-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуга на вогнезахисну обробку дерев'яних конструкцій горищ будівель КМУ "Міська поліклініка № 1" по вул. Шкільній, 6 та вул. Шептицького, 20
Додаток 2
Завершена
79 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 399.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 399.50 UAH
Період оскарження:
18.05.2018 09:36 - 23.05.2018 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо відповідей на питання
Номер:
c0be7a5cab0e438193ff0caff04a73c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-18-000283-a.c2
Назва:
Щодо відповідей на питання
Вимога:
На цілком слушні вимоги Учасників даної закупівлі щодо усунення з Оголошення про проведення закупівлі явно дискримінаційних вимог, не передбачених жодним нормативно-правовим документом, Замовником була надана відповідь загальною фразою: «Дані вимоги були затверджені на засіданні тендерного комітету».
Хочемо нагадати, що згідно статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Так, Замовник, комунальна медична установа «Міська поліклініка №1», є власністю органу місцевого самоврядування - Чернівецької міської Ради. Чернівецька міська рада, згідно Конституції України, – це представницький орган громади міста Чернівці. І ми, в першу чергу як представники громади міста Чернівці, а вже потім, як потенційні Учасники даної процедури Закупівлі, вимагаємо дати чіткі розгорнуті відповіді на поставлені питання, з посиланням на чинні нормативні акти, та привести Оголошення у відповідність законодавству України, або відмінити дану процедуру і залучити до підготовки Оголошення повторної закупівлі фахівця з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2018 09:22
Вимога
Вирішена
Щодо сертифікації персоналу
Номер:
2a504bdd294b43e485be3026d101717b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-18-000283-a.c5
Назва:
Щодо сертифікації персоналу
Вимога:
Згідно статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Так, в п. 7.1 Оголошення зазначено вимогу для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань:
«а) наявність кваліфікованого персоналу (не менше 2-х осіб), що підтверджується копіями кваліфікаційних сертифікатів, копією трудових книжок,»
Щодо персоналу. Так, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, передбачені вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення)
Так, Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”);
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати:
для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду;
для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт визначається згідно з відповідним регламентом робіт з вогнезахисту і повинна становити не менше двох осіб.
Де тут вимоги щодо кваліфікаційних сертифікатів персоналу???
Вимагаємо привести даний пункт Оголошення у відповідність ліцензійним умовам, або виключити його з Оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2018 09:25
Вирішення:
Згідно ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" : 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо довідки ЄДРПОУ
Номер:
fe73730e25a74ad38dcf33f95a1e627e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-18-000283-a.c3
Назва:
Щодо довідки ЄДРПОУ
Вимога:
Замовником, в п. 4 Оголошення, вимагається надати «Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб). Що це за довідка, ким вона на сьогоднішній день надається і яким чинним нормативно-правовим актом регламентується видача такої довідки? Якщо мається на увазі довідка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, то на сьогодні суб’єкти підприємницької діяльності звільнені від необхідності отримувати довідку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Відповідні зміни передбачені Постановою Кабміну № 949-п від 17.10.2012 №949-п «Про внесення змін до деяких постанов КМУ з питань подання довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України», а також Законом України від 24.05.2012 № 4839 «Про внесення змін до деяких законів України щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців». Норми закону вступили в дію з 17 грудня 2012 року.
Вся необхідна інформація, відповідно до вимог Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», є в складі витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
Вимагаємо прибрати вищезазначену вимогу з Оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2018 09:24
Вирішення:
На Вашу вимогу було внесено зміни в запит.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
23.05.2018 10:08
Підтвердження вирішення:
Відповідно до змін Постанови кабінету від 17.10.2012 №949-п "Про внесення змін до деяких питань постанов КМУ з питань подання довідки про включення до ЄДРПОУ" було виключено "довідка" та замінено на "витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців"
Вимога
Вирішена
Щодо дисримінаційних вимог предмету закупівлі
Номер:
8dbadafebecf4d8ca5ff820b0597d390
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-18-000283-a.c1
Назва:
Щодо дисримінаційних вимог предмету закупівлі
Вимога:
До п.7.1 - надання копій сертифікатів і трудових книжок є порушенням Закону України №2297-VІ від 01.06.2010року «Про захист персональних даних» ст.6.п4.
Законодавством України не передбачена участь представника Чернівецького міського відділу УДСНСУ у Чернівецькій області при виконанні робіт по вогнезахисту.
До п.7.3 - Законодавством України не передбачені повноваження Чернівецького міського відділу УДСНСУ у Чернівецькій області погоджувати акти виконаних робіт та оплату послуг.
Тендерний комітет своїм рішенням порушує чинне Законодавство України.
Дані вимоги є дискримінаційними.
З метою усунення допущених порушень Законодавства України, просимо видалити вище зазначені вимоги з технічних умов предмету закупівлі .
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 22.05.2018 19:21
Дата подачі:
22.05.2018 19:21
Вирішення:
Відповідно до Вашої вимоги внесено зміни в запит для проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо довідки 4 ОПП
Номер:
cc40e108b3b4449cb60108d43a7e5222
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-18-000283-a.b4
Назва:
Щодо довідки 4 ОПП
Вимога:
Щодо до довідки 4-ОПП. Так, наказом Мінфіну України від 21.12.2016 р. № 1125 затверджено зміни до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість». Так, згідно наказу, з 20 березня 2017 року довідка про взяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП), що видавалась податковою інспекцією, втратила чинність.
Раніше, з 17 грудня 2012 року набули чинності зміни до Податкового кодексу України та Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.»
Так, Законом України від 24.05.2012 р. № 4839-VI докорінно змінено підхід до процедури взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в органах податкової служби, органах статистики та Пенсійного фонду. З набуттям Законом чинності, довідку органу державної податкової служби про взяття на облік платника податків (довідка за ф. № 4-ОПП) не потрібно вже отримувати юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, дані щодо яких містить Єдиний державний реєстр (ЄДР) юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань..
Вся необхідна інформація, відповідно до вимог Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», є в складі витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Вимагаємо прибрати вищезазначену вимогу з Оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2018 09:24
Вирішення:
На Вашу вимогу було внесено зміни в запит
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
23.05.2018 10:20
Підтвердження вирішення:
Відповідно до змін Податкового кодексу України від 17.12.2012 та Закону України від 24.05.2012 р. № 4839 -VI "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" було змінено "копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП)" на "копія виписки з Єдиного державного реєстру обліку платників податку"
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Щодо договорів оренди
Номер:
1400c3fb2f064148a6664d2c73788068
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-18-000283-a.c6
Назва:
Щодо договорів оренди
Вимога:
В п. 7.1 Оголошення зазначено вимогу для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань:
«б) копіями договорів оренди;»
Вимагаємо уточнити яких саме???
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2018 09:26
Вирішення:
Надаємо відповідь на вашу вимогу, що в запиті для проведення закупівлі через систему електронних закупівель мається на увазі договора про оренду приміщень.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так