• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Запасні частини до транспортних засобів

Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2024 21:54 - 07.02.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: b2440e19eb6f42eeb83b5fede6c65c8c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-015904-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, Просимо виключити з вимог до учасників тендеру дискримінаційні умови: наявність складу бази (склад) готової продукції ( в територіальних межах Львівської області), та наявність асортименту товару. Дана вимога обов’язково документально підтверджується учасником. При аварійному ремонті вантажної та/або легкової техніки поставка Товару здійснюється протягом 2 (двох) годин. Учасник повинен гарантувати наявність в нього можливості здійснювати поставку товару ЦІЛОДОБОВО Причому дані умови не є потрібними для виконання договору про закупівлю, є надуманими та спрямовані на штучне обмеження кола можливих учасників. Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір. Однак тендерна документація Замовника містить вимоги та вимагає від учасників надання документів, що не є потрібними для виконання договору, надумані та спрямовані на штучне обмеження кола учасників й створення умов невизначеності для свавільного відхилення тендерних пропозицій: Однак Тендерною документацією даної закупівлі встановлені незвичайні, дискримінаційні й обтяжливі вимоги до учасників, дотримання яких не потрібне для виконання договору про закупівлю. Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною. Фактично Замовник намагається залучити до закупівлі лише суб’єктів, у яких завідомо вищі ціни, та намагається усунути суб’єктів, які надають послуги дешевше. Однак тендерна документація Замовника містить вимоги до учасників, що не вищенаведеним приписам законодавства не відповідають й сприяють дискримінації учасників. Отже, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та повинен дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до усіх учасників, відповідно до частини 4 статті 22 та пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5 Закону № 922. Дякую за увагу до мого запиту. Я сподіваюся на конструктивну відповідь та на підтримку рівних можливостей учасників тендеру.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону). Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Відповідно до вищенаведеного, підстави для внесення змін до Тендерної документації – відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.02.2024 01:01