-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації шкільного харчування
Торги не відбулися
2 527 798.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 638.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 638.99 UAH
Період оскарження:
25.01.2024 23:18 - 03.02.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на незаконні вимоги документації
Номер:
6a701da5c1b74928a9b475b54be183b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-017284-a.c2
Назва:
Скарга на незаконні вимоги документації
Скарга:
Скарга на незаконні вимоги документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Зу про публічні закупівлі.pdf 29.01.2024 20:02
- Аналогічний Договір.pdf 29.01.2024 20:02
- Відгук.pdf 29.01.2024 20:02
- Скарга АМКУ.pdf 29.01.2024 20:02
- ТД-ХАРЧУВАННЯ-_5_.docx 29.01.2024 20:02
- Скарга АМКУ.docx 29.01.2024 20:02
- Постанова 1178.pdf 29.01.2024 20:02
- sign.p7s 29.01.2024 20:03
- Повідомлення до АМКУ МАП.doc 30.01.2024 16:59
- рішення від 31.01.2024 №1914.pdf 31.01.2024 17:26
- Інформація про резолютивну частину рішення №2474.pdf 09.02.2024 15:14
- рішення від 08.02.2024 №2474.pdf 13.02.2024 14:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.01.2024 20:05
Дата розгляду скарги:
08.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.01.2024 17:26
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.02.2024 14:47
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.02.2024 14:47
Пункт скарги
Номер:
507fe4e975b74354928a9d3667fc8840
Заголовок пункту скарги:
Встановлення Аналогічного договору
Опис заперечення:
У пп. 3 частини 1 Додатку 2 документації наведена вимога про те, що учасники повинні надати такі документи -Довідка про досвід виконання аналогічного договору
-скан - копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація по якому (-их) відображена в довідці.
скан - копії листа (-ів) - відгуку (-ів) від замовника (-ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами).
-скан - копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація по якому (-их) відображена в довідці.
скан - копії листа (-ів) - відгуку (-ів) від замовника (-ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
Що стосується Аналогічного договору
У пп. 3 частини 1 Додатку 2 документації наведена вимога про те, що учасники повинні надати такі документи :
-Довідка про досвід виконання аналогічного договору
-скан - копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація по якому (-их) відображена в довідці.
скан - копії листа (-ів) - відгуку (-ів) від замовника (-ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами).
У примітці зазначено наступне –
*Керуючись п.39 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 № 2208, при закупівлі послуг замовнику рекомендовано визначити критерій аналогічності договору шляхом зазначення конкретного предмета договору, під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір (договірні зобов’язання по якому виконані повністю) про надання аналогічних послуг відповідно до предмету даної закупівлі, а саме надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та/або пільгових категорій. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
*При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці.
Я маю у наявності аналогічний договір, укладений з ФОП Наум Л.А., який є повністю виконаний і предметом якого є ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень (послуг з організації гарячого харчування). Тобто згідно даного договору мною надавалися послуги гарячого харчування. Ці послуги були надані належної якості, у чітко встановлені строки, без жодних зауважень з боку замовника таких послуг. Також на підтвердження я надаю такий договір і відгук від такого замовника, в якому він чітко вказав, що задоволений якістю наданих послуг і в нього відсутні будь-які зауваження.
Але я не маю досвіду надання таких послуг виключно конкретній категорії осіб, а саме - для учнів 1-4 класів та/або пільгових категорій. Хочу наголосити, що важливий сам факт надання такої послуги, який я надала належним чином, а не вказівка на те, яка саме категорія отримувача такої послуги. Відсутність в учасника досвіду виконання договорів лише щодо надання вказаного роду послуг виключно певній категорії осіб унеможливлює його участь у процедурі закупівлі.
Згідно Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» затверджений ПОРЯДОК визначення предмета закупівлі. Згідно ч. 3 даного Порядку «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника». Предметом закупівлі є ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень. Тобто послуги з організації гарячого харчування. Немає значення яким саме категоріям громадян повинні надаватися послуги (одержувачам послуг), адже головним критерієм є надання послуги з організації гарячого харчування. Отож, вважаю, що Замовник встановив незаконну вимогу, вказавши у документації пряму вказівку на конкретну категорію громадян, яким будуть надаватись послуги , а саме «надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та/або пільгових категорій»
Тому, наголошую на тому, що Замовник повинен внести зміни в документацію і вилучити даний пункт документації.
У пп. 3 частини 1 Додатку 2 документації наведена вимога про те, що учасники повинні надати такі документи :
-Довідка про досвід виконання аналогічного договору
-скан - копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація по якому (-их) відображена в довідці.
скан - копії листа (-ів) - відгуку (-ів) від замовника (-ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами).
У примітці зазначено наступне –
*Керуючись п.39 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 № 2208, при закупівлі послуг замовнику рекомендовано визначити критерій аналогічності договору шляхом зазначення конкретного предмета договору, під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір (договірні зобов’язання по якому виконані повністю) про надання аналогічних послуг відповідно до предмету даної закупівлі, а саме надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та/або пільгових категорій. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
*При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці.
Я маю у наявності аналогічний договір, укладений з ФОП Наум Л.А., який є повністю виконаний і предметом якого є ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень (послуг з організації гарячого харчування). Тобто згідно даного договору мною надавалися послуги гарячого харчування. Ці послуги були надані належної якості, у чітко встановлені строки, без жодних зауважень з боку замовника таких послуг. Також на підтвердження я надаю такий договір і відгук від такого замовника, в якому він чітко вказав, що задоволений якістю наданих послуг і в нього відсутні будь-які зауваження.
Але я не маю досвіду надання таких послуг виключно конкретній категорії осіб, а саме - для учнів 1-4 класів та/або пільгових категорій. Хочу наголосити, що важливий сам факт надання такої послуги, який я надала належним чином, а не вказівка на те, яка саме категорія отримувача такої послуги. Відсутність в учасника досвіду виконання договорів лише щодо надання вказаного роду послуг виключно певній категорії осіб унеможливлює його участь у процедурі закупівлі.
Згідно Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» затверджений ПОРЯДОК визначення предмета закупівлі. Згідно ч. 3 даного Порядку «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника». Предметом закупівлі є ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень. Тобто послуги з організації гарячого харчування. Немає значення яким саме категоріям громадян повинні надаватися послуги (одержувачам послуг), адже головним критерієм є надання послуги з організації гарячого харчування. Отож, вважаю, що Замовник встановив незаконну вимогу, вказавши у документації пряму вказівку на конкретну категорію громадян, яким будуть надаватись послуги , а саме «надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та/або пільгових категорій»
Тому, наголошую на тому, що Замовник повинен внести зміни в документацію і вилучити даний пункт документації.
×
-
Назва доказу:
Скарга у форматі pdf
-
Опис доказу:
Скарга у форматі pdf
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга у форматі docx
-
Опис доказу:
Скарга у форматі docx
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ.docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД-ХАРЧУВАННЯ-_5_.docx
-
-
Назва доказу:
Постанова 1178
-
Опис доказу:
Постанова 1178
-
Повʼязаний документ:
Постанова 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
Зу про публічні закупівлі
-
Опис доказу:
Зу про публічні закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Зу про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Відгук
-
Опис доказу:
Відгук
-
Повʼязаний документ:
Відгук.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний Договір
-
Опис доказу:
Аналогічний Договір
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний Договір.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на незаконні вимоги документації
Номер:
be6cecadadea4ecfa226566b1612625c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-017284-a.a1
Назва:
Скарга на незаконні вимоги документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Відгук.pdf 29.01.2024 19:12
- Аналогічний Договір.pdf 29.01.2024 19:12
- Постанова 1178.pdf 29.01.2024 19:12
- Скарга АМКУ.docx 29.01.2024 19:12
- Зу про публічні закупівлі.pdf 29.01.2024 19:12
- ТД-ХАРЧУВАННЯ-_5_.docx 29.01.2024 19:12
- Скарга АМКУ.pdf 29.01.2024 19:12
- sign.p7s 29.01.2024 19:14
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
29.01.2024 19:55
Пункт скарги
Номер:
dce71457b9cf47248f580849baf85e34
Заголовок пункту скарги:
Встановлення Аналогічного договору
Опис заперечення:
У пп. 3 частини 1 Додатку 2 документації наведена вимога про те, що учасники повинні надати такі документи -Довідка про досвід виконання аналогічного договору
-скан - копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація по якому (-их) відображена в довідці.
скан - копії листа (-ів) - відгуку (-ів) від замовника (-ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами).
-скан - копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація по якому (-их) відображена в довідці.
скан - копії листа (-ів) - відгуку (-ів) від замовника (-ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
Що стосується Аналогічного договору
У пп. 3 частини 1 Додатку 2 документації наведена вимога про те, що учасники повинні надати такі документи :
-Довідка про досвід виконання аналогічного договору
-скан - копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація по якому (-их) відображена в довідці.
скан - копії листа (-ів) - відгуку (-ів) від замовника (-ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами).
У примітці зазначено наступне –
*Керуючись п.39 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 № 2208, при закупівлі послуг замовнику рекомендовано визначити критерій аналогічності договору шляхом зазначення конкретного предмета договору, під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір (договірні зобов’язання по якому виконані повністю) про надання аналогічних послуг відповідно до предмету даної закупівлі, а саме надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та/або пільгових категорій. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
*При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці.
Я маю у наявності аналогічний договір, укладений з ФОП Наум Л.А., який є повністю виконаний і предметом якого є ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень (послуг з організації гарячого харчування). Тобто згідно даного договору мною надавалися послуги гарячого харчування. Ці послуги були надані належної якості, у чітко встановлені строки, без жодних зауважень з боку замовника таких послуг. Також на підтвердження я надаю такий договір і відгук від такого замовника, в якому він чітко вказав, що задоволений якістю наданих послуг і в нього відсутні будь-які зауваження.
Але я не маю досвіду надання таких послуг виключно конкретній категорії осіб, а саме - для учнів 1-4 класів та/або пільгових категорій. Хочу наголосити, що важливий сам факт надання такої послуги, який я надала належним чином, а не вказівка на те, яка саме категорія отримувача такої послуги. Відсутність в учасника досвіду виконання договорів лише щодо надання вказаного роду послуг виключно певній категорії осіб унеможливлює його участь у процедурі закупівлі.
Згідно Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» затверджений ПОРЯДОК визначення предмета закупівлі. Згідно ч. 3 даного Порядку «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника». Предметом закупівлі є ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень. Тобто послуги з організації гарячого харчування. Немає значення яким саме категоріям громадян повинні надаватися послуги (одержувачам послуг), адже головним критерієм є надання послуги з організації гарячого харчування. Отож, вважаю, що Замовник встановив незаконну вимогу, вказавши у документації пряму вказівку на конкретну категорію громадян, яким будуть надаватись послуги , а саме «надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та/або пільгових категорій»
Тому, наголошую на тому, що Замовник повинен внести зміни в документацію і вилучити даний пункт документації.
У пп. 3 частини 1 Додатку 2 документації наведена вимога про те, що учасники повинні надати такі документи :
-Довідка про досвід виконання аналогічного договору
-скан - копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація по якому (-их) відображена в довідці.
скан - копії листа (-ів) - відгуку (-ів) від замовника (-ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами).
У примітці зазначено наступне –
*Керуючись п.39 Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 № 2208, при закупівлі послуг замовнику рекомендовано визначити критерій аналогічності договору шляхом зазначення конкретного предмета договору, під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір (договірні зобов’язання по якому виконані повністю) про надання аналогічних послуг відповідно до предмету даної закупівлі, а саме надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та/або пільгових категорій. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
*При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці.
Я маю у наявності аналогічний договір, укладений з ФОП Наум Л.А., який є повністю виконаний і предметом якого є ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень (послуг з організації гарячого харчування). Тобто згідно даного договору мною надавалися послуги гарячого харчування. Ці послуги були надані належної якості, у чітко встановлені строки, без жодних зауважень з боку замовника таких послуг. Також на підтвердження я надаю такий договір і відгук від такого замовника, в якому він чітко вказав, що задоволений якістю наданих послуг і в нього відсутні будь-які зауваження.
Але я не маю досвіду надання таких послуг виключно конкретній категорії осіб, а саме - для учнів 1-4 класів та/або пільгових категорій. Хочу наголосити, що важливий сам факт надання такої послуги, який я надала належним чином, а не вказівка на те, яка саме категорія отримувача такої послуги. Відсутність в учасника досвіду виконання договорів лише щодо надання вказаного роду послуг виключно певній категорії осіб унеможливлює його участь у процедурі закупівлі.
Згідно Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» затверджений ПОРЯДОК визначення предмета закупівлі. Згідно ч. 3 даного Порядку «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника». Предметом закупівлі є ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень. Тобто послуги з організації гарячого харчування. Немає значення яким саме категоріям громадян повинні надаватися послуги (одержувачам послуг), адже головним критерієм є надання послуги з організації гарячого харчування. Отож, вважаю, що Замовник встановив незаконну вимогу, вказавши у документації пряму вказівку на конкретну категорію громадян, яким будуть надаватись послуги , а саме «надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів та/або пільгових категорій»
Тому, наголошую на тому, що Замовник повинен внести зміни в документацію і вилучити даний пункт документації.
×
-
Назва доказу:
Скарга у форматі pdf
-
Опис доказу:
Скарга у форматі pdf
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга у форматі docx
-
Опис доказу:
Скарга у форматі docx
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ.docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД-ХАРЧУВАННЯ-_5_.docx
-
-
Назва доказу:
Постанова 1178
-
Опис доказу:
Постанова 1178
-
Повʼязаний документ:
Постанова 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
Зу про публічні закупівлі
-
Опис доказу:
Зу про публічні закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Зу про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Відгук
-
Опис доказу:
Відгук
-
Повʼязаний документ:
Відгук.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний Договір
-
Опис доказу:
Аналогічний Договір
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний Договір.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до документації по закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування (ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень)»