищезазначене, ВИРІШИЛА: 1. Скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Пилка медична електрична НК 024:2023: 5 44641 - Універсальна хірургічна система електроінструментів з акумуляторною батареєю", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-29-005028-a. 2. Зазначити в електронній системі закупівель виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.04.2024 року № 6519-р/пк-пз.
Автор: ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА", Ігор Юзефчук +380674073894 smart-ukr@ukr.net

Пункт скарги

Номер: c408cd9919a84743a8ce625b8a543a68
Заголовок пункту скарги: Необгрунтоване рішення Замовника про відміну закупівлі після оголошення пропозиції про укладання Договору.
Опис заперечення: Оскарження Протокольного рішення №166 від 28.03.2024 р. про відміну закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Відміна торгів
Тип порушення: Відміна торгів
Опис суті пункту скарги: Протоколом уповноваженої особи №125 від 08.03.2024 р. (копія додається – Доказ 1), було прийнято наступні рішення:
«1. Визначити переможцем по закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 33160000-9: Устаткування для операційних блоків (Пилка медична електрична НК 024:2023: 44641 - Універсальна хірургічна система електроінструментів з акумуляторною батареєю) ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА".
2. Прийняти рішення про намір укласти договір по даній закупівлі з переможцем відкритих торгів ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА" на суму 130 000,00 грн.
3. Оприлюднити інформацію про намір укласти договір з ФОП "ГАЛАН СВІТЛАНА ВАЛЕНТИНІВНА" відповідно до вимог і строків, що визначені в Законі України "Про публічні закупівлі" та .п 49 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р.».
Також 08.03.2024 р. Замовником було опубліковано ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2024-01-29-005028-a (копія додається – Доказ 2).
11.03.2024 р. через систему електронних закупівель, Скаржником було завантажено «Документи переможця» у складі яких був проект Договору, заповнений зі сторони Скаржника (Переможця), скріплений підписом та печаткою, як того вимагав Замовник у своїй Тендерній документації.
15.03.2024 р. з електронної пошти Замовника crkl.sumy@ukr.net - КНП "КЛ Святого Пантелеймона", Скаржнику надійшов лист, який містив у собі Договір про закупівлю із заповненими реквізитами Замовника та коментар з пропозицією підписати зазначений Договір (копія повідомлення – Доказ 3). Того ж дня, Скаржником було підписано вказаний Договір, та направлено на електронну пошту Замовника crkl.sumy@ukr.net.

З огляду на наведене, можна дійти висновку, що усіма своїми діями Замовник демонстрував, що зацікавлений в укладанні Договору.

Станом на 22 березня 2024 р. Договір так і не було укладено, а оскільки 23 березня 2024 р. закінчувався 15-ти денний термін для укладання Договору, як того вимагає Закон України «Про публічні закупівлі» та «Особливості», Скаржник звернувся до Замовника листом вих.№ 1 від 22.03.2024 р. (копія додається – Доказ 4), в якому просив останнього виконати вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей», та укласти Договір з Переможцем закупівлі.
28.03.2024 р. Протокольним рішенням (протокол) №166 уповноваженої особи (копія додається – Доказ 5), у зв’зку з відсутністю потреби в закупівлі, Замовник відмінив закупівлю на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей.
Фізична особа-підприємець «Галан Світлана Валентинівна» (далі – Скаржник) вважає, що зазначене рішення Замовника призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Приймаючи Протокольне рішення №166 від 28.03.2024 р., Замовник знехтував нормою ч.2, п.п.4, п.50 Особливостей, а саме: У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Оскільки Замовник жодним чином не обґрунтовує своє рішення, залишається не зрозумілим, що змінилося станом на 28.03.2024р. Складається цілком очевидне враження, що Замовника не влаштувало рішення Органу оскарження про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про необхідність поновлення розгляду тендерної пропозиції Скаржника.
Такі дії Замовника порушують принципи публічних закупівель, встановлені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Таким чином, спірне рішення Замовника є протиправним, прийнятим за відсутності належного обґрунтування, із грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та як наслідок таким, що порушує права і законні інтереси Скаржника.
Відміна процедури закупівлі торгів за даних умов, є способом ухилення від виконання рішення Органу оскарження та не сприяє забезпеченню принципів відкритості та прозорості, на яких базуються запроваджена процедура відкритих торгів, і тим самим спотворює/нівелює владні повноваження Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, як спеціального органу у спірних правовідносинах.
Системний аналіз наведеного вище в призмі норм національного законодавства дає підстави дійти висновку, про протиправність рішення Замовника від 28 березня 2024 року про відміну закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі