-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Хліб
Торги не відбулися
1 016 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 083.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 083.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2024 14:35 - 02.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Номер:
254c02214862464aa6f8f5f7c15ea5d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-26-010147-a.a4
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Скарга:
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження до АМКУ word.docx 12.02.2024 10:38
- Оскарження до АМКУ.pdf 12.02.2024 10:49
- сканирование0914.pdf 12.02.2024 11:09
- sign.p7s 12.02.2024 11:50
- ПРОЗОРРО_6100грн_12.02.24.pdf 12.02.2024 15:09
- рішення від 14.02.2024 № 2805.pdf 14.02.2024 15:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2024 № 3371.pdf 23.02.2024 18:36
- рішення від 22.02.2024 № 3371.pdf 27.02.2024 10:05
- img130.pdf 16.02.2024 10:52
- img121.pdf 27.02.2024 14:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.02.2024 14:18
Дата розгляду скарги:
22.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.02.2024 15:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.02.2024 10:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано, відмінено протокол щодо відхилення пропозиції ТОВ "ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД № 4"
Пункт скарги
Номер:
65e3946a8d1146eab99f6be017268135
Заголовок пункту скарги:
Рішення замовника щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Опис заперечення:
Додаток № 2 "Технічна специфікація" до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4»
код ЄДРПОУ: 43370789
адреса: 65078, Одеська область, місто Одеса, вулиця Генерала Петрова, будинок 14, кабінет №1
тел.: +38(050) 329 14 00
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: ВЕЛИКОРИБАЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ
Місце знаходження: вул. Миру 1, с. Великорибальське, Одеська обл., 68260
Код ЄДРПОУ: 03189127
Вихідний №: 63 Дата: від 12.02.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-01-26-010147-a № ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: ВЕЛИКОРИБАЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): Код 15810000-9– Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ "ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4" (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником:
НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
img129.pdf 08.02.2024 09:20:37
Скаржник хоче додати додаткові пояснення:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Додаток № 2 «Технічна специфікація» до Тендерної документації
Замовник торгів встановив вимоги щодо підтвердження відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної пропозиції, а саме:
«8. Надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник до постачання, а саме: сканований оригінал декларації виробника або сканований оригінал посвідчення про якість хлібобулочної продукції, що пропонується до постачання в якості предмета закупівлі, з результатами випробувань, з обов’язковим зазначенням: виду хлібобулочної продукції (в залежності від борошна та його сорту (ґатунку) та конкретних назв хлібобулочних виробів, які виробник випікає, реалізує та пропонує до постачання; нормативного (-их) документа (-ів) (національних стандартів); ваги виробів; строків реалізації продукції; умов зберігання; відсутність гмо; підстав для оформлення документа (протоколи лабораторних випробувань або експертних висновків).» (цитата).
На виконання даної вимоги Скаржник у своїй пропозиції надав файл «Сканирование 0914» 13:14:55 05.02.24, СТОРІНКА 13, на якій знаходиться підтвердження у вигляді Декларація виробника №ОД -00030224 від 03.02.2024 року.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Скаржника.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. Додаток: «Сканирование 0914» 13:14:55 05.02.24, СТОРІНКА 13, на якій знаходиться підтвердження у вигляді Декларація виробника №ОД -00030224 від 03.02.2024 року.
З повагою,
Директор ТОВ «Одеський хлібозавод №4» Віталій ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4»
код ЄДРПОУ: 43370789
адреса: 65078, Одеська область, місто Одеса, вулиця Генерала Петрова, будинок 14, кабінет №1
тел.: +38(050) 329 14 00
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: ВЕЛИКОРИБАЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ
Місце знаходження: вул. Миру 1, с. Великорибальське, Одеська обл., 68260
Код ЄДРПОУ: 03189127
Вихідний №: 63 Дата: від 12.02.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2024-01-26-010147-a № ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: ВЕЛИКОРИБАЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): Код 15810000-9– Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВ "ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4" (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником:
НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
img129.pdf 08.02.2024 09:20:37
Скаржник хоче додати додаткові пояснення:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Додаток № 2 «Технічна специфікація» до Тендерної документації
Замовник торгів встановив вимоги щодо підтвердження відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної пропозиції, а саме:
«8. Надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник до постачання, а саме: сканований оригінал декларації виробника або сканований оригінал посвідчення про якість хлібобулочної продукції, що пропонується до постачання в якості предмета закупівлі, з результатами випробувань, з обов’язковим зазначенням: виду хлібобулочної продукції (в залежності від борошна та його сорту (ґатунку) та конкретних назв хлібобулочних виробів, які виробник випікає, реалізує та пропонує до постачання; нормативного (-их) документа (-ів) (національних стандартів); ваги виробів; строків реалізації продукції; умов зберігання; відсутність гмо; підстав для оформлення документа (протоколи лабораторних випробувань або експертних висновків).» (цитата).
На виконання даної вимоги Скаржник у своїй пропозиції надав файл «Сканирование 0914» 13:14:55 05.02.24, СТОРІНКА 13, на якій знаходиться підтвердження у вигляді Декларація виробника №ОД -00030224 від 03.02.2024 року.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Скаржника.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. Додаток: «Сканирование 0914» 13:14:55 05.02.24, СТОРІНКА 13, на якій знаходиться підтвердження у вигляді Декларація виробника №ОД -00030224 від 03.02.2024 року.
З повагою,
Директор ТОВ «Одеський хлібозавод №4» Віталій ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ
×
-
Назва доказу:
файл «Сканирование 0914» 13:14:55 05.02.24, СТОРІНКА 13
-
Опис доказу:
Докази наявності Декларації виробника №ОД-00030224 від 03.02.2024 р в Тендерній пропозиції Скаржника
-
Повʼязаний документ:
сканирование0914.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією. 4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Номер:
6d870b9f9b1346a3ac1a82a1cbadafa2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-26-010147-a.b3
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику.
ТОВ «Одеський хлібозавод №4» НЕ ПОГОДЖУЄТЬСЯ з Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №14 від 08.02.1024 року, бо це є порушення Закону України "Про публічні закупівлі", Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", оскільки на вимогу Замовника у п. 8. Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»: « Надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник до постачання, а саме: сканований оригінал декларації виробника або сканований оригінал посвідчення про якість хлібобулочної продукції, що пропонується до постачання в якості предмета закупівлі, з результатами випробувань, з обов’язковим зазначенням: виду хлібобулочної продукції (в залежності від борошна та його сорту (ґатунку) та конкретних назв хлібобулочних виробів, які виробник випікає, реалізує та пропонує до постачання; нормативного (-их) документа (-ів) (національних стандартів); ваги виробів; строків реалізації продукції; умов зберігання; відсутність гмо; підстав для оформлення документа (протоколи лабораторних випробувань або експертних висновків).» ТОВ «Одеський хлібозавод №4» надав в своїй тендерній пропозиції Декларацію виробника №ОД -00030224 від 03.02.2024 року (файл «Сканирование 0914» 13:14:55 05.02.24, лист 13).
З метою усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2024-01-26-010147-a, ТОВ «Одеський хлібозавод №4» вимагає:
1. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 14 від 08.02.2024р про відхилення переможця ТОВ «Одеський хлібозавод № 4».
2. Визнати ТОВ «Одеський хлібозавод №4» переможцем закупівлі UA-2024-01-26-010147-a
Пов'язані документи:
Замовник
- img130.pdf 08.02.2024 13:36
Дата подачі:
08.02.2024 13:04
Вирішення:
Дякуємо за вимогу, уповноважена особа дійсно допустила помилку
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення порушень під час проведення тендеру
Номер:
3e4d883b948446caaac26f300eeb58c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-26-010147-a.c2
Назва:
Вимога щодо усунення порушень під час проведення тендеру
Вимога:
Звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення тендеру. А саме:
В тендерній документації Замовника в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлена вимога:
«Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) визначена в Додатку 2 «Технічна специфікація».
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 2 «Технічна специфікація».
В Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація», в п.1 «Характеристика товару та вимоги до якості», визначено, що товар повинен бути виготовлений згідно національних стандартів : Хліб з пшеничного борошна вищого ґатунку – згідно ДСТУ 7517:2014, Хліб із суміші борошна житнього обдирного та пшеничного першого ґатунку згідно ДСТУ 4583:2006. Зазначеними стандартами передбачено проведення досліджень продукції за органолептичними та фізико-хімічними показниками так само, як і за показниками безпеки.
Таким чином, вимога п.7 Додатку 2 «Технічна специфікація» стосовно надання у складі тендерної пропозиції інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник до постачання, а саме: скановані оригінали протоколів лабораторних випробувань або експертних висновків досліджень проб харчової продукції партії товару, який є предметом закупівлі за органолептичними та фізико-хімічними показниками відповідно зазначеним державним стандартам, що видані виробникові продукції в 2023 році або в поточному році, - є такою, що відповідає державним (національним) стандартам та умовам тендерної документації.
Зважаючи на вищезазначене, та на те, що в Описі змін від 31.01.2024 року, оприлюдненому в системі Prozorro, відсутня інформація про видалення п.7 Додатку 2:
«7. Надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник до постачання, а саме: скановані оригінали протоколів лабораторних випробувань або експертних висновків досліджень проб харчової продукції партії товару, який є предметом закупівлі за органолептичними та фізико-хімічними показниками відповідно зазначеним державним стандартам, що видані виробникові продукції в 2023 році або в поточному році;»,-
для уникнення невідповідностей між вимогами Технічної специфікації та умовами Тендерної документації, між Описом змін та Тендерною документацією в новій редакції, просимо Вас вимогу п.7 Додатку 2 «Технічна специфікація» залишити без змін.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо усунення порушення.pdf 31.01.2024 21:53
Дата подачі:
31.01.2024 21:53
Вирішення:
Дякую за запитання, пунк 7 видалено з тендерної документації, але не зазначено у описі змін, через те, що п. 7 у прешій тендерній документації продубльований двічі, а зазначені вимоги залишилися у п. 6 Додатку 2 тому внесення змін не потрібне
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Номер:
a82084be2e654947a4b41b9d2ccdc067
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-26-010147-a.a1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику.
Проаналізувавши тендерну документацію, вважаємо, що умови тендерної документації порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" - Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
В тендерній документації замовника з’являються додаткові вимоги, які раніше в попередніх закупівлях Замовника не вимагалися, та і наразі не вимагаються в інших закупівлях Замовника, оголошених в той же період, що і закупівля UA-2024-01-26-010147-a. Наприклад Закупівлі UA-2024-01-25-010499-a та UA-2024-01-25-011271-a , предметом закупівлі яких є молочні продукти, до яких вимоги по виробництву, зберіганню та перевезенню значно жорсткіші, ніж до хлібу, але Замовнику не важливо, чи пройшли санітарно-гігієнічне навчання водії транспортних засобів Учасників Закупівель UA-2024-01-25-010499-a та UA-2024-01-25-011271-a, не вимагається довідка (або інший документ), що свідчить про додержання умов перевезення продуктів харчування – для молочних продуктів це один із головних факторів. Чомусь у Учасників – виробників молочних продуктів Закупівель UA-2024-01-25-010499-a та UA-2024-01-25-011271-a Замовник не вимагає на підтвердження запровадження виробником молочної продукції, що пропонується до постачання системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, сканований оригінал сертифіката з документальним підтвердженням, при необхідності, продовження його дії, виданого виробнику акредитованим в системі НААУ органом сертифікації на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019(ISO 45001:2018, IDT) та на підтвердження запровадження виробником продукції, що пропонується до постачання системи управління безпекою ланцюга постачання, сканований оригінал сертифіката з документальним підтвердженням, при необхідності, продовження його дії, виданого виробнику акредитованим в системі НААУ органом сертифікації на систему управління безпекою ланцюга постачання на відповідність вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007,IDT).
Замовником у вищезазначених закупівлях не вимагається довідка у довільній формі про відповідального(их) працівника(ів) за дотриманням пожежної безпеки та організацію дій у надзвичайних ситуаціях. Учасник надає скановану(і) кольорову копію з оригіналу(ів) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) проходження навчання такого(их) працівника (ів), а саме відповідальної(их) особи (осіб) за пожежну безпеку та особи (осіб), яка(і) пройшла(и) навчання щодо дій у надзвичайних ситуаціях (Постанова КМУ № 444 від 26 червня 2013 року).
Виникає питання – чому так? Чим підприємство по виробництву хлібобулочних виробів, які не потребують для зберігання, перевезення особливих температурних режимів, відрізняється від підприємств по виробництву молочної продукції. Може тому, що тендерна документація прописана про вже наперед визначеного єдиного Учасника-переможця ТОВ «Батьківський хліб». Документи, які Замовник раніше не вимагав та і зараз не вимагає у інших виробників харчової продукції, заявлені в тендерній документації на дану закупівлю, вже є у ТОВ «Батьківський хліб» і отримані вони були наприкінці 2023 року. В такому підході до вимог тендерної документації Замовника на закупівлю Хліб вбачається змова з виробником ТОВ «Батьківський хліб» - вимоги прописані під даного виробника, оскільки в жодній іншій закупівлі продуктів харчування Замовником такі вимоги не передбачені.
Вимагаємо, керуючись статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі", Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», виключити додаткові вимоги, заявлені в Тендерній документації Замовника, які відсутні в інших закупівлях харчових продуктів, забезпечити прозорість проведення закупівлі, не звужувати коло потенційних Учасників.
По-друге, Замовником в Тендерній документації наявна вимога:
«9. Надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник до постачання, а саме: скановані оригінали висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи технологічних інструкцій на виробництво продукції, що є предметом закупівлі.»
Повідомляємо, що згідно з Положенням про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 року № 667, Держпродспоживслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику, зокрема у сфері санітарного законодавства.
З 01 жовтня 2023 року введено в дію Закон України від 06.09.2022 р. № 2573-IX «Про систему громадського здоров’я», відповідно до розділу IX «Прикінцеві та перехідні положення» якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність.
Законом України «Про систему громадського здоров’я» проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків не передбачено.
Керуючись Законодавством України, вимагаємо виключити вищевказану вимогу із Тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2024 19:07
Вирішення:
Зміни до тендерної документації внесено
Статус вимоги:
Задоволено