• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання приміщень за адресами: просп. Берестейський, 97, вул. Львівська, 8/6, вул. М.Поповича, 16 та вул. І. Крамського, 10

Завершена

733 203.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 666.01 UAH
Період оскарження: 26.01.2024 14:37 - 08.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

повторна вимога

Номер: 8696116c07264d0581a2f5c42cfdd1b2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010597-a.b13
Назва: повторна вимога
Вимога:
Повторна вимога 2 Шановний Замовнику. Повторно звертаємось до Вас з вимогою про неправомірний акцепт Учасника ( ФОП "Шурубура Роман Анатолійович"), далі – Учасник з наступних причин. Переможцем ФОП «ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ» не виконана вимога пп. 7.4. п. 7 розділу ІІІ ТД., щодо надання «документів, які підтверджують якість та безпеку для використання, а саме: копії сертифікатів якості від виробника або паспортів якості від виробника, на підтвердження пунктів 1-11 Таблиці № 1 пп.6.4 п. 6 розділу ІІІ ТД». Адже у п. 2 Таблиці № 1 пп.6.4 п. 6 розділу ІІІ ТД чітко прописана вимога: «Пакети для сміття 120 л (пак. 20 шт, чорні)». Тобто не тільки встановлена чітка вимога щодо об’єму пакетів, але і встановлена вимога щодо кількості штук! Відповідно ФОП «ШУРУБА», погоджуючись з даною вимогою, пропонує відповідно до архіву 4. Технічні вимоги документ 2. Довідка про перелік матеріалів Пакети для сміття 120 л (пак. 20 шт, чорні) шт. 300 - Пакети для сміття ЛИС БОРИС 120 л 20 шт чорні (20 рул/ящ). Але на підтвердження якості та безпеки для використання надав сертифікат та паспорт якості (згідно док. 2. Паспорт, сертифікат якості пакети для сміття 120*10 папка 4. Паспорт якості, архіву 4. Технічні вимоги) на пакети для сміття ЛИС БОРИС 120 л 10 шт. Наголошуємо, що сертифікати та паспорти якості видаються на кожну окрему партію товару окремо!!! Відповідно ФОП "Шурубура Роман Анатолійович" не підтвердив даним сертифікатом і паспортом якість Пакети для сміття ЛИС БОРИС 120 л 20 шт чорні (20 рул/ящ). Відповідно вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не підпадає під невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, необхідно відхилити Пропозицію Учасника на підставі підпунку 2 пункту 44 Особливостей. У разі не реагування до 15.00 18.03.2024 року на дану вимогу, готуємо скаргу до АМКУ та буде звернення до аудиторської служби щодо суб’єктивного підходу до оцінювання тендерної пропозиції Переможця уповноваженою особою Замовника та/або іншими можливими пов’язаними працівниками Замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу ПОВТОРНО повідомляємо наступне: Документацією передбачається надання документів, які підтверджують якість та безпеку для використання, а саме: копії сертифікатів якості від виробника або паспортів якості від виробника, на підтвердження пунктів 1-11 Таблиці № 1 пп.6.4 п. 6 розділу ІІІ ТД. У складі Пропозиції Переможця надано сертифікат якості на пакети для сміття ТМ ЛИС БОРИС 120 л, який підтверджує якість та безпеку для використання в частині марки матеріалів (товарів, засобів), а також характеристики матеріалів (товарів, засобів), про що визначено у наданій переможцем Довідці про перелік матеріалів, які використовуються для послуг вих. № 080324/9 від 08.03.2024р. та зафіксовано на фото витратних матеріалів (товарів, засобів) вих. № 080324/28 від 08.03.2024р., де також вказані технічні характеристики та вказаний виробник продукції, що повністю відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, які вимагалися замовником. Враховуючи вищезазначене, Переможцем повністю виконана вимога пп. 7.4. п. 7 розділу ІІІ ТД., щодо надання «документів, які підтверджують якість та безпеку для використання, а саме: копії сертифікатів якості від виробника або паспортів якості від виробника, на підтвердження пунктів 1-11 Таблиці № 1 пп.6.4 п. 6 розділу ІІІ ТД». Разом з тим, наданий у складі Пропозиції Переможцем паспорт якості підтверджує відповідності запропонованого товару вимогам Документації в частині «Марка матеріалів (товарів, засобів)» «Характеристика матеріалів (товарів, засобів)», а саме: - Об’єму, - товщини пакету, розміру пакету, - складу, - зовнішнього вигляду, - кольору, - запаху. Звертаємо вашу увагу, що у тендерній документації не було встановлено окремої вимоги щодо надання сертифікату якості від виробника або паспорту якості від виробника на всю кількість матеріалів, яку повинен забезпечити Виконавець Замовника, в тому числі не було встановлено окремих вимог саме до сертифікату якості від виробника, а дотримання законодавства зі згаданих питань віднесено до ризиків учасників. Тому, вимогою тендерної документації було надання документів, які підтверджують якість та безпеку для використання, а саме: копії сертифікатів якості від виробника або паспортів якості від виробника. Цю вимогу учасником виконано. Слід зазначити, що якщо ТОВ "КЛІН ТОН" були не зрозумілі вимоги тендерної документації, або він не погоджувався з формулюванням таких вимог, то згіднопункту 54 Особливостей, він мав право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Як можна бачити у електронній системі, на кінцеву дату періоду уточнень вимог тендерної документації та оскарження вимог тендерної документації, відсутні будь-які звернення до замовника з цього питання. Зауважуємо, що невідповідність або відсутність у складі тендерної пропозиції учасника документів, які не вимагались тендерною документацією, не може бути підставою для відхилення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

неправомірний акцепт

Номер: 8bc337cf53d340dfa24e4fb9c926c362
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010597-a.a12
Назва: неправомірний акцепт
Вимога:
Шановний Замовнику. Вважаємо, що Ви з порушенням акцептували Учасника ( ФОП "Шурубура Роман Анатолійович"), далі – Учасник з наступних причин. Відповідно до вимог ТД, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: … • інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначеної у пункті 6 цього розділу тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації (п.п. 1.1. п.1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). Відповідно до вимог тендерної документації (далі – ТД) просилося надати довідку із заповненою таблицею № 1 та вказати марку товару, а також характеристики матеріалів (товарів, засобів), у відповідності до виробника продукції, та що відповідає найменуванню вказаному в таблиці 1 і на фото матеріалів. Також * Учасник надає довідку із заповненою таблицею № 1 та вказує марку товару, а також характеристики матеріалів (товарів, засобів), у відповідності до виробника продукції, та що відповідає найменуванню вказаному в таблиці 1 і на фото матеріалів. Надати фото матеріалів (товарів, засобів), які вказані у Таблиці № 1, та де буде зафіксовано найменування витратного матеріалу (товару, засобу) технічні характеристики та вказаний виробник продукції. (п.п. 6.4.-6.5., п.6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). Учасник надає документи, які підтверджують якість та безпеку для використання, а саме: копії сертифікатів якості від виробника або паспортів якості від виробника, на підтвердження пунктів 1-11 Таблиці № 1 пп.6.4 п. 6 розділу ІІІ ТД (п.п. 7.4. п.7 Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). ФОП "Шурубура Роман Анатолійович" на виконання усіх вищезазначених вимог надає в архіві 4. Технічні вимоги документ 2. Довідка про перелік матеріалів, що використовується для послуг, в якому в пункті 2 Таблиці 1 зазначає: - в колонці найменування - «Пакети для сміття 120 л (пак. 20 шт, чорні)» - в колонці Марка матеріалів (товарів, засобів) – «Пакети для сміття ЛИС БОРИС 120 л 20 шт чорні (20 рул/ящ)». Також Учасник надає у цьому ж архіву документ 3. Фото засобів (див сторінку 3)– де вставлені фото пакетів для сміття Лис Борис 120 л 20 штук. Натомість ФОП "Шурубура Роман Анатолійович" на підтвердження вимоги ТД згідно п.п. 7.4. п.7 Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, надав сертифікат та паспорт якості (згідно док. 2. Паспорт, сертифікат якості пакети для сміття 120*10 папка 4. Паспорт якості, архіву 4. Технічні вимоги) на пакети для сміття на 120 л 10 шт. Відповідно вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не підпадає під невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, необхідно відхилити Пропозицію Учасника на підставі підпунку 2 пункту 44 Особливостей. У разі не реагування, готуємо скаргу до АМКУ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 4.1 розділу І Документації назва предмета закупівлі - Код ДК 021:2015 – 90910000-9 — Послуги з прибирання. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 4 до тендерної документації; - інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей згідно Додатку 4 до тендерної документації; • інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначеної у пункті 6 цього розділу тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації; • тендерної пропозиції по формі згідно Додатку 3 до тендерної документації; • документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; • інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 4 до Документації. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі Пропозицій інформацію та всі документи про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку № 1 до цієї тендерної документації. Крім того, забезпечити матеріалами (товарами, засобами) у кількості не менше ніж кількість наведена у таблиці № 1: № з/п Найменування Од. виміру Кількість на рік Марка матеріалів (товарів, засобів)* Характеристика матеріалів (товарів, засобів)* 1 Мило для щоденного догляду за шкірою рук та тілом, рідке без барвників та ароматизаторів, рН мила відповідає природному рН шкіри, ПП 5 літрів шт. 12 2 Пакети для сміття 120 л (пак. 20 шт, чорні) шт. 300 3 Пакети для сміття 60 л (пак. 40 шт, чорні) шт. 150 4 Пакети для сміття 35 л (пак. 100 шт, чорні) шт. 20000 5 Губки кухонні з піностворюючим ефектом абразивні 95х65х35 шт. 400 6 Засіб для прання білої білизни без фосфатів та хлору, пп – 4 л шт. 2 7 Професійний засіб для чистки ванних кімнат без фосфатів та хлору пп. 1 л шт. 40 8 Гель для чищення санвузлів, хвоя, пп – 1 л. шт. 150 9 Засіб для миття підлоги (щоденного), пп- 5 л. шт. 50 10 Професійний засіб для автоматичного миття підлоги низькопінний, лужний, пп 5л (двічі на рік) шт. 4 11 Засіб для дератизації (діюча речовина бродіфакум), пак. шт. 10 12 Засіб дезінфекційний з масовою часткою не менше сорок п’ять відсотків діючих речовин – комбінація аміну та четвертинно-амонійних сполук, 1 л шт. 100 13 Засіб дезінфікуючий (містить речовини активного срібла та речовини активної міді у формі цитратів) без запаху - кан.10 л шт. 4 * Учасник надає довідку із заповненою таблицею № 1 та вказує марку товару, а також характеристики матеріалів (товарів, засобів), у відповідності до виробника продукції, та що відповідає найменуванню вказаному в таблиці 1 і на фото матеріалів. 6.4. Надати фото матеріалів (товарів, засобів), які вказані у Таблиці № 1, та де буде зафіксовано найменування витратного матеріалу (товару, засобу) технічні характеристики та вказаний виробник продукції. Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ Документації, Учасник надає документи, які підтверджують якість та безпеку для використання, а саме: копії сертифікатів якості від виробника або паспортів якості від виробника, на підтвердження пунктів 1-11 Таблиці № 1 пп.6.4 п. 6 розділу ІІІ ТД. 7.5 Учасник надає висновок санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікат відповідності, виданий призначеним органом з оцінки відповідності (у разі застосування модуля F1 (відповідність на основі перевірки продукції), на підтвердження пунктів 1-13 Таблиці № 1 пп.6.4 п. 6 розділу ІІІ ТД. У складі Пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ШУРУБУРИ РОМАНА АНАТОЛІЙОВИЧА (надалі – Переможець) міститься, зокрема: 1. Тендерна пропозиція вих. № 080324/28 від 08.03.2024р., у якій містяться, наступні відомості: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ надає свою пропозицію щодо участі відкритих торгах на закупівлю послуг за предметом : «ДК 021:2015 – 90910000-9 — Послуги з прибирання». 2. Довідку про перелік матеріалів, які використовуються для послуг вих. № 080324/9 від 08.03.2024р. , у якій, зокрема, надано таблицю № 1, наступного змісту: № з/п Найменування Од. виміру Кількість на рік Марка матеріалів (товарів, засобів) Характеристика матеріалів (товарів, засобів) 1 Мило для щоденного догляду за шкірою рук та тілом, рідке без барвників та ароматизаторів, рН мила відповідає природному рН шкіри, ПП 5 літрів шт. 12 Мило рідке BALU OPTIMA п/п 5л без барвників та ароматизаторів Мило рідке BALU OPTIMA призначене для щоденного догляду за шкірою рук та тіла. Містить спеціальні компоненти, які ефективно та дбайливо видаляють забруднення. рН мила відповідає природному рН шкіри. Не сушить та не подразнює шкіру. Не містить барвників та ароматизаторів, п/п 5л. Країна-виробник Україна. Склад: Water, sodium laureth sulfate, sodium chloride, cocamide DEA, citric acid, triethylene glycol, benzyl alcohol, 1,2-propanediol, 5-chloro-2-methyl-4-isothiasol-3-one, 2-methyl-2,3-dihydroisothiasolone, aromatic composition Спосіб застосування: Нанести невелику кількість засобу на вологу шкіру, спінити і змити водою. 2 Пакети для сміття 120 л (пак. 20 шт, чорні) шт. 300 Пакети для сміття ЛИС БОРИС 120 л 20 шт чорні (20 рул/ящ) Пакети для сміття ЛИС БОРИС 120 л • У споживчому пакуванні знаходиться 10 шт пакетів для сміття • Об’єм: 120 л. • Товщина пакету: 21 мкм (±10%) • Розмір пакету: 700*1100мм (±10%) • Склад: поліетилен високої щільності, технологічні домішки та барвники на основі поліетилену • Зовнішній вигляд: пакети чорного кольору, щільно і рівномірно замотані в рулон, без перекосів, бульбашок і відшарування. • Колір: чорний. Запах: характерний даному матеріалу. Країна-виробник Україна 3 Пакети для сміття 60 л (пак. 40 шт, чорні) шт. 150 Пакети для сміття ЛИС БОРИС 60 л 40 шт чорні (20 рул/ящ) Пакети для сміття ЛИС БОРИС 60 л • У споживчому пакуванні знаходиться 40 шт пакетів для сміття • Об’єм: 60 л. • Товщина пакету: 8 мкм (±10%) • Розмір пакету: 600*700мм (±10%). • Склад: поліетилен високої щільності, технологічні домішки та барвники на основі поліетилену. • Зовнішній вигляд: пакети чорного кольору, щільно і рівномірно замотані в рулон, без перекосів, бульбашок і відшарування. • Колір: чорний. Запах: характерний даному матеріалу. Країна-виробник Україна 4 Пакети для сміття 35 л (пак. 100 шт, чорні) шт. 20000 Пакети для сміття ЛИС БОРИС 35л 100 шт чорні (16 рул/ящ) Пакети для сміття ЛИС БОРИС 35л • У споживчому пакуванні знаходиться 100 шт пакетів для сміття • Об’єм: 35 л. • Товщина пакету: 7 мкм (±і0%) • Розмір пакету: 500*580мм (±10%). • Склад: поліетилен високої щільності, технологічні домішки та барвники на основі поліетилену. • Зовнішній вигляд: пакети чорного кольору, щільно і рівномірно замотані в рулон, без перекосів, бульбашок і відшарування. • Колір: чорний. • Запах: характерний даному матеріалу. Країна-виробник Україна 5 Губки кухонні з піностворюючим ефектом абразивні 95х65х35 шт. 400 Губка кухонна пориста з піностворюючим ефектом "Profit" 95*65*35 /5шт/ ЧОРНА Губка кухонна пориста з піностворюючим ефектом "Profit" • Тип М'яка, з піностворюючим ефектом • Призначення універсальне • Форма прямокутна • Колір Чорний • Довжина 95 мм • Ширина 35 мм • Висота 65 мм • Кількість в упаковці 5 шт. Країна-виробник Україна 6 Засіб для прання білої білизни без фосфатів та хлору, пп – 4 л шт. 2 Засіб для прання білої білизни "Balu® Fresh white", кан 4л Засіб для прання білої білизни з натуральних та синтетичних волокон BALU FRESH WHITE (ГЕЛЬ ДЛЯ ПРАННЯ БІЛИХ РЕЧЕЙ) Забезпечує чистоту одягу, відновлює первинну білизну та зберігає волокна тканини. Ефективний навіть на низькотемпературних режимів. Не містить фосфатів та хлору. • Об`єм, л каністра 4 • Упаковка Каністра • Вид Для прання • Кількість 1 • Тип Гель • Бренд Balu • Тип тканини Усі типи • Колір тканин Для білої білизни • Призначення Для пральних машин • Особливості Безфосфатний • Класифікація Побутова хімія • Склад: Вода підготовлена, неіоногенні ПАР від 5 до 15%, аніонні ПАР менше як 5%, амфотерні ПАР менше як 5%, ароматизатор, стиролова-акрильна емульсія, консервант, оптичний відбілювач. Країна виробник Україна 7 Професійний засіб для чистки ванних кімнат без фосфатів та хлору пп. 1 л шт. 40 Професійний засіб для чистки ванних кімнат BALU® CLEANER, пл. 1000 мл Професійний засіб для чистки ванних кімнат Balu® Clean. Засіб призначений для чищення усіх поверхонь ванної кімнати. Завдяки вмісту активних речовин легко видаляє бруд, накип, вапняний наліт, іржу, мильний наліт, сольові відкладення з ванн, душових кабін, змішувачів, кахлю, керамічної плитки та інших поверхонь. Відновлює первісний блиск хромованих виробів, забезпечує бездоганну чистоту та свіжий аромат. За допомогою розпилювача або губки нанести засіб на забруднену поверхню, витримати до 5 хвилин, не чекаючи підсихання засобу, потерти щіткою або губкою та змити водою. Не містить фосфатів та хлору. • Об'єм: 1 л • Концентрат: Готовий до використання • Строк придатності з дати виробництва: 24 місяці • Упаковка: ПЕ пляшка Склад: Вода підготовлена, суміш органічних та неорганічних кислот, неіоногенні ПАР менше як 5%, ароматизатор Країна-виробник товару: Україна 8 Гель для чищення санвузлів, хвоя, пп – 1 л. шт. 150 Гель для чищення санвузлів Balu Power Gel Strong Хвоя 1 л Гель для чищення санвузлів Balu Power Gel Strong Хвоя 1 л Засіб призначений для видалення вапняного нальоту, іржі, мильних розводів, сольових відкладень та бактеріальних забруднень з унітазів, фаянсових виробів, кахлю, сантехніки. Забезпечує бездоганну чистоту та свіжий аромат. • Об'єм:1 л • Концентрат: Готовий до використання • Аромат: Хвойний • Упаковка: ПЕ пляшка • Строк придатності з дати виробництва: 24 місяці Склад: Вода підготовлена, суміш органічних та неорганічних кислот, неіоногенні ПАР менше як 5%, згущувач, ароматизатор, барвник Країна-виробник товару: Україна 9 Засіб для миття підлоги (щоденного), пп- 5 л. шт. 50 Універсальний засіб для миття підлоги та інших поверхонь BALU® UNO "Blue Sky", пл. пет 5 л. Універсальний засіб для миття підлоги та інших поверхонь (щоденного миття), призначений для ручного миття підлоги, кахлю, пластикових поверхонь та інших водостійких покриттів від різних видів органічних та мінеральних забруднень. Забезпечує бездоганну чистоту та свіжий аромат. Не потребує змивання, не залишає розводів. Підходить для щоденного використання. • Вид Засіб для очищення поверхонь • Засоби для миття підлоги • Поверхня Для всіх поверхонь • Призначення Для будь-яких поверхонь, для підлоги • Об'єм 5000 мл • Склад: вода підготовлена, неіоногенні ПАР менш як 5 %, тетранатрієва сіль етилендіамінтетраоцтової кислоти менш як 5%, ароматизатор, консервант, барвник. • Розчинити 100-150 мл засобу у 5 л води. Не потребує змивання. Країна виробництва Україна 10 Професійний засіб для автоматичного миття підлоги низькопінний, лужний, пп 5л (двічі на рік) шт. 4 Професійний засіб для автоматичного миття підлоги BALU® WASH AT, кан 5л Концентрований низькопінний лужний засіб призначений для миття за допомогою підлогомийної машини або ручного миття стійких до лугів підлогових покриттів (керамічної плитки, кахлю, бетонних, цегляних, гранітних, поверхонь з ПВХ тощо). Завдяки вмісту активних компонентів швидко усуває навіть стійкі жирові,масляні, мінеральні та інші види забруднень. Забезпечує бездоганну чистоту та приємний аромат. Не потребує змивання, не залишає розводів. Рекомендовано як для щоденного, так і для генерального прибирання. Не містить фосфатів та образивів Склад: вода підготовлена, силікати лужних металів, гідроксид лужних металів, неіоногенні ПАР менше як 5%, тетранатрієва сіль етилендіамінтетраоцтової кислоти менш як 5%, фосфонати менш як 5%, аліфатичні вуглеводні менш як 5%, ароматизатор Виробник Україна. Вміст 5 л. 11 Засіб для дератизації (діюча речовина бродіфакум), пак. шт. 10 Принада для знищення гризунів «СМЕРЧ» (діюча речовина- бродіфакум-0,005%), пак. Приманка з феромонами для знищення мишоподібних гризунів (щурів, мишей, полівок) Принада у вигляді брикетів (пакета) Склад: бродіфакум 0,005%. Сфера застосування: знищення сірих і чорних пацюків, будинкових мишей і інших мишоподібних гризунів на різних об'єктах у населених пунктах, включаючи житлові приміщення, харчові, дитячі і лікувальні установи (в недоступних для дітей місцях), відкриті майданчики, вологі місця перебування гризунів, у тому числі в каналізація, підземні комунікації та ін. 12 Засіб дезінфекційний з масовою часткою не менше сорок п’ять відсотків діючих речовин – комбінація аміну та четвертинно-амонійних сполук, 1 л шт. 100 Засіб дезінфекційний «Септолайн» 1 л • Засіб для дезінфекції. Для поточної та заключної дезінфекції, генеральних прибирань. Засіб володіє антимікробною активністю відносно грамнегативних і грампозитивних бактерій (включаючи збудників туберкульозу), вірусів (включаючи аденовіруси, віруси грипу, парагрипу та інших збудників гострих респіраторних інфекцій, ентеровіруси, ротавіруси, вірусполіомієліту, віруси ентеральних (А), парентеральних (В,С) гепатитів, герпесу, атипової пневмонії, «пташиного» грипу, ВІЛ), патогенних грибів роду Кандида, дерматофітів, плісняви (цвілевих грибів), а також спороцидними, миючими та дезодоруючими властивостями. • Термін придатності 5 років з дати виготовленн • Склад: Суміш четвертинних амонійних сполук – 45,5 %, N,N'-біс(3-амінопропіл)додециламін – 3 %, вода підготовлена, поверхнево-активні речовини, комплексон. • Форма випуску Концентрат, 1 л • Виробник МДМ-Технологія Характеристики та переваги дезинфікуючого засобу для спеціальної обробки Септолайн, 1 л MDM: • концентрований розчин, прозорий; • не містить хлору; • проста зміна концентрації; • не потребує змивання; • універсальність; • високоефективний засіб для профілактики грипу та вірусних захворювань; • не викликає корозії металів; • зберігає свої властивості при заморожуванні; • не знебарвлює тканини; • не фіксує органічні/неорганічні забруднення. Для обробки використовується розчин з концентрацією дезінфікуючого засобу від 0,02 до 0,4%, час знезараження — від 15 до 90 хвилин (в залежності від сфери застосування, оброблюваних матеріалів). Країна виробник Україна 13 Засіб дезінфікуючий (містить речовини активного срібла та речовини активної міді у формі цитратів) без запаху - кан.10 л шт. 4 Засіб дезінфікуючий «Шумерське Срібло» Дезінфікуючий засіб "Шумерське срібло". Кан.пет. 10 л Розчини засобу використовується на поверхнях виготовлених з металу, скла, кахлю, кераміки, лінолеуму, дерева, пластмас, бетону тощо та не потребує змивання робочих розчинів з оброблювальних поверхонь та додаткового знезараження повітря Призначення (застосування): речовини активного срібла та речовини активної міді у формі цитратів, мати антимікробну активність відносно туберкульозу, збудників вірусів, у тому числі вірусу SARS та ротовірусних інфекцій. Без спирту. Без запаху. Об'єм: 10 л. Готовий до використання Захищає до 8 годин Вбиває віруси, бактерії, грибки Не містить шкідливих речовин Безпечний для людей та тварин. Склад: вода очищена, розчин 5% цитрату срібла з концентрацією активного срібла 500 ± 25 мг/дм3, цитрату міді з концентрацією активної міді 50 ±25 мг/дм3. Спосіб застосування: рівномірно нанести на шкіру та втерти до повного висихання. Не змивати. Призначений для поточної, заключної, профілактичної дезінфекції, проведення генеральних прибирань у лікувально-профілактичних закладах різного профілю, особливо в дитячих, неонатологічних, онкологічних відділеннях та вогнищах інфекційних захворювань бактеріальної (включаючи туберкульоз), вірусної та грибкової етології ; на підприємствах харчової та переробної промисловості (зокрема, молокопереробної, м'ясопереробної, хлібопекарської, пивобезалкогольної, кондитерської промисловості та інших), аграрного комплексу; ресторанного господарства та торгівлі; комунальні об'єкти (готелі, гуртожитки, лазні, перукарні, пральні, басейни, спорткомплекси тощо); всіх видів транспорту (авіаційного, залізничного, автомобільного, водного, метрополітену), вокзалах, аеропортах, автостанціях; оздоровчих закладах, установах соціального захисту, пенітенціарної системи, спортивно-оздоровчих, освітніх, навчально-виховних закладах усіх типів незалежно від їх підпорядкування та акредитації; банківських установах; військових об'єктах; зонах військових дій, місцях тимчасового проживання та масового перебування людей; в побуті. засіб не виділяє шкідливі токсичні речовини, не викликає алергічних реакцій, нейтрально для шкіри рук (рН 5.5), не вимагає використання індивідуального захисту. Можна проводити дезінфекційну обробку у присутності людей, що є пожежобезпечним. Країна виробник Україна Слід зазначити, що Документацією передбачається надання документів, які підтверджують якість та безпеку для використання, а саме: копії сертифікатів якості від виробника або паспортів якості від виробника, на підтвердження пунктів 1-11 Таблиці № 1 пп.6.4 п. 6 розділу ІІІ ТД. У складі Пропозиції Переможця надано сертифікат якості на пакети для сміття ТМ ЛИС БОРИС 120 л, який підтверджує якість та безпеку для використання в частині марки матеріалів (товарів, засобів), а також характеристики матеріалів (товарів, засобів), про що визначено у наданій переможцем Довідці про перелік матеріалів, які використовуються для послуг вих. № 080324/9 від 08.03.2024р. та зафіксовано на фото витратних матеріалів (товарів, засобів) вих. № 080324/28 від 08.03.2024р., де також вказані технічні характеристики та вказаний виробник продукції, що повністю відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, які вимагалися замовником. Враховуючи вищезазначене, Переможцем повністю виконана вимога пп. 7.4. п. 7 розділу ІІІ ТД., щодо надання «документів, які підтверджують якість та безпеку для використання, а саме: копії сертифікатів якості від виробника або паспортів якості від виробника, на підтвердження пунктів 1-11 Таблиці № 1 пп.6.4 п. 6 розділу ІІІ ТД». Звертаємо вашу увагу, що у тендерній документації не було встановлено окремої вимоги щодо надання сертифікату якості від виробника або паспорту якості від виробника на всю кількість матеріалів, яку повинен забезпечити Виконавець Замовника. Зазначаємо, що невідповідність або відсутність у складі тендерної пропозиції учасника документів, які не вимагались тендерною документацією, не може бути підставою для відхилення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: e29eff4f6aff47f1bc685273a8d84867
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010597-a.c11
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. У Вас невідповідність у запитах деззасобу в технічному завданні і в таблиці в Тендерній документації. У ТЗ запит на деззасіб: "Засіб, що містить не менше 45% діючих речовин – комбінація аміну та четвертинно-амонійних сполук (на підтвердження надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи)." У таблиці ТД "Засіб дезінфекційний з масовою часткою сорок п’ять відсотків діючих речовин – комбінація аміну та четвертинно-амонійних сполук, 1 л" То це має бути рівно 45% четвертинно-амонійних сполук , не менше 45% четвертинно-амонійних сполук, тобто 45,5%, 50%. Чи як розуміти Вашу вимогу? І як це впливає на якість надання послуги? Вважаємо, що коли в ТД не зазначено чітких критеріїв, є невідповідності і неоднозначне трактування, то це дозволяє замовнику встановити невідповідність учасника вимогам документації та дискваліфікувати такого учасника. Документація не відповідає нормам чинного законодавства України, містить дискримінаційні вимоги, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Замовник ніяк не обґрунтував необхідність даної вимоги. Просимо внести зміни у ТД і чітко прописати що Вам потрібно, і щоб дані вимоги співпадали з ТЗ. Окрім того, прошу надати відповідь на раніше висунуті вимоги. Не ігнорувати їх. Дякую.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни були внесені
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Неправомірні вимоги тендерної документації

Номер: cf323d7c0f35463d8ba3b66539597d4d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010597-a.b10
Назва: Неправомірні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.02.2024 17:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.02.2024 12:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ № 2488-р/пк-пз від 08.02.2024 внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Автор: ТОВ "КЛІН ТОН", Світлана Рябцун +380731020206 klin_ton@ukr.net

Пункт скарги

Номер: b0ffdc2cbbc448f7bd86e50a4594f6e7
Заголовок пункту скарги: У ТД встановлена наступна вимога (п.п. 6.3. п.6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «6.3. Учасник надає акт огляду об’єкта Замовника, підписаний керівником Замовника та уповноваженою особою Учасника на підписання документів тендерної пропозиції, датований не раніше оголошення даної закупівлі.»
Опис заперечення: У ТД встановлена наступна вимога (п.п. 6.3. п.6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
«6.3. Учасник надає акт огляду об’єкта Замовника, підписаний керівником Замовника та уповноваженою особою Учасника на підписання документів тендерної пропозиції, датований не раніше оголошення даної закупівлі.»
Вважаємо, що вищезазначена вимога є дискримінаційною з огляду на наступне.
По-перше, дана вимога несе у собі корупційні ризики, оскільки для участі у Закупівлі учаснику необхідно провести огляд об’єктів Замовника ще до моменту розкриття тендерних пропозицій учасників, тобто Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники Закупівлі.
По-друге, встановивши таку вимогу, Замовник навмисно обмежує коло потенційних учасників (зокрема Скаржника), які можуть взяти участь у Закупівлі та можуть бути визнані переможцем. Навіть враховуючи те, що тендерна пропозиції Скаржника в повній мірі буде відповідати вимогам Документації, однак з об’єктивний причин, які не залежать від волі Скаржника, Замовник не підпише Скаржнику акт огляду, що у свою чергу унеможливлюватиме участь Скаржника в Закупівлі.
По-третє, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Незрозуміло також хто саме має підписати даний акт. Згідно вимог ТД це керівник Замовника. Керівник у адміністрації любого рівня – це голова адміністрації. Згідно даних офіційного сайту, голова відсутній. Тоді хто має бути підписантом: керівник апарату чи хтось із заступників. Враховуючи сьогоднішні реалії, в яких перебуває наша країна (повномасштабна збройна агресія російської федерації проти України) у Скаржника та у Замовника можуть бути різні об’єктивні причини, котрі унеможливлять підписання Замовником акта огляду (наприклад повітряна тривога, котра викликана загрозою ракетного обстрілу) у такі короткі строки. Не зазначення в документації чітких критеріїв щодо підписанта акту, дозволяє замовнику встановити невідповідність учасника вимогам документації та дискваліфікувати такого учасника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги ч.4 статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 0af87abf3b8f491ca506ed821f8a031b
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційна вимога щодо надання Учасником сертифікатів та посвідчення «спеціаліст пест контролю». У ТЗ присутня наступна вимога: "Надати дійсні сертифікати про проходження навчання дезінфекторів з внутрішнього аудиту та методи захисту об’єктів від шкідників –«спеціаліст песть контролю» та відповідні посвідчення до даних сертифікатів."
Опис заперечення: Вважаємо дану вимогу незаконною, дискримінаційною та такою, що обмежує коло Учасників даної процедури закупівлі з наступних причин.
Жодним нормативно-правовим актом не передбачено вимоги до суб'єктів господарювання щодо отримання для своїх працівників вказаних посвідчень та сертифікатів–«спеціаліст песть контролю». Окрім того у ДК 003:2010 "Класифікатор професій" відсутнє таке найменування професії як "Спеціаліст пест контролю", а отже без порушення трудового законодавства суб'єкт господарювання не зможе ввести в штатний розпис посаду працівника з такою назвою. Також звертаємо вашу увагу, що дані посвідчення та сертифікати видаються громадськими організаціями, які не акредитовані, відповідно дані документи не мають юридичної сили, ніяким чином не можуть підтверджувати кваліфікацію дезінфектора та гарантувати в майбутньому належне виконання умов договору. Вважаємо, що даною вимогою Замовник свідомо чи не свідомо звужує коло учасників закупівлі. Адже ті Учасники, які не мають даних документів і по законодавству чинному не зобов’язані мати, не зможуть прийняти участі у даній закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Документація не відповідає нормам чинного законодавства України, містить дискримінаційні вимоги, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Замовник ніяк не обґрунтував необхідність даної вимоги.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Відхилено

вимога 14 прибиральників

Номер: be656ebc09d047568b71635064bede00
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010597-a.c9
Назва: вимога 14 прибиральників
Вимога:
Згідно технічного завдання (додаток 1 до тендерної документації) Ви вимагаєте 14 прибиральників. Нижче в Даному додатку ви прописуєте "орієнтовний розподіл прибиральників", це сумарно 9 чоловік. Також в Додатку 1 до тендерної документації Ви зазначаєте, що "Учасник повинен забезпечити гідний рівень заробітної плати прибиральників (не нижче рівня мінімальної заробітної плати відповідно до діючого законодавства України).". Відповідно до Закону України "Про державний бюджет на 2024 рік" мінімальна з/п складає 7 100,00 грн на міс. (це до квітня 2024 року). Відповідно до графіку надання послуг, графік прибирання відповідає графіку роботи Замовника та становить 8 годин на день (в середньому). Тому провівши елементарні розрахунки: 14*7100,00=99 400,00 грн (і це лише фонд оплати праці прибиральників), при оголошеному бюджеті на місяць - 73320,40 грн. Відповідно, даними вимогами, Ви самі ж порушуєте законодавство про працю та її оплату. Просимо привести документацію у відповідність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розрахунок очікуваної вартості закупівлі проведено в межах доведеного кошторису на 2024 рік. Крім того, за результатами проведеного моніторингу цін за укладеними договорами про надання послуг з прибирання між замовниками та надавачами аналогічних послуг у 2023 році (за даними інформаційного ресурсу Prozorro), середньомісячну вартість надання послуг з прибирання визначено на рівні середньоринкових пропозицій з урахуванням наявної площі приміщень та періодичності прибирання. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники повинні діяти за принципом максимальної економії та ефективності, особливо на період дії правового режиму воєнного стану в Україні. Кількість працівників розрахована відповідно до Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проєктні організації), затвердженими наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 105 від 11.05.2004.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

спеціаліст пест контролю

Номер: 212724a225c24e929b5941919cbf3f9f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010597-a.a8
Назва: спеціаліст пест контролю
Вимога:
Шановний Замовнику. У тендерній документації присутня наступна вимога: "Надати дійсні сертифікати про проходження навчання дезінфекторів з внутрішнього аудиту та методи захисту об’єктів від шкідників –«спеціаліст песть контролю» та відповідні посвідчення до даних сертифікатів." Проте вказані вимоги є неправомірними та дискримінаційними, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено вимоги до суб'єктів господарювання щодо отримання для своїх працівників вказаних посвідчень та сертифікатів. Окрім того у ДК 003:2010 "Класифікатор професій" відсутнє таке найменування професії як "Спеціаліст пест контролю", а отже без порушення трудового законодавства суб'єкт господарювання не зможе увести в штатний розпис посаду працівника з такою назвою. Також звертаємо вашу увагу, що дані посвідчення та сертифікати видаються громадськими організаціями, які не акредитовані, відповідно дані документи не мають юридичної сили, ніяким чином не можуть підтверджувати кваліфікацію дезінфектора та гарантувати в майбутньому належне виконання договору. Вважаємо, що даною вимогою Замовник свідомо чи не свідомо звужує коло учасників закупівлі. Зважаючи на викладене вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу або обґрунтувати в якому законодавчому акті вказано про обов'язковість даного документа у відповіді на вимогу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Відповідно до вимог ч. 1 ст. 28 Постанови № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” від 12 жовтня 2022 р., на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з урахуванням особливостей Постанови. Згідно з частиною п’ятою статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. 1. На виконання вищезазначених норм чинного законодавства, Замовник зазначив у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (Додаток 4) до тендерної документації вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікатів про проходження навчання дезінфекторів з внутрішнього аудиту та методи захисту об’єктів від шкідників –«спеціаліст песть контролю» та відповідні посвідчення до даних сертифікатів, що підтверджують кваліфікацію за програмою, що відповідає вимогам Органу сертифікації персоналу Української асоціації якості. Отже, Замовник не вбачає підстав для зміни тендерної документації в цій частині. Вимоги щодо введеня посади Спеціаліст пест контролю в штатний розпис учасника Замовником не встановлено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Для лікаря-дезінфекціоніста надати: - диплом державного зразка про вищу освіту «Медико-профілактична справа»

Номер: fb4b81831cff4dc494a1406a2368d2ed
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010597-a.b7
Назва: Для лікаря-дезінфекціоніста надати: - диплом державного зразка про вищу освіту «Медико-профілактична справа»
Вимога:
Шановний Замовнику, щодо вимоги: "Для лікаря-дезінфекціоніста надати: - диплом державного зразка про вищу освіту «Медико-профілактична справа»". Просимо видалити дану вимогу, так як вона є дискримінаційною. Чому в дипломі лікаря не може бути зазначена інша спеціальність, наприклад лікар-епідеміолог, який підтвердив кваліфікаційну категорію зі спеціальності дезінфекційна справа. Дана вимога суттєво обмежує коло учасників, являється дискримінаційною. Просимо видалити дану вимогу. У разі не реагування, готуємось до оскарження до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

вимога щодо надання верхолаза

Номер: 02e29fd9df2441aea10fa47b16ff33bf
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010597-a.b6
Назва: вимога щодо надання верхолаза
Вимога:
Шановний Замовнику. У Додатку 4 до тендерної документації Ви просите надати спеціаліста з верхолазних робіт. При цьому, в технічному завданні відсутні верхолазні роботи/послуги. Просимо внести відповідні зміни, так як вважаємо дану вимогу надуманою та такою, яка не відповідає технічному завданню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додатку 4 до ТД) передбачає миття скла вікон двічі на рік, в тому числі з зовнішньої сторони (фасаду) чотирьох поверхової будівлі. З метою належного та безпечного надання послуг з вологого (миття) чищення вікон з внутрішньої та зовнішньої сторін адміністративного приміщення передбачена наявність відповідного працівника Учасника – спеціаліста з верхолазних робіт.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога кількість прибиральників

Номер: 469fabfc5a0145529c22e91a0b2b2c04
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010597-a.c5
Назва: Вимога кількість прибиральників
Вимога:
Шановний Замовнику. Згідно Додатку 4 до ТД Ви вимагаєте надати на підтвердження наявності в Учасників не менше 14 прибиральників з відповідними документами. При цьому в ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Додаток 1 до тендерної документації) Ви чітко зазначаєте, що Вам необхідно 9 прибиральників. Відповідно у тендерній документації і у Додатках присутня невідповідність. Вважаємо що дана вимога є перебільшеною, надуманою та такою, що не відповідає технічному завданню. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога щодо лікаря-дезінфекціоніста

Номер: b29eb5b27e694b76a5277a2d1b0fa6c9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010597-a.b4
Назва: вимога щодо лікаря-дезінфекціоніста
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо видалити вимогу щодо надання в послугах з прибирання лікаря-дезінфекціоніста з дипломом державного зразка про вищу освіту «Медико-профілактична справа» та документ виданий органом МОЗ, що підтверджує кваліфікаційну категорію зі спеціальності дезінфекційна справа. Вважаємо дану вимогу перебільшеною та такою, що не відповідає Технічному завданню у даній закупівлі та вимогам законодавства України. встановлюючи дану вимогу Замовник свідомо чи не свідомо дискримінує потенційних Учасників закупівлі, які не мають у своєму штаті відповідних лікарів та яких і не потрібно мати для надання послуг з прибирання. Просимо видалити дану вимогу. Інакше будемо звертатися до АМКУ та аудиторської служби.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено