• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 44320000-9 Кабелі та супутня продукція (Закупівля кабелю та кабельної продукції для філії "Середньодніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")

Торги не відбулися

16 085.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 160.85 UAH
Період оскарження: 29.01.2024 09:52 - 03.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

незаконні дії Замовника

Номер: f565450b781c48a580c1f187a48d9b56
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-29-001581-a.a1
Назва: незаконні дії Замовника
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, була оголошена закупівля «ДК 021:2015 код 44320000-9 Кабелі та супутня продукція (Закупівля кабелю та кабельної продукції для філії "Середньодніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")». Протоколом № 861 від 08 лютого 2024, уповноваженою особою філії «Середньодніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» було дискваліфікавано Фізичну особу-підприємеця Костенка Євгена Вікторовича по процедурі закупівлі ««ДК 021:2015 код 44320000-9 Кабелі та супутня продукція (Закупівля кабелю та кабельної продукції для філії "Середньодніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")».» Фізична особа-підприємець Костенко Євгеній Вікторович не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) з наступних підстав: вважаю що замовником не надано право на виправлення виявленої невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. І таке виправлення не призвило до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте замовник суперечить своєму рішенню та порушує вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупілі» , а саме дискримінує учасника та рівне ставлення до нього, обєктивно та неупереджено визначає переможцем процедури іншого учасника. Однак, рішення мотивовано тим, що тендерну пропозицію ФОП Костенко Є. В. неправомірно дискваліфіковано, оскільки у своєму протоколі Замовник в обґрунтування протиправності рішення, посилається на наступні факти та обставини, обґрунтовуючи їх наступним. Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ФОП Костенко Є. В. з підстав, наведених в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 08 лютого 2024 р., Замовник порушив вимоги постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), та, як наслідок, неправомірно перейшов до розгляду іншого учасника. Тим самим, Замовник, порушив право ФОП Костенко Є. В. на об`єктивний та неупереджений розгляд її тендерної пропозиції, що є порушенням вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, на думку ФОП Костенко Є. В., рішення не є законним та обґрунтованим, а підстави для відхилення пропозиції відсутні. Таким чином, рішення Замовника повинно ґрунтуватися на верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення обґрунтованим на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, підтверджених тими доказами, які були досліджені тендерним комітетом, з наданням оцінки всім аргументам учасника. Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закону України «Про публічні закупівлі» Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Зокрема, відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим тендерний комітет порушив дану норму. Критеріями оцінки тендерний комітет визначив - ціна. Відповідно до ст.3 Закону № 3659 основним завданням Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині: 1) здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб`єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції; 2) контролю за концентрацією, узгодженими діями суб`єктів господарювання та дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції під час регулювання цін (тарифів) на товари, що виробляються (реалізуються) суб`єктами природних монополій; 3) сприяння розвитку добросовісної конкуренції; 4) методичного забезпечення застосування законодавства про захист економічної конкуренції; 5) здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері державних закупівель; 6) проведення моніторингу державної допомоги суб`єктам господарювання та здійснення контролю за допустимістю такої допомоги для конкуренції. Антимонопольний комітет України будує свою діяльність на принципах: законності; гласності; захисту конкуренції на засадах рівності фізичних та юридичних осіб перед законом та пріоритету прав споживачів. (стаття 4 Закону № 3659). На підставі вищевикладеного уповноваженою особою Державне підприємство "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" розглянув пропозицію ФОП Костенко Є. В. з порушенням номр Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), дискримінував учасника та рівне ставлення до нього, тим самим порушив принцип відкритості та прозорості, максимальної економії. Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Розділу X Прикінцевих та Перехідних положень ЗУ Про публічні закупівлі, а також та ст. 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі, не відхилення тендерної пропозиції такого учасника, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми будемо звертатися до АМКУ, так як обраний Вами переможець ПОВНІСТЮ не відповідає багатьом умовам Вашої тендерної документації. Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів, в тому числі до аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель. У разі, не відхилення тендерної пропозиції такого учасника, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів, в тому числі до аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику. Замовник розглянувши та вивчивши інформацію, викладену у вимозі, повідомляє наступне: Замовником у Технічній специфікації Додаток №3 Тендерної документації чітко зазначено, що Учасник повинен заповнити колонку “Характеристики запропонованого учасником товару (колонка заповнюється учасником)”. Крім того зазначено, що саме повинен заповнити Учасник, це: Найменування Товару (запропонованого Учасником)*:____________ Назва виробника:______ Країна виробника:________ Параметри:__________ Учасником ФОП Костенко Є.В. у заповненій та завантаженій Технічній специфікації зазначено: Назва виробник IN-THERM та технічні параметри. Учасник не зазначив: найменування Товару (запропонованого Учасником) та країну виробника. При проведені кваліфікації Замовником через загальнодоступні ресурси (інтернет) було з’ясовано, що виробник IN-THERM має два Товари з потужністю 40 Вт/м, а саме: Model: SRL(10-40W)-2-2CR та Model: Model: SRL(10-40W)-2, які між собою відрізняються по технічним характеристикам від технічних характеристик зазначених у Тендерній документації, а саме в Додатку 3 Технічної специфікації. Відповідно до абзацу 1 та 2 п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто Тендерна пропозиція не містила інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його Тендерній пропозиції, а саме найменування Товару (запропонованого Учасником). Враховуючи вище зазначене, Тендерна пропозиція не відповідала умовам Технічної специфікації Тендерної документації, а виправлення даних невідповідностей в інформації та/або документах, не може бути здійснено Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки дане виправлення приведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його Тендерної пропозиції, найменування Товару. Крім того, ФОП Костенко Є.В. в вимозі посилається на наступне - «На підставі вищевикладеного уповноваженою особою Державне підприємство "Східний гірничо-збагачувальний комбінат"», що не відповідає дійсності, оскільки оцінка проводилася уповноваженою особою філії «Середньодніпровської ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго». Також, в вимозі зазначено, що «Обраний Вами переможець ПОВНІСТЮ не відповідає багатьом умовам Вашої тендерної документації. Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця». Але, слід зауважити, що станом на 14.02.2024 по закупці ДК 021:2015 код 44320000-9 Кабелі та супутня продукція (Закупівля кабелю та кабельної продукції для філії "Середньодніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") не визначено переможця, а тому, вищезазначене твердження ФОП Костенко Є.В. є надуманим та необґрунтованим. Таким чином, пропозиція Учасника ФОП Костенко Є.В. правомірно відхилена Замовником відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Підстави для задоволення вимоги відсутні. На підставі вищевикладеного вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено