-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по забезпеченню харчування підопічних
Завершена
20 480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 102 400.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2024 14:12 - 18.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
db46e27dd01c4302ab5b3d6ba6511aed
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-26-009845-a.a1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 5. Додаток 5.pdf 30.01.2024 22:48
- 8. Додаток 8.pdf 30.01.2024 22:48
- 10. Додаток 10.pdf 30.01.2024 22:48
- Скарга UA-2024-01-26-009845-a.pdf.asice.zip 30.01.2024 22:48
- 2. Додаток 2.pdf 30.01.2024 22:48
- 3. Додаток 3.pdf 30.01.2024 22:48
- 1. Додаток 1.pdf 30.01.2024 22:48
- 7. Додаток 7.pdf 30.01.2024 22:48
- 12. Додаток 12.pdf 30.01.2024 22:48
- 4. Додаток 4.pdf 30.01.2024 22:48
- 10. Додаток 10 (правильний).pdf 30.01.2024 22:48
- 9. Додаток 9.pdf 30.01.2024 22:48
- 11. Додаток 11.pdf 30.01.2024 22:48
- 6. Додаток 6.pdf 30.01.2024 22:48
- 9. Додаток 9 (правильний).pdf 30.01.2024 22:48
- sign.p7s 30.01.2024 22:49
- Акт НАССР 2023.pdf 30.01.2024 23:01
- рішення від 01.02.2024 №1999.pdf 01.02.2024 17:42
- Інформація про резолютивну частину рішення №2544.pdf 12.02.2024 16:25
- рішення від 09.02.2024 №2544.pdf 14.02.2024 15:38
- Пояснення по суті скарги.docx 05.02.2024 17:00
- Пояснення по суті скарги.pdf 05.02.2024 17:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.01.2024 22:54
Дата розгляду скарги:
09.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.02.2024 17:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.02.2024 15:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ та внесено відповідні зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Номер:
9effd1c02e7f460796a627d4fdfdedc7
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Опис заперечення:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЛЬВІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ
ПАНСІОНАТ» (далі– замовник) оголосив відкриті торги з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015:
55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги по забезпеченню харчування підопічних)», очікуваною
вартістю 20 480 000,00 грн.
Закупівля оголошена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та
Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених
Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та
протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Уряду від 12.10.2022
№ 1178 (далі – Особливості № 1178).
Однак, тендерна документація по вказаній закупівлі складена з порушенням законодавства у
сфері публічних закупівель, містить незаконні та дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права
та законні інтереси ТОВ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» (далі – скаржник або потенційний учасник) як
потенційного учасника цих торгів, а відтак потребує внесення змін в частині видалення
дискримінаційних умов та приведення тендерної документації у відповідність із вимогами
законодавства з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених
Замовником та забезпечення дотримання під час проведення торгів таких, принципів публічних
закупівель як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; добросовісна конкуренція серед
учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
До тендерної документації 29 січня 2024 року були внесені зміни, проте строк оскарження для
всіх умов - 31 січня 2024 00:00, відповідно, Скарга подана своєчасно.
ПАНСІОНАТ» (далі– замовник) оголосив відкриті торги з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015:
55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги по забезпеченню харчування підопічних)», очікуваною
вартістю 20 480 000,00 грн.
Закупівля оголошена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та
Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених
Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та
протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Уряду від 12.10.2022
№ 1178 (далі – Особливості № 1178).
Однак, тендерна документація по вказаній закупівлі складена з порушенням законодавства у
сфері публічних закупівель, містить незаконні та дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права
та законні інтереси ТОВ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ» (далі – скаржник або потенційний учасник) як
потенційного учасника цих торгів, а відтак потребує внесення змін в частині видалення
дискримінаційних умов та приведення тендерної документації у відповідність із вимогами
законодавства з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених
Замовником та забезпечення дотримання під час проведення торгів таких, принципів публічних
закупівель як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; добросовісна конкуренція серед
учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
До тендерної документації 29 січня 2024 року були внесені зміни, проте строк оскарження для
всіх умов - 31 січня 2024 00:00, відповідно, Скарга подана своєчасно.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу
інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за
необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до статті 44 «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» ЗУ «Про основні принципи
та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (Додаток 12 до скарги) закріплено такі вимоги
до ТЗ:
Оператори ринку використовують лише транспортні засоби, що відповідають таким вимогам:
1) транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових
продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від
забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або
дезінфекцію;
2) якщо використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення нехарчових
продуктів може призвести до забруднення харчового продукту, для перевезення якого вони можуть
потім застосовуватися, вони використовуються тільки для перевезення харчових продуктів;
3) у разі одночасного використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення
харчових та нехарчових продуктів або у разі одночасного перевезення різних харчових продуктів
забезпечується таке розділення продуктів, що унеможливлює їх забруднення. Для уникнення ризику
забруднення забезпечується результативне очищення зазначених транспортних засобів та/або
контейнерів перед кожним наступним завантаженням;
4) перевезення рідких, гранульованих, порошкових харчових продуктів здійснюється в ємностях
та/або контейнерах/танкерах, передбачених для перевезення тільки харчових продуктів. Зазначені
ємності та/або контейнери/танкери чітко промарковані державною мовою, що вказує на їх
використання виключно для перевезення харчових продуктів, або мають маркування "тільки для
харчових продуктів";
5) харчові продукти розміщуються у транспортних засобах та/або контейнерах таким чином,
щоб мінімізувати ризик їх забруднення.
Таким чином, вимога щодо проведення радіаційного контролю транспортного (них)засобу(ів) не раніше
грудня 2023р підлягає вилученню із тендерної документації, адже ця наявність цієї вимоги не
передбачено законодавством. Крім того, проведення радіаційного контролю транспортного
(них)засобу(ів) не раніше грудня 2023р не є предметом закупівлі. Більше того, вимога про проведення
радіаційного контролю є необгрунтованою та надмірною, оскільки місцем надання послуг не є
територія, яка надмірно забруднена радіоактивними відходами таким чином, аби проходити
дослідження узагалі.
Відповідно до статті 44 «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» ЗУ «Про основні принципи
та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» закріплено такі вимоги до ТЗ:
Оператори ринку використовують лише транспортні засоби, що відповідають таким вимогам:
1) транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових
продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від
забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або
дезінфекцію;
2) якщо використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення нехарчових
продуктів може призвести до забруднення харчового продукту, для перевезення якого вони можуть
потім застосовуватися, вони використовуються тільки для перевезення харчових продуктів;
3) у разі одночасного використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення
харчових та нехарчових продуктів або у разі одночасного перевезення різних харчових продуктів
забезпечується таке розділення продуктів, що унеможливлює їх забруднення. Для уникнення ризику
забруднення забезпечується результативне очищення зазначених транспортних засобів та/або
контейнерів перед кожним наступним завантаженням;
4) перевезення рідких, гранульованих, порошкових харчових продуктів здійснюється в ємностях
та/або контейнерах/танкерах, передбачених для перевезення тільки харчових продуктів. Зазначені
ємності та/або контейнери/танкери чітко промарковані державною мовою, що вказує на їх
використання виключно для перевезення харчових продуктів, або мають маркування "тільки для
харчових продуктів";
5) харчові продукти розміщуються у транспортних засобах та/або контейнерах таким чином,
щоб мінімізувати ризик їх забруднення.
Таким чином, чинним законодавством не визначено обов’язкової вимоги щодо дослідження
змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору автотранспорту, натомість визначено вимогу щодо
чищення та/або дезінфекції транспортних засобів.
У перевізника Скаржника (ФОП Кравченко В.М.) наявний договір зі спеціалізованим
підприємством на дезінфекцію автомобілів №4199 від 20.12.2023 р. Відповідно до додатку №1
«Специфікація» до вказаного договору визначено вид послуг/робіт, а саме: роботи з дезінфекції
автомобілів: RENAULT TRAFIC BX 2469 BI MERCEDES-BENZ SPRINTER 331 CDI AM 9446 CO
VOLKSWAGEN CADDY AI2335KP. (Додаток 11 до Скарги). Вказані автомобілі Скаржник планує
залучати до надання послуг у випадку перемоги у торгах відповідно до договору про надання послуг
(Додаток 6). Підтвердження проходження автотранспортними засобами дезінфекції підтверджується
зокрема актом наданих послуг №68 від 21.12.2023 року. Таким чином, використовувані Скаржником
транспортні засоби відповідають вимогам законодавства, а відтак не потребують будь-яких інших
досліджень, в тому числі дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору
автотранспорту. Таким чином, вимога про дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну
мікрофлору автотранспорту є такою, яка підлягає вилученню з Тендерної документації
У Скаржника наявний акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий
Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її
територіальним управлінням) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу
державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про
харчові продукти (акт повинен бути без виявлених порушень вимог законодавства) (Додаток 10 до
скарги) проте даний акт складений та виданий у 2023 році (а точніше – у листопаді, тобто за 2 місяці до
2024 року, як того вимагає Замовник).
Два місяці різниці у датах між актом Скаржника та необґрунтованою вимогою замовника щодо
надання такого акту, складеного саме у 2024 році не впливає ані на предмет закупівлі, ані на якісне
надання послуг у межах предмета закупівлі, та не впливає інші ключові аспекти даної закупівлі.
Зважаючи на вказане, вважаємо, що вимога щодо надання акту (виданого учаснику процедури закупівлі,
акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту
споживачів або її територіальним управлінням) складеного за результатами проведення планового
(позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку
вимог законодавства про харчові продукти (акт повинен бути без виявлених порушень вимог
законодавства); Акт повинен бути складений у 2024році є дискримінаційною та такою, що звужує коло
потенційних учасників даної закупівлі та тому згадана вимога повинна бути вилучена з тендерної
документації
Скаржника наявний акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий
Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її
територіальним управлінням) складений за результатами проведення заходу державного контролю у
формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (акт повинен бути без
виявлених порушень) (Додаток 9 до скарги), проте даний акт складений та виданий у 2023 році (а
точніше – у листопаді, тобто за 2 місяці до 2024 року, як того вимагає Замовник).
Два місяці різниці у датах між актом Скаржника та необґрунтованою вимогою замовника щодо
надання такого акту, складеного саме у 2024 році не впливає ані на предмет закупівлі, ані на якісне
надання послуг у межах предмета закупівлі, та не впливає інші ключові аспекти даної закупівлі.
Зважаючи на вказане, вважаємо, що вимога щодо надання акту (виданого учаснику процедури закупівлі,
акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту
споживачів або її територіальним управлінням) складеного за результатами проведення заходу
державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (акт
повинен бути без виявлених порушень) Акт повинен бути складений у 2024році є дискримінаційною та
такою, що звужує коло потенційних учасників даної закупівлі та тому згадана вимога повинна бути
вилучена з тендерної документації
Скаржник має Договір про надання транспортних послуг (Додаток 6 до Скарги) відповідно до
якого Скаржник отримує послуги з перевезення продуктів харчування, відтак Скаржник має
можливість забезпечити постачання готових страв із залученням іншого суб’єкта
господарювання, тому в Скаржника відсутня необхідність у наймі на роботу водія. З об’єктивних
причин в штатному розписі Скаржника відсутня така посада як «водій», що підтверджується
Штатним розписом (Додаток 7 до Скарги), тому Скаржник не має можливості провести
дослідження факторів виробничого середовища, важкості та напруженості праці на робоче місце,
професію, технологічний процес, що виконується: водій, через відсутність такої посади у штаті
Скаржника.
6.2.Учасник має протоколи проведення досліджень освітленості робочого місця, повітря робочої
зони, шумового навантаження та інфразвуку, важкості та напруженості праці на кухаря (Додаток
8 до Скарги), проте Скаржник не має можливості прийняти участь в закупівлі, адже Замовником
не надано визначення, що саме включає в себе «дослідження факторів виробничого
середовища», відтак вимога є неоднозначною та нечіткою для Скаржника, тому відсутня
можливість підготувати повний пакет документів, щоб задовільнити всі вимоги, які прописані
замовником, відтак існує ризик у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника як потенційного
учасника. Додатково Замовником встановлено обмеження в частині дати видачі протоколів, а
саме Протоколи повинні бути видані не раніше грудня 2023р, що є дискримінаційним по
відношенню до Скаржника, адже він має протоколи досліджень, що видані в серпні 2021 року.
Отже, вимога надати у складі пропозиції копії протоколів проведення дослідження факторів
виробничого середовища, важкості та напруженості праці на робоче місце, професію, технологічний
процес, що виконується: водій та кухар. Протоколи повинні бути видані не раніше грудня 2023р є
такою, що штучно обмежує конкуренцію, звужує коло потенційних учасників, є дискримінаційною по
відношенню до Скаржника, та позбавляє можливості прийняти Скаржнику участь у закупівлі.
У зв’язку з викладеним, просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій
частині та зобов’язати замовника усунути дискримінаційну вимогу, а саме:
- видалити вимогу надати проведення дослідження факторів виробничого середовища, важкості
та напруженості праці на робоче місце, професію, технологічний процес, що виконується:
водій.
- видалити вимогу надати протоколи проведення дослідження факторів виробничого
середовища на робоче місце, професію, технологічний процес, що виконується: кухар.
- Видалити обмеження по даті видачі протоколів, а саме не раніше грудня 2023р
Скаржник має копії документів, що підтверджують проведення знезаражування
приміщень/будівлі/складу на законних підставах та копії актів наданих послуг (Додаток 5 до Скарги),
які підписані з підрядником на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації, тобто Скаржник має
документальне підтвердження того, що в його приміщенні здійснені заходи, необхідні для забезпечення
гігієнічних вимог, у тому числі заходів з боротьби із шкідниками та запобігання накопиченню бруду,
проте Скаржник не має можливості прийняти участь в закупівлі, бо акти наданих послуг від 25 жовтня
2023 року та 11 грудня 2023 року, тобто не за останній місяць до дати розкриття.
5
Отже, вимога надати копії документів, що підтверджують проведення знезаражування
приміщень/будівлі/складу на законних підставах та копії актів наданих послуг за останній місяць до
дати розкриття є такою, що штучно обмежує конкуренцію, звужує коло потенційних учасників, є
дискримінаційною по відношенню до Скаржника, та позбавляє можливості прийняти Скаржнику участь
у закупівлі.
Таким чином, Замовником повинні бути внесені відповідні зміни до Тендерної документації,
якими має бути виключено вимогу в частині обмеження по терміну дії актів наданих послуг відносно
дати розкриття
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу
інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за
необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 7 травня 2022 р. № 556 «Деякі питання
подання декларації про відходи» встановлено, що Декларація подається утворювачами або власниками
відходів, діяльність яких призводить до утворення небезпечних відходів, або власниками відходів, що
не є небезпечними, річний обсяг утворення яких перевищує 50 тонн (Додаток 4 до Скарги).
Скаржник не є утворювачем або власником відходів, діяльність яких призводить до утворення
небезпечних відходів, або власниками відходів, що не є небезпечними, річний обсяг утворення яких
перевищує 50 тонн, тому не подає Декларацію про відходи.
Отже, вимога надати у складі пропозиції довідку в довільній формі про застосування заходів із
захисту довкілля та декларацію про відходи видану на ім’я учасника з реєстром декларацій, що
свідчить про подання даної декларації виданої у 2024 році є такою, що штучно обмежує конкуренцію,
звужує коло потенційних учасників, є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, та позбавляє
можливості прийняти Скаржнику участь у закупівлі.
Таким чином, Замовником повинні бути внесені відповідні зміни до Тендерної документації,
якими має бути виключено вимогу в частині подачі декларації про відходи видану на ім’я учасника з
реєстром декларацій, що свідчить про подання даної декларації виданої у 2024 році
роведення аналізів води у приміщеннях де відбувається приготування їжі не раніше грудня 2023р.
Скаржник має Експертний висновок на перевірку відповідності води питної у приміщеннях, де
відбувається приготування їжі за бактеріологічними, санітарно-гігієнічними, органолептичними та
фізико-хімічними показниками (Додаток 3 до скарги). Відповідно до Висновку надіслані зразки за
показниками відповідають ДСанПін 2.2.4-171-10. (ДЕРЖАВНІ САНІТАРНІ НОРМИ ТА ПРАВИЛА
"Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною"), тобто Учасник має
підтвердження того, що вода у приміщеннях де відбувається приготування їжі є безпечною в
епідемічному та радіаційному відношенні, має сприятливі органолептичні властивості та нешкідливий
хімічний склад, проте скаржник не може прийняти участь в закупівлі, адже термін проведення
випробувань 12.10.2023 р. – 16.10.2023 р., що не відповідає вимозі Замовника, бо зроблені раніше грудня
2023 р.
4
Отже, вимога надати у складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує проведення
аналізів води у приміщеннях де відбувається приготування їжі не раніше грудня 2023р. є такою, що
штучно обмежує конкуренцію, звужує коло потенційних учасників, є дискримінаційною по відношенню
до Скаржника, та позбавляє можливості прийняти Скаржнику участь у закупівлі.
Таким чином, Замовником повинні бути внесені відповідні зміни до Тендерної документації,
якими має бути виключено обмеження по терміну проведення випробувань на воду.
Скаржник має сертифікат, який підтверджує, що виробництво Скаржника відповідає вимогам
ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT)«Системи управління охороною здоров’я та безпекою
праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (Додаток 2 до Скарги), який виданий органом із
сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та
дійсний на момент подання тендерної пропозиції. Скаржник пройшов сертифікацію в тому числі на
послуги їдалень, послуги з постачання продуктів харчування та готової їжі, виробництва готової їжі та
страв, проте не має можливості прийняти участь в закупівлі, бо сфера сертифікації відрізняється від тієї,
що вимагає Замовник, а саме: зберігання, складування, транспортування та торгівля харчовими
продуктами.
Відповідно до інформації, що закріплена в тендерній документації предметом закупівлі є «ДК
021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (CPV) (Послуги по забезпеченню харчування
підопічних)», тобто Скаржник має необхідну сферу сертифікації, а саме послуги з постачання продуктів
харчування та готової їжі, виробництва готової їжі та страв, що підтверджує спроможність Скаржника
надавати якісні послуги.
Отже, вимога надати у складі тендерної пропозиції копію з оригіналу дійсного на момент
розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою
праці про те, що сферою сертифікації є зберігання, складування, транспортування та торгівля
харчовими продуктами, відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001; 2019(ISO 45001 ;2018.IDT) Системи
управління охороною здоров’я та безпекою праці, видані органом із сертифікації, акредитованим
Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсні на момент подання
тендерної пропозиції є такою, що штучно обмежує конкуренцію, звужує коло потенційних учасників, є
дискримінаційною по відношенню до Скаржника, та позбавляє можливості прийняти Скаржнику участь
у закупівлі.
Таким чином, Замовником повинні бути внесені відповідні зміни до Тендерної документації,
якими має бути виключено вимогу в частині сфери сертифікації, а саме зберігання, складування,
транспортування та торгівля харчовими продуктами.
Скаржник має сертифікат, який підтверджує, що виробництво Скаржника відповідає вимогам
ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої
організації в харчовому ланцюзі» (ISO 22000:2018, IDT) (Додаток 1 до Скарги), який виданий органом
із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та
дійсний на момент подання тендерної пропозиції. Скаржник пройшов сертифікацію в тому числі на
послуги їдалень, послуги з постачання продуктів харчування та готової їжі, виробництва готової їжі та
страв, проте не має можливості прийняти участь в закупівлі, бо сфера сертифікації відрізняється від тієї,
що вимагає Замовник в частині складування, зберігання, транспортування та реалізації харчових
продуктів.
Відповідно до інформації, що закріплена в тендерній документації предметом закупівлі є «ДК
021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (CPV) (Послуги по забезпеченню харчування
підопічних)», тобто Скаржник має необхідну сферу сертифікації, а саме послуги з постачання продуктів
харчування та готової їжі, виробництва готової їжі та страв, що підтверджує спроможність Скаржника
надавати якісні послуги.
Отже, вимога надати сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів
(сфера сертифікації: складування, зберігання, транспортування та реалізація харчових продуктів;
надання послуг громадського харчування) про те, що на підприємстві система управління безпечністю
харчових продуктів, відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT) Системи
управління безпечністю харчових продуктів є такою, що штучно обмежує конкуренцію, звужує коло
потенційних учасників, є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, та позбавляє можливості
прийняти Скаржнику участь у закупівлі.
Таким чином, Замовником повинні бути внесені відповідні зміни до Тендерної документації,
якими має бути виключено вимогу в частині сфери сертифікації, а саме складування, зберігання,
транспортування та реалізація харчових продуктів.
інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за
необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до статті 44 «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» ЗУ «Про основні принципи
та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (Додаток 12 до скарги) закріплено такі вимоги
до ТЗ:
Оператори ринку використовують лише транспортні засоби, що відповідають таким вимогам:
1) транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових
продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від
забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або
дезінфекцію;
2) якщо використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення нехарчових
продуктів може призвести до забруднення харчового продукту, для перевезення якого вони можуть
потім застосовуватися, вони використовуються тільки для перевезення харчових продуктів;
3) у разі одночасного використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення
харчових та нехарчових продуктів або у разі одночасного перевезення різних харчових продуктів
забезпечується таке розділення продуктів, що унеможливлює їх забруднення. Для уникнення ризику
забруднення забезпечується результативне очищення зазначених транспортних засобів та/або
контейнерів перед кожним наступним завантаженням;
4) перевезення рідких, гранульованих, порошкових харчових продуктів здійснюється в ємностях
та/або контейнерах/танкерах, передбачених для перевезення тільки харчових продуктів. Зазначені
ємності та/або контейнери/танкери чітко промарковані державною мовою, що вказує на їх
використання виключно для перевезення харчових продуктів, або мають маркування "тільки для
харчових продуктів";
5) харчові продукти розміщуються у транспортних засобах та/або контейнерах таким чином,
щоб мінімізувати ризик їх забруднення.
Таким чином, вимога щодо проведення радіаційного контролю транспортного (них)засобу(ів) не раніше
грудня 2023р підлягає вилученню із тендерної документації, адже ця наявність цієї вимоги не
передбачено законодавством. Крім того, проведення радіаційного контролю транспортного
(них)засобу(ів) не раніше грудня 2023р не є предметом закупівлі. Більше того, вимога про проведення
радіаційного контролю є необгрунтованою та надмірною, оскільки місцем надання послуг не є
територія, яка надмірно забруднена радіоактивними відходами таким чином, аби проходити
дослідження узагалі.
×
-
Назва доказу:
ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (
-
Опис доказу:
Таким чином, вимога щодо проведення радіаційного контролю транспортного (них)засобу(ів) не раніше грудня 2023р підлягає вилученню із тендерної документації, адже ця наявність цієї вимоги не передбачено законодавством.
-
Повʼязаний документ:
12. Додаток 12.pdf
Відповідно до статті 44 «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» ЗУ «Про основні принципи
та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» закріплено такі вимоги до ТЗ:
Оператори ринку використовують лише транспортні засоби, що відповідають таким вимогам:
1) транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових
продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від
забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або
дезінфекцію;
2) якщо використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення нехарчових
продуктів може призвести до забруднення харчового продукту, для перевезення якого вони можуть
потім застосовуватися, вони використовуються тільки для перевезення харчових продуктів;
3) у разі одночасного використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення
харчових та нехарчових продуктів або у разі одночасного перевезення різних харчових продуктів
забезпечується таке розділення продуктів, що унеможливлює їх забруднення. Для уникнення ризику
забруднення забезпечується результативне очищення зазначених транспортних засобів та/або
контейнерів перед кожним наступним завантаженням;
4) перевезення рідких, гранульованих, порошкових харчових продуктів здійснюється в ємностях
та/або контейнерах/танкерах, передбачених для перевезення тільки харчових продуктів. Зазначені
ємності та/або контейнери/танкери чітко промарковані державною мовою, що вказує на їх
використання виключно для перевезення харчових продуктів, або мають маркування "тільки для
харчових продуктів";
5) харчові продукти розміщуються у транспортних засобах та/або контейнерах таким чином,
щоб мінімізувати ризик їх забруднення.
Таким чином, чинним законодавством не визначено обов’язкової вимоги щодо дослідження
змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору автотранспорту, натомість визначено вимогу щодо
чищення та/або дезінфекції транспортних засобів.
У перевізника Скаржника (ФОП Кравченко В.М.) наявний договір зі спеціалізованим
підприємством на дезінфекцію автомобілів №4199 від 20.12.2023 р. Відповідно до додатку №1
«Специфікація» до вказаного договору визначено вид послуг/робіт, а саме: роботи з дезінфекції
автомобілів: RENAULT TRAFIC BX 2469 BI MERCEDES-BENZ SPRINTER 331 CDI AM 9446 CO
VOLKSWAGEN CADDY AI2335KP. (Додаток 11 до Скарги). Вказані автомобілі Скаржник планує
залучати до надання послуг у випадку перемоги у торгах відповідно до договору про надання послуг
(Додаток 6). Підтвердження проходження автотранспортними засобами дезінфекції підтверджується
зокрема актом наданих послуг №68 від 21.12.2023 року. Таким чином, використовувані Скаржником
транспортні засоби відповідають вимогам законодавства, а відтак не потребують будь-яких інших
досліджень, в тому числі дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору
автотранспорту. Таким чином, вимога про дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну
мікрофлору автотранспорту є такою, яка підлягає вилученню з Тендерної документації
×
-
Назва доказу:
Договір про надання транспортних послуг
-
Опис доказу:
автомобілі Скаржник планує залучати до надання послуг у випадку перемоги у торгах відповідно до договору про надання послуг
-
Повʼязаний документ:
6. Додаток 6.pdf
-
-
Назва доказу:
договір зі спеціалізованим підприємством на дезінфекцію автомобілів №4199 від 20.12.2023 р
-
Опис доказу:
У перевізника Скаржника (ФОП Кравченко В.М.) наявний договір зі спеціалізованим підприємством на дезінфекцію автомобілів №4199 від 20.12.2023 р. Відповідно до додатку №1 «Специфікація» до вказаного договору визначено вид послуг/робіт, а саме: роботи з дезінфекції автомобілів: RENAULT TRAFIC BX 2469 BI MERCEDES-BENZ SPRINTER 331 CDI AM 9446 CO VOLKSWAGEN CADDY AI2335KP.
-
Повʼязаний документ:
11. Додаток 11.pdf
У Скаржника наявний акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий
Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її
територіальним управлінням) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу
державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про
харчові продукти (акт повинен бути без виявлених порушень вимог законодавства) (Додаток 10 до
скарги) проте даний акт складений та виданий у 2023 році (а точніше – у листопаді, тобто за 2 місяці до
2024 року, як того вимагає Замовник).
Два місяці різниці у датах між актом Скаржника та необґрунтованою вимогою замовника щодо
надання такого акту, складеного саме у 2024 році не впливає ані на предмет закупівлі, ані на якісне
надання послуг у межах предмета закупівлі, та не впливає інші ключові аспекти даної закупівлі.
Зважаючи на вказане, вважаємо, що вимога щодо надання акту (виданого учаснику процедури закупівлі,
акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту
споживачів або її територіальним управлінням) складеного за результатами проведення планового
(позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку
вимог законодавства про харчові продукти (акт повинен бути без виявлених порушень вимог
законодавства); Акт повинен бути складений у 2024році є дискримінаційною та такою, що звужує коло
потенційних учасників даної закупівлі та тому згадана вимога повинна бути вилучена з тендерної
документації
×
-
Назва доказу:
АКТ ПРО ХАРЧОВІ ПРОДУКТИ
-
Опис доказу:
рушень вимог законодавства); ) Акт повинен бути складений у 2024році. У Скаржника наявний акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (акт повинен бути без виявлених порушень вимог законодавства)
-
Повʼязаний документ:
10. Додаток 10 (правильний).pdf
Скаржника наявний акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий
Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її
територіальним управлінням) складений за результатами проведення заходу державного контролю у
формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (акт повинен бути без
виявлених порушень) (Додаток 9 до скарги), проте даний акт складений та виданий у 2023 році (а
точніше – у листопаді, тобто за 2 місяці до 2024 року, як того вимагає Замовник).
Два місяці різниці у датах між актом Скаржника та необґрунтованою вимогою замовника щодо
надання такого акту, складеного саме у 2024 році не впливає ані на предмет закупівлі, ані на якісне
надання послуг у межах предмета закупівлі, та не впливає інші ключові аспекти даної закупівлі.
Зважаючи на вказане, вважаємо, що вимога щодо надання акту (виданого учаснику процедури закупівлі,
акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту
споживачів або її територіальним управлінням) складеного за результатами проведення заходу
державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (акт
повинен бути без виявлених порушень) Акт повинен бути складений у 2024році є дискримінаційною та
такою, що звужує коло потенційних учасників даної закупівлі та тому згадана вимога повинна бути
вилучена з тендерної документації
×
-
Назва доказу:
АКТ НАССР
-
Опис доказу:
У Скаржника наявний акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР
-
Повʼязаний документ:
9. Додаток 9 (правильний).pdf
Скаржник має Договір про надання транспортних послуг (Додаток 6 до Скарги) відповідно до
якого Скаржник отримує послуги з перевезення продуктів харчування, відтак Скаржник має
можливість забезпечити постачання готових страв із залученням іншого суб’єкта
господарювання, тому в Скаржника відсутня необхідність у наймі на роботу водія. З об’єктивних
причин в штатному розписі Скаржника відсутня така посада як «водій», що підтверджується
Штатним розписом (Додаток 7 до Скарги), тому Скаржник не має можливості провести
дослідження факторів виробничого середовища, важкості та напруженості праці на робоче місце,
професію, технологічний процес, що виконується: водій, через відсутність такої посади у штаті
Скаржника.
6.2.Учасник має протоколи проведення досліджень освітленості робочого місця, повітря робочої
зони, шумового навантаження та інфразвуку, важкості та напруженості праці на кухаря (Додаток
8 до Скарги), проте Скаржник не має можливості прийняти участь в закупівлі, адже Замовником
не надано визначення, що саме включає в себе «дослідження факторів виробничого
середовища», відтак вимога є неоднозначною та нечіткою для Скаржника, тому відсутня
можливість підготувати повний пакет документів, щоб задовільнити всі вимоги, які прописані
замовником, відтак існує ризик у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника як потенційного
учасника. Додатково Замовником встановлено обмеження в частині дати видачі протоколів, а
саме Протоколи повинні бути видані не раніше грудня 2023р, що є дискримінаційним по
відношенню до Скаржника, адже він має протоколи досліджень, що видані в серпні 2021 року.
Отже, вимога надати у складі пропозиції копії протоколів проведення дослідження факторів
виробничого середовища, важкості та напруженості праці на робоче місце, професію, технологічний
процес, що виконується: водій та кухар. Протоколи повинні бути видані не раніше грудня 2023р є
такою, що штучно обмежує конкуренцію, звужує коло потенційних учасників, є дискримінаційною по
відношенню до Скаржника, та позбавляє можливості прийняти Скаржнику участь у закупівлі.
У зв’язку з викладеним, просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій
частині та зобов’язати замовника усунути дискримінаційну вимогу, а саме:
- видалити вимогу надати проведення дослідження факторів виробничого середовища, важкості
та напруженості праці на робоче місце, професію, технологічний процес, що виконується:
водій.
- видалити вимогу надати протоколи проведення дослідження факторів виробничого
середовища на робоче місце, професію, технологічний процес, що виконується: кухар.
- Видалити обмеження по даті видачі протоколів, а саме не раніше грудня 2023р
×
-
Назва доказу:
протоколи проведення досліджень на Кухаря
-
Опис доказу:
підтверджує, що Скаржник має протоколи проведення досліджень освітленості робочого місця, повітря робочої зони, шумового навантаження та інфразвуку, важкості та напруженості праці на кухаря
-
Повʼязаний документ:
8. Додаток 8.pdf
-
-
Назва доказу:
Штатний розпис
-
Опис доказу:
пітдверджує, що в штатному розписі Скаржника відсутня така посада як «водій»
-
Повʼязаний документ:
7. Додаток 7.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір про надання транспортних послуг
-
Опис доказу:
підтверджує, що Скаржник отримує послуги з перевезення продуктів харчування, відтак Скаржник має можливість забезпечити постачання готових страв із залученням іншого суб’єкта господарювання
-
Повʼязаний документ:
6. Додаток 6.pdf
Скаржник має копії документів, що підтверджують проведення знезаражування
приміщень/будівлі/складу на законних підставах та копії актів наданих послуг (Додаток 5 до Скарги),
які підписані з підрядником на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації, тобто Скаржник має
документальне підтвердження того, що в його приміщенні здійснені заходи, необхідні для забезпечення
гігієнічних вимог, у тому числі заходів з боротьби із шкідниками та запобігання накопиченню бруду,
проте Скаржник не має можливості прийняти участь в закупівлі, бо акти наданих послуг від 25 жовтня
2023 року та 11 грудня 2023 року, тобто не за останній місяць до дати розкриття.
5
Отже, вимога надати копії документів, що підтверджують проведення знезаражування
приміщень/будівлі/складу на законних підставах та копії актів наданих послуг за останній місяць до
дати розкриття є такою, що штучно обмежує конкуренцію, звужує коло потенційних учасників, є
дискримінаційною по відношенню до Скаржника, та позбавляє можливості прийняти Скаржнику участь
у закупівлі.
Таким чином, Замовником повинні бути внесені відповідні зміни до Тендерної документації,
якими має бути виключено вимогу в частині обмеження по терміну дії актів наданих послуг відносно
дати розкриття
×
-
Назва доказу:
Документи на дезінфекцію
-
Опис доказу:
Договір та акти на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації, тобто проведення знезаражування приміщень/будівлі/складу на законних підставах
-
Повʼязаний документ:
5. Додаток 5.pdf
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу
інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за
необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 7 травня 2022 р. № 556 «Деякі питання
подання декларації про відходи» встановлено, що Декларація подається утворювачами або власниками
відходів, діяльність яких призводить до утворення небезпечних відходів, або власниками відходів, що
не є небезпечними, річний обсяг утворення яких перевищує 50 тонн (Додаток 4 до Скарги).
Скаржник не є утворювачем або власником відходів, діяльність яких призводить до утворення
небезпечних відходів, або власниками відходів, що не є небезпечними, річний обсяг утворення яких
перевищує 50 тонн, тому не подає Декларацію про відходи.
Отже, вимога надати у складі пропозиції довідку в довільній формі про застосування заходів із
захисту довкілля та декларацію про відходи видану на ім’я учасника з реєстром декларацій, що
свідчить про подання даної декларації виданої у 2024 році є такою, що штучно обмежує конкуренцію,
звужує коло потенційних учасників, є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, та позбавляє
можливості прийняти Скаржнику участь у закупівлі.
Таким чином, Замовником повинні бути внесені відповідні зміни до Тендерної документації,
якими має бути виключено вимогу в частині подачі декларації про відходи видану на ім’я учасника з
реєстром декларацій, що свідчить про подання даної декларації виданої у 2024 році
×
-
Назва доказу:
Постанова Кабінету Міністрів України від 7 травня 2022 р. № 556
-
Опис доказу:
НПА, який підтверджує, що Декларація подається утворювачами або власниками відходів, діяльність яких призводить до утворення небезпечних відходів, або власниками відходів, що не є небезпечними, річний обсяг утворення яких перевищує 50 тонн
-
Повʼязаний документ:
4. Додаток 4.pdf
роведення аналізів води у приміщеннях де відбувається приготування їжі не раніше грудня 2023р.
Скаржник має Експертний висновок на перевірку відповідності води питної у приміщеннях, де
відбувається приготування їжі за бактеріологічними, санітарно-гігієнічними, органолептичними та
фізико-хімічними показниками (Додаток 3 до скарги). Відповідно до Висновку надіслані зразки за
показниками відповідають ДСанПін 2.2.4-171-10. (ДЕРЖАВНІ САНІТАРНІ НОРМИ ТА ПРАВИЛА
"Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною"), тобто Учасник має
підтвердження того, що вода у приміщеннях де відбувається приготування їжі є безпечною в
епідемічному та радіаційному відношенні, має сприятливі органолептичні властивості та нешкідливий
хімічний склад, проте скаржник не може прийняти участь в закупівлі, адже термін проведення
випробувань 12.10.2023 р. – 16.10.2023 р., що не відповідає вимозі Замовника, бо зроблені раніше грудня
2023 р.
4
Отже, вимога надати у складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує проведення
аналізів води у приміщеннях де відбувається приготування їжі не раніше грудня 2023р. є такою, що
штучно обмежує конкуренцію, звужує коло потенційних учасників, є дискримінаційною по відношенню
до Скаржника, та позбавляє можливості прийняти Скаржнику участь у закупівлі.
Таким чином, Замовником повинні бути внесені відповідні зміни до Тендерної документації,
якими має бути виключено обмеження по терміну проведення випробувань на воду.
×
-
Назва доказу:
Експертний висновок на воду
-
Опис доказу:
Експертний висновок на перевірку відповідності води питної у приміщеннях, де відбувається приготування їжі за бактеріологічними, санітарно-гігієнічними, органолептичними та фізико-хімічними показниками
-
Повʼязаний документ:
3. Додаток 3.pdf
Скаржник має сертифікат, який підтверджує, що виробництво Скаржника відповідає вимогам
ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT)«Системи управління охороною здоров’я та безпекою
праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (Додаток 2 до Скарги), який виданий органом із
сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та
дійсний на момент подання тендерної пропозиції. Скаржник пройшов сертифікацію в тому числі на
послуги їдалень, послуги з постачання продуктів харчування та готової їжі, виробництва готової їжі та
страв, проте не має можливості прийняти участь в закупівлі, бо сфера сертифікації відрізняється від тієї,
що вимагає Замовник, а саме: зберігання, складування, транспортування та торгівля харчовими
продуктами.
Відповідно до інформації, що закріплена в тендерній документації предметом закупівлі є «ДК
021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (CPV) (Послуги по забезпеченню харчування
підопічних)», тобто Скаржник має необхідну сферу сертифікації, а саме послуги з постачання продуктів
харчування та готової їжі, виробництва готової їжі та страв, що підтверджує спроможність Скаржника
надавати якісні послуги.
Отже, вимога надати у складі тендерної пропозиції копію з оригіналу дійсного на момент
розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою
праці про те, що сферою сертифікації є зберігання, складування, транспортування та торгівля
харчовими продуктами, відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001; 2019(ISO 45001 ;2018.IDT) Системи
управління охороною здоров’я та безпекою праці, видані органом із сертифікації, акредитованим
Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсні на момент подання
тендерної пропозиції є такою, що штучно обмежує конкуренцію, звужує коло потенційних учасників, є
дискримінаційною по відношенню до Скаржника, та позбавляє можливості прийняти Скаржнику участь
у закупівлі.
Таким чином, Замовником повинні бути внесені відповідні зміни до Тендерної документації,
якими має бути виключено вимогу в частині сфери сертифікації, а саме зберігання, складування,
транспортування та торгівля харчовими продуктами.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019
-
Опис доказу:
підтверджує, що Скаржник має сертифікат, який підтверджує, що виробництво Скаржника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT)«Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»
-
Повʼязаний документ:
2. Додаток 2.pdf
Скаржник має сертифікат, який підтверджує, що виробництво Скаржника відповідає вимогам
ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої
організації в харчовому ланцюзі» (ISO 22000:2018, IDT) (Додаток 1 до Скарги), який виданий органом
із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та
дійсний на момент подання тендерної пропозиції. Скаржник пройшов сертифікацію в тому числі на
послуги їдалень, послуги з постачання продуктів харчування та готової їжі, виробництва готової їжі та
страв, проте не має можливості прийняти участь в закупівлі, бо сфера сертифікації відрізняється від тієї,
що вимагає Замовник в частині складування, зберігання, транспортування та реалізації харчових
продуктів.
Відповідно до інформації, що закріплена в тендерній документації предметом закупівлі є «ДК
021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (CPV) (Послуги по забезпеченню харчування
підопічних)», тобто Скаржник має необхідну сферу сертифікації, а саме послуги з постачання продуктів
харчування та готової їжі, виробництва готової їжі та страв, що підтверджує спроможність Скаржника
надавати якісні послуги.
Отже, вимога надати сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів
(сфера сертифікації: складування, зберігання, транспортування та реалізація харчових продуктів;
надання послуг громадського харчування) про те, що на підприємстві система управління безпечністю
харчових продуктів, відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT) Системи
управління безпечністю харчових продуктів є такою, що штучно обмежує конкуренцію, звужує коло
потенційних учасників, є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, та позбавляє можливості
прийняти Скаржнику участь у закупівлі.
Таким чином, Замовником повинні бути внесені відповідні зміни до Тендерної документації,
якими має бути виключено вимогу в частині сфери сертифікації, а саме складування, зберігання,
транспортування та реалізація харчових продуктів.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019
-
Опис доказу:
підтверджує, що Скаржник має сертифікат, який підтверджує, що виробництво Скаржника відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі» (ISO 22000:2018, IDT)
-
Повʼязаний документ:
1. Додаток 1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень у процедурі закупівель UA-2024-01-26-009845-a. 3. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови Тендерної документації у відповідності до мотивувальної частини скарги. 4. Зобов'язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства у відповідності до мотивувальної частини скарги