• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 7971 (79710000-4) Охоронні послуги (пультова централізована охорона 8 об’єктів, облаштованих тривожною кнопкою; пультова централізована охорона двох диспетчерських пунктів; пультова централізована охорона 26 тягових підстанцій

Закупівля оголошена з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівлель товарів робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчується нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).

Торги відмінено

272 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 725.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2024 14:39 - 04.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі

Номер: 32a27e8bcda341eb86ca49dd6a43ee32
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010813-a.c4
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 13.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.02.2024 18:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.02.2024 16:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: 13.02.2024 рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2729-р/пк-пз була задоволена скарга потенційного учасника – ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» та зобов’язано Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Код за ДК 021:2015 – 7971 (79710000-4) Охоронні послуги (пультова централізована охорона 8 об’єктів, облаштованих тривожною кнопкою; пультова централізована охорона двох диспетчерських пунктів; пультова централізована охорона 26 тягових підстанцій)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-26-010813-а, з метою усунення порушень , зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» із зазначеним рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2729-р/пк-пз від 13.02.2024 не погоджується. Керуючись ч. 23.ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі", рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Таким чином, підприємство "Запоріжелектротранс" керуючись ч. 23 ст. 18 Закону, звернулося до суду з позовною заявою немайнового характеру про визнання протиправним та скасування рішення органу оскарження.
Автор: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019", Максим ПРОКОПЕЦЬ +380674436559 sheriff-pult019@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 7a35c67fc92145fe92d1891dc3069d8f
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційна вимога
Опис заперечення: 1. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлена дискримінаційна вимога, а саме: «1.1 Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для забезпечення надання послуг в повному обсязі відповідно до вимог встановлених умовами тендерної документації. Обов’язковість наявності власного пульта центрального спостереження в місті Запоріжжя.» 2. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації: «1.2 Скановані оригінали або копії документів, що підтверджують наявність у Учасника офісу в м. Запоріжжі: право власності або право користування.» 3. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації: «1.5 Копії документів, що підтверджують наявність власного спеціалізованого транспорту в кількості не менше 12 одиниць, всі автомобілі повинні бути обладнані світловими приладами та засобами радіозв’язку, що мають кольоровографічні надписи, для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об’єкта охорони, а саме – копії технічних паспортів на транспортні засоби та копію дозволу на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв.» 4. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації «1.6 Наявність не менше 7 груп швидкого реагування в м. Запоріжжя.» 5. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації «1.10 Гарантійний лист про те, що учасник підтверджує наявність тренувальної бази для персоналу з необхідним обладнанням та інвентарем для тренувань або персоналізовані абонементи в тренувальних залах.
Зазначена в гарантійному листі інформація щодо тренувальної бази обов’язково має бути підтверджена документально (надати витяги з державних реєстрів, та/або договори (оренди, суборенди) та/або персоналізовані абоненти в тренувальний зал).» 6. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації «1.11 Копію договору з медичною установою або наказу про прийняття в штат медичного працівника, щодо проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів.» 7. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації « 2.2 - копії довідок, про те що працівники зазначені в п.2.1. пройшли курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Довідка повинна бути видана організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену Національною поліцією.»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: 7. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації « 2.2 - копії довідок, про те що працівники зазначені в п.2.1. пройшли курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Довідка повинна бути видана організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену Національною поліцією.»
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним

Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності довідок про те що працівники пройшли курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік, видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену Національною поліцією не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.

Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявності довідок про те що працівники пройшли курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік, видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену Національною поліцією.

Відповідно до чинного законодавства з урахуванням Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності не встановлено обов’язку мати в наявності довідок про те що працівники пройшли курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік, видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену Національною поліцією.
Отже, оскільки до суб’єктів господарювання не встановлено обов’язку щодо наявності довідок про те що працівники пройшли курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік, видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену Національною поліцією, то дана вимога є дискримінаційною.

6. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації «1.11 Копію договору з медичною установою або наказу про прийняття в штат медичного працівника, щодо проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів.»

Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників закупівлі з огляду на наступне:
Водії перед виїздом повинні проходити медичний огляд медпрацівником у відповідності до (п.1.4, п.1.8 розділу І Положенні про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом МОЗ України, МВС України від 31.01.2013 № 65/80) (надалі – Положення).
Пунктом 1.4. даного Положення визначено, що передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам підлягають виключно водії, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів.
Водії груп швидкого реагування, не здійснюють ані перевезення пасажирів, ані перевезення вантажів, тому повідомляємо, що згідно законодавства, проходити щозмінний передрейсовий та післярейсовий медичний огляд медпрацівником останні не повинні.
Зазначена вимога є незаконною та не має жодного відношення до охоронної діяльності.
Підприємства, які надають послуги охорони жодним чином не відносяться до підприємств, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів.
Відповідно до вищевикладеного, у Замовника відсутні правові підстави до встановлення даної вимоги, яка спрямована на обмеження кола потенційних учасників та дискримінацію учасників, які не мають укладенного договору або медичного працівника у штаті про надання послуг з організації проведення щозмінних передрейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів.
Частиною п. 24 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.003.2015 р. (надалі – Закон про ліцензування) передбачено видачу окремої ліцензії на перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів внутрішнім водним, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, а в той же час охоронна діяльність підлягає окремому ліцензуванню згідно пункту 30 ч. 1. ст. 7 даного Закону про ліцензування.
Дана обставина ставить Скаржника у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають медпрацівника або договору з відповідним медичним закладом, хоча і не повинні їх мати, згідно чинного законодавства.
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни в ТД та виключити дану дискримінаційну вимогу.

5. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації «1.10 Гарантійний лист про те, що учасник підтверджує наявність тренувальної бази для персоналу з необхідним обладнанням та інвентарем для тренувань або персоналізовані абонементи в тренувальних залах.
Зазначена в гарантійному листі інформація щодо тренувальної бази обов’язково має бути підтверджена документально (надати витяги з державних реєстрів, та/або договори (оренди, суборенди) та/або персоналізовані абоненти в тренувальний зал).»

Відповідно до чинного законодавства з урахуванням Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності не встановлено обов’язку мати в наявності тренувальну базу для персоналу з необхідним обладнанням та інвентарем для тренувань або персоналізовані абонементи в тренувальних залах.
Отже, оскільки до суб’єктів господарювання не встановлено обов’язку щодо наявності тренувальної бази для персоналу з необхідним обладнанням та інвентарем для тренувань або персоналізовані абонементи в тренувальних залах то дана вимога є дискримінаційною.

На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.




4. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації «1.6 Наявність не менше 7 груп швидкого реагування в м. Запоріжжя.»

ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним

Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності не менше 7 груп швидкого реагування в м. Запоріжжі, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників, оскільки Замовник нехтуючи Законом України «Про публічні закупівлі» даною вимогою заборонив потенційним Учасникам залучати субпідрядника до надання послуг.
Дану вимога встановлена без жодної аргументації та розрахунків. Відповідно до інформації, яка викладена у технічній специфікації до предмету закупівлі (Додаток №4 до Тендерної документації), Замовник планує придбати послуги для 36-ти об’єктів, проте по незрозумілим причинам встановлює вимогу щодо наявності не менше 7 груп швидкого реагування в м. Запоріжжі.
Відповідно до багаторічного досвіду надання аналогічних послуг, вважаємо, що надання послуг у відповідності до технічного завдання, можна виконати при наявності 2-х груп швидкого реагування.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявності 7 груп швидкого реагування в шляхом залучення партнерів (субпідрядників).

На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.

3. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації: «1.5 Копії документів, що підтверджують наявність власного спеціалізованого транспорту в кількості не менше 12 одиниць, всі автомобілі повинні бути обладнані світловими приладами та засобами радіозв’язку, що мають кольоровографічні надписи, для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об’єкта охорони, а саме – копії технічних паспортів на транспортні засоби та копію дозволу на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв.»

ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності власного спеціалізованого транспорту в кількості не менше 12 одиниць , не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників, оскільки Замовник нехтуючи Законом України «Про публічні закупівлі» даною вимогою заборонив потенційним Учасникам залучати субпідрядника до надання послуг.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявного власного спеціалізованого транспорту в кількості не менше 12 одиниць шляхом залучення субпідрядника.
Вимога встановлена замовником щодо обов’язку мати власний спеціалізований транспорт в кількості не менше 12 одиниць грубо дискримінує нас як потенційного учасника, оскільки не маючи 12 і більше власного спеціалізованого транспорту, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, оскільки нашу пропозицію буде відхилено.
Дану вимога встановлена без жодної аргументації та розрахунків.
Додатково повідомляємо, що виразом власного спеціалізованого транспорту в кількості не менше 12 одиниць, Замовник обмежив потенційних учасників, які планували скористатися своїм Законним правом щодо залучення субпідрядника / співвиконавця та/або можливості орендувати транспорт, чим грубо порушив усі принципи здійснення публічних закупівель.
Встановивши дану вимогу, Уповноваженою особою Замовника цілеспрямовано та навмисно обмежено коло потенційних учасників, оскільки такої кількості власних груп реагування не має жодне приватне підприємство.
Дана дискримінаційна вимога встановлена Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
Не маючи такої кількості власного спеціалізованого транспорту, успішно надаємо послуги у різних містах та населених пунктах України, оскільки дія наявної Ліцензії поширюється на територію всієї України.
На підставі вищезазначеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу.

2. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації: «1.2 Скановані оригінали або копії документів, що підтверджують наявність у Учасника офісу в м. Запоріжжі: право власності або право користування.»

ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним

Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності офісу в м. Запоріжжі не маємо можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (пультова централізована охорона ) надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "охоронні послуги" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у місті Запоріжжя.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори, які виконуються у різних містах і областях України без наявного там офісу.
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.


1. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлена дискримінаційна вимога, а саме: «1.1 Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для забезпечення надання послуг в повному обсязі відповідно до вимог встановлених умовами тендерної документації. Обов’язковість наявності власного пульта центрального спостереження в місті Запоріжжя.»

ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним

Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності наявності власного пульта центрального спостереження в місті Запоріжжя, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.

Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (пультова централізована охорона) надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "охоронні послуги" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у місті Запоріжжя.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявного там власного пульта центрального спостереження, оскільки маємо пункт централізованого спостереження, який розміщений в м. Києві.

На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 31182d4479ed4006ba817c0e247d4451
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010813-a.b3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Замрвник у тендерній документації встановив вимогу, що призводить до обмеження кола учасників. Пропонуємо доповнити підпункт 1.3 словами такого змісту "сканкопію з оригіналу дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу аналогового або цифрового ультракороткохвильового радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби в м.Запоріжжя та доповнити підпункт 1.4 словами такого змісту "Сканкопію з оригіналу(ів) дозволу на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу аналогового або цифрового УКХ радіотелефонного зв’язку, максимальною потужністю до 5 Вт - переносних, в кількості не менше 12 одиниць.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги, що обмежують коло учасників

Номер: 4ec2a7e045584d9bb869feb8645bd47c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010813-a.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги, що обмежують коло учасників
Вимога:
Додатком 2 Вашої тендерної документації, підпункт 1.4. є дискрімінаційною вимогою, яка порушує законодавчі акти України, суттєво звужує коло потенційних учасників, порушує їхні права та встановлена всупереч Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме обмежує учасників які мають дозволи на експлуатаціію абонентського радіоелектронного засобу цифрового УКХ радіотелефонного звязку. Враховуючи викладене, Замовник повинен внести відповідні зміни до Документації в цій частині, а саме: доповнити підпункт 1.4. Додатку 2 тендерної документації словами такого змісту :"радіоелектронного або цифрового". Доповнивши цей пункт Замовник тим самим розширить коло учасників, що мать засоби більш сучасного зв'язку.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 8cf7a3ed0cae4cfa905eb8efd2bdbb88
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010813-a.c1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний замовник! Додатком 2 Вашої тендерної документації, пункт 2.1. суперечить вимогам пункту 2.3. та є явно дискрімінаційною вимогою, яка порушує законодавчі акти України, суттєво звужує коло потенційних учасників, порушує їхні права та встановлена всупереч Закону України “Про публічні закупівлі”. В п.2.1. зазначено, що охоронників має бути не менше 12, але в п.2.3 плануєте залучити для контролю несення служби не менше 2 працівників. Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників , а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Замовник не довів необхідності встановлення наведеної вище вимоги згідно 12 працівників. Враховуючи викладене, Замовник повинен внести відповідні зміни до Документації в цій частині», а саме в п.2.1.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно пункту 28 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Охоронні послуги будуть надаватися у місті Запоріжжя. Звертаємо увагу, що об’єкти Замовника (які в свою чергу є власністю територіальної громади міста), розташовані по всьому місту (у 7 районах). Для своєчасного реагування Замовник вимагає підтвердження наявності у Учасника не менше 12 охоронників для оперативного виїзду наряду охорони. У зв’язку з наявністю воєнного стану в Україні, у випадку настання надзвичайної події, Замовник має бути впевненим, що Учасник має необхідну кількість працівників та транспорту, і послуга буде надана вчасно, тому вимагається підтвердження наявності не менше 12 працівників. Таким чином, вважаємо дану вимогу не дискримінаційною, а такою що є законною та гарантією надання своєчасних, повних та якісних послуг. На підставі вищевикладеного повідомляємо, що Вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.03.2024 11:31