• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Засоби для регенерації у системах водоочищення для гемодіалізу, таблетована сіль NaCI (або еквівалент)

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2024 11:39 - 31.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СкаргаСКАРГА на прийняті рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції та щодо визначення переможця (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)

Номер: 0340474db1b34de5a7709fcc096aac74
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-005554-a.c2
Назва: СкаргаСКАРГА на прийняті рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції та щодо визначення переможця (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
Скарга:
26.01.2024 року Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі - Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту - Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 Жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту - Особливості), оголосила процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за ДК 021:2015:14430000-4: Випарена сіль і чистий хлорид натрію (Засоби для регенерації у системах водоочищення для гемодіалізу, таблетована сіль NaCI (або еквівалент) (далі - відкриті торги за Особливостями). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 05.02.2024. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТМ УКРАЇНСЬКИЙ ПРОДУКТ» • ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС» • ФОП «Клок Наталія Олексіївна» • ТОВ «ВФС-Захід» • товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕГЛО-СТАЛ». Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 15.02.2024 року Переможцем закупівлі визнано ТОВ «ВЕГЛО-СТАЛ» на суму 520 000,00 грн. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2024 року мою пропозицію дискваліфіковано (відхилено) на підставі пп.2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та /або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей а саме: 1. У складі тендерної пропозиції Учасник ФОА «Клок Наталія Олексіївна» надає на підтвердження вищезазначеної вимоги у Додатку № 2 до тендерної документації, гарантійний лист, виданий ТОВ «ВТОРМА ВЕСТ», який зазначений офіційним імпортером, що не відповідає вимогам Технічної специфікації та Тендерної документації. 2. Окрім цього у наданому гарантійному листі не міститься інформація щодо контактів за якими можна звернутися до виробника, що не відповідає вимогам Технічної специфікації та Тендерної документації. Фізична особа-підприємець Клок Наталія Олексіївна (далі - Скаржник) вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема , Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 59 Особливостей, звертаюсь до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) зі скаргою з огляду на таке: 1. В додатку 2 тендерної документації Технічна специфікація на закупівлію Замовник зазначив, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: - Якщо учасник не є виробником запропонованого ним товару, надати документ, підтверджуючий співпрацю між ним та виробником та/або офіційним представником та/або офіційним дилером виробника. У прикріпленому Скаржником в електронній системі файлі (Договір поставки між імпортером ТОВ ВТОРМА ВЕСТ та ФОП КЛОК Н_О_.pdf) міститься Договір поставки від 22.01.2024 № 22-01/24 між Товариством з обмеженою відповідальністю «ВТОРМА-ВЕСТ» та Фізичною особою-підприємцем Клок Наталія Олексіївна щодо поставки солі таблетованої, фасування мішок по 25 кг, виробник Ciech S.A., країна походження Польща. В свою чергу на підтвердження того, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ВТОРМА-ВЕСТ» є представником виробника Ciech S.A. і офіційним імпортером, Скаржником прикріплено в електронній системі файл (Підтвердження співпраці між виробником та імпортером.pdf) копію договору купівлі продажу №VTORMA VEST/0642/2024 від 22/01/2024 укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «ВТОРМА-ВЕСТ» та CIECH SA з перекладом на українську мову, який свідчить про співпрацю Товариством з обмеженою відповідальністю «ВТОРМА-ВЕСТ» безпосередньо з виробником. Звертаємо увагу, що імпортер – це суб’єкт господарсько-правових відносин, будь-яка фізична чи юридична особа, яка є резидентом України, ввозить та вводить в обіг на ринок України товари (продукцію) з-за кордону, декларуючи їх надходження на митну територію країни. Згідно з нормами Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» імпортери прирівняні до виробників. При введенні продукції в обіг на ринок України імпортери повинні взаємодіяти з виробником чи його уповноваженим представником для виконання всіх вимог законодавства у сфері державного ринкового нагляду. Від імпортера великою мірою залежить, наскільки якісна та безпечна продукція буде представлено на ринку України. При юридично грамотному, порядному та якісному виконанні своїх обов’язків імпортером кінцевий споживач буде впевнений, що товар, який він придбає відповідає всім нормам безпеки. Вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Скаржника та прийнято рішення від 15.02.2024 року. В той же час переможцем закупівлі ТОВ «ВЕГЛО-СТАЛ» надається сканкопія контаракту № S-22 (купівлі-продажу) від 05.10.2022 укладеного між ним та Chemsol Sp z o.o. (12.Договір із представником.pdf) Згідно п. 1. Контракту його предметом є покупка хімічної продукції та обладнання для процесів флокуляції, очищення промислових і побутових стічних вод, водопідготовки технічної та питної води, далі іменовану «ТОВАР». Загальна кількість і асортимент Товару, що повинен поставити продавець Покупцеві протягом терміну дії і на умовах цього контракту , становить загальну суму всіх додатків (специфікацій) і товарно-супровідних документах. Вивчивши даний контракт, в ньому немає жодної назви товару, відсутні специфікації, в яких міг би зазначатись товар, а саме його конкретна назва та кількість. Переможцем закупівлі ТОВ «ВЕГЛО-СТАЛ» не прикріплено жодного документа (в тому числі відсутній договір купівлі-продажу під виробником CIECH SA та Chemsol Sp z o.o.) який підтверджує те, що Chemsol Sp z o.o. (з яким переможець уклав Контракт купівлі –продажу) є офіційним представником та/або офіційним дилером виробника. Замовником недостатньо досконало було вивчено документи Учасника ТОВ «ВЕГЛО-СТАЛ», не виявлено порушень тендерної документації та обрано його переможцем Протоколом щодо рішення уповноваженої особи від 15.02.2024 року. - У складі пропозиції Учасники повинні підтвердити спроможність поставити товар в обсягах, що вказані у технічній специфікації до цього оголошення: таблетована сіль NaCI (або еквівалент) в обсягах, що документально підтверджується гарантійним листом від товаровиробника (офіційного представника/дилера) даного товару, із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro, підписаний уповноваженою на це особою та з зазначенням контактів за якими можна звернутися до виробника. У прикріпленому Скаржником в електронній системі файлі(Гарантійний лист від імпортера щодо можливості постачання товару.pdf) надано ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ від ТОВ «ВТОРМА ВЕСТ» від 31.01.2024 № 31-01/1 в якому зазначено, що ТОВ «ВТОРМА ВЕСТ», як офіційний імпортер в Україні солі таблетованої, виробника CIECH SA, країна виробництва Польща, даним листом гарантує Фізичній особі-підприємцю Клок Наталії Олексіївні, постачати сіль таблетовану в кількості 25 000 кг, що є предметом тендерної закупівлі, UA-2024-01-26-005554-a Закупівля на prozorro.gov.ua, ДК 021:2015:14430000-4: Випарена сіль і чистий хлорид натрію (Засоби для регенерації у системах водоочищення для гемодіалізу, таблетована сіль NaCI (або еквівалент) оголошено Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня», в даному гарантійному листі відсутня інформація з зазначенням контактів за якими можна звернутись до виробника, як це зазначав у технічній специфікації Замовник. Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 Жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Надання Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей в частині тексту речення інформації щодо контактів за якими можна звернутись до виробника на виконання вимог технічної специфікації Додатку 2 тендерної документації не тільки не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, але й дозволить замовнику купити товар за економічно вигідною ціною. Із положень Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей та сформованої практики розгляду скарг вбачається, що Замовник повинен надавати учаснику можливість усунути невідповідності. Це не право, а безпосередній обов’язок - уважно та ретельно перевіряти тендерну пропозицію і, у випадку виявлення невідповідностей, надавати учаснику час на їхнє усунення. Всі інші технічні характеристики запропонованого товару відповідають вимогам, а також надані всі технічні документи, що вимагались Замовником в Додатку 2 тендерної документації. Замовнику потрібно було всього 24 години, щоб правомірно відхилити пропозицію у разі неусунення невідповідностей, або ж визнати переможцем Учасника з ціною, набагато нижчою ніж у товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕГЛО-СТАЛ" якого визнано переможцем. Різниця в ціні між Скаржником та визначеним Замовником переможцем складає 73 001, 00 гривень. Звертаю увагу, що Переможцем «ВЕГЛО-СТАЛ» у складі тендерної пропозиції надається сканкопія заяви з перекладом від Chemsol Sp z o.o(13.Гарантійний лист від представника виробника.jpg., Переклад листа.jpg) , про те що Chemsol Sp z o.o може доставити товар ( соль NaCL в таблетках) в обсязі 25000 кг учаснику ТОВ «ВЕГЛО-СТАЛ» на закупівлі Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня», ID торгів , UA-2024-01-26-005554-a . З інформуванням, що контактні дані для зв’язку з виробником CIECH Soda Polska S.A.: вулиця Wspolna 62, 00684 Варшава, Польща. Тел +48226391100 При цьому, ще раз наголошуємо на тому, що в тендерній пропозиції ТОВ «ВЕГЛО-СТАЛ» відсутні будь які документи, які підтверджують те, що Chemsol Sp z o.o є є офіційним представником та/або офіційним дилером виробника. Враховуючи наведене пропозиція Скаржника була відхилена Замовником неправомірно, а прийняте рішення про визнання переможцем ТОВ «ВЕГЛО СТАЛ» прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з наведених вище підстав. Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, принципів здійснення закупівель, таких як максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник, не надавши учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5 та 18 Закону, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати прийняте рішення уповноваженою особою Замовника від 15.02.2024 року про відхилення ФОП КЛОК НАТАЛІЇ ОЛЕКСІЇВНИ неправомірним, тобто, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП КЛОК НАТАЛІЇ ОЛЕКСІЇВНИ 15.02.2024 року. 4. Визнати прийняте рішення уповноваженою особою Замовника від 15.02.2024 року про визнання переможцем ТОВ «ВЕГЛО СТАЛ» неправомірним, тобто, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 5. Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ВЕГЛО СТАЛ» від 15.02.2024 та надати Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей відповідно до п. 43 Особливостей.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.02.2024 15:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.03.2024 10:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення АМКУ №3991-р/пк-пз від 04.03.2024
Автор: ФОП "Клок Наталія Олексіївна", Наталія Клок +380991510261 klok_natali@ukr.net

Пункт скарги

Номер: b5c1ffca94734699af25f125570b85b3
Заголовок пункту скарги: Протоколом Замовника щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2024 року неправомірно відхилено пропозицію Скаржника на підставі пп.2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та /або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Опис заперечення: Підстава для відмови зазначена в абзаці другому пункті 1 протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2024 року . а саме У складі тендерної пропозиції Учасник ФОА «Клок Наталія Олексіївна» надає на підтвердження вищезазначеної вимоги у Додатку № 2 до тендерної документації, гарантійний лист, виданий ТОВ «ВТОРМА ВЕСТ», який зазначений офіційним імпортером, що не відповідає вимогам Технічної специфікації та Тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скарга на прийняті рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції через те, що ФОП Клок Н.О. не зазначено адресу та контакти виробника.
Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 Жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином Замвником не надано 24 години на усунення невідповідностей чим порушено пункт 43 Особливостей.

Скарга на прийняті рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції через те, що на думку Замовника ТОВ "ВТОРМА -ВЕСТ" не є офіційним представником виробника
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 0978c28ab6944f1a8e18b82afed838ec
Заголовок пункту скарги: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 15.02.2024 року Переможцем закупівлі визнано ТОВ «ВЕГЛО-СТАЛ» на суму 520 000,00 грн. прийнято неправомірно та з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Замовником недостатньо досконало було вивчено документи Учасника ТОВ «ВЕГЛО-СТАЛ», не виявлено порушень тендерної документації та обрано його переможцем Протоколом щодо рішення уповноваженої особи від 15.02.2024 року.
Опис заперечення: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 15.02.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Прийняте рішення Замовника порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, принципів здійснення закупівель, таких як максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник, не надавши учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону

Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5 та 18 Закону,

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення економічно вигідної тендерної пропозиції

Номер: 775a7ce4a1cf425ea916662222073114
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-005554-a.c1
Назва: Неправомірне відхилення економічно вигідної тендерної пропозиції
Вимога:
У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Клок Н.О., на підтвердження технічної специфікації, а саме вимозі " Якщо учасник не є виробником запропонованого ним товару, надати документ, підтверджуючий співпрацю між ним та виробником та/або офіційним представником та/або офіційним дилером виробника." - Учасником було завантажено контракт між виробником CIECH S.A., та імпортером тобто (представником) ТЗОВ "ВТОРМА ВЕСТ". ДАНА УМОВА ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ БУЛА ВИКОНАННА УЧАСНИКОМ! Ще одною вимогою Додатку №2 тендерної специфікації було що "У складі пропозиції Учасники повинні підтвердити спроможність поставити товар в обсягах, що вказані у технічній специфікації до цього оголошення: таблетована сіль NaCI (або еквівалент) в обсягах, що документально підтверджується гарантійним листом від товаровиробника (офіційного представника/диллера) даного товару, із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro, підписаний уповноваженою на це особою та з зазначенням контактів за якими можна звернутися до виробника. - учасником ФОП Клок Н.О., на підтвердження цієї вимоги було надано контракт між виробником CIECH S.A. та імпортером ТЗОВ «ВТОРМА ВЕСТ» ( даний контракт підтверджує відносини та спроможність імпортером постачати товар), лист гарантія від імпортера табто (представника)у даному листі, зазначено номер закупівлі та назву замовника в якому гарантується поставка даного товару, також у цьому листі на фірмовому бланку в реквізитах, вказаний номер телефону (контакт) ТЗОВ "ВТОРМА ВЕСТ" за яким ви як замовник змогли би звернутися за підтвердженням даного гарантійного листа та поставки. Проте до ТЗОВ "ВТОРМА ВЕСТ", уповноважена особа КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" не зверталася! Оскільки виробник CIECH S.A., не здійснює поставки товару власними силами,власним чи найманим транспортом в Україну, тому виробник не повинен підтвердити таку поставку товару КНП ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ". Гарантійний лист на поставку солі таблетованої, було надано офіційним імпортером (представником) ТЗОВ "ВАТОРМА ВЕСТ", що має змогу та постачає товар в Україну згідно контракту з виробником на протязі 2024р, контактний номер телефону зазначено на фірмовому бланку ТЗОВ "ВТОРМА ВЕСТ". Про те якщо замовник має необхідність зв'язатися з виробником на підтверження поставки товару імпортеру, то така інформація є загальнодоступна, та знаходиться у відкритих джерелах на веб-сайті виробника. Так, відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Водночас, у порушення пункту 43 Особливостей № 1178, Замовником не було розміщено щодо ФОП КЛОК Н.О., повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а відразу відхилено тендерну пропозицію на підставі пп.2 п. 44 Особливостей № 1178 як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах. Разом з тим, ФОП КЛОК Н.О, категорично не погоджується із зазначеною позицією Замовника, адже на підтвердження спроможності поставити товар в обсягах, що вказані у технічній специфікації та зазначення контактного номеру виробника, могло бути усунене у порядку п. 43 Особливостей № 1178. При цьому, усунення такої інформації жодним чином не змінило технічних/якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Враховуючи вищенаведене зазначаємо, що Замовником не було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення описаної невідповідності в електронній системі закупівель, що спричинило неправомірно відхилення тендерної пропозиції ФОП КЛОК Н.О. Вимагаю скасувати рішення уповноваженої особи від 15.02.2024р. про відхилення пропозиції ФОП КЛОК НАТАЛІЇ ОЛЕКСІЇВНИ. Тендерна пропозиція подана учасником ФОП КЛОК Н.О., повністю відповідає умовам технічної специфікації ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до вимога, яка сформована Замовником у Технічній специфікації (Додаток №2 до Тендерної документації) чітко зазначено, що: «У складі пропозиції Учасники повинні підтвердити спроможність поставити товар в обсягах, що вказані у технічній специфікації до цього оголошення: таблетована сіль NaCI (або еквівалент) в обсягах, що документально підтверджується гарантійним листом від товаровиробника (офіційного представника/диллера) даного товару, із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro, підписаний уповноваженою на це особою та з зазначенням контактів за якими можна звернутися до виробника». Відповідно, пропозиція Учасника повинна містити Гарантійний лист від товаровиробника (офіційного представника/диллера) даного товару, із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro, підписаний уповноваженою на це особою та з зазначенням контактів за якими можна звернутися до виробника. У складі своєї пропозиції Учасник надає гарантійний лист виданий ТОВ «ВТОРМА ВЕСТ», вих. № 31-01/1 від 31.01.2024р. який не відповідає встановленій замовником вищевказаній вимозі, оскільки даний гарантійний лист НЕ містить інформації про контакти, за якими можна звернутися до виробника. ТОВ «Вторма Вест» не є виробником запропонованого товару. Виробником запропонованого товару є Ciech S.A. Виходячи зі змісту гарантійного листа, Учасник не зазначив контакти за якими можна звернутися до виробника, Ciech S.A. Відтак, тендерна пропозиція ФОП "Клок Наталія Олексіївна" підлягає відхиленню на підставі пп.2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Окрім цього, гарантійний лист виданий ТОВ «ВТОРМА ВЕСТ», вих. № 31-01/1 від 31.01.2024р. містить інформацію, про статус ТОВ «Вторма Вест», який зазначений офіційним імпортером. Звертаємо Вашу увагу, що згідно Додатку №2 до тендерної документації спроможність поставити товар документально підтверджується гарантійним листом від товаровиробника (офіційного представника/диллера) даного товару. Документи, які надані Учасником у складі пропозиції не підтверджують його статус як офіційного виробника чи диллера. Статус імпортера і статуси офіційного представника/диллера не є тотожними поняттями. Окрім цього, договір купівлі-продажу між ТОВ «ВТОРМА ВЕСТ» та Ciech S.A. не підтверджує, що ТОВ «ВТОРМА ВЕСТ» є саме офіційним представником/диллером товаровиробника Ciech S.A. Відтак, тендерна пропозиція ФОП "Клок Наталія Олексіївна" підлягає відхиленню на підставі пп.2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Статус вимоги: Відхилено