-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (заміна вікон) в санаторному дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 520 «Юніор» Деснянського району міста Києва, вул. Маршала Жукова, 47-Б
В очікувану вартість закупівлі входять витрати на здійснення технічного нагляду та проведення експертизи кошторисної документації
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
25.04.2018 16:56 - 02.05.2018 17:01
Вимога
Вирішена
до ч 3 ст 30 закону України Про публічні закупівлі
Номер:
f13a33a41f504f5690c8d280334fec36
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-25-001415-b.b2
Назва:
до ч 3 ст 30 закону України Про публічні закупівлі
Вимога:
Голові тендерного комітету
управління освіти Деснянської районної
в місті Києві державної адміністрації.
Копія Начальнику управління освіти
Деснянської районної
в місті Києві державної адміністрації.
Лист – вимога
Щодо надання інформації
Відповідно протоколу(рішення) Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 95 від 23.05.2018 року повідомляємо наступне :
Що відповідно до ч.3 ст..30 Закону України «про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «Інтелрембуд» звертається до Замовника в особі Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації з вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності нашої пропозиції процедурі закупівлі
Ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-25-001415-b
Капітальний ремонт (заміна вікон) в санаторному дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 520 «Юніор» Деснянського району міста Києва, вул. Маршала Жукова, 47-Б
Нагадуємо що Замовник повинен надати відповідь не пізніше ніж п’ять днів з дня надходження такого звернення .
Враховуюче вищевикладене ТОВ «Інтелрембуд» вимагає призупинення процедури закупівлі .
Директор ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» С.О.Веред
Пов'язані документи:
Учасник
- лист-вимога 23.05.2018 20:13
- Відповідь на вимогу 25.05.2018 15:40
Дата подачі:
23.05.2018 20:13
Вирішення:
Відповідь на вимогу розміщена в додатку.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
скарга скасувати протокол № 95 від 23.05.18
Номер:
8c3c17cce5a74a1c89953edfd787929a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-25-001415-b.c3
Назва:
скарга скасувати протокол № 95 від 23.05.18
Вимога:
від 2018 Голові тендерного комітету управління освіти
Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації
Скарга на Протокол (рішення ) Комітету Замовника
Про відхилення пропозиції Кандидата № 95від 23.05.2018року
1.Керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛРЕМБУД»
ЄДРПОУ 39715237, ІПН 397152326526, р/р 26006053150286 в КГРУ ПАТ КБ «ПриватБанк», МФО 321842, юр. адреса : 01103, м .Київ, бульвар Дружби Народів, буд 14-16.
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога :
- Тендерний комітет Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA -2018-04-25-001415-b, від 25.04.2018 року.
3. Найменування предмету закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна вікон) в санаторному дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 520 «Юніор» Деснянського району м. Києва, вул.. Маршала Жукова, 47-Б
ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД » надає скаргу, про відхилення пропозиції Кандидата , на Протокол рішення Комітету Замовника № 95 від 23.05.18р.обґрунтовуючи , це наступним :
1. Згідно Оголошення про проведення закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна вікон) в санаторному дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 520 «Юніор» Деснянського району м. Києва, вул.. Маршала Жукова, 47-Б яка розміщена на сайті Держзакупівлі. Онлайн., Ідентифікатор закупівлі UA -2018-04-25-001415-b, від 25.04.2018 року ( на далі Закупівля) розділ 4 п.6 вимагає надання Учасником Закупівлі скан-копії документу «Довідка про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» у складі Тендерної пропозиції надав Довідку відповідно до вимог Закупівлі, № 929 від 02.05.18, завантажену в ЦБД ПРОЗОРО 02.05.2018 р. в 20-32., в якій вказав перелік всіх працівників підприємства.
2. Згідно вимог Закупівлі , розділ 4 п.7, вимагає надання «Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації ,або проходження навчальних курсів , які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору» , ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» у складі Тендерної пропозиції надав скан-копії документів тільки на тих співробітників , які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору.
3. Згідно вимог закупівлі, розділ 4, п.15 , вимагає надання «Копії договорів на виконання аналогічних робіт та копії актів виконаних робіт». ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» надав в складі Тендерної Пропозиції скан-копії документів, в даному випадку скан-копії договорів та актів виконаних робіт , наданих підприємству службовими особами Замовника де виконувались роботи, в тому складі та переліку, які наше підприємство і надало в складі тендерної пропозиції. На підтвердження ,якісного та своєчасного, виконання робіт згідно договорів , замовниками виконаних робіт ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» надані Листи – відгуки про якісне та своєчасне виконання робіт. На вимогу розділу 4, п. 16 «Копії Листів-відгуків про якість виконання робіт виконаних Учасником» тендерної документації, ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» в складі тендерної Пропозиції надало скан- копії « Листів – відгуків ».
З огляду на вищенаведене , ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» не бачить законних підстав , в діях Тендерного Комітету Замовника в прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції, на підставі Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 95 від 23.05.2018 року, та вбачає в діях Комітету Замовника порушення вимог закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу членів тендерного комітету Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації , що згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Стаття 38 ( Відповідальність за порушення вимог цього Закону), п.2 прописана наступним чином «За порушення вимог установлених цим Законом в частині прийняття рішень, вибору , відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально» та надає підстави звернутися зі Скаргою до Північного офісу Держаудитслужби у м. Києві вул. Січових Стрільців, 18.
Вимагаємо наступне:
- Прийняти Скаргу до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити Протокол № 95 від 23.05.2018р. засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛРЕМБУД » ( ЄДРПОУ 39715237), 01103, м. Києв , б-р Дружби Народів, буд .14-16.
Директор ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» С.О.Веред
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- Відповідь на вимогу 25.05.2018 15:41
Дата подачі:
24.05.2018 15:48
Вирішення:
Відповідь на вимогу розміщена в додатку.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
до ч 3 ст 30 закону України Про публічні закупівлі
Номер:
786c9a7845ce4b169a760aed9853363e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-25-001415-b.a1
Назва:
до ч 3 ст 30 закону України Про публічні закупівлі
Вимога:
Голові тендерного комітету
управління освіти Деснянської районної
в місті Києві державної адміністрації.
Копія Начальнику управління освіти
Деснянської районної
в місті Києві державної адміністрації.
Лист – вимога
Щодо надання інформації
Відповідно протоколу(рішення) Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 95 від 23.05.2018 року повідомляємо наступне :
Що відповідно до ч.3 ст..30 Закону України «про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «Інтелрембуд» звертається до Замовника в особі Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації з вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності нашої пропозиції процедурі закупівлі
Ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-25-001415-b
Капітальний ремонт (заміна вікон) в санаторному дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 520 «Юніор» Деснянського району міста Києва, вул. Маршала Жукова, 47-Б
Нагадуємо що Замовник повинен надати відповідь не пізніше ніж п’ять днів з дня надходження такого звернення .
Враховуюче вищевикладене ТОВ «Інтелрембуд» вимагає призупинення процедури закупівлі .
Директор ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» С.О.Веред
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 25.05.2018 15:38
- скарга 25.05.2018 16:41
Дата подачі:
23.05.2018 20:03
Вирішення:
Відповідь на вимогу розміщена в додатку.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні