• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Крупи, борошно

Завершена

77 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 770.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2024 13:53 - 31.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі

Номер: f1048756222d468c998aefca304e68ed
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-009213-a.c2
Назва: Вимога на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! По-перше, у Вашій відповіді на вимогу зазаначено «Відсутність 1 (одного) додатку до договору № 6-2022, а саме додаткової угоди № 1 від 23.12.2022 р. про зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичних видатків замовника в кінці року, на наш погляд, не має вирішального значення на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ФОП Запорожець Т.В. Закон не вимагає обов’язкової публікації змін до договорів, укладених без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, а зазначений вище договір № 6-2022 є саме таким, укладеним без використання електронної системи закупівель.» Проте у п.6 додаткової угоди № 1 від 23.12.2022 р. зазаначено , що ця додаткова угода вважається невід’ємною частиною Договору № 6-2022 від 17.01.2022 року. По-друге, у Вашій відповіді не надано інформації щодо Протоколу розгляду тендерних пропозицій. Уповноваженою особою прийнято рішення № 89 від 06.10.2023, яке немає жодного відношення як до предмету закупівлі, процедури закупівлі вцілому, так і до учасника, якого визначено переможцем (витяг з протоколу – «Визначити переможцем спрощеної закупівлі UA-2023-09-26-012388-а згідно з предметом закупівлі Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка (друга ділянка) с. Миколаївка Тернівської сільської територіальної громади, Черкаський район, Черкаська область (код ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) – Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» (39391847), далі – Переможець)». Відповідно до п.49 Особливостей дійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. У статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. У системі Prozorro відсутнє Рішення щодо визначення переможцем ФОП Запорожець Т.В. у закупівлі Крупи, борошно за ДК 021:2015 код - ДК 021:2015: 15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, ідентифікатор закупівлі № UA-2024-01-26-009213-a. Отже, замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель не було оприлюднено та повідомлення про намір укласти договір сформовано неправомірно. За неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі передбачено відповідальність відповідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, визначення переможця процедури відкритих торгів з особливостями регламентується статтею 33 Закону та пунктом 49 Особливостей, зокрема: Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель Проте, ні Закон, ні Особливості не вимагають від замовника обов’язкового оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу визначення переможця процедури закупівлі. Згідно результатів торгів по закупівлі UA-2024-01-26-009213-а Крупи, борошно за кодом ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості учасником закупівлі ФОП Запорожець Т.В. було надано найбільш економічно вигідну пропозицію і його було визначено переможцем зазначеної закупівлі. (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2024р. № 147)
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі

Номер: 8ce348f4e4ae45c09d3b4b2227047dc9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-009213-a.a1
Назва: Вимога на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі
Вимога:
Виконавчий комітет Тернівської сільської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі по тексту - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі – далі Закон) оголосило про проведення процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями), опублікувавши оголошення № № UA-2024-01-26-009213-a в електронній системі закупівель ProZorro за ДК 021:2015 код Крупи, борошно - ДК 021:2015: 15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (далі – Процедура закупівлі). У Процедурі закупівлі взяли участь два учасники: - Фізична особа-підприємець Запорожець Тетяна Василівна (тендерна пропозиція – 59090,00 грн без ПДВ) – визначено переможцем, - ФОП "БУГАЙОВ ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ " (тендерна пропозиція – 59100,00 грн без ПДВ) – скаржник, не розглядався. Скаржник вважає рішення замовника щодо визначення переможцем Фізична особа-підприємець Запорожець Тетяна Василівна необґрунтованим, протиправним та таким, що порушує права Скаржника шляхом порушення замовником принципів здійснення публічних закупівель. Рішення про неправомірне визначення переможця процедури закупівлі порушує права та законні інтереси Скаржника на неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, на участь у закупівлі на підставі принципу змагальності. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, як такої, що суперечить положенням Особливостей та Закону з наступних причин. 1. Протокол розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Одородько В.І. № 89 від 06.10.2023 немає жодного відношення як до процедури закупівлі вцілому, так і до учасника, якого визначено переможцем (витяг з протоколу – «Визначити переможцем спрощеної закупівлі UA-2023-09-26-012388-а згідно з предметом закупівлі Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка (друга ділянка) с. Миколаївка Тернівської сільської територіальної громади, Черкаський район, Черкаська область (код ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) – Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» (39391847), далі – Переможець)». 2. Сформоване Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2024-01-26-009213-a з Фізичною особою-підприємцем Запорожець Тетяна Василівна. У вимогах тендерної документації зазначено: «Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження. Критерій Підтвердження відповідності 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Аналогічними договорами є договори поставки предмета закупівлі. Для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії таких договорів з бюджетними установами зі всіма додатками до них. (не менше двох) Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям. Всі документи (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій), які учасник подає для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, повинні мати підпис уповноваженої особи. «У складі Пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Запорожець Тетяна Василівна містяться, зокрема: - Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, - Копія договору №24 від 03.03.2023 на суму 98890,00 грн., - Копія договору № 6-2022 від 11.01.2022 на суму 49870,00 грн. Проте копія договору № 6-2022 від 11.01.2022 (укладено з Балаклеївською сільською радою) для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Фізичною особою -підприємцем Запорожець Тетяна Василівна надана не в повному обсязі, а саме відсутня додаткова угода №1 від 23.12.2022, якою зменшено обсяги закупівлі. Вказане вище не відповідає кваліфікаційним критеріям «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», що вимагаються тендерною документацією закупівлі, де чітко зазначено, що договори повинні бути надані з усіма додатками. Посилання на закупівлю Балаклеївської сільської ради в системі Prozorro - UA-2022-01-17-001222-b, де розміщенна додаткова угода № 1 від 23.12.2022, що є невід’ємною частиною договору № 6-2022 від 11.01.2022. Відповідно умов тенденрної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. В тендерній документації зазначено - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; Замовник не скористався вказаним вище правом та визначив переможцем Фізична особа-підприємець Запорожець Тетяна Василівна, що підтверджено повідомленням про намір укласти договір. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція учасника Фізична особа-підприємець Запорожець Тетяна Василівна підлягає відхиленню. Замовник халатно поставився до наданих учасником документів та 6 лютого 2024 року опублікував Протокол розгляду тендерних пропозицій (який не відповідає процедурі закупівлі, предмету закупівлі та учаснику закупівлі, якого визначено переможцем), та сформував повідомлення про намір укласти договір з Фізична особа-підприємець Запорожець Тетяна Василівна, хоча пропозиція підлягала відхиленню. Відповідно до п.49 Особливостей - У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Таким чином, Рішення Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі порушує права Скаржника на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та на недискримінацію учасників. На підставі викладеного вище просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, згідно з результатами торгів по закупівлі UA-2024-01-26-009213-а Крупи, борошно за кодом ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості, учасником закупівлі ФОП Запорожець Т.В. було надано найбільш економічно вигідну пропозицію і його було визначено переможцем зазначеної закупівлі. Рішення про визначення переможця закупівлі підписане кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої особи та підтверджується протоколом від 06.02.2024 р. № 147. (копія протоколу додається). Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» для визначення наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору учасник у складі тендерної пропозиції повинний надати копії аналогічних договорів з бюджетними установами (не менше двох) зі всіма додатками. Учасником закупівлі ФОП Запорожець Т.В. було надано дві копії аналогічних договорів (№ 24 від 03.03.2023 р. на суму 98 980,00 грн. та № 6-2022 від 11.01.2022 р на суму 49 870,00 грн.) з додатками до них. Зазначені копії договорів мають підпис уповноваженої особи – ФОП Запорожець Т.В. Відсутність 1 (одного) додатку до договору № 6-2022, а саме додаткової угоди № 1 від 23.12.2022 р. про зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичних видатків замовника в кінці року, на наш погляд, не має вирішального значення на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ФОП Запорожець Т.В.. Закон не вимагає обов’язкової публікації змін до договорів, укладених без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, а зазначений вище договір № 6-2022 є саме таким, укладеним без використання електронної системи закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено