-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія за місцем постачання в Київській області
Завершена
2 293 342.70
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 68 800.28 UAH
мін. крок: 3% або 68 800.28 UAH
Період оскарження:
29.01.2024 11:32 - 19.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги
Номер:
749b7111c0e343ec8ad3ff15f9679443
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-29-004669-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД 0931 (2).docx 02.02.2024 12:47
- рішення від 13.12.2023 № 20088.pdf 02.02.2024 12:47
- ДСТУ EN 50160-2014.pdf 02.02.2024 12:47
- sign.p7s 02.02.2024 12:54
- скарга ЄТЕ фінал (2).pdf 02.02.2024 14:04
- Скарга з КЕП.rar 02.02.2024 16:28
- рішення від 05.02.2024 № 2105.pdf 05.02.2024 18:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2024 № 2615.pdf 13.02.2024 14:18
- рішення від 12.02.2024 № 2615.pdf 14.02.2024 10:17
- Відповідь на скаргу UA-2024-01-29-004669-a.a1.doc 07.02.2024 16:42
- Відповідь на скаргу UA-2024-01-29-004669-a.a1.pdf.asice 07.02.2024 16:46
- Відповідь на скаргу UA-2024-01-29-004669-a.a1.pdf 07.02.2024 16:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.02.2024 13:41
Дата розгляду скарги:
12.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.02.2024 18:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.02.2024 10:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг №2615-р/пк-пз від 12.02.2024 виконано у відповідності до мотивувальної частини.
Пункт скарги
Номер:
8d44e68ef6a24e1f8ac8f91aca752b70
Заголовок пункту скарги:
Неправомірні вимоги додатку 1 та додатку 3 тд.
Опис заперечення:
. Згідно з пунктом 4 додатку 3 тендерної документації передбачено - для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії в осінньо-зимовий період, та в умовах можливого надзвичайного стану в енергетиці, Постачальник повинен мати можливість здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в необхідному обсязі та якості, що за належних умов забезпечать безперебійне постачання для задоволення попиту на споживання електричної енергії Споживачем, для чого необхідно підтвердити наявність (завірену копію) у постачальника діючого (на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю):
- договору з імпорту електричної енергії (крім РФ, РБ) дійсного на 2023-2024 рр.
- договору (діючого на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю) на оптову закупівлю електричної енергії (завірену копію) на 2023-2024 рр.
Також відповідно до додатку 1 тендерної документації передбачено - Підтвердження наявності у постачальника досвіду виконання договору з імпорту електричної енергії крім РФ, РБ. (Довідка про обсяги електричної енергії поставленої за зовнішньоекономічними контрактами видана НЕК ПРАТ УКРЕНЕРГО) здійсненого до дня оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю.
Наголошуємо, що такі вимоги тендерної документації є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію на цій закупівлі. Також звертаємо вашу увагу, що такі вимоги є незаконними у зв’язку з чим повідомляємо наступне.
Звертаємо вашу увагу також на те, що відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 - у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Таким чином у випадку закупівлі, зокрема, електричної енергії Замовник не може встановлювати і тендерній документації інших вимог окрім тих що визначені національними стандартами.
Повідомляємо, що на сьогодні в Україні діє національний стандарт ДСТУ EN 50160-2014. Згідно з ДСТУ EN 50160-2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» цей стандарт установлює терміни та значення для основних характеристик напруги в точках приєднання користувачів до електричних мереж змінного струму низької, середньої та високої напруги загальної призначеності в нормальних умовах експлуатування.
Наголошуємо, що жодним національним стандартом, зокрема, ДСТУ EN 50160-2014 не передбачено необхідність складання чи подання договору з імпорту електричної енергії, договору на оптову закупівлю електричної енергії чи довідки про обсяги електричної енергії поставленої за зовнішньоекономічними контрактами видана НЕК ПРАТ УКРЕНЕРГО.
Таким чином, вимога про надання у складі тендерної пропозиції:
- договору з імпорту електричної енергії (крім РФ, РБ) дійсного на 2023-2024 рр.
-договору (діючого на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю) на оптову закупівлю електричної енергії (завірену копію) на 2023-2024 рр;
- довідки про обсяги електричної енергії поставленої за зовнішньоекономічними контрактами видана НЕК ПРАТ УКРЕНЕРГО,
є такими, що суперечить, зокрема, Особливостям та ДСТУ EN 50160-2014.
Також варто зауважити, що статтею 4 Закону України «Про ринок електричної енергії» передбачено - учасники ринку електричної енергії провадять свою діяльність на ринку електричної енергії на договірних засадах. Також цією ж статтею передбачено перелік необхідних договорів, серед яких немає договорів з імпорту електричної енергії чи договору на оптову закупівлю електричної енергії. Такі договори не є обов’язковими для електропостачальників, адже вони закуповують електричну енергію для постачання споживачам на внутрішньому ринку, а не імпортують її, зокрема, така закупівля відбувається на ринку на добу на перед, на внутрішньодобовому ринку, у трейдерів або через Українську енергетичну біржу. Постачальники не зобов’язані імпортувати електроенергію для постачання її споживачу.
Також наголошуємо, що ні Законом «Про ринок електричної енергії» ні Правилами ринку ні Ліцензійними умовами не передбачено обов’язку для учасників укладати такі договори, аби мати можливість здійснювати постачання електричної енергії.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей.
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
Також повідомляємо, що ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» здійснює купівлю великих обсягів електричної енергії за двосторонніми договорами, що не заборонено чинним законодавством. Ціна за 1 кВт*годину електричної енергії, купленої на підставі двостороннього договору, відрізняється від зовнішньоекономічними контрактами, а саме, є меншою. Окремо хочемо зауважити, що ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» має значний досвід постачання споживачам та закуповує електричну енергію в українських виробників, трейдерів, тощо, а не імпортує її. Жодного обов’язку імпортувати електричну енергію для постачання її споживачам чинне законодавство не містить.
Наголошуємо, що зазначені вище умови тендерної документації дискримінують
ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ», та порушує наші законні права та інтереси.
- договору з імпорту електричної енергії (крім РФ, РБ) дійсного на 2023-2024 рр.
- договору (діючого на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю) на оптову закупівлю електричної енергії (завірену копію) на 2023-2024 рр.
Також відповідно до додатку 1 тендерної документації передбачено - Підтвердження наявності у постачальника досвіду виконання договору з імпорту електричної енергії крім РФ, РБ. (Довідка про обсяги електричної енергії поставленої за зовнішньоекономічними контрактами видана НЕК ПРАТ УКРЕНЕРГО) здійсненого до дня оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю.
Наголошуємо, що такі вимоги тендерної документації є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію на цій закупівлі. Також звертаємо вашу увагу, що такі вимоги є незаконними у зв’язку з чим повідомляємо наступне.
Звертаємо вашу увагу також на те, що відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 - у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Таким чином у випадку закупівлі, зокрема, електричної енергії Замовник не може встановлювати і тендерній документації інших вимог окрім тих що визначені національними стандартами.
Повідомляємо, що на сьогодні в Україні діє національний стандарт ДСТУ EN 50160-2014. Згідно з ДСТУ EN 50160-2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» цей стандарт установлює терміни та значення для основних характеристик напруги в точках приєднання користувачів до електричних мереж змінного струму низької, середньої та високої напруги загальної призначеності в нормальних умовах експлуатування.
Наголошуємо, що жодним національним стандартом, зокрема, ДСТУ EN 50160-2014 не передбачено необхідність складання чи подання договору з імпорту електричної енергії, договору на оптову закупівлю електричної енергії чи довідки про обсяги електричної енергії поставленої за зовнішньоекономічними контрактами видана НЕК ПРАТ УКРЕНЕРГО.
Таким чином, вимога про надання у складі тендерної пропозиції:
- договору з імпорту електричної енергії (крім РФ, РБ) дійсного на 2023-2024 рр.
-договору (діючого на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю) на оптову закупівлю електричної енергії (завірену копію) на 2023-2024 рр;
- довідки про обсяги електричної енергії поставленої за зовнішньоекономічними контрактами видана НЕК ПРАТ УКРЕНЕРГО,
є такими, що суперечить, зокрема, Особливостям та ДСТУ EN 50160-2014.
Також варто зауважити, що статтею 4 Закону України «Про ринок електричної енергії» передбачено - учасники ринку електричної енергії провадять свою діяльність на ринку електричної енергії на договірних засадах. Також цією ж статтею передбачено перелік необхідних договорів, серед яких немає договорів з імпорту електричної енергії чи договору на оптову закупівлю електричної енергії. Такі договори не є обов’язковими для електропостачальників, адже вони закуповують електричну енергію для постачання споживачам на внутрішньому ринку, а не імпортують її, зокрема, така закупівля відбувається на ринку на добу на перед, на внутрішньодобовому ринку, у трейдерів або через Українську енергетичну біржу. Постачальники не зобов’язані імпортувати електроенергію для постачання її споживачу.
Також наголошуємо, що ні Законом «Про ринок електричної енергії» ні Правилами ринку ні Ліцензійними умовами не передбачено обов’язку для учасників укладати такі договори, аби мати можливість здійснювати постачання електричної енергії.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей.
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
Також повідомляємо, що ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» здійснює купівлю великих обсягів електричної енергії за двосторонніми договорами, що не заборонено чинним законодавством. Ціна за 1 кВт*годину електричної енергії, купленої на підставі двостороннього договору, відрізняється від зовнішньоекономічними контрактами, а саме, є меншою. Окремо хочемо зауважити, що ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» має значний досвід постачання споживачам та закуповує електричну енергію в українських виробників, трейдерів, тощо, а не імпортує її. Жодного обов’язку імпортувати електричну енергію для постачання її споживачам чинне законодавство не містить.
Наголошуємо, що зазначені вище умови тендерної документації дискримінують
ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ», та порушує наші законні права та інтереси.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно з пунктом 4 додатку 3 тендерної документації передбачено - для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії в осінньо-зимовий період, та в умовах можливого надзвичайного стану в енергетиці, Постачальник повинен мати можливість здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в необхідному обсязі та якості, що за належних умов забезпечать безперебійне постачання для задоволення попиту на споживання електричної енергії Споживачем, для чого необхідно підтвердити наявність (завірену копію) у постачальника діючого (на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю):
- договору з імпорту електричної енергії (крім РФ, РБ) дійсного на 2023-2024 рр.
- договору (діючого на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю) на оптову закупівлю електричної енергії (завірену копію) на 2023-2024 рр.
Також відповідно до додатку 1 тендерної документації передбачено - Підтвердження наявності у постачальника досвіду виконання договору з імпорту електричної енергії крім РФ, РБ. (Довідка про обсяги електричної енергії поставленої за зовнішньоекономічними контрактами видана НЕК ПРАТ УКРЕНЕРГО) здійсненого до дня оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю.
Наголошуємо, що такі вимоги тендерної документації є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію на цій закупівлі. Також звертаємо вашу увагу, що такі вимоги є незаконними у зв’язку з чим повідомляємо наступне.
Звертаємо вашу увагу також на те, що відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 - у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Таким чином у випадку закупівлі, зокрема, електричної енергії Замовник не може встановлювати і тендерній документації інших вимог окрім тих що визначені національними стандартами.
Повідомляємо, що на сьогодні в Україні діє національний стандарт ДСТУ EN 50160-2014. Згідно з ДСТУ EN 50160-2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» цей стандарт установлює терміни та значення для основних характеристик напруги в точках приєднання користувачів до електричних мереж змінного струму низької, середньої та високої напруги загальної призначеності в нормальних умовах експлуатування.
Наголошуємо, що жодним національним стандартом, зокрема, ДСТУ EN 50160-2014 не передбачено необхідність складання чи подання договору з імпорту електричної енергії, договору на оптову закупівлю електричної енергії чи довідки про обсяги електричної енергії поставленої за зовнішньоекономічними контрактами видана НЕК ПРАТ УКРЕНЕРГО.
Таким чином, вимога про надання у складі тендерної пропозиції:
- договору з імпорту електричної енергії (крім РФ, РБ) дійсного на 2023-2024 рр.
-договору (діючого на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю) на оптову закупівлю електричної енергії (завірену копію) на 2023-2024 рр;
- довідки про обсяги електричної енергії поставленої за зовнішньоекономічними контрактами видана НЕК ПРАТ УКРЕНЕРГО,
є такими, що суперечить, зокрема, Особливостям та ДСТУ EN 50160-2014.
Також варто зауважити, що статтею 4 Закону України «Про ринок електричної енергії» передбачено - учасники ринку електричної енергії провадять свою діяльність на ринку електричної енергії на договірних засадах. Також цією ж статтею передбачено перелік необхідних договорів, серед яких немає договорів з імпорту електричної енергії чи договору на оптову закупівлю електричної енергії. Такі договори не є обов’язковими для електропостачальників, адже вони закуповують електричну енергію для постачання споживачам на внутрішньому ринку, а не імпортують її, зокрема, така закупівля відбувається на ринку на добу на перед, на внутрішньодобовому ринку, у трейдерів або через Українську енергетичну біржу. Постачальники не зобов’язані імпортувати електроенергію для постачання її споживачу.
Також наголошуємо, що ні Законом «Про ринок електричної енергії» ні Правилами ринку ні Ліцензійними умовами не передбачено обов’язку для учасників укладати такі договори, аби мати можливість здійснювати постачання електричної енергії.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей.
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
Також повідомляємо, що ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» здійснює купівлю великих обсягів електричної енергії за двосторонніми договорами, що не заборонено чинним законодавством. Ціна за 1 кВт*годину електричної енергії, купленої на підставі двостороннього договору, відрізняється від зовнішньоекономічними контрактами, а саме, є меншою. Окремо хочемо зауважити, що ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» має значний досвід постачання споживачам та закуповує електричну енергію в українських виробників, трейдерів, тощо, а не імпортує її. Жодного обов’язку імпортувати електричну енергію для постачання її споживачам чинне законодавство не містить.
Наголошуємо, що зазначені вище умови тендерної документації дискримінують
ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ», та порушує наші законні права та інтереси.
Аналогічної думки притримується і орган оскарження у своєму рішенні №20088-р/пк-пз від 13.12.2023 (UA-2023-11-24-001012-a)
Доказом порушених прав є, зокрема, ДСТУ EN 50160-2014 та рішення №20088-р/пк-пз від 13.12.2023.
- договору з імпорту електричної енергії (крім РФ, РБ) дійсного на 2023-2024 рр.
- договору (діючого на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю) на оптову закупівлю електричної енергії (завірену копію) на 2023-2024 рр.
Також відповідно до додатку 1 тендерної документації передбачено - Підтвердження наявності у постачальника досвіду виконання договору з імпорту електричної енергії крім РФ, РБ. (Довідка про обсяги електричної енергії поставленої за зовнішньоекономічними контрактами видана НЕК ПРАТ УКРЕНЕРГО) здійсненого до дня оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю.
Наголошуємо, що такі вимоги тендерної документації є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію на цій закупівлі. Також звертаємо вашу увагу, що такі вимоги є незаконними у зв’язку з чим повідомляємо наступне.
Звертаємо вашу увагу також на те, що відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 - у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Таким чином у випадку закупівлі, зокрема, електричної енергії Замовник не може встановлювати і тендерній документації інших вимог окрім тих що визначені національними стандартами.
Повідомляємо, що на сьогодні в Україні діє національний стандарт ДСТУ EN 50160-2014. Згідно з ДСТУ EN 50160-2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» цей стандарт установлює терміни та значення для основних характеристик напруги в точках приєднання користувачів до електричних мереж змінного струму низької, середньої та високої напруги загальної призначеності в нормальних умовах експлуатування.
Наголошуємо, що жодним національним стандартом, зокрема, ДСТУ EN 50160-2014 не передбачено необхідність складання чи подання договору з імпорту електричної енергії, договору на оптову закупівлю електричної енергії чи довідки про обсяги електричної енергії поставленої за зовнішньоекономічними контрактами видана НЕК ПРАТ УКРЕНЕРГО.
Таким чином, вимога про надання у складі тендерної пропозиції:
- договору з імпорту електричної енергії (крім РФ, РБ) дійсного на 2023-2024 рр.
-договору (діючого на день оприлюднення оголошення про тендерну закупівлю) на оптову закупівлю електричної енергії (завірену копію) на 2023-2024 рр;
- довідки про обсяги електричної енергії поставленої за зовнішньоекономічними контрактами видана НЕК ПРАТ УКРЕНЕРГО,
є такими, що суперечить, зокрема, Особливостям та ДСТУ EN 50160-2014.
Також варто зауважити, що статтею 4 Закону України «Про ринок електричної енергії» передбачено - учасники ринку електричної енергії провадять свою діяльність на ринку електричної енергії на договірних засадах. Також цією ж статтею передбачено перелік необхідних договорів, серед яких немає договорів з імпорту електричної енергії чи договору на оптову закупівлю електричної енергії. Такі договори не є обов’язковими для електропостачальників, адже вони закуповують електричну енергію для постачання споживачам на внутрішньому ринку, а не імпортують її, зокрема, така закупівля відбувається на ринку на добу на перед, на внутрішньодобовому ринку, у трейдерів або через Українську енергетичну біржу. Постачальники не зобов’язані імпортувати електроенергію для постачання її споживачу.
Також наголошуємо, що ні Законом «Про ринок електричної енергії» ні Правилами ринку ні Ліцензійними умовами не передбачено обов’язку для учасників укладати такі договори, аби мати можливість здійснювати постачання електричної енергії.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей.
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині.
Також повідомляємо, що ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» здійснює купівлю великих обсягів електричної енергії за двосторонніми договорами, що не заборонено чинним законодавством. Ціна за 1 кВт*годину електричної енергії, купленої на підставі двостороннього договору, відрізняється від зовнішньоекономічними контрактами, а саме, є меншою. Окремо хочемо зауважити, що ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» має значний досвід постачання споживачам та закуповує електричну енергію в українських виробників, трейдерів, тощо, а не імпортує її. Жодного обов’язку імпортувати електричну енергію для постачання її споживачам чинне законодавство не містить.
Наголошуємо, що зазначені вище умови тендерної документації дискримінують
ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ», та порушує наші законні права та інтереси.
Аналогічної думки притримується і орган оскарження у своєму рішенні №20088-р/пк-пз від 13.12.2023 (UA-2023-11-24-001012-a)
Доказом порушених прав є, зокрема, ДСТУ EN 50160-2014 та рішення №20088-р/пк-пз від 13.12.2023.
×
-
Назва доказу:
ДСТУ EN 50160-2014
-
Опис доказу:
ДСТУ EN 50160-2014
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ EN 50160-2014.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації