-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 – 7971 (79710000-4) Охоронні послуги (пультова централізована охорона 8 об’єктів, облаштованих тривожною кнопкою; пультова централізована охорона двох диспетчерських пунктів; пультова централізована охорона 26 тягових підстанцій
Закупівля оголошена з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівлель товарів робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчується нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
мін. крок: 1% або 2 725.00 UAH
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
- 2. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf 01.02.2024 08:11
- Скарга UA-2024-01-26-010813-a.pdf 01.02.2024 08:11
- 1. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf 01.02.2024 08:11
- Скарга UA-2024-01-26-010813-a.docx 01.02.2024 08:11
- 3. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf 01.02.2024 08:11
- 5. Закон України Про ліцензування видів господарської діяльності.pdf 01.02.2024 08:11
- 4. Постанова КМУ № 97 від 11.02.2013р.pdf 01.02.2024 08:11
- sign.p7s 01.02.2024 08:13
- рішення від 05.02.2024 № 2116.pdf 05.02.2024 18:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.02.2024 № 2729.pdf 14.02.2024 14:05
- рішення від 13.02.2024 № 2729.pdf 15.02.2024 16:01
Пункт скарги
Зазначена в гарантійному листі інформація щодо тренувальної бази обов’язково має бути підтверджена документально (надати витяги з державних реєстрів, та/або договори (оренди, суборенди) та/або персоналізовані абоненти в тренувальний зал).» 6. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації «1.11 Копію договору з медичною установою або наказу про прийняття в штат медичного працівника, щодо проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів.» 7. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації « 2.2 - копії довідок, про те що працівники зазначені в п.2.1. пройшли курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Довідка повинна бути видана організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену Національною поліцією.»
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності довідок про те що працівники пройшли курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік, видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену Національною поліцією не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявності довідок про те що працівники пройшли курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік, видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену Національною поліцією.
Відповідно до чинного законодавства з урахуванням Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності не встановлено обов’язку мати в наявності довідок про те що працівники пройшли курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік, видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену Національною поліцією.
Отже, оскільки до суб’єктів господарювання не встановлено обов’язку щодо наявності довідок про те що працівники пройшли курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік, видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену Національною поліцією, то дана вимога є дискримінаційною.
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів
-
Повʼязаний документ:
3. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області
-
Повʼязаний документ:
2. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі
-
Повʼязаний документ:
1. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf
6. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації «1.11 Копію договору з медичною установою або наказу про прийняття в штат медичного працівника, щодо проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів.»
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників закупівлі з огляду на наступне:
Водії перед виїздом повинні проходити медичний огляд медпрацівником у відповідності до (п.1.4, п.1.8 розділу І Положенні про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом МОЗ України, МВС України від 31.01.2013 № 65/80) (надалі – Положення).
Пунктом 1.4. даного Положення визначено, що передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам підлягають виключно водії, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів.
Водії груп швидкого реагування, не здійснюють ані перевезення пасажирів, ані перевезення вантажів, тому повідомляємо, що згідно законодавства, проходити щозмінний передрейсовий та післярейсовий медичний огляд медпрацівником останні не повинні.
Зазначена вимога є незаконною та не має жодного відношення до охоронної діяльності.
Підприємства, які надають послуги охорони жодним чином не відносяться до підприємств, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів.
Відповідно до вищевикладеного, у Замовника відсутні правові підстави до встановлення даної вимоги, яка спрямована на обмеження кола потенційних учасників та дискримінацію учасників, які не мають укладенного договору або медичного працівника у штаті про надання послуг з організації проведення щозмінних передрейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів.
Частиною п. 24 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.003.2015 р. (надалі – Закон про ліцензування) передбачено видачу окремої ліцензії на перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів внутрішнім водним, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, а в той же час охоронна діяльність підлягає окремому ліцензуванню згідно пункту 30 ч. 1. ст. 7 даного Закону про ліцензування.
Дана обставина ставить Скаржника у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають медпрацівника або договору з відповідним медичним закладом, хоча і не повинні їх мати, згідно чинного законодавства.
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни в ТД та виключити дану дискримінаційну вимогу.
-
Назва доказу:
скан-копія Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
-
Опис доказу:
скан-копія Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
-
Повʼязаний документ:
5. Закон України Про ліцензування видів господарської діяльності.pdf
5. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації «1.10 Гарантійний лист про те, що учасник підтверджує наявність тренувальної бази для персоналу з необхідним обладнанням та інвентарем для тренувань або персоналізовані абонементи в тренувальних залах.
Зазначена в гарантійному листі інформація щодо тренувальної бази обов’язково має бути підтверджена документально (надати витяги з державних реєстрів, та/або договори (оренди, суборенди) та/або персоналізовані абоненти в тренувальний зал).»
Відповідно до чинного законодавства з урахуванням Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності не встановлено обов’язку мати в наявності тренувальну базу для персоналу з необхідним обладнанням та інвентарем для тренувань або персоналізовані абонементи в тренувальних залах.
Отже, оскільки до суб’єктів господарювання не встановлено обов’язку щодо наявності тренувальної бази для персоналу з необхідним обладнанням та інвентарем для тренувань або персоналізовані абонементи в тренувальних залах то дана вимога є дискримінаційною.
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
-
Назва доказу:
скан-копію Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»
-
Опис доказу:
скан-копію Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»
-
Повʼязаний документ:
4. Постанова КМУ № 97 від 11.02.2013р.pdf
4. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації «1.6 Наявність не менше 7 груп швидкого реагування в м. Запоріжжя.»
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності не менше 7 груп швидкого реагування в м. Запоріжжі, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників, оскільки Замовник нехтуючи Законом України «Про публічні закупівлі» даною вимогою заборонив потенційним Учасникам залучати субпідрядника до надання послуг.
Дану вимога встановлена без жодної аргументації та розрахунків. Відповідно до інформації, яка викладена у технічній специфікації до предмету закупівлі (Додаток №4 до Тендерної документації), Замовник планує придбати послуги для 36-ти об’єктів, проте по незрозумілим причинам встановлює вимогу щодо наявності не менше 7 груп швидкого реагування в м. Запоріжжі.
Відповідно до багаторічного досвіду надання аналогічних послуг, вважаємо, що надання послуг у відповідності до технічного завдання, можна виконати при наявності 2-х груп швидкого реагування.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявності 7 груп швидкого реагування в шляхом залучення партнерів (субпідрядників).
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів
-
Повʼязаний документ:
3. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області
-
Повʼязаний документ:
2. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі
-
Повʼязаний документ:
1. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf
3. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації: «1.5 Копії документів, що підтверджують наявність власного спеціалізованого транспорту в кількості не менше 12 одиниць, всі автомобілі повинні бути обладнані світловими приладами та засобами радіозв’язку, що мають кольоровографічні надписи, для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об’єкта охорони, а саме – копії технічних паспортів на транспортні засоби та копію дозволу на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв.»
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності власного спеціалізованого транспорту в кількості не менше 12 одиниць , не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників, оскільки Замовник нехтуючи Законом України «Про публічні закупівлі» даною вимогою заборонив потенційним Учасникам залучати субпідрядника до надання послуг.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявного власного спеціалізованого транспорту в кількості не менше 12 одиниць шляхом залучення субпідрядника.
Вимога встановлена замовником щодо обов’язку мати власний спеціалізований транспорт в кількості не менше 12 одиниць грубо дискримінує нас як потенційного учасника, оскільки не маючи 12 і більше власного спеціалізованого транспорту, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, оскільки нашу пропозицію буде відхилено.
Дану вимога встановлена без жодної аргументації та розрахунків.
Додатково повідомляємо, що виразом власного спеціалізованого транспорту в кількості не менше 12 одиниць, Замовник обмежив потенційних учасників, які планували скористатися своїм Законним правом щодо залучення субпідрядника / співвиконавця та/або можливості орендувати транспорт, чим грубо порушив усі принципи здійснення публічних закупівель.
Встановивши дану вимогу, Уповноваженою особою Замовника цілеспрямовано та навмисно обмежено коло потенційних учасників, оскільки такої кількості власних груп реагування не має жодне приватне підприємство.
Дана дискримінаційна вимога встановлена Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
Не маючи такої кількості власного спеціалізованого транспорту, успішно надаємо послуги у різних містах та населених пунктах України, оскільки дія наявної Ліцензії поширюється на територію всієї України.
На підставі вищезазначеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу.
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів
-
Повʼязаний документ:
3. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області
-
Повʼязаний документ:
2. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі
-
Повʼязаний документ:
1. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf
2. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації: «1.2 Скановані оригінали або копії документів, що підтверджують наявність у Учасника офісу в м. Запоріжжі: право власності або право користування.»
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності офісу в м. Запоріжжі не маємо можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (пультова централізована охорона ) надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "охоронні послуги" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у місті Запоріжжя.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори, які виконуються у різних містах і областях України без наявного там офісу.
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів
-
Повʼязаний документ:
3. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області
-
Повʼязаний документ:
2. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі
-
Повʼязаний документ:
1. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf
1. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлена дискримінаційна вимога, а саме: «1.1 Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для забезпечення надання послуг в повному обсязі відповідно до вимог встановлених умовами тендерної документації. Обов’язковість наявності власного пульта центрального спостереження в місті Запоріжжя.»
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності наявності власного пульта центрального спостереження в місті Запоріжжя, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (пультова централізована охорона) надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "охоронні послуги" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у місті Запоріжжя.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявного там власного пульта центрального спостереження, оскільки маємо пункт централізованого спостереження, який розміщений в м. Києві.
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів
-
Повʼязаний документ:
3. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області
-
Повʼязаний документ:
2. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі
-
Опис доказу:
Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпрі
-
Повʼязаний документ:
1. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
Дискримінаційна вимога
- протокол 01.02.2024 16:28
Дискримінаційні вимоги, що обмежують коло учасників
- протокол 01.02.2024 16:27
Внесення змін до тендерної документації
- протокол 31.01.2024 15:59