-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Аварійний поточний ремонт частини металевої покрівлі навчального корпусу № 1 КНЕУ ім. В. Гетьмана за адресою: м. Київ, просп. Берестейський (Перемоги), 54/1 (45261000-4 Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи)
Завершена
225 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 125.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2024 19:00 - 31.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення Замовника
Номер:
d3856f8546d3408099efb9bf3acc16be
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-26-015471-a.b3
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА
на рішення Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (Відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-26-015471-a. Предметом закупівлі є, - «Аварійний поточний ремонт частини металевої покрівлі навчального корпусу № 1 КНЕУ ім. В. Гетьмана за адресою: м. Київ, просп. Берестейський (Перемоги), 54/1 (45261000-4 Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи)».
Фізична особа - підприємець Павленко Сергій Олександрович (надалі - ФОП Павленко С. О., або Учасник) виявив бажання взяти участь у цій закупівлі та відповідно до чинного законодавства і згідно з тендерною документацією Замовника подав свою тендерну пропозицію.
За результатами проведеного аукціону переможцем став ФОП Павленко С. О., як учасник, що запропонував найбільш вигідну ціну закупівлі.
Проте, за результатами розгляду пропозиції, Замовником було прийнято неправомірне рішення про відхилення пропозиції ФОП Павленко С. О. (протокол від 08 лютого 2024 р. № 04К-24ВТ-2 щодо прийняття рішення уповноваженої особи у сфері публічних закупівель).
Це рішення Замовника було скасоване відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.02.2024 № 3441-р/пк-пз за результатами розгляду скарги ФОП Павленко С. О.
Після скасування зазначеного рішення Замовник перейшов до розгляду пропозиції ФОП Павленко С. О. та знову відхилив його пропозицію (протокол від 06 березня 2024 р. № 04К-24ВТ-7).
Цього разу підставою для відхилення пропозиції Учасника зазначено наступне –
“..на виконання вимоги про усунення невідповідностей в інших документах, що вимагаються Замовником (п.п. 3), Учасник повинен був надати Скан-копії дозволів***/декларацій*** (***що чинні на 2024 рік, або чинні на дату подання тендерної пропозиції, з листом-гарантією (складеним в довільній формі), що їхню дію буде продовжено на термін, достатній для виконання договору) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на наступні роботи: - зварювальні роботи, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійний частин.
На підтвердження вищезазначеної вимоги Учасник завантажив Довідку пояснення стосовно строку дії документів дозвільного характеру від 01.03.2024 № 005/015471 та Лист-гарантію щодо терміну дії дозволів та декларацій від 01.03.2024 № 006/015471.
Також ФОП Павленко С.О. було надано Дозвіл від 14.09.2015 № 2305.15.32 щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРМОНТАЖЛЮКС» на зварювальні роботи та Декларацію відповідності матеріально–технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «СІГМАІНЖИНІРИНГ» на зварювальні роботи, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійний частин, що не відповідає вимогам тендерної документації. Оскільки ці документи вимагались саме від учасника процедури закупівлі – або фізичної особи-підприємця, або юридичної особи, або об’єднання учасників.”.
Тому на думку Замовника, подана тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню згідно з абзацом п’ятим підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим порушено вимоги, встановлені Замовником в підпункті 4.2 пункту 4 «Наявність відповідного дозволу або ліцензії» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації.
ФОП Павленко С. О. не погоджується з таким рішенням Замовника про відхилення пропозиції, вважає його дії такими, що порушує права та інтереси Учасника, також ці дії Замовника порушують норми чинного Законодавства, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель.
Так, щодо підстави відхилення повідомляємо таке –
підпунктом 4.2 пункту 4 «Наявність відповідного дозволу або ліцензії» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації, на який посилається Замовник, не конкретизується, що відповідний дозвіл або ліцензія повинна належати саме Учаснику чи об’єднанню учасників.
Водночас, нікчемним є посилання Замовника для обґрунтування відхилення на те, що у складі тендерної пропозиції ФОП Павленка С.О. наявна Довідка про не надання в складі пропозиції документів, що не передбачені для Учасника процедури закупівлі, від 02.02.2024 № 004/015471, за якою ФОП Павленко С.О. стверджує, що не об’єднується з іншими учасниками для участі в даній процедурі закупівлі, тому не надає документи, що вимагаються від об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі. Також міститься Довідка про незалучення субпідрядників від 02.02.2024 № 005/015471 щодо не залучення субпідрядників/співвиконавців.
Так, дійсно Учасник не об’єднується з іншими учасниками процедури і підтверджує незалучення субпідрядників для виконання робіт/послуг, що перевищують 20% їх вартості, як це і вимагається п. 8.1. тендерної документації Замовника. Тому Учасник ніяким чином не обмежувався і мав право надати відповідні документи субпідрядників, що будуть виконувати роботи/послуги в межах 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Отже, тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам Тендерної документації не підпадає під ознаки передбачені абзацом п’ятим підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Вважаємо, що оскаржуваним Рішенням Замовник порушив: п.1 ст. 5, абз.6 п.п. 1 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП Павленко С. О., адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ФОП Павленко С. О.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником.
Відповідно до ч. 1 ст. 55 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством.
ФОП Павленко С. О. є суб’єктом господарювання, зареєстрованим в Єдиному Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за № 3410817614.
Незаконне відхилення пропозиції, порушує майнові права Учасника на отримання прибутку, як суб’єкта господарювання, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ч. 5 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.п. 55-59 Особливостей здійснення публічних закупівель, ст. 42 Конституції України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Павленка Сергія Олександровича за процедурою закупівлі — "Аварійний поточний ремонт частини металевої покрівлі навчального корпусу № 1 КНЕУ ім. В. Гетьмана за адресою: м. Київ, просп. Берестейський (Перемоги), 54/1 (45261000-4 Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи)" зазначене у протоколі від 06 березня 2024 р. № 04К-24ВТ-7;
- прийняти рішення про визнання Фізичної особи-підприємця Павленка Сергія Олександровича переможцем процедури закупівлі — «Аварійний поточний ремонт частини металевої покрівлі навчального корпусу № 1 КНЕУ ім. В. Гетьмана за адресою: м. Київ, просп. Берестейський (Перемоги), 54/1 (45261000-4 Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи)» та про намір укласти договір на закупівлю.
Додатки:
1. Витяг з ЄДРПОУ.
2. Довідка від 01.03.2024 № 005/015471.
3. Лист-гарантія від 01.03.2024 № 006/015471.
4. Дозвіл від 14.09.2015 № 2305.15.32.
5. Довідка від 02.02.2024 № 004/015471.
6. Довідка від 02.02.2024 № 005/015471.
Керівник ____КЕП___ Сергій ПАВЛЕНКО
Б.П.
Пов'язані документи:
Учасник
- 003. Оскарження АМКУ 2.0 015471-а.rar 11.03.2024 13:04
- sign.p7s 11.03.2024 13:05
- Рішення від 13.03.2024 № 4600.pdf 13.03.2024 16:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.03.2024 № 5231.pdf 25.03.2024 12:36
- Рішення від 22.03.2024 № 5231.pdf 27.03.2024 14:50
- 04-24 Пояснення по суті скарги від 15.03.2024.pdf 15.03.2024 19:35
- 04-24 Пояснення по суті скарги від 15.03.2024.pdf.p7s 15.03.2024 19:35
- Матеріали до пояснення від 15.03.2024.rar.p7s.zip 15.03.2024 19:36
- 04-24 Пояснення по суті скарги від 2024.03.15.doc 15.03.2024 19:36
- Протокол № 04К-24ВТ-10.pdf.p7s 27.03.2024 16:50
- Протокол № 04К-24ВТ-10.pdf 27.03.2024 16:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.03.2024 13:29
Дата розгляду скарги:
22.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.03.2024 16:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.03.2024 14:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ВИРІШИЛА:
1. Відповідно до вимог Закону, Особливостей здійснення публічних закупівель, Положення про уповноважену особу у сфері публічних закупівель Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, затвердженого Вченою радою Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана від 17.11.2022 (протокол № 4) та введеного в дію наказом від 17.11.2022 № 489, виконати рішення Комісії та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Павленка Сергія Олександровича та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕАТОР КОМПАНІ» переможцем процедури закупівлі — «Аварійний поточний ремонт частини металевої покрівлі навчального корпусу № 1 КНЕУ ім. В. Гетьмана за адресою: м. Київ, просп. Берестейський (Перемоги), 54/1 (45261000-4 Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи)», код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45261000-4 Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи» (закупівля: UA-2024-01-26-015471-a).
2. Провести повторний розгляд тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Павленка Сергія Олександровича. Першим днем розгляду вважати 27 березня 2024 року.
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття цього рішення відповідну інформацію згідно з п. 67 Особливостей здійснення публічних закупівель.
(Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою у сфері публічних закупівель від 27.03.2024 № 04К-24ВТ-10)
Пункт скарги
Номер:
03e26af12b25469583e7df660125ca13
Заголовок пункту скарги:
Оскарження дій Замовника
Опис заперечення:
ФОП Павленко С. О. не погоджується з таким рішенням Замовника про відхилення пропозиції, вважає його дії такими, що порушує права та інтереси Учасника, також ці дії Замовника порушують норми чинного Законодавства, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель.
Так, щодо підстави відхилення повідомляємо таке –
підпунктом 4.2 пункту 4 «Наявність відповідного дозволу або ліцензії» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації, на який посилається Замовник, не конкретизується, що відповідний дозвіл або ліцензія повинна належати саме Учаснику чи об’єднанню учасників.
Водночас, нікчемним є посилання Замовника для обґрунтування відхилення на те, що у складі тендерної пропозиції ФОП Павленка С.О. наявна Довідка про не надання в складі пропозиції документів, що не передбачені для Учасника процедури закупівлі, від 02.02.2024 № 004/015471, за якою ФОП Павленко С.О. стверджує, що не об’єднується з іншими учасниками для участі в даній процедурі закупівлі, тому не надає документи, що вимагаються від об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі. Також міститься Довідка про незалучення субпідрядників від 02.02.2024 № 005/015471 щодо не залучення субпідрядників/співвиконавців.
Так, дійсно Учасник не об’єднується з іншими учасниками процедури і підтверджує незалучення субпідрядників для виконання робіт/послуг, що перевищують 20% їх вартості, як це і вимагається п. 8.1. тендерної документації Замовника. Тому Учасник ніяким чином не обмежувався і мав право надати відповідні документи субпідрядників, що будуть виконувати роботи/послуги в межах 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Отже, тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам Тендерної документації не підпадає під ознаки передбачені абзацом п’ятим підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Вважаємо, що оскаржуваним Рішенням Замовник порушив: п.1 ст. 5, абз.6 п.п. 1 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Так, щодо підстави відхилення повідомляємо таке –
підпунктом 4.2 пункту 4 «Наявність відповідного дозволу або ліцензії» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації, на який посилається Замовник, не конкретизується, що відповідний дозвіл або ліцензія повинна належати саме Учаснику чи об’єднанню учасників.
Водночас, нікчемним є посилання Замовника для обґрунтування відхилення на те, що у складі тендерної пропозиції ФОП Павленка С.О. наявна Довідка про не надання в складі пропозиції документів, що не передбачені для Учасника процедури закупівлі, від 02.02.2024 № 004/015471, за якою ФОП Павленко С.О. стверджує, що не об’єднується з іншими учасниками для участі в даній процедурі закупівлі, тому не надає документи, що вимагаються від об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі. Також міститься Довідка про незалучення субпідрядників від 02.02.2024 № 005/015471 щодо не залучення субпідрядників/співвиконавців.
Так, дійсно Учасник не об’єднується з іншими учасниками процедури і підтверджує незалучення субпідрядників для виконання робіт/послуг, що перевищують 20% їх вартості, як це і вимагається п. 8.1. тендерної документації Замовника. Тому Учасник ніяким чином не обмежувався і мав право надати відповідні документи субпідрядників, що будуть виконувати роботи/послуги в межах 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Отже, тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам Тендерної документації не підпадає під ознаки передбачені абзацом п’ятим підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Вважаємо, що оскаржуваним Рішенням Замовник порушив: п.1 ст. 5, абз.6 п.п. 1 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (Відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-26-015471-a. Предметом закупівлі є, - «Аварійний поточний ремонт частини металевої покрівлі навчального корпусу № 1 КНЕУ ім. В. Гетьмана за адресою: м. Київ, просп. Берестейський (Перемоги), 54/1 (45261000-4 Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи)».
Фізична особа - підприємець Павленко Сергій Олександрович (надалі - ФОП Павленко С. О., або Учасник) виявив бажання взяти участь у цій закупівлі та відповідно до чинного законодавства і згідно з тендерною документацією Замовника подав свою тендерну пропозицію.
За результатами проведеного аукціону переможцем став ФОП Павленко С. О., як учасник, що запропонував найбільш вигідну ціну закупівлі.
Проте, за результатами розгляду пропозиції, Замовником було прийнято неправомірне рішення про відхилення пропозиції ФОП Павленко С. О. (протокол від 08 лютого 2024 р. № 04К-24ВТ-2 щодо прийняття рішення уповноваженої особи у сфері публічних закупівель).
Це рішення Замовника було скасоване відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.02.2024 № 3441-р/пк-пз за результатами розгляду скарги ФОП Павленко С. О.
Після скасування зазначеного рішення Замовник перейшов до розгляду пропозиції ФОП Павленко С. О. та знову відхилив його пропозицію (протокол від 06 березня 2024 р. № 04К-24ВТ-7).
Цього разу підставою для відхилення пропозиції Учасника зазначено наступне –
“..на виконання вимоги про усунення невідповідностей в інших документах, що вимагаються Замовником (п.п. 3), Учасник повинен був надати Скан-копії дозволів***/декларацій*** (***що чинні на 2024 рік, або чинні на дату подання тендерної пропозиції, з листом-гарантією (складеним в довільній формі), що їхню дію буде продовжено на термін, достатній для виконання договору) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на наступні роботи: - зварювальні роботи, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійний частин.
На підтвердження вищезазначеної вимоги Учасник завантажив Довідку пояснення стосовно строку дії документів дозвільного характеру від 01.03.2024 № 005/015471 та Лист-гарантію щодо терміну дії дозволів та декларацій від 01.03.2024 № 006/015471.
Також ФОП Павленко С.О. було надано Дозвіл від 14.09.2015 № 2305.15.32 щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРМОНТАЖЛЮКС» на зварювальні роботи та Декларацію відповідності матеріально–технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «СІГМАІНЖИНІРИНГ» на зварювальні роботи, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійний частин, що не відповідає вимогам тендерної документації. Оскільки ці документи вимагались саме від учасника процедури закупівлі – або фізичної особи-підприємця, або юридичної особи, або об’єднання учасників.”.
Тому на думку Замовника, подана тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню згідно з абзацом п’ятим підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим порушено вимоги, встановлені Замовником в підпункті 4.2 пункту 4 «Наявність відповідного дозволу або ліцензії» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації.
ФОП Павленко С. О. не погоджується з таким рішенням Замовника про відхилення пропозиції, вважає його дії такими, що порушує права та інтереси Учасника, також ці дії Замовника порушують норми чинного Законодавства, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель.
Так, щодо підстави відхилення повідомляємо таке –
підпунктом 4.2 пункту 4 «Наявність відповідного дозволу або ліцензії» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації, на який посилається Замовник, не конкретизується, що відповідний дозвіл або ліцензія повинна належати саме Учаснику чи об’єднанню учасників.
Водночас, нікчемним є посилання Замовника для обґрунтування відхилення на те, що у складі тендерної пропозиції ФОП Павленка С.О. наявна Довідка про не надання в складі пропозиції документів, що не передбачені для Учасника процедури закупівлі, від 02.02.2024 № 004/015471, за якою ФОП Павленко С.О. стверджує, що не об’єднується з іншими учасниками для участі в даній процедурі закупівлі, тому не надає документи, що вимагаються від об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі. Також міститься Довідка про незалучення субпідрядників від 02.02.2024 № 005/015471 щодо не залучення субпідрядників/співвиконавців.
Так, дійсно Учасник не об’єднується з іншими учасниками процедури і підтверджує незалучення субпідрядників для виконання робіт/послуг, що перевищують 20% їх вартості, як це і вимагається п. 8.1. тендерної документації Замовника. Тому Учасник ніяким чином не обмежувався і мав право надати відповідні документи субпідрядників, що будуть виконувати роботи/послуги в межах 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Отже, тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам Тендерної документації не підпадає під ознаки передбачені абзацом п’ятим підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Вважаємо, що оскаржуваним Рішенням Замовник порушив: п.1 ст. 5, абз.6 п.п. 1 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП Павленко С. О., адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ФОП Павленко С. О.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником.
Відповідно до ч. 1 ст. 55 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством.
ФОП Павленко С. О. є суб’єктом господарювання, зареєстрованим в Єдиному Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за № 3410817614.
Незаконне відхилення пропозиції, порушує майнові права Учасника на отримання прибутку, як суб’єкта господарювання, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ч. 5 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.п. 55-59 Особливостей здійснення публічних закупівель, ст. 42 Конституції України,
Фізична особа - підприємець Павленко Сергій Олександрович (надалі - ФОП Павленко С. О., або Учасник) виявив бажання взяти участь у цій закупівлі та відповідно до чинного законодавства і згідно з тендерною документацією Замовника подав свою тендерну пропозицію.
За результатами проведеного аукціону переможцем став ФОП Павленко С. О., як учасник, що запропонував найбільш вигідну ціну закупівлі.
Проте, за результатами розгляду пропозиції, Замовником було прийнято неправомірне рішення про відхилення пропозиції ФОП Павленко С. О. (протокол від 08 лютого 2024 р. № 04К-24ВТ-2 щодо прийняття рішення уповноваженої особи у сфері публічних закупівель).
Це рішення Замовника було скасоване відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.02.2024 № 3441-р/пк-пз за результатами розгляду скарги ФОП Павленко С. О.
Після скасування зазначеного рішення Замовник перейшов до розгляду пропозиції ФОП Павленко С. О. та знову відхилив його пропозицію (протокол від 06 березня 2024 р. № 04К-24ВТ-7).
Цього разу підставою для відхилення пропозиції Учасника зазначено наступне –
“..на виконання вимоги про усунення невідповідностей в інших документах, що вимагаються Замовником (п.п. 3), Учасник повинен був надати Скан-копії дозволів***/декларацій*** (***що чинні на 2024 рік, або чинні на дату подання тендерної пропозиції, з листом-гарантією (складеним в довільній формі), що їхню дію буде продовжено на термін, достатній для виконання договору) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на наступні роботи: - зварювальні роботи, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійний частин.
На підтвердження вищезазначеної вимоги Учасник завантажив Довідку пояснення стосовно строку дії документів дозвільного характеру від 01.03.2024 № 005/015471 та Лист-гарантію щодо терміну дії дозволів та декларацій від 01.03.2024 № 006/015471.
Також ФОП Павленко С.О. було надано Дозвіл від 14.09.2015 № 2305.15.32 щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРМОНТАЖЛЮКС» на зварювальні роботи та Декларацію відповідності матеріально–технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «СІГМАІНЖИНІРИНГ» на зварювальні роботи, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійний частин, що не відповідає вимогам тендерної документації. Оскільки ці документи вимагались саме від учасника процедури закупівлі – або фізичної особи-підприємця, або юридичної особи, або об’єднання учасників.”.
Тому на думку Замовника, подана тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню згідно з абзацом п’ятим підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим порушено вимоги, встановлені Замовником в підпункті 4.2 пункту 4 «Наявність відповідного дозволу або ліцензії» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації.
ФОП Павленко С. О. не погоджується з таким рішенням Замовника про відхилення пропозиції, вважає його дії такими, що порушує права та інтереси Учасника, також ці дії Замовника порушують норми чинного Законодавства, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель.
Так, щодо підстави відхилення повідомляємо таке –
підпунктом 4.2 пункту 4 «Наявність відповідного дозволу або ліцензії» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації, на який посилається Замовник, не конкретизується, що відповідний дозвіл або ліцензія повинна належати саме Учаснику чи об’єднанню учасників.
Водночас, нікчемним є посилання Замовника для обґрунтування відхилення на те, що у складі тендерної пропозиції ФОП Павленка С.О. наявна Довідка про не надання в складі пропозиції документів, що не передбачені для Учасника процедури закупівлі, від 02.02.2024 № 004/015471, за якою ФОП Павленко С.О. стверджує, що не об’єднується з іншими учасниками для участі в даній процедурі закупівлі, тому не надає документи, що вимагаються від об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі. Також міститься Довідка про незалучення субпідрядників від 02.02.2024 № 005/015471 щодо не залучення субпідрядників/співвиконавців.
Так, дійсно Учасник не об’єднується з іншими учасниками процедури і підтверджує незалучення субпідрядників для виконання робіт/послуг, що перевищують 20% їх вартості, як це і вимагається п. 8.1. тендерної документації Замовника. Тому Учасник ніяким чином не обмежувався і мав право надати відповідні документи субпідрядників, що будуть виконувати роботи/послуги в межах 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Отже, тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам Тендерної документації не підпадає під ознаки передбачені абзацом п’ятим підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Вважаємо, що оскаржуваним Рішенням Замовник порушив: п.1 ст. 5, абз.6 п.п. 1 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП Павленко С. О., адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ФОП Павленко С. О.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником.
Відповідно до ч. 1 ст. 55 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством.
ФОП Павленко С. О. є суб’єктом господарювання, зареєстрованим в Єдиному Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за № 3410817614.
Незаконне відхилення пропозиції, порушує майнові права Учасника на отримання прибутку, як суб’єкта господарювання, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ч. 5 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.п. 55-59 Особливостей здійснення публічних закупівель, ст. 42 Конституції України,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати рішення про визначення переможця, скасувати рішення про відхилення ФОП Павленко С.О., визначити переможцем закупівлі ФОП Павленко С.О.
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Номер:
cb805d9291b8489f81f4696fcefa0f5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-26-015471-a.a2
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Скарга:
СКАРГА
на рішення Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (Відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-26-015471-a. Предметом закупівлі є, - «Аварійний поточний ремонт частини металевої покрівлі навчального корпусу № 1 КНЕУ ім. В. Гетьмана за адресою: м. Київ, просп. Берестейський (Перемоги), 54/1 (45261000-4 Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи)».
Фізична особа - підприємець Павленко Сергій Олександрович (надалі - ФОП Павленко С. О., або Учасник) виявив бажання взяти участь у цій закупівлі та відповідно до чинного законодавства і згідно з тендерною документацією Замовника подав свою тендерну пропозицію.
За результатами розгляду пропозиції, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ФОП Павленко С. О. (протокол від 08 лютого 2024 року № 04К-24ВТ-2 щодо прийняття рішення уповноваженої особи у сфері публічних закупівель).
Підставою для відхилення зазначено наступне – “Тендерна пропозиція учасника – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, код за ДРФО 3410817614 (далі також – Учасник), що визначена найбільш економічно вигідною в закупівлі UA-2024-01-26-015471-a, не містить інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, чим порушено вимоги, встановлені замовником в підпункті 1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в підпункті 3.3 пункту 3 «Лист-згода» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації та в додатку 4 «Специфікація та технічні вимоги» до тендерної документації”.
Тому на думку Замовника, подана тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
ФОП Павленко С. О. не може погодитися з таким рішенням Замовника про відхилення пропозиції, вважає його дії такими, що порушує права та інтереси Учасника, також ці дії Замовника порушують норми чинного Законодавства, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель.
Так, щодо підстави відхилення повідомляємо наступне –
Відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель;
Проте, у даній закупівлі Учасник у своїй пропозиції, а саме в формі тендерної пропозиції зазначив про те, що ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо кількості, терміну постачання товарів/надання послуг/виконання робіт, що закуповуються, він має можливість і погоджується забезпечити товарами/послугами/роботами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки. Підтвердив, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо).
Крім того, до тендерної пропозиції, відповідно до п п.3.2, 3.3 Додатку 2 Тендерної документації “Кваліфікаційні критерії,” Учасником надано лист - згоду з умовами договору про закупівлю послуг за державні кошти та з умовами і вимогами, які визначені у специфікації та технічних вимогах (Додаток 4 до тендерної документації), і гарантування їх виконання у вигляді підписаної специфікації та технічних вимог.
Отже, тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, жодним чином не змінює їх зміст та умови, а відтак не підпадає під ознаки передбачені п.п. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
З огляду на відсутність визначення у Тендерній документації певного строку підписання Учасником технічної специфікації, відсутність вимоги про надання такого документу у складі тендерної пропозиції та за умов надання Учасником згоди на гарантування виконання умов договору, а також враховуючи, що пропозиція ФОП Павленко С. О., є найбільш економічно вигідною, посилання Замовника на обставини про відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, на наше переконання не відповідає дійсності, є нікчемним, безпідставною формальною “зачіпкою”, що свідчить про порушення принципів закупівлі: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що оскаржуваним Рішенням Замовник порушив: п.1 ст. 5, п.п. 2 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.п. 2 п 4 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП Павленко С. О., адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ФОП Павленко С. О.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником.
Відповідно до ч. 1 ст. 55 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством.
ФОП Павленко С. О. є суб’єктом господарювання, зареєстрованим в Єдиному Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за № 3410817614.
Незаконне відхилення пропозиції, порушує майнові права Учасника на отримання прибутку, як суб’єкта господарювання, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ч. 5 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.п. 5. 5. Особливостей здійснення публічних закупівель, ст. 42 Конституції України,
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 13.02.2024 20:48
- 002. Оскарження.rar 13.02.2024 20:59
- рішення від 15.02.2024 № 2879.pdf 15.02.2024 15:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.02.2024 № 3441.pdf 26.02.2024 12:23
- рішення від 23.02.2024 № 3441.pdf 28.02.2024 14:57
- 04-24 Пояснення по суті скарги від 2024.02.19.doc 19.02.2024 18:31
- 04-24 Пояснення по суті скарги.pdf 19.02.2024 18:31
- Матеріали до пояснення.rar.p7s.zip 19.02.2024 19:38
- Матеріали до пояснення 2.rar 19.02.2024 22:16
- Матеріали до пояснення 2.rar.p7s.zip 19.02.2024 22:17
- Протокол № 04К-24ВТ-5.pdf 01.03.2024 19:03
- Протокол № 04К-24ВТ-5.pdf.p7s 01.03.2024 19:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.02.2024 20:51
Дата розгляду скарги:
23.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.02.2024 15:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.02.2024 14:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ВИРІШИЛА:
1. Відповідно до вимог Закону, Особливостей здійснення публічних закупівель, Положення про уповноважену особу у сфері публічних закупівель Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, затвердженого Вченою радою Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана від 17.11.2022 (протокол № 4) та введеного в дію наказом від 17.11.2022 № 489, виконати рішення Комісії та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Павленка Сергія Олександровича за процедурою закупівлі — «Аварійний поточний ремонт частини металевої покрівлі навчального корпусу № 1 КНЕУ ім. В. Гетьмана за адресою: м. Київ, просп. Берестейський (Перемоги), 54/1 (45261000-4 Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи)», код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45261000-4 Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи» (закупівля: UA-2024-01-26-015471-a).
2. Провести повторний розгляд тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Павленка Сергія Олександровича. Першим днем розгляду вважати 29 лютого 2024 року.
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття цього рішення відповідну інформацію згідно з п. 67 Особливостей здійснення публічних закупівель.
(Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою у сфері публічних закупівель ід 29.02.2024 № 04К-24ВТ-5)
Скарга
Скасована
КЕП
Неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Номер:
ae98ada70331411f91cff2062e5a94a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-26-015471-a.c1
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (Відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-26-015471-a. Предметом закупівлі є, - «Аварійний поточний ремонт частини металевої покрівлі навчального корпусу № 1 КНЕУ ім. В. Гетьмана за адресою: м. Київ, просп. Берестейський (Перемоги), 54/1 (45261000-4 Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи)».
Пов'язані документи:
Учасник
- 009. Лист-згода з умовами проєкту договору 015471-а .pdf 13.02.2024 20:31
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
13.02.2024 20:37
Пункт скарги
Номер:
af2c328fc8f945da92c629f3d20ad544
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Опис заперечення:
СКАРГА
на рішення Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (Відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-26-015471-a. Предметом закупівлі є, - «Аварійний поточний ремонт частини металевої покрівлі навчального корпусу № 1 КНЕУ ім. В. Гетьмана за адресою: м. Київ, просп. Берестейський (Перемоги), 54/1 (45261000-4 Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи)».
Фізична особа - підприємець Павленко Сергій Олександрович (надалі - ФОП Павленко С. О., або Учасник) виявив бажання взяти участь у цій закупівлі та відповідно до чинного законодавства і згідно з тендерною документацією Замовника подав свою тендерну пропозицію.
За результатами розгляду пропозиції, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ФОП Павленко С. О. (протокол від 08 лютого 2024 року № 04К-24ВТ-2 щодо прийняття рішення уповноваженої особи у сфері публічних закупівель).
Підставою для відхилення зазначено наступне – “Тендерна пропозиція учасника – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, код за ДРФО 3410817614 (далі також – Учасник), що визначена найбільш економічно вигідною в закупівлі UA-2024-01-26-015471-a, не містить інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, чим порушено вимоги, встановлені замовником в підпункті 1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в підпункті 3.3 пункту 3 «Лист-згода» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації та в додатку 4 «Специфікація та технічні вимоги» до тендерної документації”.
Тому на думку Замовника, подана тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
ФОП Павленко С. О. не може погодитися з таким рішенням Замовника про відхилення пропозиції, вважає його дії такими, що порушує права та інтереси Учасника, також ці дії Замовника порушують норми чинного Законодавства, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель.
Так, щодо підстави відхилення повідомляємо наступне –
Відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель;
Проте, у даній закупівлі Учасник у своїй пропозиції, а саме в формі тендерної пропозиції зазначив про те, що ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо кількості, терміну постачання товарів/надання послуг/виконання робіт, що закуповуються, він має можливість і погоджується забезпечити товарами/послугами/роботами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки. Підтвердив, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо).
Крім того, до тендерної пропозиції, відповідно до п п.3.2, 3.3 Додатку 2 Тендерної документації “Кваліфікаційні критерії,” Учасником надано лист - згоду з умовами договору про закупівлю послуг за державні кошти та з умовами і вимогами, які визначені у специфікації та технічних вимогах (Додаток 4 до тендерної документації), і гарантування їх виконання у вигляді підписаної специфікації та технічних вимог.
Отже, тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, жодним чином не змінює їх зміст та умови, а відтак не підпадає під ознаки передбачені п.п. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
З огляду на відсутність визначення у Тендерній документації певного строку підписання Учасником технічної специфікації, відсутність вимоги про надання такого документу у складі тендерної пропозиції та за умов надання Учасником згоди на гарантування виконання умов договору, а також враховуючи, що пропозиція ФОП Павленко С. О., є найбільш економічно вигідною, посилання Замовника на обставини про відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, на наше переконання не відповідає дійсності, є нікчемним, безпідставною формальною “зачіпкою”, що свідчить про порушення принципів закупівлі: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що оскаржуваним Рішенням Замовник порушив: п.1 ст. 5, п.п. 2 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.п. 2 п 4 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП Павленко С. О., адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ФОП Павленко С. О.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником.
Відповідно до ч. 1 ст. 55 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством.
ФОП Павленко С. О. є суб’єктом господарювання, зареєстрованим в Єдиному Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за № 3410817614.
Незаконне відхилення пропозиції, порушує майнові права Учасника на отримання прибутку, як суб’єкта господарювання, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ч. 5 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.п. 5. 5. Особливостей здійснення публічних закупівель, ст. 42 Конституції України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2024-01-26-015471-a «Аварійний поточний ремонт частини металевої покрівлі навчального корпусу № 1 КНЕУ ім. В. Гетьмана за адресою: м. Київ, просп. Берестейський (Перемоги), 54/1 (45261000-4 Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи)»
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Учасника: Фізична особа - підприємець Павленко Сергій Олександрович зазначене у протокол від 08 лютого 2024 року № 04К-24ВТ-2 щодо прийняття рішення уповноваженої особи у сфері публічних закупівель.
Додатки:
1. Витяг з ЄДРПО
2. ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ від «02» січня 2024 р. № 011/015471.
3. Лист - згода від «02» січня 2024 р. № 014/015471
4. Докази оплати за подання скарги
на рішення Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (Відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-26-015471-a. Предметом закупівлі є, - «Аварійний поточний ремонт частини металевої покрівлі навчального корпусу № 1 КНЕУ ім. В. Гетьмана за адресою: м. Київ, просп. Берестейський (Перемоги), 54/1 (45261000-4 Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи)».
Фізична особа - підприємець Павленко Сергій Олександрович (надалі - ФОП Павленко С. О., або Учасник) виявив бажання взяти участь у цій закупівлі та відповідно до чинного законодавства і згідно з тендерною документацією Замовника подав свою тендерну пропозицію.
За результатами розгляду пропозиції, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ФОП Павленко С. О. (протокол від 08 лютого 2024 року № 04К-24ВТ-2 щодо прийняття рішення уповноваженої особи у сфері публічних закупівель).
Підставою для відхилення зазначено наступне – “Тендерна пропозиція учасника – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, код за ДРФО 3410817614 (далі також – Учасник), що визначена найбільш економічно вигідною в закупівлі UA-2024-01-26-015471-a, не містить інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, чим порушено вимоги, встановлені замовником в підпункті 1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в підпункті 3.3 пункту 3 «Лист-згода» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації та в додатку 4 «Специфікація та технічні вимоги» до тендерної документації”.
Тому на думку Замовника, подана тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
ФОП Павленко С. О. не може погодитися з таким рішенням Замовника про відхилення пропозиції, вважає його дії такими, що порушує права та інтереси Учасника, також ці дії Замовника порушують норми чинного Законодавства, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель.
Так, щодо підстави відхилення повідомляємо наступне –
Відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель;
Проте, у даній закупівлі Учасник у своїй пропозиції, а саме в формі тендерної пропозиції зазначив про те, що ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо кількості, терміну постачання товарів/надання послуг/виконання робіт, що закуповуються, він має можливість і погоджується забезпечити товарами/послугами/роботами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки. Підтвердив, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо).
Крім того, до тендерної пропозиції, відповідно до п п.3.2, 3.3 Додатку 2 Тендерної документації “Кваліфікаційні критерії,” Учасником надано лист - згоду з умовами договору про закупівлю послуг за державні кошти та з умовами і вимогами, які визначені у специфікації та технічних вимогах (Додаток 4 до тендерної документації), і гарантування їх виконання у вигляді підписаної специфікації та технічних вимог.
Отже, тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, жодним чином не змінює їх зміст та умови, а відтак не підпадає під ознаки передбачені п.п. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
З огляду на відсутність визначення у Тендерній документації певного строку підписання Учасником технічної специфікації, відсутність вимоги про надання такого документу у складі тендерної пропозиції та за умов надання Учасником згоди на гарантування виконання умов договору, а також враховуючи, що пропозиція ФОП Павленко С. О., є найбільш економічно вигідною, посилання Замовника на обставини про відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, на наше переконання не відповідає дійсності, є нікчемним, безпідставною формальною “зачіпкою”, що свідчить про порушення принципів закупівлі: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що оскаржуваним Рішенням Замовник порушив: п.1 ст. 5, п.п. 2 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.п. 2 п 4 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП Павленко С. О., адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ФОП Павленко С. О.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником.
Відповідно до ч. 1 ст. 55 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством.
ФОП Павленко С. О. є суб’єктом господарювання, зареєстрованим в Єдиному Державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за № 3410817614.
Незаконне відхилення пропозиції, порушує майнові права Учасника на отримання прибутку, як суб’єкта господарювання, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ч. 5 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.п. 5. 5. Особливостей здійснення публічних закупівель, ст. 42 Конституції України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2024-01-26-015471-a «Аварійний поточний ремонт частини металевої покрівлі навчального корпусу № 1 КНЕУ ім. В. Гетьмана за адресою: м. Київ, просп. Берестейський (Перемоги), 54/1 (45261000-4 Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи)»
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Учасника: Фізична особа - підприємець Павленко Сергій Олександрович зазначене у протокол від 08 лютого 2024 року № 04К-24ВТ-2 щодо прийняття рішення уповноваженої особи у сфері публічних закупівель.
Додатки:
1. Витяг з ЄДРПО
2. ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ від «02» січня 2024 р. № 011/015471.
3. Лист - згода від «02» січня 2024 р. № 014/015471
4. Докази оплати за подання скарги
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Незаконне відхилення пропозиції, порушує майнові права Учасника на отримання прибутку, як суб’єкта господарювання, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною.
Опис суті пункту скарги:
у даній закупівлі Учасник у своїй пропозиції, а саме в формі тендерної пропозиції зазначив про те, що ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо кількості, терміну постачання товарів/надання послуг/виконання робіт, що закуповуються, він має можливість і погоджується забезпечити товарами/послугами/роботами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки. Підтвердив, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо).
Крім того, до тендерної пропозиції, відповідно до п п.3.2, 3.3 Додатку 2 Тендерної документації “Кваліфікаційні критерії,” Учасником надано лист - згоду з умовами договору про закупівлю послуг за державні кошти та з умовами і вимогами, які визначені у специфікації та технічних вимогах (Додаток 4 до тендерної документації), і гарантування їх виконання у вигляді підписаної специфікації та технічних вимог.
Крім того, до тендерної пропозиції, відповідно до п п.3.2, 3.3 Додатку 2 Тендерної документації “Кваліфікаційні критерії,” Учасником надано лист - згоду з умовами договору про закупівлю послуг за державні кошти та з умовами і вимогами, які визначені у специфікації та технічних вимогах (Додаток 4 до тендерної документації), і гарантування їх виконання у вигляді підписаної специфікації та технічних вимог.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП Павленко С. О., адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.