• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

агроперліт

Торги не відбулися

4 060 698.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 478.79 UAH
Період оскарження: 26.01.2024 14:32 - 04.02.2024 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога

Номер: 498ab6deef5c41819d9e239c9c1f35c6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010439-a.a6
Назва: Вимога
Вимога:
Скасування протоколу відхилення пропозиції, детальніше у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 087813fa83244911957c2319180d51eb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010439-a.b5
Назва: Вимога
Вимога:
Скасування протоколу відхилення пропозиції, детальніше у вкладенні
Вирішення: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Згідно з абзацом 3 частини 3 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 47 Особливостей, замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Разом з тим, згідно частини 3 Статті 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Враховуючи викладене, у разі наявності вимоги щодо надання оригіналу документу, учасник повинен надати оригінал електронного документу з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Згідно Статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», для підтвердження достовірності походження та цілісності електронного документа може використовуватися електронна печатка. Накладанням електронного підпису та/або електронної печатки завершується створення електронного документа. Відповідно до Статті І Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», електронна печатка - електронні дані, що додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для забезпечення достовірності походження пов’язаних електронних даних, або для засвідчення електронних підписів підписувачів на електронних документах, або для засвідчення відповідності копій документів оригіналам та виявлення порушення цілісності З огляду на вищезазначене, замовником було встановлено вимогу пункту 1.1. Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації щодо необхідності надання документів учасником-переможцем торгів, а саме: Оригіналу інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення виданої Національним агентством з питань запобігання корупції не раніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення даної процедури закупівлі. Інформаційна довідка обов’язково повинна містити кваліфікований електронний підпис або кваліфіковану електронну печатку Національного агентства з питань запобігання корупції. Переможцем процедури закупівлі за Лотом 4 ТОВ “СЕЛЕКТ-ОЙЛ” надано оригінал інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення виданої Національним агентством з питань запобігання корупції, який не містить кваліфікований електронний підпис або кваліфіковану електронну печатку Національного агентства з питань запобігання корупції, що є порушенням вимог пункту 1.1. Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації. Отже, ТОВ “СЕЛЕКТ-ОЙЛ” не надало документи, що підтверджують відсутність підстави, визначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей у спосіб, зазначений в тендерній документації. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Виходячи з наведеного, в уповноваженої особи відсутні підстави для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “СЕЛЕКТ-ОЙЛ” за Лотом 4 (агроперліт).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: ac8a67958f514c3da120e56d9083faab
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010439-a.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Скасування протоколу відхилення пропозиції, детальніше у вкладенні
Вирішення: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Згідно з абзацом 3 частини 3 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 47 Особливостей, замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Разом з тим, згідно частини 3 Статті 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Враховуючи викладене, у разі наявності вимоги щодо надання оригіналу документу, учасник повинен надати оригінал електронного документу з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Згідно Статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», для підтвердження достовірності походження та цілісності електронного документа може використовуватися електронна печатка. Накладанням електронного підпису та/або електронної печатки завершується створення електронного документа. Відповідно до Статті І Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», електронна печатка - електронні дані, що додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для забезпечення достовірності походження пов’язаних електронних даних, або для засвідчення електронних підписів підписувачів на електронних документах, або для засвідчення відповідності копій документів оригіналам та виявлення порушення цілісності З огляду на вищезазначене, замовником було встановлено вимогу пункту 1.1. Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації щодо необхідності надання документів учасником-переможцем торгів, а саме: Оригіналу інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення виданої Національним агентством з питань запобігання корупції не раніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення даної процедури закупівлі. Інформаційна довідка обов’язково повинна містити кваліфікований електронний підпис або кваліфіковану електронну печатку Національного агентства з питань запобігання корупції. Переможцем процедури закупівлі за Лотом 4 ТОВ “СЕЛЕКТ-ОЙЛ” надано оригінал інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення виданої Національним агентством з питань запобігання корупції, який не містить кваліфікований електронний підпис або кваліфіковану електронну печатку Національного агентства з питань запобігання корупції, що є порушенням вимог пункту 1.1. Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації. Отже, ТОВ “СЕЛЕКТ-ОЙЛ” не надало документи, що підтверджують відсутність підстави, визначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей у спосіб, зазначений в тендерній документації. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Виходячи з наведеного, в уповноваженої особи відсутні підстави для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “СЕЛЕКТ-ОЙЛ” за Лотом 4 (агроперліт).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: ba778539b9534d1d8aec15cbdadb4170
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010439-a.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Скасування протоколу відхилення пропозиції, детальніше у вкладенні
Вирішення: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Згідно з абзацом 3 частини 3 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 47 Особливостей, замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Разом з тим, згідно частини 3 Статті 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Враховуючи викладене, у разі наявності вимоги щодо надання оригіналу документу, учасник повинен надати оригінал електронного документу з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Згідно Статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», для підтвердження достовірності походження та цілісності електронного документа може використовуватися електронна печатка. Накладанням електронного підпису та/або електронної печатки завершується створення електронного документа. Відповідно до Статті І Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», електронна печатка - електронні дані, що додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для забезпечення достовірності походження пов’язаних електронних даних, або для засвідчення електронних підписів підписувачів на електронних документах, або для засвідчення відповідності копій документів оригіналам та виявлення порушення цілісності З огляду на вищезазначене, замовником було встановлено вимогу пункту 1.1. Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації щодо необхідності надання документів учасником-переможцем торгів, а саме: Оригіналу інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення виданої Національним агентством з питань запобігання корупції не раніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення даної процедури закупівлі. Інформаційна довідка обов’язково повинна містити кваліфікований електронний підпис або кваліфіковану електронну печатку Національного агентства з питань запобігання корупції. Переможцем процедури закупівлі за Лотом 4 ТОВ “СЕЛЕКТ-ОЙЛ” надано оригінал інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення виданої Національним агентством з питань запобігання корупції, який не містить кваліфікований електронний підпис або кваліфіковану електронну печатку Національного агентства з питань запобігання корупції, що є порушенням вимог пункту 1.1. Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації. Отже, ТОВ “СЕЛЕКТ-ОЙЛ” не надало документи, що підтверджують відсутність підстави, визначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей у спосіб, зазначений в тендерній документації. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Виходячи з наведеного, в уповноваженої особи відсутні підстави для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “СЕЛЕКТ-ОЙЛ” за Лотом 4 (агроперліт).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Зауваження щодо проведення процедури закупівлі

Номер: 72773f8ca6e340a8b97a1b61b8af1906
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010439-a.a2
Назва: Зауваження щодо проведення процедури закупівлі
Вимога:
ТОВ «НВП «Уквермікуліт» ( надалі – Учасник ) проаналізувало перебіг процедури UA-2024-01-26-010439-a щодо закупівлі агроперліту (ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі) звертає увагу ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" ( надалі- Замовник) на наступні нелогічні кроки Замовника, що, на думку Учасника, мали на меті спотворення результатів публічних закупівель на користь певної особи : 1. Після кількох невдалих процедур за (UA-2023-09-08-012497-a, UA-2023-11-30-015061-a, UA-2023-12-21-009815-a) Замовник змінив спосіб проведення закупівлі і розділив предмет закупівлі на лоти і лише окрема частина лотів зацікавила переможця закупівлі UA-2024-01-26-010439-a. 2. Замовник змінив строк поставки предмета закупівлі з 15 до 30 календарних днів, що є актуальним лише при імпорті предмету закупівлі з-за кордону. І саме у такий спосіб переможець значної кількості лотів процедури закупівлі № UA-2024-01-26-010439-a планує виконувати свої зобов’язання. 3. Замовник в межах попередньої процедури закупівлі UA-2023-11-30-015061-a відхилив пропозицію Учасника на підставі «Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей» (ПРОТОКОЛ № 1351 РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ від 11 грудня 2023 року), а вже у процедурі закупівель UA-2024-01-26-010439-a дискваліфікував Учасника по зовсім іншим підставам. «Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРВЕРМІКУЛІТ» стосовно закупівлі за ДК 021:2015:14210000-6: гравію, піску, щебіню і наповнювачу (агроперліту) за лотом №1 (агроперліт) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» У разі, коли б Замовник в межах процедури закупівлі UA-2023-11-30-015061-a вказав всі недоліки щодо тендерної пропозиції Учасника, Замовнику не мав би підстав відхиляти тендерні пропозиції Учасника в межах закупівлі UA-2024-01-26-010439-a. І це дивує ще більше, враховуючи , що Учасник вже мав позитивний досвід постачання агроперліту структурним підрозділам Державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ». 4. Переможець певної кількорсті лотів в межах процедури закупівлі UA-2024-01-26-010439-a, де предметом закупівлі є агроперліт (фракція 2 – 3 мм (+- 0,5 мм)) у своїх тендерних пропозиціях запропонував не аномально низьку ціна, а наближену до неї. З огляду на наступне: - вартість фрахту автомобіля за маршрутом Стамбул (місцезнаходження заводу-виробника, вказаного у листі про повноваження на продаж агроперліту на території України, наданого в складі тендерної пропозиції переможця), який може перевезти приблизно 72 м3 агроперліту на сьогоднішній день складає 130 000 грн (без ПДВ, причина : міжнародні перевезення). ПДВ з транспортних послуг (в частині вартості перевезення до кордону України) 22000 грн. (110000 (вартість перевезення до кордону України:100х20 = 22000). Загалом лише складова вартості транспортних послуг у ціні 1 м3 складає : 130000 + 22000 = 152000: 72= 2111 грн / м3 . А у тендерній закупівлі UA-2024-01-26-010439-a щодо закупівлі агроперліту обсяг всіх лотів не є кратним 72 м3 , що значно збільшує складову вартості транспортних послуг та ціни 1 м3 агроперліту. - мінімальна вартість агроперліту (навіть якщо виробник агроперліту є виробником і сировини) складає 1000 грн / м3 , а з урахуванням ПДВ мінімальна вартість агроперліту складає мінімум 1200 грн / м3 . - загалом мінімальна вартість якісного агроперліту при його імпорті з-за кордону складає 3311 грн (2111 + 1200), що значно перевищує запропоновані переможцем ціни. А є ще прибуток виробника, прибуток учасника процедури закупівлі, банківські комісії за купівлю валюти, банківські комісії за переказ коштів виробнику агроперліту, витрати на митне оформлення кожної партії імпортного агроперліту та витрати на участь в тендерній процедурі. ВИСНОВОК : якісний агроперліт (фракція 2 – 3 мм (+- 0,5 мм)) за ціною, запропонованою переможцем 4-х лотів процедури закупівлі UA-2024-01-26-010439-a, на думку Учасника, поставити на адресу Замовника неможливо за умови імпорту агроперліту з Туреччини. Враховуючи величезну кількість повідомлень ЗМІ щодо корупції у Державному спеціалізованому господарському підприємстві «ЛІСИ УКРАЇНИ». (див. https://interfax.com.ua/news/video/930307.html , https://suspilne.media/625279-pereskodzav-zvilnennu-v-dp-lisi-ukraini-vidreaguvali-na-pidozru-posadovcu-z-rivnensini/ , https://vezha.ua/na-vinnychchyni-pravoohorontsi-zatrymaly-na-koruptsiyi-dyrektora-filiyi-dp-lisy-ukrayiny/ , https://lb.ua/society/2023/12/28/591137_direktor_odniiei_z_filiy_dp_lisi.html , https://www.bbc.com/ukrainian/articles/cl5pz5w09lno , https://suspilne.media/577271-lisi-ukraini-prokomentuvali-nezakonnu-virubku-derev-u-nacparku-na-odesini/ та багато інших), Учасник має підозри, що процедура закупівлі UA-2024-01-26-010439-a була організована та проведена з метою перемоги конкретного учасника, а його цінова пропозиція не дозволяє здійснити поставку якісного агроперліту ДЛЯ ПОТРЕБ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Учасник має не меті здійснити всі можливі заходи з метою отримання беззаперечних доказів завдання шкоди Державі у період війни з рф при проведенні процедури закупівлі UA-2024-01-26-010439-a.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уповноважена особа детально опрацювала зазначену вимогу та встановила наступне. Відповідно до частини 4 Статті 33 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Вимога ТОВ “НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРВЕРМІКУЛІТ” не містить запиту щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, тому у замовника відсутні підстави для розгляду вказаного звернення по суті. Водночас, разом з тим, уповноважена особа опрацювала порушені у зверненні питання та встановила наступне: Щодо першого питання: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до Закону та Особливостей, замовник самостійно визначає предмет закупівлі, зокрема його поділ на частини предмету закупівлі (лоти). Згідно з пунктом 4.2. Розділу І тендерної документації, подання пропозицій передбачено за окремими частинами предмета закупівлі. З метою досягнення добросовісної конкуренції та збільшення кількості потенційних учасників за територіальним принципом, замовником було передбачено подання пропозицій за окремими частинами предмета закупівлі. Щодо другого питання: Відповідно до Закону та Особливостей, замовник самостійно визначає предмет закупівлі, зокрема його умови поставки. З метою досягнення добросовісної конкуренції та збільшення кількості потенційних учасників, зважаючи на можливі логістичні затримки, замовником було встановлено строк поставки товару, що є предметом закупівлі: впродовж 30 (тридцяти) календарних днів наступних за днем отримання замовлення Покупця. Щодо третього питання: Пунктом 44 Особливостей передбачено такі підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: - підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; - є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; - є такою, строк дії якої закінчився; - є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; - не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Відповідно до реалізації електронної системи закупівель, при зазначенні аргументації в електронній системі закупівель на вимогу пункту 44 Особливостей, замовник має можливість обрати одну причину для відхилення тендерної пропозиції учасника. Разом з тим, згідно роз’яснення Міністерства економіки України на запит 1332/2020 (https://me.gov.ua/inforez/Details?id=2609b34c-7091-431c-a520-d85f4665cbf1&lang=uk-UA), у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Враховуючи викладене, у разі наявності якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, замовник має відхилити її на підставі абзацу 2 пункту 44 Особливостей, без перевірки на інші невідповідності та відповідно використання механізму 24 годин на усунення невідповідностей. Щодо четвертого питання: Згідно з пунктом 7 частини 2 Розділу V тендерної документації, учасник визначає ціни на товари, роботи чи послуги, які він пропонує поставити, виконати чи надати за договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована учасником вартість окремих послуг не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. Відповідно до пункту 3.2. Додатків 2-10 до тендерної документації, поставка здійснюється за рахунок учасника-переможця процедури закупівлі (далі – Переможцем). Переможець несе всі витрати та ризики, пов'язані з доставкою до вказаного місця призначення, включаючи оплату відповідних податків і інших зборів. Згідно з пунктами 7.2-7.3 Розділу 7 Проекту договору, наведеного у Додатку 12 до тендерної документації: 7.2. За порушення строків поставки Товару, визначених Договором, Постачальник сплачує пеню у розмірі 0,1% від вартості непоставленого Товару за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від вказаної вартості. 7.3. За порушення умов зобов’язання щодо якості та/або комплектності Товару Постачальник сплачує штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного та/або некомплектного Товару. Разом з тим, відповідно до абзацу 14 пункту 47 Особливостей, Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога Замовнику

Номер: dabe2de3a0d4449f83a4240bff7db3c6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010439-a.a1
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Шановний замовник, наша компанія має намір взяти участь у данній процедурі закупівлі. Ретельно вивчивши тендерну документацію у нас виникла низка вимог. 1. З якою метою процедура закупівлі поділена на лоти? Ви оголошуєте закупівлю втретє, попередні два рази процедура не відбулася через відсутність пропозицій. Ви сподіваєтеся втретє залучити до процедури 9 учасників? Прошу об'єднати всі лоти в один і прикріпити графік поставки з урахуванням норми завантаження машини 90 метрів кубічних. Маючи графік поставки Постачальник і Виробник зможуть чітко гарантувати поставку продукції в термін 30 днів. 2. Фракція 2-3 мм, Виробник якого представляє наше підприємство виробляє агроперліт фракцією 2-3 мм +- 0,5 мм. Прошу розглянути можливість внести зміни до тендерної документації та змінити Фракція 2-3 мм на Фракція 2-3 мм +- 0,5 мм. 3. З огляду на те, що процедура оголошується втретє, а два попередні рази не відбулися через відсутність пропозицій, та те, що у ціні товару 100% імпортна складова плюс ПДВ, мито та транспортні витрати, просимо розглянути можливість зміни Договору у частині оплати та розглянути можливість часткової передплати у момент укладання договору, часткової оплати після повідомлення про готовність продукції до відвантаження, а решту - протягом 10 днів після поставки. На сьогодні багато Підприємств використовують практику саме таких умов оплати https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-26-005287-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-001907-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-26-015431-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-11-008240-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-25-011240-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-24-008078-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-27-009341-a
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Щодо першого питання: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до Закону та Особливостей, замовник самостійно визначає предмет закупівлі, зокрема його поділ на частини предмету закупівлі (лоти). Згідно з пунктом 4.2. Розділу І тендерної документації, подання пропозицій передбачено за окремими частинами предмета закупівлі. З метою досягнення добросовісної конкуренції та збільшення кількості потенційних учасників за територіальним принципом, замовником було передбачено подання пропозицій за окремими частинами предмета закупівлі. Разом з тим, повідомляємо, що в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість вносити зміни у закупівлю з метою об’єднання лотів. Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації. Щодо другого питання: До тендерної документації було внесено відповідні зміни. Щодо третього питання: Відповідно до пункту 8 частини 2 Статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Замовник самостійно визначає умови, наведені у проекті договору про закупівлю із урахуванням вимог чинного законодавства України. Чинним законодавством України не передбачено обов'язковість здійснення попередньої оплати за товар (авансового платежу) за предметом закупівлі. Виходячи з наведеного, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Статус вимоги: Відхилено